Dat had ik ook in t begin heel ergquote:Op maandag 11 juli 2011 00:08 schreef Apotheose het volgende:
[..]
wanneer hebben die koters vakantie dan?
Ik mag dinsdagavond weer rijden. Vond het zaterdag niet echt soepel gaan. Zijn de wijk niet echt uitgeweest. Allemaal bochtjes en krapte hier en daar.... Ik heb moeite om op mn eigen weghelft te blijven. Ben dan bang dat ik teveel links ga dat ik tegen de tegenligger knal... Maar dan gooit de rijinstructeur het stuur weer naar links want ik rijd bijna de berm inTips anyone?
Dinsdag moet ik naar de huisarts voor eigen verklaring. Ik zie niet goed diepte en dus moet ik ff een verklaring ondergetekend hebben van huisarts... Heb er nog geen last van ondervonden tijdens t rijden, voor zover ik weetBen t wel gewend en ben niet blind ofzo...
ik heb vanavond mn 4e les. En ik weet idd dat als je al genoeg rechtsrijdt, dat je dan goed zit. Ieder zn eigen weghelft. True. Maar dat is m t juistquote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:37 schreef das_phantom het volgende:
[..]
Dat had ik ook in t begin heel ergNu is t al wat beter dus oefening is blijkbaar key, maar als je positie rechts is en er komt iemand aan (in een smalle straat) kun je beter gasloslaten of wat bijremmen zodat je t beter kan inschatten. Je moet je ook bedenken dat als je goed rechtsrijdt je niet naar rechts kan zonder de stoep etc te raken, zeg nee tegen jezelf
.
Hoeveel lessen heb je al gehad?
Net les gehad en bij mij gaat t al tijdje eigenlijk zelfde niveau. Kleine foutjes (denk richtingaanwijzer, bord niet zien) en moet sneller beslissen bij kruispunten. Als ik t kruispunt oprijdt dan blijf ik blijkbaar te lang kijken ipv door te gassenZou graag weer wat vooruitgang zien
![]()
Wauw, hoe heb je dat geregeld, zo'n marathondag? Is dat deel van zo'n in-10-dagen-leren-rijden-cursus?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:27 schreef Keselo het volgende:
Morgen 5 uur les
Eerst van 1 tot 4, dan gaan we naar Dordrecht (schijn je vrij goed te leren rijden volgens mijn instructeur) en dan van 8 tot 10. Dat wordt een lange dag.
Versneld traject, wilde z.s.m. mijn rijbewijs halen. Dus heb de afgelopen donderdag en vrijdag en deze gehele week iedere dag 4-5 uur les. Dan 2 weekjes op vakantie, en dan na nog eens 5 uur les examen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 07:49 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Wauw, hoe heb je dat geregeld, zo'n marathondag? Is dat deel van zo'n in-10-dagen-leren-rijden-cursus?
Zekers!quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:49 schreef yosander het volgende:
Morgen laatste les en vrijdag examen. Spannond
intensief! Maar zo leer je t idd wel snel. Ik les ongeveer 2 keer per week een uurtje maar moet er toch elke keer weer ff inkomen. Ok heb nog maar 4 lessen gehad maar toch.quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:47 schreef Keselo het volgende:
[..]
Versneld traject, wilde z.s.m. mijn rijbewijs halen. Dus heb de afgelopen donderdag en vrijdag en deze gehele week iedere dag 4-5 uur les. Dan 2 weekjes op vakantie, en dan na nog eens 5 uur les examen.
weet ik. heb t vertrouwen nog niet verlorenquote:Op woensdag 13 juli 2011 19:43 schreef das_phantom het volgende:
Apotheose alles komt goed, je bent pas net begonnen.
Hitomi en yosander veel succes!
Mag (moet) morgen weer, geen zin maar ja gewoon doen.
quote:
Dank jullie wel!quote:
Dankjequote:Op woensdag 13 juli 2011 19:43 schreef das_phantom het volgende:
Apotheose alles komt goed, je bent pas net begonnen.
Hitomi en yosander veel succes!
Mag (moet) morgen weer, geen zin maar ja gewoon doen.
Een jaar volgens mij.quote:
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 14 juli 2011 11:47 schreef Hitomi het volgende:
Geslaagd! Vanaf volgende week nog een gevaar op de weg
Ik had volgens mijn instructeur en het meisje wat voor mij examen had (ook van mijn instructeur) echt een bitch als examinatrice, maar ik heb eigenlijk niets bitcherigs gemerkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |