abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 juli 2011 @ 14:45:15 #1
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99199695
Link naar alle vorige delen in de reeks: Topicreeks: Gezond Slank
De Slankreeks

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.
Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!

Lurktooltje: Lurkers beware! http://www.fok.nl/gm/volgteltool.php
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 8 juli 2011 @ 14:45:58 #2
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_99199728
Zo richting fysio en dan door naar Balk, of all places :').
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_99199772
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 14:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat ligt niet in Twente!

Daar is m'n vader geboren!
  vrijdag 8 juli 2011 @ 14:49:29 #4
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99199893
Balk ligt in Geasterlân in Friesland idd. Lange reis, XM! :o.
Niet meer actief op Fok!
pi_99199902
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 14:46 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Dat ligt niet in Twente!

Ook niet in Salland! :P

Duvels hobby doet me denken, kan van 't weekend wel weer Transport Tycoon(OpenTTD dan) doen :D
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  vrijdag 8 juli 2011 @ 14:54:01 #6
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99200165
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 14:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat klinkt bruisend! Ga je daar wel wat leuks doen? *)
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_99200219
openttd! dat deed / doet Mr.Mo ook!
Ja doei.
pi_99200291
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 14:49 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Ook niet in Salland! :P

Duvels hobby doet me denken, kan van 't weekend wel weer Transport Tycoon(OpenTTD dan) doen :D
Oeh. O+
Ik had vroeger de demoversie die er na 20 minuten ofzo mee ophield, maar dan toch spelen hč. :D Proberen om in die tijd zoveel mogelijk op te bouwen...
Know that while you sleep
Everything has changed
  Vis een optie? vrijdag 8 juli 2011 @ 14:56:26 #9
70532 loveli
N
pi_99200298
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 10:38 schreef loveli het volgende:
Tof. Ik krijg vandaag een pakje en moet rond 14 uur even weg. Ben benieuwd of het ze lukt om precies te komen als ik er niet ben.
B-)

Was een pakje "handtekening voor ontvangst/alleen huisadres". Dus de postbode heeft het gelukkig bij de buren afgegeven. Weet niet of ik blij moet zijn dat ik niet nog het weekend heb moeten wachten op m'n foon of dat ik minder blij moet zijn met de postbode.

Verder zag ik dat de achterbank van de auto van Coco aardig op die van mij lijkt. Beterschap voor Coco!
crap in = crap out
  vrijdag 8 juli 2011 @ 14:59:04 #10
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_99200462
ja, sterkte Coco, bij mij werkt alles sinds gisteren lijkt het wel weer normaal - maar ik heb dan ook officieel niks aan mn darmen...
Kwak
pi_99200481
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 14:56 schreef loveli het volgende:

[..]

B-)

Was een pakje "handtekening voor ontvangst/alleen huisadres". Dus de postbode heeft het gelukkig bij de buren afgegeven. Weet niet of ik blij moet zijn dat ik niet nog het weekend heb moeten wachten op m'n foon of dat ik minder blij moet zijn met de postbode.

Verder zag ik dat de achterbank van de auto van Coco aardig op die van mij lijkt. Beterschap voor Coco!
Het is de postbode dus gelukt langs te komen terwijl je net weg was?! :D *O*
Wel vrij kansloos overigens.
Welke telefoon is het geworden?
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_99200553
Het leek mij meer een schouderkom, van een holenbeerskelet ofzo >:O
pi_99200557
Balk, wat leuk! Daar gingen wij vroeger naartoe op vakantie :)

Toevoeging aan de TT: en met matige lijstjes:

O: halfvolle kwark met banaan, blauwe bessen en havermout
T: plak roggebrood met kaas
L: dubbele boterham hagelslag
T: boterham hagelslag
T: plak ontbijtkoek die ik vond op kantoor
T: appel
D: italiaanse hamburgers op een italiaanse bol met italiaanse salade
B: wandelen door de stad
T: wijntjes drinken met mijn liefje
pi_99200581
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 14:56 schreef loveli het volgende:

[..]

B-)

Ha! Dus toch gekomen toen je even weg moest :D Gelukkig hebben ze het kunnen afgeven :)

Da's de achterbank van die van onze vriend. Die van ons is veeeeeel erger _O- Mensen staan altijd versteld van de hoeveelheid troep die ik kan maken :7

En thanks, komt vanzelf wel weer goed. Even een offday. Hoop dat het vanavond beter gaat, want schoonvader trakteert ons eigenlijk op een musical en heeft al kaartjes gekocht en alles.
  vrijdag 8 juli 2011 @ 15:01:58 #15
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99200633
Ik moet ook eens een nieuwe telefoon geloof ik. Deze toont af en toe zwart scherm en is al best oud :P

Nu bedenken wat ik er voor een wil. Niet te duur, mogelijkheid tot internet misschien..? Handig ivm routeplanner :')
pi_99200649
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 14:49 schreef Viking84 het volgende:
Balk ligt in Geasterlân in Friesland idd. Lange reis, XM! :o.
Officieel is het Gaasterlân-Sleat :6
pi_99200688
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 14:59 schreef kwakz0r het volgende:
ja, sterkte Coco, bij mij werkt alles sinds gisteren lijkt het wel weer normaal - maar ik heb dan ook officieel niks aan mn darmen...
Ah, fijn dat het beter gaat :)
pi_99200861
Oh ja, beterschapjes voor Coco!
pi_99200952
balk is leuk toch? ga daar heel vaak in de omgeving zeilen en varen met vriendinnetjes! net vakantie!
Worry is a misuse of imagination
  vrijdag 8 juli 2011 @ 15:07:37 #20
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_99200997
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 15:03 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ah, fijn dat het beter gaat :)
alles behalve de eetlust... die is nog niet terug. dus ik doe maar voorzichtig.

heb net bij de workshop heel gezellig in mn eentje chocoladetruffels gemaakt (niemand wilde meedoen met me -O- ) en iets teveel gesnoept, dus nu ben ik wel misselijk...

vanavond lekker gebakken aardappeltjes met uitjes, en een hamburger (rundvlees, van de slager) met rode paprikasalade.
Kwak
pi_99201065
Ik verdien een schop onder mijn kont. Ik moet nog maar een heel klein ding afronden voor het láátste vak van mn bachelor, dat gaat misschien een uurtje duren, en ik loop het voor me uit te schuiven }:|. Terwijl ik daarna écht vakantie heb!

quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 11:35 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Aha, wat je kunt zeggen is dat hij ingenomen is (mits hij verlopen is) aangezien dat door overheidsinstellingen gedaan wordt als je met een verlopen ID komt.
Nou nee dat kan ik niet meer zeggen, want hij was nog niet verlopen en ik heb aangifte moeten doen. Want ben hem verloren in het buitenland. Waarschijnlijk uit mn jaszak gevallen. Was nog een heel gedoe met vliegen, want ik kwam er tijdens het inchecken pas achter :+.

Hihi @ kofferbakfoto van Coco. Ik vind het eruit zien als een bijzonder ongemakkelijke stoel.

Wat een lieve buurman Mo! Contact met je buren is tof als je in een buitenland gaat wonen :).

En ik wil ook een nieuwe telefoon. En bij vodafone kan je een 'blockx' kopen voor 10 euro per maand 1GB internet icm prepaid. Dat leek mij wel tof :).
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_99201070
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 14:56 schreef Mini. het volgende:

[..]

Oeh. O+
Ik had vroeger de demoversie die er na 20 minuten ofzo mee ophield, maar dan toch spelen hč. :D Proberen om in die tijd zoveel mogelijk op te bouwen...
:D

OpenTTD is gratiesch bij de weg! *O* :D
SPOILER: kijk dan hoe bruut!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:* voor Coco
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_99201151
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 15:08 schreef Chicolate het volgende:
Ik verdien een schop onder mijn kont. Ik moet nog maar een heel klein ding afronden voor het láátste vak van mn bachelor, dat gaat misschien een uurtje duren, en ik loop het voor me uit te schuiven }:|. Terwijl ik daarna écht vakantie heb!

[..]

Nou nee dat kan ik niet meer zeggen, want hij was nog niet verlopen en ik heb aangifte moeten doen. Want ben hem verloren in het buitenland. Waarschijnlijk uit mn jaszak gevallen. Was nog een heel gedoe met vliegen, want ik kwam er tijdens het inchecken pas achter :+.

Hihi @ kofferbakfoto van Coco. Ik vind het eruit zien als een bijzonder ongemakkelijke stoel.

Wat een lieve buurman Mo! Contact met je buren is tof als je in een buitenland gaat wonen :).

En ik wil ook een nieuwe telefoon. En bij vodafone kan je een 'blockx' kopen voor 10 euro per maand 1GB internet icm prepaid. Dat leek mij wel tof :).
ik probeer een samenvatting te typen van een werk van kant, van hooguit een paragraaf, en daar bne ik al 2 uur mee bezig. Ik geloof dat ik zo op ga geven voor vandaag, het is wel best.
  vrijdag 8 juli 2011 @ 15:10:48 #24
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99201157
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 15:09 schreef V1z0R het volgende:

[..]

:D

OpenTTD is gratiesch bij de weg! *O* :D
SPOILER: kijk dan hoe bruut!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:* voor Coco
Good god, dat lijkt op zo'n oude groene geheugenkaart oids :D
pi_99201177
Zucht, ik wilde vandaag een formulier gaan halen op de uni (want in tegenstelling tot alle andere formulieren kun je deze niet gewoon downloaden), blijkt de balie waar je die kunt krijgen alleen van 8.30 tot 9.00 en van 12.00 tot 14.00 open te zijn. :')

En verder weet ik niet meer wat ik moet eten. Als ik genoeg eet om niet het gevoel te hebben dat ik van m'n stokje ga, val ik niet af en dan heb ik geen kleren om aan te trekken op vakantie. Meh. ;(

[/zeurpost]
Everything has changed
pi_99201368
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 15:11 schreef Mini. het volgende:
Zucht, ik wilde vandaag een formulier gaan halen op de uni (want in tegenstelling tot alle andere formulieren kun je deze niet gewoon downloaden), blijkt de balie waar je die kunt krijgen alleen van 8.30 tot 9.00 en van 12.00 tot 14.00 open te zijn. :')

En verder weet ik niet meer wat ik moet eten. Als ik genoeg eet om niet het gevoel te hebben dat ik van m'n stokje ga, val ik niet af en dan heb ik geen kleren om aan te trekken op vakantie. Meh. ;(

[/zeurpost]
:{w

Maria, als je geen tijd hebt voor een nieuwe verslaving zou ik OpenTTD niet proberen :P :D
SPOILER: *kwijl*
  Vis een optie? vrijdag 8 juli 2011 @ 15:14:46 #27
70532 loveli
N
pi_99201381
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 14:59 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Het is de postbode dus gelukt langs te komen terwijl je net weg was?! :D *O*
Wel vrij kansloos overigens.
Welke telefoon is het geworden?
Een acer. Ben even aan het uitvogelen hoe ik internet uitzet tot ik iets van een bundel heb gekocht.
crap in = crap out
  vrijdag 8 juli 2011 @ 15:18:23 #28
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99201586
V1z0Rmans, ik heb momenteel genoeg aan WoW enzo B-) Bovendien moet ik bekennen dat ik afgezien van Super Mario / Donkey Kong etc, oude graphics veelal een afknapper vind :P
pi_99201618
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 15:14 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Maria, als je geen tijd hebt voor een nieuwe verslaving zou ik OpenTTD niet proberen :P :D
Hoe bedoel je, :{w?
Ik weet wel dat je geen honger hoeft te lijden om af te vallen (duh, ik post hier pas 5 jaar ofzo :+) maar mijn suikerspiegel is op moment zo aan het schommelen dat ik 1 uur nadat ik (volkorenbrood!) heb gegeten alweer zit te trillen. En dingen als groente en fruit maken het alleen maar erger. Wat moet ik dan nog nemen waar dat wel van overgaat maar waar niet veel calorieën in zitten? Want als ik op mijn huidige tempo doorga met boterhammen eten ga ik dus níet afvallen.
Everything has changed
pi_99201706
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 15:14 schreef V1z0R het volgende:

SPOILER: *kwijl*
Ga ik vanzelf een keer spelen *) Ooit (de nieuwste dan). Nu even geen zin in games. Naast WoW.
WoW is overigens tegenwoordig onbeperkt qua tijd gratis te spelen voor wie het eens wil proberen O-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_99201710
@maria blackberry bold mayb? bij hi 2 jaar is best betaalbaar en hele fijne snelle telefooon (en stevig, geen slide, geen touch)

voor route is de galaxy s2 echt amazing
Worry is a misuse of imagination
  vrijdag 8 juli 2011 @ 15:21:17 #32
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_99201747
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 15:19 schreef Mini. het volgende:

[..]

Ik weet wel dat je geen honger hoeft te lijden om af te vallen (duh, ik post hier pas 5 jaar ofzo :+) maar mijn suikerspiegel is op moment zo aan het schommelen dat ik 1 uur nadat ik (volkorenbrood!) heb gegeten alweer zit te trillen. En dingen als groente en fruit maken het alleen maar erger. Wat moet ik dan nog nemen waar dat wel van overgaat maar waar niet veel calorieën in zitten? Want als ik op mijn huidige tempo doorga met boterhammen eten ga ik dus níet afvallen.
Misschien toch heel even (een week of 2) voorzichtig zijn met koolhydraten. Afkicken in het weekend, als je weinig verplichtingen hebt en dan 2 weekjes volhouden. Ik vond het afkicken echt afschuwelijk (trillen, licht in mijn hoofd ed.), maar als ik 's morgens gewoon heel veel at (lees: bijna 1000 kcal aan eiwit en groente) ging het wel.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  vrijdag 8 juli 2011 @ 15:22:01 #33
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_99201786
Iphone btw *)
~ Bonito La Risa ~
pi_99201879
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 15:19 schreef Mini. het volgende:

[..]

:@
Bedoelde dat dus...

Grapefruit geprobeerd?
quote:
A study from the Scripps Clinic (San Diego) reported that subjects eating half a grapefruit or drinking 8 ounces of grapefruit juice three times a day while otherwise eating normally lost an average of 4 pounds in 12 weeks, with some test subjects losing more than 10 pounds without dieting. The researchers suggest the effect is likely due to grapefruit’s ability to reduce insulin levels. Try adding half a grapefruit to a few of your meals such as breakfast, lunch and preworkout.
Misschien moet ik WoW dan maar eens een kans geven... Vond Warcraft: Orcs & Humans ubertof namelijk! :D
  vrijdag 8 juli 2011 @ 15:23:44 #35
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_99201894
Galaxy tab O+
Wel een mooie handtas bij kopen :P
pi_99201909
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 15:23 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Bedoelde dat dus...

Grapefruit geprobeerd?

[..]

Misschien moet ik WoW dan maar eens een kans geven... Vond Warcraft: Orcs & Humans ubertof namelijk! :D
Zomg, jaaa! Dan kom naar Bloodfeather :D Mag je in onze guild ;)
  vrijdag 8 juli 2011 @ 15:23:59 #37
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99201912
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 15:20 schreef Probability het volgende:
@maria blackberry bold mayb? bij hi 2 jaar is best betaalbaar en hele fijne snelle telefooon (en stevig, geen slide, geen touch)

voor route is de galaxy s2 echt amazing
Thanks! :D Hier hoopte ik al op, een post van iemand die meer weet van telefoons :P Ik heb ze opgeschreven, ik ga van het weekend eens op onderzoek uit *) Stevig klinkt ook goed ja (deze telefoon heb ik wel een paar keer uit mn handen laten duvelen :@ :') )
  vrijdag 8 juli 2011 @ 15:25:34 #38
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99202009
quote:

[..]

Bedoelde dat dus...

Grapefruit geprobeerd?

[..]

Omg, je hebt nog nooit geWoWed? :D

quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 15:23 schreef Tinkepink het volgende:
Galaxy tab O+
Wel een mooie handtas bij kopen :P
Ik heb geen handtassen :D Wel een schoudertas *)

quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 15:23 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Zomg, jaaa! Dan kom naar Bloodfeather :D Mag je in onze guild ;)
Ik zit nie op Bloodfeather! ;( Aan de andere kant, jou kan ik ook gewoon via de blizzard-friends chat stalken natuurlijk :9
  vrijdag 8 juli 2011 @ 15:25:41 #39
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_99202021
ik heb de htc wildfire, de oude editie - er is net een nieuwe/s versie uit. vind t een prima instapmodel voor smartphones. iets minder goed dan al die uberflitsende phones, maar ik kan mailen, internetten, facebooken en routes uitzoeken en daar ging t me om. de wildfire s heeft een beter scherm, dat was bij deze wel een minpunt.

minpunt dat blijft is dat de batterij niet zo lang meegeaat en dat ie wat minder snel is als je een spelletje wilt doen of snel wilt schakelen tussen applicaties.

meer goed, ik kan over n maand of twee over op een goedkoop sim-only abbo en dan kan ik hier nog wel effe een poosje mee voort, ipv dat ik twee jaar aan een superduur abonnenment vast zit :Y (ook simlockvrij kost ie maar de helft van andere smartphones)
Kwak
pi_99202236
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 15:25 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Omg, je hebt nog nooit geWoWed? :D

:@ nerd-license revoked?
Heb het in 2003/2004? ooit geīnstalleerd, nooit gespeeld echter.
  vrijdag 8 juli 2011 @ 15:29:02 #41
349208 Adverb
Hilariously
pi_99202240
Goeiemiddag! Even bijlezen hoor, en dan zo ook ff mn lijstje plaatsen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 14:46 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Dat ligt niet in Twente!

Balk? Of Balkbrug? Daar is mijn paps namelijk geboren ;)
Kom je uit Twente Jagärtrut?
Sometimes I've believed as many as six impossible things before breakfast
pi_99202248
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 15:21 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Misschien toch heel even (een week of 2) voorzichtig zijn met koolhydraten. Afkicken in het weekend, als je weinig verplichtingen hebt en dan 2 weekjes volhouden. Ik vond het afkicken echt afschuwelijk (trillen, licht in mijn hoofd ed.), maar als ik 's morgens gewoon heel veel at (lees: bijna 1000 kcal aan eiwit en groente) ging het wel.
Ach, dat trillen en licht in mijn hoofd heb ik nu ook al, dus wat dat betreft... :+ Alleen gaan we volgend weekend op vakantie, ik weet niet of 1 week veel zou helpen.
Everything has changed
pi_99202266
Ik moet zo vaak aan jou denken hier, V1Zor! Vlak voor mijn huis is een grasveld, en op mooie dagen liggen daar veel Zweedse schones in bikini te zonnen. Ik moet dan altijd gniffelen dat jij op deze dagen alleen maar naar buiten zou staren...
pi_99202284
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 15:29 schreef Adverb het volgende:
Goeiemiddag! Even bijlezen hoor, en dan zo ook ff mn lijstje plaatsen.

[..]

Balk? Of Balkbrug? Daar is mijn paps namelijk geboren ;)
Kom je uit Twente Jagärtrut?
Balk.

Ik ben een friezin die opgegroeid is in Twente...
  vrijdag 8 juli 2011 @ 15:30:23 #45
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99202312
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 15:29 schreef V1z0R het volgende:

[..]

:@ nerd-license revoked?
Heb het in 2003/2004? ooit geīnstalleerd, nooit gespeeld echter.
Frankly, I'm utterly shocked!
pi_99202336
quote:

Laat dan iemand van fok je even recruiten, mocht je dan blijven op wow dan krijgt zij een leuke gadget en kan je samen ubersnel levelen t/m lvl 80.

Dat gratis is overigens onbeperkt t/m level 20. Daarna niet meer dus O-) Maar je kan wel 50 chars t/m lvl 20 maken :D

Mijn neefje kwam vroeger nooit verder dan lvl 12-14. Dus voor hem was het ideaal geweest _O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 8 juli 2011 @ 15:30:56 #47
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99202358
Zo, weer terug. Ze heeft teveel aan het wondje zitten likken waardoor het nu ontstoken is. Prikje gehad en even aankijken tot maandag nu en als het dan nog rood is, krijgt ze weer een prikje.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 8 juli 2011 @ 15:32:53 #48
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_99202460
Mijn Zwolse vriendinnetje geeft een concert in Balk-city, dus daar ga ik heen! En daarna dus wel naar Zwolle. En ja, lange rit vanuit R'dam.

En Viz: dat spel speelt Duuf ook :'). En nog tig andere rail-spellen.

Nu fysio!
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_99202479
quote:

[..]

Bedoelde dat dus...

Grapefruit geprobeerd?
Nog niet, het valt te proberen. :)
Everything has changed
  vrijdag 8 juli 2011 @ 15:34:04 #50
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_99202526
Oh en ik heb ook nog nooit wow gespeeld. Waar staat het voor eigenlijk? Of is het geen afkorting?
  vrijdag 8 juli 2011 @ 15:34:32 #51
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99202550
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 15:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh en ik heb ook nog nooit wow gespeeld. Waar staat het voor eigenlijk? Of is het geen afkorting?
World of warcraft :P.

En ik heb het ook nooit gespeeld. Mark wel.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 8 juli 2011 @ 15:34:48 #52
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99202566
Ik heb trouwens niet het idee dat ik ook maar íets mis als ik niet WoW speel ^O^.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 8 juli 2011 @ 15:35:21 #53
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_99202606
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 15:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
ik ook niet. ga het niet doen ook haha.
broertje is er verslaafd aan geloof ik..
~ Bonito La Risa ~
pi_99202608
Hi! Jee wat gaan jullie Snel.

Over telefoon, ik heb een blackberry van werk, een bold, we'll fijn maar niet heel intuitief!
pi_99202641
Ik heb het ook nooit gespeeld, maar volgens mij is dat maar goed ook... Soms vraag ik me weleens af hoeveel meer ik nu nog van mijn eerste studie zou weten als ik Civilization nooit had gekend. :')
Everything has changed
  vrijdag 8 juli 2011 @ 15:36:21 #56
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99202658
BB's mogen alleen als je een pubemeisje bent of als je hem van het werk krijgt :7.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 8 juli 2011 @ 15:37:38 #57
349208 Adverb
Hilariously
pi_99202716
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 15:08 schreef Chicolate het volgende:
*schopt*

Beterschap voor Coco!

Hier mijn lijstje:
O: Grote kom muesli met 0% vet yoghurt. 1 mandarijn. 1 glas melk
T: Volkoren bolletje met oude kaas
T: 1 kop thee
L: 2 bruine boterhammen met file american en ijsbergsla. 2 glazen Optimel drink kokos
T: 1/2 deel galia meloen
T: Glas crystal clear

A: Wat ik vanavond ga eten weet ik nog niet precies. In ieder geval iets met vis en groentes. En doppinda's voor tussendoor :)

S: Uurtje voetballen om 20.00 uur vanavond

Verder ben ik vandaag weer naar de Fysio geweest. Ik loop daar al een tijdje rond vanwege een hamstring blessure. Blijkt dat die blessure te maken heeft met mijn rug en bekken. Vandaag zijn de eerste naalden ('dry needling') erin gegaan. Was erg vreemd om dat mee te maken! Net alsof je spier een stroomstootje krijgt. Mijn onderrug, bovenrug en hamstring zijn allen 'lek geprikt'. En nu heb ik een soort van spierpijn op die plekken :7 Maar dat is normaal aldus de Fysio.
pi_99202719
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 15:34 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb trouwens niet het idee dat ik ook maar íets mis als ik niet WoW speel ^O^.
Maar dat geldt voor alles :') Je mist ook niks als je fok nooit had leren kennen etc.
pi_99202749
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 15:36 schreef Mini. het volgende:
Ik heb het ook nooit gespeeld, maar volgens mij is dat maar goed ook... Soms vraag ik me weleens af hoeveel meer ik nu nog van mijn eerste studie zou weten als ik Civilization nooit had gekend. :')
oh ja, dat vind ik ook een leuk spel. Kan ik van het weeken wel weer eens spelen. Heerlijk, een weekend zonder plannen. Behalve de administratie doen en wat kleine dingen regelen enzo...En hardlopen morgenochtend.
  vrijdag 8 juli 2011 @ 15:38:47 #60
349208 Adverb
Hilariously
pi_99202772
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 15:29 schreef Jagärtrut het volgende:Ik ben een friezin die opgegroeid is in Twente...
Waar in Twente? :) Ik woon er ook en kom er vandaan. Maar heb ook 3 jaar in Leeuwarden gewoond voor mijn studie.
  vrijdag 8 juli 2011 @ 15:38:58 #61
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99202779
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 15:37 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Maar dat geldt voor alles :') Je mist ook niks als je fok nooit had leren kennen etc.
JAWEL! Dan had ik geen baan gehad nu en geen huisje :'(.

En als jij fok niet kende had je nu geen kaartjes voor Rammstein gehad :P.

* Viking84 wrijft het er nog maar eens in.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 8 juli 2011 @ 15:39:10 #62
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_99202791
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 15:37 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat vind ik soms weleens jammer trouwens, dat ik Fok! heb leren kennen :') Bijna 12 jaar van mijn leven weggegooid :')
  vrijdag 8 juli 2011 @ 15:39:42 #63
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99202818
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 15:39 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Dat vind ik soms weleens jammer trouwens, dat ik Fok! heb leren kennen :') Bijna 12 jaar van mijn leven weggegooid :')
Dank je!
Niet meer actief op Fok!
pi_99202877
Hoi adverb! Ben jij nieuw? Ik kan niet zo goed typen vanaf mijn telefoon :')
pi_99202898
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 15:29 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik moet zo vaak aan jou denken hier, V1Zor! Vlak voor mijn huis is een grasveld, en op mooie dagen liggen daar veel Zweedse schones in bikini te zonnen. Ik moet dan altijd gniffelen dat jij op deze dagen alleen maar naar buiten zou staren...
Herregud, när kan jag komma?

Adverb, iets met KH's voor bij je D? Wel fijn gezien je nog moet voetballen daarna.
  vrijdag 8 juli 2011 @ 15:42:17 #66
349208 Adverb
Hilariously
pi_99202963
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 15:35 schreef Perruche het volgende:
Over telefoon, ik heb een blackberry van werk, een bold, we'll fijn maar niet heel intuitief!
Hee zo'n BB heb ik ook. Nog een half jaartje en dan mag ik een andere telefoon uitzoeken (zonder dat het me al te veel extra kost). Dat wordt dan toch wel een die wat meer kan. Ben stiekem een beetje verliefd op de nieuwste I-phone *;
  Vis een optie? vrijdag 8 juli 2011 @ 15:42:21 #67
70532 loveli
N
pi_99202971
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 15:41 schreef V1z0R het volgende:

[..]

[ afbeelding ]Herregud, när kan jag komma?

Adverb, iets met KH's voor bij je D? Wel fijn gezien je nog moet voetballen daarna.
Carbs voor voetballen zijn overrated.
crap in = crap out
  vrijdag 8 juli 2011 @ 15:43:11 #68
349208 Adverb
Hilariously
pi_99203021
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 15:41 schreef Perruche het volgende:
Hoi adverb! Ben jij nieuw? Ik kan niet zo goed typen vanaf mijn telefoon :')
Ja ben nieuw :) Had me alweer 2 topics geleden aangemeld. En dat was gisteren! hahaha.
Als je meer wilt weten, vraag maar raak ;)
  vrijdag 8 juli 2011 @ 15:43:12 #69
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99203023
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 15:35 schreef Perruche het volgende:
Hi! Jee wat gaan jullie Snel.

Oh da's dan ook nog ja! Misschien een paar uitproberen in de winkel :9

quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 15:36 schreef Viking84 het volgende:
BB's mogen alleen als je een pubemeisje bent of als je hem van het werk krijgt :7.
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 15:34 schreef Viking84 het volgende:
Veroordelende Viking door de bocht :D

Ik denk dat ik maar voor een Blackberry ga :+ Je bent ten slotte zo oud als je je voelt :+
pi_99203025
Mijn zusje (van 22 :P) en haar vriend hebben allebei een Blackberry en die zijn er heel blij mee.

Tink, wat bedoelde je precies met voorzichtig zijn met koolhydraten? Helemaal schrappen, of alleen bij bepaalde maaltijden ofzo? Dat eerste is misschien niet handig nu, maar ik moet toch íets proberen.
Everything has changed
pi_99203032
Thx voor de beterschap ya'll <3 Maar het is niet echt nodig hoor :) Ik ben het een en ander gewend qua buikpijn en het valt vandaag enorm mee. Alleen moet ik regelmatig naar de wc. Heel regelmatig. Dus ik kan atm de deur niet uit. That's all.

Nieuw jurkje is net afgeleverd :D
  vrijdag 8 juli 2011 @ 15:43:58 #72
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99203069
Die opm over BB's is vrij standaard hier op Fok! hoor :P.
And again: neem mij toch niet zo vreselijk serieus altijd :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_99203158
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 15:37 schreef Adverb het volgende:

Hier mijn lijstje:
O: Grote kom muesli met 0% vet yoghurt. 1 mandarijn. 1 glas melk
T: Volkoren bolletje met oude kaas
T: 1 kop thee
L: 2 bruine boterhammen met file american en ijsbergsla. 2 glazen Optimel drink kokos
T: 1/2 deel galia meloen
T: Glas crystal clear
Paar vraagjes:

• wat voor muesli heb je genomen?
• bruine boterhammen, zijn die volkoren?
• waarom optimeldrink?

Verder ziet het eruit als een redelijk gezonde lijst. Beetje weinig misschien, maar dat kan ik niet heel goed beoordelen zo.

Een lekgeprikte rug klinkt mij niet heel aangenaam..
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 8 juli 2011 @ 15:45:03 #74
349208 Adverb
Hilariously
pi_99203161
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 15:41 schreef V1z0R het volgende:

[..]

[ afbeelding ]Herregud, när kan jag komma?

KH's? D? Crabs?

Waar hebben jullie het over? :@

Gokje: gaat het om koolhydraten tijdens Dinner? Die voeg ik ook nog toe! Inderdaad omdat ik ga voetballen vanavond. Moet wel een buffer hebben..
pi_99203173
Ik wil een HTC Sensation of Samsung Galaxy S II. Wat nou dure smaak :'). En eigenlijk vind ik ze allebei niet goed genoeg. Noujaaaa.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  vrijdag 8 juli 2011 @ 15:45:52 #76
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99203205
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 15:43 schreef Viking84 het volgende:
Die opm over BB's is vrij standaard hier op Fok! hoor :P.
And again: neem mij toch niet zo vreselijk serieus altijd :P.
Doe ik ook niet hoor! :D Al heb ik wel altijd het idee dat er bij zo'n een grapje een undercurrent (hoe noem je zoiets _O- ) van een echte mening zit :+
pi_99203231
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 15:43 schreef Cocotrimonium het volgende:
Thx voor de beterschap ya'll <3 Maar het is niet echt nodig hoor :) Ik ben het een en ander gewend qua buikpijn en het valt vandaag enorm mee. Alleen moet ik regelmatig naar de wc. Heel regelmatig. Dus ik kan atm de deur niet uit. That's all.

Nieuw jurkje is net afgeleverd :D
Doet me eraan denken, heb jij nog wel braaf lijstjes gepost, de laatste tijd?
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_99203249
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 15:45 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Doe ik ook niet hoor! :D Al heb ik wel altijd het idee dat er bij zo'n een grapje een undercurrent (hoe noem je zoiets _O- ) van een echte mening zit :+
ondertoon
  Vis een optie? vrijdag 8 juli 2011 @ 15:46:45 #79
70532 loveli
N
pi_99203256
quote:
5s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 15:46 schreef sigme het volgende:

[..]

Tell her sigme ~O>
crap in = crap out
  vrijdag 8 juli 2011 @ 15:46:58 #80
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99203268
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 15:45 schreef Adverb het volgende:

[..]

KH's? D? Crabs?

Gokje: gaat het om koolhydraten tijdens Dinner? Die voeg ik ook nog toe! Inderdaad omdat ik ga voetballen vanavond. Moet wel een buffer hebben..
KH's en carbs = koolhydraten, dus brood en cornuiten :P

D = diner, of avondeten *O*

Dus helemaal goed!
pi_99203305
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 15:45 schreef Adverb het volgende:

[..]

KH's? D? Crabs?

:D :*

Koolhydraten ja. Carbs is het Engelse woord ervoor, dan staat het extra stoerrrrrrrrr.
  vrijdag 8 juli 2011 @ 15:47:47 #82
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99203313
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 15:46 schreef sigme het volgende:

[..]

ondertoon
Toch wel! Al heb ik het idee dat het niet 100% hetzelfde is? Nouja het werkt :+ Twenks!
  vrijdag 8 juli 2011 @ 15:48:11 #83
349208 Adverb
Hilariously
pi_99203326
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 15:45 schreef sigme het volgende:

[..]

Paar vraagjes:

• wat voor muesli heb je genomen?
• bruine boterhammen, zijn die volkoren?
• waarom optimeldrink?

Verder ziet het eruit als een redelijk gezonde lijst. Beetje weinig misschien, maar dat kan ik niet heel goed beoordelen zo.

Een lekgeprikte rug klinkt mij niet heel aangenaam..
Muesli van 'Balans', appel/peer (heb die eigenlijk alleen maar gekozen omdat die me wel lekker leek en het geen cruesli is).
Optimeldrink omdat dat in de koelkast stond. Normaal hebben we dat nooit in huis. Ben liever van de 'gewone' halfvolle melk.
Bruine boterhammen zijn altijd volkoren ja. Deze waren grof-volkoren.

Nee lekgeprikt worden was niet fijn ;) , maar dit zal mij zeker helpen met mn hamstring (die weinig kracht heeft) en vaste rugspieren.
  vrijdag 8 juli 2011 @ 15:49:05 #84
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_99203386
joehoe, maria, je moet aan de android hoor :P al mijn leerlingen hebben idd. bb's... pingen kun je er idd heel goed mee, met andere bb's. internetten is lastig, vind ik, zonder touchscreen...

ik heb net heel uitgebreid gepost over mijn instapmodelletje cheap ass goed werkende smartphone but I waz ignorrrred. :'(
Kwak
pi_99203491
Oh en wat je ook doet, neem geen Windows Mobile.
Everything has changed
  vrijdag 8 juli 2011 @ 15:50:32 #86
349208 Adverb
Hilariously
pi_99203493
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 15:47 schreef sigme het volgende:Carbs is het Engelse woord ervoor, dan staat het extra stoerrrrrrrrr.
Carbohydrates toch? :P Maar stoer staat het wel inderdaad 8-)
pi_99203522
Ik heb een Motorola Defy en die is gewoon Henk, Piet, Klaas en Wim proof.
En je kunt er overheen rijden en 'm in het water gooien. Aldus de Tweakers review. B-)
http://tweakers.net/revie(...)oon-met-android.html
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_99203547
Touchscreenloze sony hier, met een prima telefooncameraatje!
Echt vrijdag... Nog een uur! :s)
  vrijdag 8 juli 2011 @ 15:51:35 #89
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99203558
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 15:25 schreef kwakz0r het volgende:
ik heb de htc wildfire, de oude editie - er is net een nieuwe/s versie uit. vind t een prima instapmodel voor smartphones. iets minder goed dan al die uberflitsende phones, maar ik kan mailen, internetten, facebooken en routes uitzoeken en daar ging t me om. de wildfire s heeft een beter scherm, dat was bij deze wel een minpunt.

minpunt dat blijft is dat de batterij niet zo lang meegeaat en dat ie wat minder snel is als je een spelletje wilt doen of snel wilt schakelen tussen applicaties.

meer goed, ik kan over n maand of twee over op een goedkoop sim-only abbo en dan kan ik hier nog wel effe een poosje mee voort, ipv dat ik twee jaar aan een superduur abonnenment vast zit :Y (ook simlockvrij kost ie maar de helft van andere smartphones)
Ah je bericht gevonden :D :*

Dit klinkt ook erg nuttig! Dus dan zou een htc wildfire s goed wezen? Ik hoef geen fancy phone, gewoon eentje die belt en smst en waarmee ik fotootjes kan bekijken zonder eerst in te loggen op mijn account via de pc, en waarmee ik als ik verdwaald ben een route kan vinden :@ :D
  vrijdag 8 juli 2011 @ 15:51:55 #90
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99203575
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 15:45 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ik vind BB's lelijk (want toetsenbord), maar goed :+.
Niet meer actief op Fok!
pi_99203583
Jurkje!

SPOILER
  vrijdag 8 juli 2011 @ 15:52:38 #92
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99203614
Leuk Coco! Past goed bij je donkere haartjes :Y.
Niet meer actief op Fok!
pi_99203621
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 15:48 schreef Adverb het volgende:

[..]

Muesli van 'Balans', appel/peer (heb die eigenlijk alleen maar gekozen omdat die me wel lekker leek en het geen cruesli is).
Deze?
  vrijdag 8 juli 2011 @ 15:52:45 #94
349208 Adverb
Hilariously
pi_99203623
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 15:49 schreef kwakz0r het volgende:
joehoe, maria, je moet aan de android hoor :P al mijn leerlingen hebben idd. bb's... pingen kun je er idd heel goed mee, met andere bb's. internetten is lastig, vind ik, zonder touchscreen...

ik heb net heel uitgebreid gepost over mijn instapmodelletje cheap ass goed werkende smartphone but I waz ignorrrred. :'(
Leerlingen? What do you do? Sorry ben beetje nieuwsgierig.. O-)
pi_99203650
quote:
5s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 15:46 schreef sigme het volgende:

[..]

Tis een paar dagen goed gegaan en toen weer niet. -O-
  vrijdag 8 juli 2011 @ 15:53:37 #96
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99203660
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 15:52 schreef Adverb het volgende:

[..]

Ja wat voor beroep zou ze nou toch hebben hč? :7 /flauw
Niet meer actief op Fok!
pi_99203685
leuk jurkje, CoCo!

@ Adverb: zie dm over waar ik vandaan kom enzo...
  vrijdag 8 juli 2011 @ 15:54:25 #98
349208 Adverb
Hilariously
pi_99203707
quote:
5s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 15:52 schreef sigme het volgende:

[..]

Deze?
[ afbeelding ]
Klopt helemaal :)

Leuk jurkje Coco!
  vrijdag 8 juli 2011 @ 15:54:29 #99
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_99203710
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 15:52 schreef Adverb het volgende:

[..]

ik ben juf Engels op een scholengemeenschap :P ik heb dit jaar ongeveer 3 BB's per week afgepakt en bij de administratie afgeleverd, en minimaal 1 maal per week fotogeheugens moeten controleren om te zien of leerlingen foto's gewist hadden die ze van klasgenoten gemaakt hadden die dat niet wilden :P
Kwak
  vrijdag 8 juli 2011 @ 15:54:39 #100
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99203718
quote:
3s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 15:50 schreef Mini. het volgende:
Oh en wat je ook doet, neem geen Windows Mobile.
Eens.

En ipv pingen kun je ook whatsappen :Y.
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')