Ja, het is erg simpel en een eigen idee dus niet echt een recept.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lekker hoorHeb je een recept daarvan?
Ach, wat een straf, steakquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:50 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik heb na het zien hiervan geen zin meer in een hamburger, dus gaan vanavond maar steak eten
Oeh, dat klinkt wel als een goede afsluiting van de week idd jaquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:00 schreef Pietverdriet het volgende:
Sinds ik met mijn huidige vriend ben gaan we eigenlijk iedere vrijdag uit eten. Even bijpraten over hoe de week was en lekker wat eten en drinken.
Klinktprimaquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:39 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Oeh, dat klinkt wel als een goede afsluiting van de week idd ja![]()
Ik doe gewoon net alsof we uit eten gaan, maar maak het gewoon zelf
Hier vanavond als voorgerecht carpaccio en pipe rigate met champignons, paprika, ui, knofllook, tomatenpuree en ketjap. Als nagerecht een pannenkoekwrap met vers fruit en chocoladesaus
sorryquote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:14 schreef Purdey het volgende:
Net ontbeten, beker melk en ontbijtbiscuits. Is het heel gek dat ik na de pizza verhalen van FF nu zin heb in Pizza Quatro formaggi?
lekkeer zeg!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:39 schreef Sylvana het volgende:
Hier vanavond als voorgerecht carpaccio en pipe rigate met champignons, paprika, ui, knofllook, tomatenpuree en ketjap. Als nagerecht een pannenkoekwrap met vers fruit en chocoladesaus
quote:
Het voor- en hoofdgerecht zijn inmiddels op en die smaakten prima. Maar dat nagerecht wordt toch wel de hit van de avond denk ikquote:
damn, zo'n big tasty vult! 2 is knap! Komt door de saus denk..quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:22 schreef hemarookworst het volgende:
Een Big Tasty menu met nog een extra Big Tasty.
En nu dit:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |