Ik liep door de stad met een kind.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:13 schreef lezzer het volgende:
Iedereen kijkt de lancering van de laatste spaceshuttle?
Tsssssssskquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:22 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik liep door de stad met een kind op mijn rug.
Wil jij dat weten van een hetero?quote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:28 schreef Vanyel het volgende:
Doet me denken aan die mop van de worteltjestaart.
Hej, hur står det till?quote:
Groeten terug vanuit Amerikaquote:
Hoezo, waren de groeten niet goed genoeg?quote:
Een invite? Moet je daar een invite voor hebben?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:06 schreef Nizno het volgende:
Iemand hier nog belang bij een google plus account? zo ja, stuur even je gmailadres per dm dan stuur ik een invite.
Daar heb ik dus best wel lang mee gewacht.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, blijven er 3 schroefjes over.
En dat zeg je nu pasquote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:52 schreef Vanyel het volgende:
Ieks. Ik ben niet eens vrinden met mijn vader
Ik was trouwens jarig deze week. Raden wat ik heb gekregen?
Nee man. Het wonder is geschiedquote:
Kan nog bestquote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:00 schreef Blue-eyes het volgende:
En
[..]
En dat zeg je nu pas![]()
Hebben we je niet eens kunnen feliciteren![]()
Dus bij deze: nog gefeliciteerd en een dikke klapzoen![]()
Jij eerst...quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nah vertellen ik hou het niet meer!!
Feli met Dottir
Ik zie die onaardige smiley nu pas. Jij zou ook jubelen als je mij was!quote:
Was niet onaardig bedoeld, het voelde alleen raar om voor dat te juichenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:19 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik zie die onaardige smiley nu pas. Jij zou ook jubelen als je mij was!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar misschien moet je even uitleggen waarom het hebben van een beurt zo'n probleem was?Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, blijven er 3 schroefjes over.
Ik ken het gevoelquote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:57 schreef Blue-eyes het volgende:
Volgende week maar weer aan fase 1 van SB beginnen.
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:33 schreef Bakfiets. het volgende:
Heb je een bört gehad? Kan dat nog wel met könderen?![]()
Mijn öders hebben maar ön kör söx gehöd, gelökkig.Hoop ik dan
Klinkt als kotssoepquote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:42 schreef Bakfiets. het volgende:
Als ik nou zeg dat ik Köttsoppa op heb gezet, klinkt dat dan heel fout?
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:13 schreef lezzer het volgende:
Jij hebt daar duidelijk andere associaties bij.![]()
Weet je zeker dat jij niet ook een "wonder" moet?
Nee, maar köttsoppa en een "wonder" sluit ik niet uit hoorquote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:18 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
![]()
Maar een "wonder" en kotssoep gaan niet samen
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:36 schreef Blue-eyes het volgende:
Er zit vatten, nötkött, morot/morötter en purjolök(ar) in, heerlijk dus!
Iets met grooote dingen door kleine gangetjes persen... maarhet weinig slapen hielp denk ik ook niet.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:54 schreef Blue-eyes het volgende:
Maar misschien moet je even uitleggen waarom het hebben van een beurt zo'n probleem was?
Ik wist niet dat je daar nog zo lang last van kon hebbenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:46 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Iets met grooote dingen door kleine gangetjes persen... maarhet weinig slapen hielp denk ik ook niet.
Willy's is Sveriges ledande lågpriskedja med 120 moderna matbutiker från Trelleborg i söder till Luleå i norr.quote:
haha, ik moest hardop lächenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:02 schreef Bakfiets. het volgende:
Auto=bil in 't Zweeds. Dus ga wel eens met een bil naar een Willy om Köttsoppa te halen. Of gewoon kött, kan ook.
In Brabant had je ze ook. Maar volgens mij bestaan ze al 20 jaar niet meer.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:02 schreef Blue-eyes het volgende:
VéGé? Nooit van gehoord![]()
Is het een supermarktketen uit Limburg?
Nou, geef die eens danquote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:07 schreef Bakfiets. het volgende:
Dat vertelt de allereerste link van Google me.
Ook psychisch hoor, niet per se 5 mnd kapot.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:52 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je daar nog zo lang last van kon hebben
Dus je hoeft niet meer bang te zijn om een krukje kwijt te raken als je er op gaat zitten?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:10 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ook psychisch hoor, niet per se 5 mnd kapot.
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:12 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Dus je hoeft niet meer bang te zijn om een krukje kwijt te raken als je er op gaat zitten?
Dat was gelukkig al niet zo. Meer auw en hechtingen en dat soort.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:12 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Dus je hoeft niet meer bang te zijn om een krukje kwijt te raken als je er op gaat zitten?
Wat moet ik me hier nou bij voorstellen?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:16 schreef Vanyel het volgende:
Ben de vrouw ook niet kwijtgeraakt, dus...
Dat het dus allemaal meeviel.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:12 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
De jouwe doet het niet?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 16:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zeg, zitten jullie de wondergevende poen van V eens niet te ridiculiseren!
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 16:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
Geen idee, die is al even de garage niet uitgeweest.
Niet aan mij?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:05 schreef Blue-eyes het volgende:
Als ik aan wonderen denk dan denk ik meteen aan een zwangerschap
Nee, Hooksettquote:
Er zat een janksmoeltjequote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:32 schreef lezzer het volgende:
Ja, hoi
Vanwaar die rare KLB TT?
Als je ons mist kun je toch gewoon hierheen komen?
Que, slang? Whut?quote:
Oh, nou dan heb ik niks gemist in ieder gevalquote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:33 schreef Vanyel het volgende:
Godver. Speciaal SVU kijken, is Olivia overgeplaatst
Ik heb eigenlijk geen idee voor welke vacature ze me oproepenquote:
De mijne ook, behalve de dagen nadat ik heb opgeruimdquote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:59 schreef lezzer het volgende:
Mijn bureau is gewoon altijd een zooi. M'n hele huis eigenlijk
QFTquote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:59 schreef lezzer het volgende:
Mijn bureau is gewoon altijd een zooi. M'n hele huis eigenlijk
Pics?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:37 schreef wonderer het volgende:
Mijn moeder is best opruimerig. Ik niet. Enige nadeel is dat het echt een enorm stofnest wordt. En dat je zomaar biljetten van honderd dollar kwijtraakt.
Waarvan?quote:
Daar heb ik dan weer geen last van, er komt nooit iemand langsquote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
En iedereen schiet in de stress als er mensen langskomen...
Bij mij zijn het ook nog vaak van die poetsnichten die dan zo heel zuur om zich heen gaan kijkenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer geen last van, er komt nooit iemand langshoewel het meestal wel een goeie reden is om eens te gaan opruimen.
Die zet ik dan buiten.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Bij mij zijn het ook nog vaak van die poetsnichten die dan zo heel zuur om zich heen gaan kijken
De grote dozen truc. Does it ring a bell?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
En iedereen schiet in de stress als er mensen langskomen...
Nou als het is zoals de smaakpolitie wel eens laat zien zou ik ook zuur kijken als ik nog bij je moest etenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Bij mij zijn het ook nog vaak van die poetsnichten die dan zo heel zuur om zich heen gaan kijken
Ja, die heb ik net allemaal opgeruimd en afgestoftquote:
Dat zijn niet eens slangenquote:Op zondag 10 juli 2011 00:26 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Addertje, maar er zitten hier vooral hazelwormen.
Je moet niet hèquote:Op zondag 10 juli 2011 07:33 schreef Vanyel het volgende:
Ik ben stiekem een beetje allergisch voor jazz. Krijg ik jeuken van in mijn buik.
't Is een hagedis.quote:Op zondag 10 juli 2011 06:55 schreef lezzer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou, een konijntje is het volgens mij toch ook niet.
Weet ik veel, ik ben nog nooit bij zo eentje geweestquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nou dan zorgen dat je een excuus hebt om weg te gaan.. geef je nummer maar dan bel ik wel ffquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn zus beldequote:Op zondag 10 juli 2011 17:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
nou dan zorgen dat je een excuus hebt om weg te gaan.. geef je nummer maar dan bel ik wel ff
quote:
Lezzer! Wat ken jij rare woorden!quote:
Het betekent nog hetzelfde ook (bedonderd).quote:
Ik zeg dat God niet bestaat, maar ik geloof wel in balans. Als je een kutweek hebt, staat daar altijd iets tegenover.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:00 schreef Blue-eyes het volgende:
WTF? Is ook nog de hoes van mijn motor kapot gesneden![]()
Ze kwamen er waarschijnlijk al gauw achter dat er een oud kreng onder stond![]()
Het is echt mijn week niet
Gebeurt er hier helemaal geen fuck meer bedoel je?quote:Op maandag 11 juli 2011 09:51 schreef Nizno het volgende:
wel lekker rustig als jullie beiden niet meer met elkaar praten
mogge!
Haha, wat ben je toch een dom leverworstje! Dan wordt het juist drukker omdat wij onze taarten dan niet meer op elkaar richten. Mafkeesje! Pannekoekje! Haring! Negerzoen! Dan ga ik alleen maar rare dingen zeggen! Kanaaaries.quote:Op maandag 11 juli 2011 09:51 schreef Nizno het volgende:
wel lekker rustig als jullie beiden niet meer met elkaar praten
mogge!
Ik zou 'm bijna doen.quote:Op maandag 11 juli 2011 09:59 schreef lezzer het volgende:
[..]
Eigenlijk heb jij best een pottenkapsel op die foto in je fobo
oeps drukte ik toch eerst om rapporteren ipv quoten...... nou ja dan zien de MODjes ook wat voor rare dingen je zegt grijnzquote:Op maandag 11 juli 2011 10:42 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Haha, wat ben je toch een dom leverworstje! Dan wordt het juist drukker omdat wij onze taarten dan niet meer op elkaar richten. Mafkeesje! Pannekoekje! Haring! Negerzoen! Dan ga ik alleen maar rare dingen zeggen! Kanaaaries.
[ afbeelding ]
Ja ik dacht ook al "ik koop de verzamelbox wel straks".quote:Op maandag 11 juli 2011 11:26 schreef Nirak het volgende:
[..]
Nu met dat laatste deel worden er volop marathons georganiseerd, dus hou je niet in
quote:Op maandag 11 juli 2011 11:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
oeps drukte ik toch eerst om rapporteren ipv quoten...... nou ja dan zien de MODjes ook wat voor rare dingen je zegt grijnz
quote:
minstens... zal yvonne ook wel ff inschakelenquote:
en dat zeg je nu pas???????quote:Op maandag 11 juli 2011 13:22 schreef NanKing het volgende:
hey ik zat me net te bedenken. We bestaan 5 jaar[Lesbeau] komt allen tezamen
vind je zelf ook niet dat die wel heel dicht bij het kwootknopje zit???quote:Op maandag 11 juli 2011 13:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Niet zo spelen met de rapporteerknop he!
Ik ookquote:
Gisteren gegeten, van ellende eigenlijk. Ik was de helft van de ingrediënten van het eigenlijk bedoelde gerecht vergeten bij de super.quote:Op maandag 11 juli 2011 15:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb zin in pannenkoeken en daar houdt mijn voedselidee momenteel een beetje op.
Mij misschien dan ook welquote:Op maandag 11 juli 2011 15:20 schreef Nirak het volgende:
Ik heb stroekie nog wel eens gezien op het Friso feest. Was wel geen meeting, maar goed. Komt die nog wel eens hier eigenlijk?
en ik was nog niet in staat om te tikken op FOK!quote:
Oh, dan heb jij misschien die sneue jongen met die schoudertas ook wel eens gezien? Die wil ik eigenlijk altijd aanspreken, gewoon omdat hij altijd alleen is... Maar ben altijd bang dat ik er niet meer vanaf komquote:
Ooooooooohoooooo, das nie lief zeg! Maar wel grappigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |