abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99450453
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 11:52 schreef Hitomi het volgende:
Wanneer moet jij op, yosander?
Morgenochtend 9 uur :9
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_99450734
Lekker vroeg dus! Succes! :D
pi_99451434
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 12:20 schreef Hitomi het volgende:
Lekker vroeg dus! Succes! :D
Jup, mooi rustig. Dankje :D!
pi_99451566
Vrijdag is het altijd ook rustiger dan de rest v/d week.
lama
pi_99451949
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 12:41 schreef lbeew het volgende:
Vrijdag is het altijd ook rustiger dan de rest v/d week.
Mooi :9. Maar niet te rustig, want wat verkeer houdt je scherp :D.
pi_99452416
Oke, ik begrijp dat jullie van verslagjes houden, dus hier komt 't!

Voordat ik examen ging doen nog een les gehad. Voordat we wegreden waarschuwde de instructeur mij voor de examinatrice. Het meisje waar hij voor mij examen mee had gehad had heel toevallig dezelfde examinatrice als ik zou krijgen. Die was nogal geschrokken door het bitcherige gedrag. En af en toe een wat kattige/vinnige opmerking "ja, d'r kan wel wat gas bij!"

http://maps.google.com/ma(...)5195a381d36b43&msa=0

Deze route heb ik gereden.

Vanaf het CBR op de TomTom gereden. Eindbestemming: Palmenlaan.

Richting de ceintuurbaan, daar zijn ze met wegwerkzaamheden bezig, en ik kwam vrij kort voor het stoplicht de grote weg op en ik had niet door dat de TomTom me naar rechtdoor wilde hebben. Ik kwam in de baan voor rechtsaf terecht. Geen probleem, TomTom fixt het wel.

Eerste de beste afslag naar links gevolgd, een route die ik vaker heb gereden. Woonwijkjes in, en eindbestemming bereikt. Daarna nam zij het over van de TomTom.

A28, richting Amersfoort en dat voorlopig even aanhouden. Het was vrij druk met vrachtwagens op de weg. Invoegen was geen probleem, heb daarna twee vrachtwagens kunnen inhalen om er vervolgens bij Zwolle Centrum weer af te gaan.

Richting de grachtengordel, in de richting van de MediaMarkt/Leen Bakker. Bij die rotonde heb ik bijna een fietser voor de sokken gereden. Ik zag te laat dat de fietser door wilde rijden, dus moest nog even flink in de ankers. Ging allemaal best goed, maar de vaart gaf de fietser geen fijn gevoel. Heb ik dan ook hardop gezegd. Daarna het rondje langs de grachtengordel verder, tot we bij de wegwerkzaamheden aankwamen en de omleiding moesten volgen.

Vervolgens langs mijn huis terug naar het CBR.

Ontzettend scheef vooruit ingeparkeerd, maar ze vond 't wel goed. "Laat maar zo staan" zei ze. :)

Naar binnen gelopen, en ze feliciteerde me. Haalde de fietser nog even aan, maar dat was gelijk ook het enige wat ze te zeggen had.

Vervolgens nog een cadeautje gehad van m'n instructeur. Een sleutelhanger met twee hangers - aan de ene zijde hang je een autosleutel, aan de andere zijde je sleutelbos. Ga je dan rijden, dan klik je de sleutelbos los, en dan heb je alleen je autosleutel aan het stuur hangen! :)

Van het bitcherige gedrag waar ik voor was gewaarschuwd heb ik gelukkig ook niets gemerkt.
pi_99452477
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 12:59 schreef Hitomi het volgende:
Oke, ik begrijp dat jullie van verslagjes houden, dus hier komt 't!

Voordat ik examen ging doen nog een les gehad. Voordat we wegreden waarschuwde de instructeur mij voor de examinatrice. Het meisje waar hij voor mij examen mee had gehad had heel toevallig dezelfde examinatrice als ik zou krijgen. Die was nogal geschrokken door het bitcherige gedrag. En af en toe een wat kattige/vinnige opmerking "ja, d'r kan wel wat gas bij!"

http://maps.google.com/ma(...)5195a381d36b43&msa=0

Deze route heb ik gereden.

Vanaf het CBR op de TomTom gereden. Eindbestemming: Palmenlaan.

Richting de ceintuurbaan, daar zijn ze met wegwerkzaamheden bezig, en ik kwam vrij kort voor het stoplicht de grote weg op en ik had niet door dat de TomTom me naar rechtdoor wilde hebben. Ik kwam in de baan voor rechtsaf terecht. Geen probleem, TomTom fixt het wel.

Eerste de beste afslag naar links gevolgd, een route die ik vaker heb gereden. Woonwijkjes in, en eindbestemming bereikt. Daarna nam zij het over van de TomTom.

A28, richting Amersfoort en dat voorlopig even aanhouden. Het was vrij druk met vrachtwagens op de weg. Invoegen was geen probleem, heb daarna twee vrachtwagens kunnen inhalen om er vervolgens bij Zwolle Centrum weer af te gaan.

Richting de grachtengordel, in de richting van de MediaMarkt/Leen Bakker. Bij die rotonde heb ik bijna een fietser voor de sokken gereden. Ik zag te laat dat de fietser door wilde rijden, dus moest nog even flink in de ankers. Ging allemaal best goed, maar de vaart gaf de fietser geen fijn gevoel. Heb ik dan ook hardop gezegd. Daarna het rondje langs de grachtengordel verder, tot we bij de wegwerkzaamheden aankwamen en de omleiding moesten volgen.

Vervolgens langs mijn huis terug naar het CBR.

Ontzettend scheef vooruit ingeparkeerd, maar ze vond 't wel goed. "Laat maar zo staan" zei ze. :)

Naar binnen gelopen, en ze feliciteerde me. Haalde de fietser nog even aan, maar dat was gelijk ook het enige wat ze te zeggen had.

Vervolgens nog een cadeautje gehad van m'n instructeur. Een sleutelhanger met twee hangers - aan de ene zijde hang je een autosleutel, aan de andere zijde je sleutelbos. Ga je dan rijden, dan klik je de sleutelbos los, en dan heb je alleen je autosleutel aan het stuur hangen! :)

Van het bitcherige gedrag waar ik voor was gewaarschuwd heb ik gelukkig ook niets gemerkt.
Wat, ook in Zwolle :D?
Even lezen!
pi_99452548
quote:
14s.gif Op donderdag 14 juli 2011 13:01 schreef yosander het volgende:

[..]

Wat, ook in Zwolle :D?
Even lezen!
Haha, yep, ook Zwolle. Welke rijschool les jij bij?
pi_99452601
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 13:02 schreef Hitomi het volgende:

[..]

Haha, yep, ook Zwolle. Welke rijschool les jij bij?
Huub Schouten.
Mooi verhaal, bekende route/straten ook :P.

Waar leste jij dan bij?
pi_99452642
Hey goed zeg Hitomi! ^O^ Hoeveel lessen had je eigenlijk gehad in totaal? TomTom mag je zelf zeker niet kiezen? Anders ga ik dat zeker doen. :P
pi_99453460
quote:
10s.gif Op donderdag 14 juli 2011 13:04 schreef yosander het volgende:

[..]

Huub Schouten.
Mooi verhaal, bekende route/straten ook :P.

Waar leste jij dan bij?
Autorijschool Harwil :) Ontzettend geduldige en aardige man. :Y Ga er van het weekend even langs met een kleinigheidje voor hem en z'n vrouw. :)

quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 13:05 schreef das_phantom het volgende:
Hey goed zeg Hitomi! ^O^ Hoeveel lessen had je eigenlijk gehad in totaal? TomTom mag je zelf zeker niet kiezen? Anders ga ik dat zeker doen. :P
58 lessen totaal. Heb heel vaak 'opnieuw' moeten beginnen. Ben een maand naar de andere kant van de wereld geweest op project - instructeur op vakantie - ik ziek - instructeur ziek - moeder overleden - ski-ongeluk gehad - instructeur op vakantie. Dat idee zeg maar.

De instructeur had de TomTom klaargezet in de auto voor we naar binnen gingen, voor het geval dat. Toen we de auto instapten vroeg de examinatrice of ik met de TomTom had geoefend en toen ik bevestigend antwoordde vroeg ze of ik er examen in zou willen doen. Daar had ik geen bezwaar tegen, dus ging de TomTom aan en mocht ik een adres invullen. :)

Ik had van tevoren te horen gekregen dat het examen uit twee 'fases' zou bestaan. De ene helft zou zij de richting wijzen, de andere helft zou ik zelfstandig navigeren, maar op welke wijze zou ze later pas beslissen. Dat was dus de TomTom. :)
pi_99457924
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 13:25 schreef Hitomi het volgende:

[..]

Autorijschool Harwil :) Ontzettend geduldige en aardige man. :Y Ga er van het weekend even langs met een kleinigheidje voor hem en z'n vrouw. :)

[..]

58 lessen totaal. Heb heel vaak 'opnieuw' moeten beginnen. Ben een maand naar de andere kant van de wereld geweest op project - instructeur op vakantie - ik ziek - instructeur ziek - moeder overleden - ski-ongeluk gehad - instructeur op vakantie. Dat idee zeg maar.

De instructeur had de TomTom klaargezet in de auto voor we naar binnen gingen, voor het geval dat. Toen we de auto instapten vroeg de examinatrice of ik met de TomTom had geoefend en toen ik bevestigend antwoordde vroeg ze of ik er examen in zou willen doen. Daar had ik geen bezwaar tegen, dus ging de TomTom aan en mocht ik een adres invullen. :)

Ik had van tevoren te horen gekregen dat het examen uit twee 'fases' zou bestaan. De ene helft zou zij de richting wijzen, de andere helft zou ik zelfstandig navigeren, maar op welke wijze zou ze later pas beslissen. Dat was dus de TomTom. :)
Oké, particulier dus :)?
TomTom wil ik ook wel, of navigeren naar 't station :9.
pi_99461781
Ja :Y Vond ik erg fijn moet ik zeggen. :) Ik heb heel veel persoonlijke ondersteuning gehad, niet alleen bij het rijden, maar hij functioneerde ook als een soort klaagmuur op de momenten dat ik het in de thuissituatie moeilijk had.

Het gaat dan ook erg raar worden om niet meer wekelijks bij 'm in de auto te stappen. Mag gelukkig nog wel op de koffie komen zo nu en dan :Y
pi_99464488
Mooi dat je zo'n band hebt kunnen opbouwen met je instructeur. Kan ik alleen maar van dromen :P. Moet er niet aan denken om bij hem op de koffie te gaan.
pi_99465607
Geweldig Hitomi, je verslag!
Leuk ook dat je (en yosander) ook in Zwolle rijdt, ik wist precies waar je het over had *O*
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_99470342
Welke rijschool? :)
  donderdag 14 juli 2011 @ 20:07:41 #92
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_99472736
Gefeliciteerd Hitomi!

Whee, EV is geregeld. Inclusief aantekening dat ik niet zonder bril of lenzen mag rijden. Like duh, zonder ben ik lopend al een gevaar. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_99473130
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 19:13 schreef Hitomi het volgende:
Welke rijschool? :)
Energy Traffic :)
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_99475805
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juli 2011 17:25 schreef Mwanatabu het volgende:
Geweldig Hitomi, je verslag!
Leuk ook dat je (en yosander) ook in Zwolle rijdt, ik wist precies waar je het over had *O*
Nog een Blauwvinger :D!
pi_99482262
Dat zijn twee rijscholen die ik niet ken! :X En ik moet zeggen, ik zie er veel rijden (pas zodra je gaat lessen realiseer je eigenlijk pas hoeveel lesauto's er zijn :P)
pi_99483366
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 22:53 schreef Hitomi het volgende:
Dat zijn twee rijscholen die ik niet ken! :X En ik moet zeggen, ik zie er veel rijden (pas zodra je gaat lessen realiseer je eigenlijk pas hoeveel lesauto's er zijn :P)
Ja hč :D. Wordt alleen maar drukker op de weg dus :(.
Kende mijn rijschool voorheen ook niet hoor :').
pi_99483706
Ik ben destijds bij mijn instructeur gekomen doordat een vriend van mij daar al een tijdje aan het lessen was en zeer positief was over de instructeur. en hij leste er al een half jaar voordat ik mijn eerste rijles begon, hij heeft 'm nog niet. :P Maar dat komt misschien ook deels doordat z'n ouders alles betaalden en er dus iets minder druk op zat oid.

Ik ga er van het weekend ook zeker nog langs met een presentje, maar ik weet totaal niet wat ik 'm kan en wil geven. Ik neem sowieso een doosje celebrations mee, maar ik vind alleen snoep ook weer zo.. het gaat op, je gooit 't weg etc.

Ik heb daarentegen een echt handig cadeautje gehad van hem. Dus wil hem eigenlijk ook iets nuttigs geven. Maar dat is zo lastig :P
pi_99493407
Geslaagd :D *O*.
pi_99493537
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 10:13 schreef yosander het volgende:
Geslaagd :D *O*.
*O* GEFELICITEERD! *O*
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_99495089
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 10:21 schreef Apotheose het volgende:

[..]

*O* GEFELICITEERD! *O*
Dankje :D!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')