Dat ligt niet in Twente!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zo richting fysio en dan door naar Balk, of all places.
Ook niet in Salland!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:46 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Dat ligt niet in Twente!
Daar is m'n vader geboren!
Dat klinkt bruisend! Ga je daar wel wat leuks doen?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zo richting fysio en dan door naar Balk, of all places.
Oeh.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:49 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ook niet in Salland!
Duvels hobby doet me denken, kan van 't weekend wel weer Transport Tycoon(OpenTTD dan) doen
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:38 schreef loveli het volgende:
Tof. Ik krijg vandaag een pakje en moet rond 14 uur even weg. Ben benieuwd of het ze lukt om precies te komen als ik er niet ben.
Het is de postbode dus gelukt langs te komen terwijl je net weg was?!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:56 schreef loveli het volgende:
[..]
![]()
Was een pakje "handtekening voor ontvangst/alleen huisadres". Dus de postbode heeft het gelukkig bij de buren afgegeven. Weet niet of ik blij moet zijn dat ik niet nog het weekend heb moeten wachten op m'n foon of dat ik minder blij moet zijn met de postbode.
Verder zag ik dat de achterbank van de auto van Coco aardig op die van mij lijkt. Beterschap voor Coco!
Ha! Dus toch gekomen toen je even weg moestquote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:56 schreef loveli het volgende:
[..]
![]()
Was een pakje "handtekening voor ontvangst/alleen huisadres". Dus de postbode heeft het gelukkig bij de buren afgegeven. Weet niet of ik blij moet zijn dat ik niet nog het weekend heb moeten wachten op m'n foon of dat ik minder blij moet zijn met de postbode.
Verder zag ik dat de achterbank van de auto van Coco aardig op die van mij lijkt. Beterschap voor Coco!
Officieel is het Gaasterlân-Sleatquote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:49 schreef Viking84 het volgende:
Balk ligt in Geasterlân in Friesland idd. Lange reis, XM!.
Ah, fijn dat het beter gaatquote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:59 schreef kwakz0r het volgende:
ja, sterkte Coco, bij mij werkt alles sinds gisteren lijkt het wel weer normaal - maar ik heb dan ook officieel niks aan mn darmen...
alles behalve de eetlust... die is nog niet terug. dus ik doe maar voorzichtig.quote:
Nou nee dat kan ik niet meer zeggen, want hij was nog niet verlopen en ik heb aangifte moeten doen. Want ben hem verloren in het buitenland. Waarschijnlijk uit mn jaszak gevallen. Was nog een heel gedoe met vliegen, want ik kwam er tijdens het inchecken pas achterquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:35 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Aha, wat je kunt zeggen is dat hij ingenomen is (mits hij verlopen is) aangezien dat door overheidsinstellingen gedaan wordt als je met een verlopen ID komt.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:56 schreef Mini. het volgende:
[..]
Oeh.
Ik had vroeger de demoversie die er na 20 minuten ofzo mee ophield, maar dan toch spelen hč.Proberen om in die tijd zoveel mogelijk op te bouwen...
SPOILER: kijk dan hoe bruut!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor Coco
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
ik probeer een samenvatting te typen van een werk van kant, van hooguit een paragraaf, en daar bne ik al 2 uur mee bezig. Ik geloof dat ik zo op ga geven voor vandaag, het is wel best.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:08 schreef Chicolate het volgende:
Ik verdien een schop onder mijn kont. Ik moet nog maar een heel klein ding afronden voor het láátste vak van mn bachelor, dat gaat misschien een uurtje duren, en ik loop het voor me uit te schuiven. Terwijl ik daarna écht vakantie heb!
[..]
Nou nee dat kan ik niet meer zeggen, want hij was nog niet verlopen en ik heb aangifte moeten doen. Want ben hem verloren in het buitenland. Waarschijnlijk uit mn jaszak gevallen. Was nog een heel gedoe met vliegen, want ik kwam er tijdens het inchecken pas achter.
Hihi @ kofferbakfoto van Coco. Ik vind het eruit zien als een bijzonder ongemakkelijke stoel.
Wat een lieve buurman Mo! Contact met je buren is tof als je in een buitenland gaat wonen.
En ik wil ook een nieuwe telefoon. En bij vodafone kan je een 'blockx' kopen voor 10 euro per maand 1GB internet icm prepaid. Dat leek mij wel tof.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:09 schreef V1z0R het volgende:
[..]
OpenTTD is gratiesch bij de weg!
Good god, dat lijkt op zo'n oude groene geheugenkaart oidsSPOILER: kijk dan hoe bruut!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor Coco
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:11 schreef Mini. het volgende:
Zucht, ik wilde vandaag een formulier gaan halen op de uni (want in tegenstelling tot alle andere formulieren kun je deze niet gewoon downloaden), blijkt de balie waar je die kunt krijgen alleen van 8.30 tot 9.00 en van 12.00 tot 14.00 open te zijn.
En verder weet ik niet meer wat ik moet eten. Als ik genoeg eet om niet het gevoel te hebben dat ik van m'n stokje ga, val ik niet af en dan heb ik geen kleren om aan te trekken op vakantie. Meh.
[/zeurpost]
SPOILER: *kwijl*Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Een acer. Ben even aan het uitvogelen hoe ik internet uitzet tot ik iets van een bundel heb gekocht.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:59 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Het is de postbode dus gelukt langs te komen terwijl je net weg was?!![]()
Wel vrij kansloos overigens.
Welke telefoon is het geworden?
Hoe bedoel je,quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:14 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Maria, als je geen tijd hebt voor een nieuwe verslaving zou ik OpenTTD niet proberen![]()
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:14 schreef V1z0R het volgende:
Maria, als je geen tijd hebt voor een nieuwe verslaving zou ik OpenTTD niet proberen
Ga ik vanzelf een keer spelenSPOILER: *kwijl*Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooit (de nieuwste dan). Nu even geen zin in games. Naast WoW.
WoW is overigens tegenwoordig onbeperkt qua tijd gratis te spelen voor wie het eens wil proberen
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Misschien toch heel even (een week of 2) voorzichtig zijn met koolhydraten. Afkicken in het weekend, als je weinig verplichtingen hebt en dan 2 weekjes volhouden. Ik vond het afkicken echt afschuwelijk (trillen, licht in mijn hoofd ed.), maar als ik 's morgens gewoon heel veel at (lees: bijna 1000 kcal aan eiwit en groente) ging het wel.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:19 schreef Mini. het volgende:
[..]
Hoe bedoel je,?
Ik weet wel dat je geen honger hoeft te lijden om af te vallen (duh, ik post hier pas 5 jaar ofzo) maar mijn suikerspiegel is op moment zo aan het schommelen dat ik 1 uur nadat ik (volkorenbrood!) heb gegeten alweer zit te trillen. En dingen als groente en fruit maken het alleen maar erger. Wat moet ik dan nog nemen waar dat wel van overgaat maar waar niet veel calorieën in zitten? Want als ik op mijn huidige tempo doorga met boterhammen eten ga ik dus níet afvallen.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:19 schreef Mini. het volgende:
[..]
Hoe bedoel je,?
Ik weet wel dat je geen honger hoeft te lijden om af te vallen (duh, ik post hier pas 5 jaar ofzo) maar mijn suikerspiegel is op moment zo aan het schommelen dat ik 1 uur nadat ik (volkorenbrood!) heb gegeten alweer zit te trillen. En dingen als groente en fruit maken het alleen maar erger. Wat moet ik dan nog nemen waar dat wel van overgaat maar waar niet veel calorieën in zitten? Want als ik op mijn huidige tempo doorga met boterhammen eten ga ik dus níet afvallen.
Misschien moet ik WoW dan maar eens een kans geven... Vond Warcraft: Orcs & Humans ubertof namelijk!quote:A study from the Scripps Clinic (San Diego) reported that subjects eating half a grapefruit or drinking 8 ounces of grapefruit juice three times a day while otherwise eating normally lost an average of 4 pounds in 12 weeks, with some test subjects losing more than 10 pounds without dieting. The researchers suggest the effect is likely due to grapefruit’s ability to reduce insulin levels. Try adding half a grapefruit to a few of your meals such as breakfast, lunch and preworkout.
Zomg, jaaa! Dan kom naar Bloodfeatherquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:23 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Bedoelde dat dus...
Grapefruit geprobeerd?
[..]
Misschien moet ik WoW dan maar eens een kans geven... Vond Warcraft: Orcs & Humans ubertof namelijk!
Thanks!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:20 schreef Probability het volgende:
@maria blackberry bold mayb? bij hi 2 jaar is best betaalbaar en hele fijne snelle telefooon (en stevig, geen slide, geen touch)
voor route is de galaxy s2 echt amazing
Omg, je hebt nog nooit geWoWed?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:23 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Bedoelde dat dus...
Grapefruit geprobeerd?
[..]
Misschien moet ik WoW dan maar eens een kans geven... Vond Warcraft: Orcs & Humans ubertof namelijk!
Ik heb geen handtassenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:23 schreef Tinkepink het volgende:
Galaxy tab![]()
Wel een mooie handtas bij kopen
Ik zit nie op Bloodfeather!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:23 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Zomg, jaaa! Dan kom naar BloodfeatherMag je in onze guild
quote:
Balk? Of Balkbrug? Daar is mijn paps namelijk geborenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:46 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Dat ligt niet in Twente!
Daar is m'n vader geboren!
Ach, dat trillen en licht in mijn hoofd heb ik nu ook al, dus wat dat betreft...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:21 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Misschien toch heel even (een week of 2) voorzichtig zijn met koolhydraten. Afkicken in het weekend, als je weinig verplichtingen hebt en dan 2 weekjes volhouden. Ik vond het afkicken echt afschuwelijk (trillen, licht in mijn hoofd ed.), maar als ik 's morgens gewoon heel veel at (lees: bijna 1000 kcal aan eiwit en groente) ging het wel.
Balk.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:29 schreef Adverb het volgende:
Goeiemiddag! Even bijlezen hoor, en dan zo ook ff mn lijstje plaatsen.
[..]
Balk? Of Balkbrug? Daar is mijn paps namelijk geboren
Kom je uit Twente Jagärtrut?
Frankly, I'm utterly shocked!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:29 schreef V1z0R het volgende:
[..]nerd-license revoked?
Heb het in 2003/2004? ooit geīnstalleerd, nooit gespeeld echter.
Laat dan iemand van fok je even recruiten, mocht je dan blijven op wow dan krijgt zij een leuke gadget en kan je samen ubersnel levelen t/m lvl 80.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:23 schreef V1z0R het volgende:
Nog niet, het valt te proberen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:23 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Bedoelde dat dus...
Grapefruit geprobeerd?
World of warcraftquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh en ik heb ook nog nooit wow gespeeld. Waar staat het voor eigenlijk? Of is het geen afkorting?
ik ook niet. ga het niet doen ook haha.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh en ik heb ook nog nooit wow gespeeld. Waar staat het voor eigenlijk? Of is het geen afkorting?
*schopt*quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:08 schreef Chicolate het volgende:
Ik verdien een schop onder mijn kont. Ik moet nog maar een heel klein ding afronden voor het láátste vak van mn bachelor, dat gaat misschien een uurtje duren, en ik loop het voor me uit te schuiven. Terwijl ik daarna écht vakantie heb!
Maar dat geldt voor allesquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:34 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb trouwens niet het idee dat ik ook maar íets mis als ik niet WoW speel.
oh ja, dat vind ik ook een leuk spel. Kan ik van het weeken wel weer eens spelen. Heerlijk, een weekend zonder plannen. Behalve de administratie doen en wat kleine dingen regelen enzo...En hardlopen morgenochtend.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:36 schreef Mini. het volgende:
Ik heb het ook nooit gespeeld, maar volgens mij is dat maar goed ook... Soms vraag ik me weleens af hoeveel meer ik nu nog van mijn eerste studie zou weten als ik Civilization nooit had gekend.
Waar in Twente?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:29 schreef Jagärtrut het volgende:Ik ben een friezin die opgegroeid is in Twente...
JAWEL! Dan had ik geen baan gehad nu en geen huisjequote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar dat geldt voor allesJe mist ook niks als je fok nooit had leren kennen etc.
Dat vind ik soms weleens jammer trouwens, dat ik Fok! heb leren kennenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar dat geldt voor allesJe mist ook niks als je fok nooit had leren kennen etc.
Dank je!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:39 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat vind ik soms weleens jammer trouwens, dat ik Fok! heb leren kennenBijna 12 jaar van mijn leven weggegooid
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:29 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik moet zo vaak aan jou denken hier, V1Zor! Vlak voor mijn huis is een grasveld, en op mooie dagen liggen daar veel Zweedse schones in bikini te zonnen. Ik moet dan altijd gniffelen dat jij op deze dagen alleen maar naar buiten zou staren...
Hee zo'n BB heb ik ook. Nog een half jaartje en dan mag ik een andere telefoon uitzoeken (zonder dat het me al te veel extra kost). Dat wordt dan toch wel een die wat meer kan. Ben stiekem een beetje verliefd op de nieuwste I-phonequote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:35 schreef Perruche het volgende:
Over telefoon, ik heb een blackberry van werk, een bold, we'll fijn maar niet heel intuitief!
Carbs voor voetballen zijn overrated.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:41 schreef V1z0R het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Herregud, när kan jag komma?
Adverb, iets met KH's voor bij je D? Wel fijn gezien je nog moet voetballen daarna.
Ja ben nieuwquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:41 schreef Perruche het volgende:
Hoi adverb! Ben jij nieuw? Ik kan niet zo goed typen vanaf mijn telefoon
Oh da's dan ook nog ja! Misschien een paar uitproberen in de winkelquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:35 schreef Perruche het volgende:
Hi! Jee wat gaan jullie Snel.
Over telefoon, ik heb een blackberry van werk, een bold, we'll fijn maar niet heel intuitief!
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:36 schreef Viking84 het volgende:
BB's mogen alleen als je een pubemeisje bent of als je hem van het werk krijgt.
Veroordelende Viking door de bochtquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:34 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb trouwens niet het idee dat ik ook maar íets mis als ik niet WoW speel.
Paar vraagjes:quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:37 schreef Adverb het volgende:
Hier mijn lijstje:
O: Grote kom muesli met 0% vet yoghurt. 1 mandarijn. 1 glas melk
T: Volkoren bolletje met oude kaas
T: 1 kop thee
L: 2 bruine boterhammen met file american en ijsbergsla. 2 glazen Optimel drink kokos
T: 1/2 deel galia meloen
T: Glas crystal clear
KH's? D? Crabs?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:41 schreef V1z0R het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Herregud, när kan jag komma?
Adverb, iets met KH's voor bij je D? Wel fijn gezien je nog moet voetballen daarna.
Doe ik ook niet hoor!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:43 schreef Viking84 het volgende:
Die opm over BB's is vrij standaard hier op Fok! hoor.
And again: neem mij toch niet zo vreselijk serieus altijd.
Doet me eraan denken, heb jij nog wel braaf lijstjes gepost, de laatste tijd?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:43 schreef Cocotrimonium het volgende:
Thx voor de beterschap ya'll <3 Maar het is niet echt nodig hoorIk ben het een en ander gewend qua buikpijn en het valt vandaag enorm mee. Alleen moet ik regelmatig naar de wc. Heel regelmatig. Dus ik kan atm de deur niet uit. That's all.
Nieuw jurkje is net afgeleverd
ondertoonquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Doe ik ook niet hoor!Al heb ik wel altijd het idee dat er bij zo'n een grapje een undercurrent (hoe noem je zoiets
) van een echte mening zit
Tell her sigmequote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:46 schreef sigme het volgende:
[..]
Doet me eraan denken, heb jij nog wel braaf lijstjes gepost, de laatste tijd?
KH's en carbs = koolhydraten, dus brood en cornuitenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:45 schreef Adverb het volgende:
[..]
KH's? D? Crabs?
Waar hebben jullie het over?![]()
Gokje: gaat het om koolhydraten tijdens Dinner? Die voeg ik ook nog toe! Inderdaad omdat ik ga voetballen vanavond. Moet wel een buffer hebben..
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:45 schreef Adverb het volgende:
[..]
KH's? D? Crabs?
Waar hebben jullie het over?![]()
Gokje: gaat het om koolhydraten tijdens Dinner? Die voeg ik ook nog toe! Inderdaad omdat ik ga voetballen vanavond. Moet wel een buffer hebben..
Toch wel! Al heb ik het idee dat het niet 100% hetzelfde is? Nouja het werktquote:
Muesli van 'Balans', appel/peer (heb die eigenlijk alleen maar gekozen omdat die me wel lekker leek en het geen cruesli is).quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:45 schreef sigme het volgende:
[..]
Paar vraagjes:
• wat voor muesli heb je genomen?
• bruine boterhammen, zijn die volkoren?
• waarom optimeldrink?
Verder ziet het eruit als een redelijk gezonde lijst. Beetje weinig misschien, maar dat kan ik niet heel goed beoordelen zo.
Een lekgeprikte rug klinkt mij niet heel aangenaam..
Carbohydrates toch?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:47 schreef sigme het volgende:Carbs is het Engelse woord ervoor, dan staat het extra stoerrrrrrrrr.
Ah je bericht gevondenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:25 schreef kwakz0r het volgende:
ik heb de htc wildfire, de oude editie - er is net een nieuwe/s versie uit. vind t een prima instapmodel voor smartphones. iets minder goed dan al die uberflitsende phones, maar ik kan mailen, internetten, facebooken en routes uitzoeken en daar ging t me om. de wildfire s heeft een beter scherm, dat was bij deze wel een minpunt.
minpunt dat blijft is dat de batterij niet zo lang meegeaat en dat ie wat minder snel is als je een spelletje wilt doen of snel wilt schakelen tussen applicaties.
meer goed, ik kan over n maand of twee over op een goedkoop sim-only abbo en dan kan ik hier nog wel effe een poosje mee voort, ipv dat ik twee jaar aan een superduur abonnenment vast zit(ook simlockvrij kost ie maar de helft van andere smartphones)
Ik vind BB's lelijk (want toetsenbord), maar goedquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Doe ik ook niet hoor!Al heb ik wel altijd het idee dat er bij zo'n een grapje een undercurrent (hoe noem je zoiets
) van een echte mening zit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:48 schreef Adverb het volgende:
[..]
Muesli van 'Balans', appel/peer (heb die eigenlijk alleen maar gekozen omdat die me wel lekker leek en het geen cruesli is).
Leerlingen? What do you do? Sorry ben beetje nieuwsgierig..quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:49 schreef kwakz0r het volgende:
joehoe, maria, je moet aan de android hooral mijn leerlingen hebben idd. bb's... pingen kun je er idd heel goed mee, met andere bb's. internetten is lastig, vind ik, zonder touchscreen...
ik heb net heel uitgebreid gepost over mijn instapmodelletje cheap ass goed werkende smartphone but I waz ignorrrred.
Tis een paar dagen goed gegaan en toen weer niet.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:46 schreef sigme het volgende:
[..]
Doet me eraan denken, heb jij nog wel braaf lijstjes gepost, de laatste tijd?
Ja wat voor beroep zou ze nou toch hebben hč?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:52 schreef Adverb het volgende:
[..]
Leerlingen? What do you do? Sorry ben beetje nieuwsgierig..
Klopt helemaalquote:
ik ben juf Engels op een scholengemeenschapquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:52 schreef Adverb het volgende:
[..]
Leerlingen? What do you do? Sorry ben beetje nieuwsgierig..
Eens.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:50 schreef Mini. het volgende:
Oh en wat je ook doet, neem geen Windows Mobile.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |