quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:46 schreef Ciatach het volgende:
TS, post je gewicht ook eens.
Ik msn namelijk niet met fatties.
TS zelf ook nietquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:46 schreef Ciatach het volgende:
TS, post je gewicht ook eens.
Ik msn namelijk niet met fatties.
Een pony is een dier en kan geen hobby zijn. Iets doen met een pony daarintegen kan wel een hobby zijn.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:06 schreef speknek het volgende:
Hoi EscobarMC,
Ik zou graag met je willen webcam-chatting over de MSN. Ik ben een lief meisje van 11 jaren oud. Mijn hobbies zijn ponies, lezen en nieuwe tonen mijn lingerie over cam. Lijkt dit jou leuk, misschien kunnen wij afspreken op de chat en wie weet irl.
Greetz,
ponygirl99@fbi.gov
Krijg pus in je plasbuis en sterf aan de krokodillendrug fucking loverboyquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:57 schreef EscobarMC het volgende:
Zijn er hier leuke meisjes die willen babbelen met een leuke jongen 18jaar 1m85 bruine ogen zwart haar??
Laat iets weten en dan stuur ik je mijn msn-adres
Alleen serieuse reactie aub en uiteraard enkel dames
alvast bedankt
de op qoutenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:08 schreef ScreamforyourCream het volgende:
[..]
Krijg pus in je plasbuis en sterf aan de krokodillendrug fucking loverboy
Dat vroeg ik niet, ik ben onschuldig!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:48 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
![]()
hoezo vraag je het gewicht van zn lul?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |