Nee, Hooksettquote:
Er zat een janksmoeltjequote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:32 schreef lezzer het volgende:
Ja, hoi
Vanwaar die rare KLB TT?
Als je ons mist kun je toch gewoon hierheen komen?
Que, slang? Whut?quote:
Oh, nou dan heb ik niks gemist in ieder gevalquote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:33 schreef Vanyel het volgende:
Godver. Speciaal SVU kijken, is Olivia overgeplaatst
Ik heb eigenlijk geen idee voor welke vacature ze me oproepenquote:
De mijne ook, behalve de dagen nadat ik heb opgeruimdquote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:59 schreef lezzer het volgende:
Mijn bureau is gewoon altijd een zooi. M'n hele huis eigenlijk
QFTquote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:59 schreef lezzer het volgende:
Mijn bureau is gewoon altijd een zooi. M'n hele huis eigenlijk
Pics?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:37 schreef wonderer het volgende:
Mijn moeder is best opruimerig. Ik niet. Enige nadeel is dat het echt een enorm stofnest wordt. En dat je zomaar biljetten van honderd dollar kwijtraakt.
Waarvan?quote:
Daar heb ik dan weer geen last van, er komt nooit iemand langsquote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
En iedereen schiet in de stress als er mensen langskomen...
Bij mij zijn het ook nog vaak van die poetsnichten die dan zo heel zuur om zich heen gaan kijkenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer geen last van, er komt nooit iemand langshoewel het meestal wel een goeie reden is om eens te gaan opruimen.
Die zet ik dan buiten.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Bij mij zijn het ook nog vaak van die poetsnichten die dan zo heel zuur om zich heen gaan kijken
De grote dozen truc. Does it ring a bell?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
En iedereen schiet in de stress als er mensen langskomen...
Nou als het is zoals de smaakpolitie wel eens laat zien zou ik ook zuur kijken als ik nog bij je moest etenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Bij mij zijn het ook nog vaak van die poetsnichten die dan zo heel zuur om zich heen gaan kijken
Ja, die heb ik net allemaal opgeruimd en afgestoftquote:
Dat zijn niet eens slangenquote:Op zondag 10 juli 2011 00:26 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Addertje, maar er zitten hier vooral hazelwormen.
Je moet niet hèquote:Op zondag 10 juli 2011 07:33 schreef Vanyel het volgende:
Ik ben stiekem een beetje allergisch voor jazz. Krijg ik jeuken van in mijn buik.
't Is een hagedis.quote:Op zondag 10 juli 2011 06:55 schreef lezzer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou, een konijntje is het volgens mij toch ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |