SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor vrienden is het kortweg Wauw
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:49 schreef rival het volgende:
Ik heb nog 2 exemplaren van de hardcore top 100 liggen
Hele dagen FOK!ken, ook leuk!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:51 schreef HeatWave het volgende:
Ik kan er wel aan wennen, halve dagen werken.
Ik heb vroeger een cd van Captain Jack gehad. Ja, de hele cd.Voor mijn 13e verjaardag.quote:
Heb je ook nog Thunderdome ceedees?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:52 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb nog bakken van dat soort cd's liggen thuis, Braun Eurocharts etc.
Gratis op te halen.
De laatste die ik daarvan kocht was 2001.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je ook nog Thunderdome ceedees?
RIP Captain Jackquote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb vroeger een cd van Captain Jack gehad. Ja, de hele cd.Voor mijn 13e verjaardag.![]()
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:57 schreef Samzz het volgende:
Wie zingt dat verneukte I will catch a grenate for ya nummer? Bruno Mars?
Die moet echt dood.Net als Happiness. God
.
Nopequote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je ook nog Thunderdome ceedees?
Ja die heb ik ook, en de rode, deel 2quote:
Dabadabada doepdabideee!quote:
Wheeen i seee your..... oke oke ik stop alquote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:57 schreef Samzz het volgende:
Wie zingt dat verneukte I will catch a grenate for ya nummer? Bruno Mars?
Die moet echt dood.Net als Happiness. God
.
niet eensquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:17 schreef DenWauwelaar het volgende:
Mooi nummer, dat nummer van Bruno Mars. Maar alleen als je dolverliefd bent...
Nu. Voor het eerstquote:
Nee. Gewoon nee.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:17 schreef DenWauwelaar het volgende:
Mooi nummer, dat nummer van Bruno Mars. Maar alleen als je dolverliefd bent...
Positivoquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:25 schreef rival het volgende:
[..]
voor het eerst?
Tof
straks eerste echte keer liefdesverdriet dus, ouch
Nummerrrrrrrrrrrrrrrr 3! 3! 3! 3!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:28 schreef STING het volgende:
[..]
So what do you have to say for yourself?
Politie flitst paard
Doet me eerder denken aan zo'n schreeuwerd op de kermis.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nummerrrrrrrrrrrrrrrr 3! 3! 3! 3!
Om in de top40 sfeer te blijven.
De-de-de-de-Alarmschijfffffquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nummerrrrrrrrrrrrrrrr 3! 3! 3! 3!
Om in de top40 sfeer te blijven.
Ik heb geen schimmelquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:28 schreef STING het volgende:
[..]
So what do you have to say for yourself?
Politie flitst paard
Het eeuwige spanningsveld tussen de chronische cynist (azijnpisser) en de optimistquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:33 schreef DenWauwelaar het volgende:
Een pessimist is een goed geinformeerde optimist.
Gek genoeg heb ik dat dan wel weer gehad toen het uitging na 3 jaar.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:25 schreef rival het volgende:
[..]
voor het eerst?
Tof
straks eerste echte keer liefdesverdriet dus, ouch
Een pessimist is een realist met ervaring.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:33 schreef DenWauwelaar het volgende:
Een pessimist is een goed geinformeerde optimist.
Een pessimist is iemand met een doorgeslagen geestelijk immuunsysteemquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een pessimist is een realist met ervaring.
Oh, en natuurlijk.quote:
Je moest eens weten hoe open ik sta!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:40 schreef STING het volgende:
[..]
Oh, en natuurlijk.
Staat jou Wereld ook wel eens zijn Kop?
Sta je ook open voor nieuwe Ervaringen ...![]()
Ik heb zo het gevoel dat Blof het anders bedoelt.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe open ik sta!
Ik zing zo mee met blof: Wijd open, ik staaaa, wijd open, ik staaaa... wijd opeeeeeeen!
Hmmz. Het zijn schoenen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:42 schreef stbabylon het volgende:
Even nieuwe skoens besteld
[ afbeelding ]
O. Ik vond het al een smerig nummer voor hem eigenlijk.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:44 schreef STING het volgende:
[..]
Ik heb zo het gevoel dat Blof het anders bedoelt.
Denk ik.
Dat is wel een passende omschrijving jaquote:
Dat heb ik met "come together" van de Beatles.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O. Ik vond het al een smerig nummer voor hem eigenlijk.
Wat jij hebt met All-Stars, heb ik met Simplequote:
Nou meid tochquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:50 schreef stbabylon het volgende:
Overigens zijn schoenen van Simple zeer eco-friendly. Bijna geheel gerecycled.
Ik wil ze wel een keer in je mond stoppen *grrrr*quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:52 schreef STING het volgende:
[..]
Gaat een beetje lastig, ik ben niet in het bezit van die schoenen.
Verkapt date-verzoekquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik wil ze wel een keer in je mond stoppen *grrrr*
Sorry hun, daar ben ik nog niet helemaal klaar voorquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik wil ze wel een keer in je mond stoppen *grrrr*
Ja dat laatste gevoel kreeg ik er ook wel bijquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat jij hebt met All-Stars, heb ik met Simple
Overigens zijn schoenen van Simple zeer eco-friendly. Bijna geheel gerecycled.
Grap is geslaagd, daar ging het omquote:
Dat dacht hetero ook... nou, inmiddels wel hoor.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:54 schreef STING het volgende:
[..]
Sorry hun, daar ben ik nog niet helemaal klaar voor
Je propt al elke zaterdagavond een All-star (hihihi) in een lichaamsopening naar keuze?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat dacht hetero ook... nou, inmiddels wel hoor.
Zeg nooit nooit
Ja, nou kappen! Ik vind het leuk, ophouden met gemeen doenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat laatste gevoel kreeg ik er ook wel bij
Ik prop all in z;'n star jaquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:58 schreef STING het volgende:
[..]
Je propt al elke zaterdagavond een All-star (hihihi) in een lichaamsopening naar keuze?
Oke oke okequote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, nou kappen! Ik vind het leuk, ophouden met gemeen doen
*zingt* Als m'n sterretje naaaar de hemel staaaaart, dan voel ik in eeene....quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:03 schreef STING het volgende:
[..]
Romantisch hoor, je laat hem de sterren van de hemel zien
Same here, concertje tot laat, maar ben toch een week vrijquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:46 schreef Spirit82 het volgende:
Is het EINDELIJK vrijdag... ben ik echt megagaar
UIteraardquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:51 schreef Ang3l het volgende:
Ik las: Ik ben zo gaar van het rapen
En ik las het als engels, rapen.
Huppel weet jij waar ik goedkoop batterijen kan scoren?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Verdomme het is lastig om nu al te verzinnen wat je morgen, overmorgen en maandag aan gaat trekken
Action?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Huppel weet jij waar ik goedkoop batterijen kan scoren?
binnen 5 minuten heb ik ALLES in mijn tas zitten.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Verdomme het is lastig om nu al te verzinnen wat je morgen, overmorgen en maandag aan gaat trekken
Gewoon veel zuipen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:46 schreef Spirit82 het volgende:
Is het EINDELIJK vrijdag... ben ik echt megagaar
Ja maar jijquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:59 schreef rival het volgende:
[..]
binnen 5 minuten heb ik ALLES in mijn tas zitten.
ik ook, en dan als ik thuis al weg ben en opweg waar ik naartoe ga, besef ik ineens dat ik vanalles vergeten benquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:59 schreef rival het volgende:
[..]
binnen 5 minuten heb ik ALLES in mijn tas zitten.
zeg het zequote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:20 schreef JoeyT het volgende:
2 vrouwen/ meisjes voor me... Zou ze allebei doen...
quote:
Als je er nou een keer werk van maakt in plaats van het alleen steeds hier te zeggenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:20 schreef JoeyT het volgende:
2 vrouwen/ meisjes voor me... Zou ze allebei doen...
De rechter is een Turkse... Mooi, truttig, modeblaadje aant lezen. Houdt van sex, niet met iemand waar ze geen relatie mee heeft.quote:
Nee durf ik niet en ze zijn niet knap genoeg. Wel voor alleen neuken. Niet voor aanspreken...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als je er nou een keer werk van maakt in plaats van het alleen steeds hier te zeggen
een echte JoeyT had ze allang geneukt op de bankjes in de trein, ik denk dat er iemand achter zijn wachtwoord is gekomenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:30 schreef JoeyT het volgende:
[..]
De rechter is een Turkse... Mooi, truttig, modeblaadje aant lezen. Houdt van sex, niet met iemand waar ze geen relatie mee heeft.
De linker is Nederlandse. Lees wens serieus boek. Ouderwets gekleed. Is nog maagd. Weet niet day ze ee lekker uit kan zien. Mooie borstjes...
Je hebt gelijk. Ik bef nu de ene en neuk de ander tegelijkertijd... Fokken ie lastig maar t lukt..quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
een echte JoeyT had ze allang geneukt op de bankjes in de trein, ik denk dat er iemand achter zijn wachtwoord is gekomen
nee, nu geloof ik je niet meer natuurlijkquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:34 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik bef nu de ene en neuk de ander tegelijkertijd... Fokken ie lastig maar t lukt..
Naja, was al wat eerder klaar, moest het nog even naar de zaak brengen.quote:
En om meer uren te kunnen schrijven ben je omgeredenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Naja, was al wat eerder klaar, moest het nog even naar de zaak brengen.
Weekend.
Borsten niet, borstjes daarentegen..quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:55 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik ga zo maar es langs de terrassen, vast genoeg neuqvleesch te vinden daar.
Borstjes... wtf,....?
TETTEN
* DenWauw vindt mannen die tetten 'borsten'noemen maar raar
Verdomme nu heb ik dat stomme liedje in mijn hoofdquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Borsten niet, borstjes daarentegen..
Als je je zo snel laat beinvloeden, vrees ik dat er iets mis is...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Verdomme nu heb ik dat stomme liedje in mijn hoofd
Amper, dat weet je toch. Het is dat ik ze zelf heb, anders kwam ik zwaar tekort.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:57 schreef El_Matador het volgende:
Een meisje heeft borstjes, een vrouw borsten.
Borsten
Is dat onderwerp hier al es langsgekomen?
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als je je zo snel laat beinvloeden, vrees ik dat er iets mis is...
Nee, vertel er eens wat meer over!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:57 schreef El_Matador het volgende:
Borsten
Geloof er niets van! Pics!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Amper, dat weet je toch. Het is dat ik ze zelf heb, anders kwam ik zwaar tekort.
Ja dat hoeft dus niet! Ik hoef alleen maar naar beneden te kijken. Hendig joh!quote:
Een goeie handvol, dansende borsten en tieten die iets te vol in een iets te strak shirtje zitten.quote:
Dan zie ik iets waar de dames meer en lekkerder dingen mee kunnen dan met tieten, dus geen enkel probleem.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat hoeft dus niet! Ik hoef alleen maar naar beneden te kijken. Hendig joh!
Ja maar daar ging het niet over he.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dan zie ik iets waar de dames meer en lekkerder dingen mee kunnen dan met tieten, dus geen enkel probleem.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar daar ging het niet over he.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ah, die grote bek van je is puur compensatiegedrag dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey, die foto's zou je niet openbaar maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat denk jij?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah, die grote bek van je is puur compensatiegedrag dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Ik heb serieus 2 Duitsers zo onder de douche na het voetballen zien staan. Ik had zo'n medelijden met die gasten.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hey, die foto's zou je niet openbaar maken.
Idd en t was een meisje... Met borstjes dus... Hmmm borstjes...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:57 schreef El_Matador het volgende:
Borsten
Ja dat snap ik.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb serieus 2 Duitsers zo onder de douche na het voetballen zien staan. Ik had zo'n medelijden met die gasten.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat denk jij?
Maar 1 manier om dat uit te vinden trouwens.Hahaha, zou dat even een tegenvaller zijn, als het toch wel de jouwe was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Ik heb gewoon een hekel aan het woord borstjes.quote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat denk jij?
Maar 1 manier om dat uit te vinden trouwens.Welk gedeelte van wodka heb jij niet begrepen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, normaal houd ik mijn buik in, maar op deze foto niet.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hahaha, zou dat even een tegenvaller zijn, als het toch wel de jouwe was.
Naja hij is toch hendig niet geil, dus maakt volgens mij weinig uit....quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hahaha, zou dat even een tegenvaller zijn, als het toch wel de jouwe was.
Heb wel tequila, mezcal, rose, bier en fris in huis, maar wodka niet, misschien nog een bodempje, en dat zet ik MissB niet voorquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Welk gedeelte van wodka heb jij niet begrepen?
Oh gelukkig dan maar.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:15 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Naja hij is toch hendig niet geil, dus maakt volgens mij weinig uit....
Theequote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:17 schreef missbehavin het volgende:
Ik drink ook wel eens iets anders dan wodka hoor.
Zelfs dat ja.quote:
Zeg, overdrijven is ook een kunst.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
1 kop thee 's morgens en dan snel over op de wodka
Inderdaad ja, kunst, fijn dat het een keer opgemerkt wordquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zeg, overdrijven is ook een kunst.
Ik denk dat jouw buik meestal te veel afleidt.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Inderdaad ja, kunst, fijn dat het een keer opgemerkt word
Wordt met dt....quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Inderdaad ja, kunst, fijn dat het een keer opgemerkt word
quote:
Waarom nu weer zo?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik denk dat jouw buik meestal te veel afleidt.
Wat niet?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarom nu weer zo?
Gaat niet goed komen als je elke keer zo denigrerend doet.
. Meestal laat ik t ook. Maar dit doet pijn aan de ogen...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
![]()
Hou ik mijn mond er een keer over..
Ik zie die verbeteringen al niet eens meer.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
![]()
Hou ik mijn mond er een keer over..
Je kan natuurlijk ook zeggen fijn dat je er zo graag naar kijkt... aankomen mag ook om het positief op te vattenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarom nu weer zo?
Gaat niet goed komen als je elke keer zo denigrerend doet.
Ja, da's royco he.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:23 schreef JoeyT het volgende:
[..]
. Meestal laat ik t ook. Maar dit doet pijn aan de ogen...
Jullie zijn vriendjes toch of heb ik wat gemist?quote:
karmaquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:27 schreef missbehavin het volgende:
Kut, ik moet Make-out With Violence opnieuw binnen halen.
Oh dat mag je doen hoor. Jij zit dan met een probleem, ik heb dan een vrije zaterdag.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kun je iemand ontslaan die je technisch gezien niet aangenomen hebt?
Ja we zijn wel vriendjes hoor. Niet vriendjes though.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:26 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Jullie zijn vriendjes toch of heb ik wat gemist?
Je bent altijd zo scherp tegen hm...
Geil trws...
Maar dan moet je zelf ontbijt makenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh dat mag je doen hoor. Jij zit dan met een probleem, ik heb dan een vrije zaterdag.
Oh no! Hoe moet ik dat overleven?quote:
Op dit moment bijna alles. Alhoewel ik meer trek heb in eten dan in meisjes...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja we zijn wel vriendjes hoor. Niet vriendjes though.![]()
Vind je dat geil ja?Maar goed, wat vind jij nou niet geil...
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:30 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Op dit moment bijna alles. Alhoewel ik meer trek heb in eten dan in meisjes...
quote:
. op 1 of andere manier denk ik wel telkens aan seks als ik je naam zie. Je bent in mn hoofd ook een echte milf...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En ik voelde me net zo speciaal, godver.
Valt het dieet je zwaar ja? Dat ken ik zelf niet zo.
En dat ga ik uiteraard niet tegensprekenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:33 schreef JoeyT het volgende:
[..]
. op 1 of andere manier denk ik wel telkens aan seks als ik je naam zie. Je bent in mn hoofd ook een echte milf...
You've killed itquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En dat ga ik uiteraard niet tegenspreken
Ja dat zal het zijn.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:41 schreef dawg het volgende:
[..]
joe ligt te fappen op bed met missbehave in zijn hoofd denk ik.
* fap fapquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat zal het zijn.
Maar wat is MissB dan aan het doen nu?
Nee, natuurlijk niet. De gedachte aan mezelf als zo'n milf natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De gedachte dat Joey aan het fappen is maakt jou ook botergeil?
Oh ja, ja begrijpelijk.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. De gedachte aan mezelf als zo'n milf natuurlijk.
Kan ik een borrel bij je komen doen? I need a drink...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh ja, ja begrijpelijk.
Het is dat ik aan het werk ben nu
Ja dat kanquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:50 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Kan ik een borrel bij je komen doen? I need a drink...
Wat is er meis?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:50 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Kan ik een borrel bij je komen doen? I need a drink...
Ik ben gewoon supergaarquote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:54 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon supergaar
En ik heb trek in een borrel, maar ben te lui om iets in te schenken
Man ik ben net zo'n dolfijn met 1 slapende hersenhelft.. de hele dag al.. tschiet niet op!quote:
Wil hem wel voor je inschenken, kom maar deze kant opquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:54 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon supergaar
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:58 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Man ik ben net zo'n dolfijn met 1 slapende hersenhelft.. de hele dag al.. tschiet niet op!
Lekker even douchen, toch die borrel nemen, dan gaat het ms wat beter.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:58 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Man ik ben net zo'n dolfijn met 1 slapende hersenhelft.. de hele dag al.. tschiet niet op!
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:54 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon supergaar
Die slapen toch met 1 hersenhelft tegenlijk?quote:
Ik ga ff slapenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Lekker even douchen, toch die borrel nemen, dan gaat het ms wat beter.
Is dat zo?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:03 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Die slapen toch met 1 hersenhelft tegenlijk?
[..]
Ik ga ff slapen
Dolfijnen zijn naast mensen een van de weinige dieren die seks hebben voor plezierquote:
En bonobo's.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dolfijnen zijn naast mensen een van de weinige dieren die seks hebben voor plezier
Daar merk anders verdomd weinig vanquote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En bonobo's.
Mensen niet alleen voor plezier, ook uit medelijden.
Seks om een Breezer. WTF. Ach ja, ze merken de gevolgen welquote:
Ik wil geen soaquote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Seks om een Breezer. WTF. Ach ja, ze merken de gevolgen wel
Condooms? Al es aan gedacht?quote:
no glove no lovequote:
Dat doe je dan beter dan ik. Gelukkig nooit iets gehad.quote:
Een rauwe doos en een vieze smaak in je bekquote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Seks om een Breezer. WTF. Ach ja, ze merken de gevolgen wel
Ervaring?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een rauwe doos en een vieze smaak in je bek
Zeker met zo'n breezer wie weet wie of wat er voor je in heeft gezeten.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat doe je dan beter dan ik. Gelukkig nooit iets gehad.
Ah, een bijna-ervaringsdeskundige.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een rauwe doos en een vieze smaak in je bek
Zondag bospop en verder geen plannen. Heyquote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:25 schreef Eigenmijsje het volgende:
Weekend! Op sporten morgen na helemaal geen plannen![]()
Wat gaan jullie doen?
Hoi tijnquote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zondag bospop en verder geen plannen. Hey![]()
Hoi mijsje
Echt, mijn hele beeld van jou verandert ineens.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of een rauwe bek en een vieze smaak in je doos
maar ik ben heel snoezig hoor.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Echt, mijn hele beeld van jou verandert ineens.
Kleine meisjes worden grootquote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Echt, mijn hele beeld van jou verandert ineens.
Dat sowieso.quote:
Wat voor auto?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:33 schreef CherryLips het volgende:
Morgen weer meubeltjes kijken en een proefrit maken in een auto die ik toch niet ga kopen
Het gaat zo snelquote:
Welke dan?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een hele stomme lelijke, volgens jullie.
Voor je het weet ben je omaquote:
Nee joh gekquote:
Ik hoop voor dat het nog jaren mag duren voor het zo ver isquote:
Jaartje of tien.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik hoop voor dat het nog jaren mag duren voor het zo ver is
Nou iets meer nog liever hoor.quote:
minimaal 9 maanden voor stap 1 zeker.. en daarna 16+ voor stap 2quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik hoop voor dat het nog jaren mag duren voor het zo ver is
15 jaar ofzoquote:
Zij heeft die eerste 9 maanden al gehad, gok ik.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:47 schreef clevy het volgende:
[..]
minimaal 9 maanden voor stap 1 zeker.. en daarna 16+ voor stap 2
oeps.. dacht dat t over jou ging.. zat niet zo heel goed op te lettenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zij heeft die eerste 9 maanden al gehad, gok ik.
Doe es niet zo engquote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:50 schreef clevy het volgende:
[..]
oeps.. dacht dat t over jou ging.. zat niet zo heel goed op te letten
verexcuseerquote:
een vrouw zonder rammelende eierstokkenquote:
Het ging over mij, als omaquote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:50 schreef clevy het volgende:
[..]
oeps.. dacht dat t over jou ging.. zat niet zo heel goed op te letten
De grote vraag blijft natuurlijk; wie gaat jou binnenkort zwanger prikken?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Geyle oma dan.quote:
ach.. jij gaat er toch met de jaren alleen maar beter uit zien?quote:
een hele leuke is dadelijk in het cafe waar ik heen wil.....quote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:57 schreef clevy het volgende:
[..]
een hele leuke is dadelijk in het cafe waar ik heen wil.....
Een zekere Ad van der Berg weet wel waarquote:
wtf is dat voor adhd gifquote:
ah ik snapte het al niet als reactie op mijn statementquote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:00 schreef clevy het volgende:
[..]
ah ik snapte het al niet als reactie op mijn statement
Or so I keep telling myself.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:55 schreef clevy het volgende:
[..]
ach.. jij gaat er toch met de jaren alleen maar beter uit zien?
grappig.. ik ben net een cd met naaktfoto's aan t brandenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:00 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]was een reactie op jou
De rest was bonusmateriaal. Er komt nog een dvd uit.
Sorry, ik blijf toch thuisquote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:57 schreef clevy het volgende:
[..]
een hele leuke is dadelijk in het cafe waar ik heen wil.....
Doen we die er ook bij, voor de liefhebbers.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:01 schreef clevy het volgende:
[..]
grappig.. ik ben net een cd met naaktfoto's aan t branden
Ja, zo ontmoet je nooit je droomman natuurlijk...quote:
niet zeiken en gewoon complimentje aannemen.. ook al is het ongefundeert.quote:
dan moet ik jou missenquote:
Gelukkig, dan kan ik weer veilig over straat zonder me dood te schrikken.quote:
Die heb ik alquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, zo ontmoet je nooit je droomman natuurlijk...
Ga jij voor hardcore single award ofzo?
Ik ben die droomman?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:04 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Die heb ik al![]()
Iedereen heeft al plannen en om nu alleen te gaan zie ik niet zitten.
nou ja.. plannen.. die zijn er om gewijzigd te worden.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:04 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Die heb ik al![]()
Ik ben niet in jouw stadquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:06 schreef clevy het volgende:
[..]
nou ja.. plannen.. die zijn er om gewijzigd te worden.
ik heb het voornemen om straks even de stad in te fietsen. alleen.
maar ik kan me bedenken als je me een biertje aanbiedt
ik ben best in staat om een paar steden over te slaan.. autootje rijdt welquote:
Aha, jij bent ook undercover hier?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:04 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Die heb ik al![]()
En hoe dacht jij terug te komen dan? Bierdrinken hoort er wel bij toch?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:09 schreef clevy het volgende:
[..]
ik ben best in staat om een paar steden over te slaan.. autootje rijdt wel
eerst roes uitslapen in de armen van een mooie vrouw.. duh!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En hoe dacht jij terug te komen dan? Bierdrinken hoort er wel bij toch?
Auto + biertje?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:09 schreef clevy het volgende:
[..]
ik ben best in staat om een paar steden over te slaan.. autootje rijdt wel
Ben je aan het slaapfokken?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:11 schreef clevy het volgende:
[..]
eerst roes uitslapen in de armen van een mooie vrouw.. duh!
1 drankje mag wel.. en daarna zullen we zien of ik direct terug moetquote:
Man heb ik niet, laat staan droommanquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Aha, jij bent ook undercover hier?
Nee, dat niet. Maar toch. Er zou zomaar een spannende Italiaan kunnen zijn.
Aha....quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:13 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Man heb ik niet, laat staan droomman
Ik doelde op die award
Je bent zeker van je zaak.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:11 schreef clevy het volgende:
[..]
eerst roes uitslapen in de armen van een mooie vrouw.. duh!
Ik heb helemaal geen Priusquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Aha....
Dan moet je dus wel naar de kroeg. Daar staat ie. De knappe prins in de witte Prius.
t schijnt dat zelfvertrouwen uitstralen helpt om anderen te overtuigen.. laat ik dat maar eens veinzen danquote:
Hij heeft hopelijk een dikke beurs...dat moet wat kosten bij de hoerenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |