SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor vrienden is het kortweg Wauw
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:49 schreef rival het volgende:
Ik heb nog 2 exemplaren van de hardcore top 100 liggen
Hele dagen FOK!ken, ook leuk!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:51 schreef HeatWave het volgende:
Ik kan er wel aan wennen, halve dagen werken.
Ik heb vroeger een cd van Captain Jack gehad. Ja, de hele cd.Voor mijn 13e verjaardag.quote:
Heb je ook nog Thunderdome ceedees?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:52 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb nog bakken van dat soort cd's liggen thuis, Braun Eurocharts etc.
Gratis op te halen.
De laatste die ik daarvan kocht was 2001.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je ook nog Thunderdome ceedees?
RIP Captain Jackquote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb vroeger een cd van Captain Jack gehad. Ja, de hele cd.Voor mijn 13e verjaardag.![]()
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:57 schreef Samzz het volgende:
Wie zingt dat verneukte I will catch a grenate for ya nummer? Bruno Mars?
Die moet echt dood.Net als Happiness. God
.
Nopequote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je ook nog Thunderdome ceedees?
Ja die heb ik ook, en de rode, deel 2quote:
Dabadabada doepdabideee!quote:
Wheeen i seee your..... oke oke ik stop alquote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:57 schreef Samzz het volgende:
Wie zingt dat verneukte I will catch a grenate for ya nummer? Bruno Mars?
Die moet echt dood.Net als Happiness. God
.
niet eensquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:17 schreef DenWauwelaar het volgende:
Mooi nummer, dat nummer van Bruno Mars. Maar alleen als je dolverliefd bent...
Nu. Voor het eerstquote:
Nee. Gewoon nee.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:17 schreef DenWauwelaar het volgende:
Mooi nummer, dat nummer van Bruno Mars. Maar alleen als je dolverliefd bent...
Positivoquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:25 schreef rival het volgende:
[..]
voor het eerst?
Tof
straks eerste echte keer liefdesverdriet dus, ouch
Nummerrrrrrrrrrrrrrrr 3! 3! 3! 3!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:28 schreef STING het volgende:
[..]
So what do you have to say for yourself?
Politie flitst paard
Doet me eerder denken aan zo'n schreeuwerd op de kermis.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nummerrrrrrrrrrrrrrrr 3! 3! 3! 3!
Om in de top40 sfeer te blijven.
De-de-de-de-Alarmschijfffffquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nummerrrrrrrrrrrrrrrr 3! 3! 3! 3!
Om in de top40 sfeer te blijven.
Ik heb geen schimmelquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:28 schreef STING het volgende:
[..]
So what do you have to say for yourself?
Politie flitst paard
Het eeuwige spanningsveld tussen de chronische cynist (azijnpisser) en de optimistquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:33 schreef DenWauwelaar het volgende:
Een pessimist is een goed geinformeerde optimist.
Gek genoeg heb ik dat dan wel weer gehad toen het uitging na 3 jaar.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:25 schreef rival het volgende:
[..]
voor het eerst?
Tof
straks eerste echte keer liefdesverdriet dus, ouch
Een pessimist is een realist met ervaring.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:33 schreef DenWauwelaar het volgende:
Een pessimist is een goed geinformeerde optimist.
Een pessimist is iemand met een doorgeslagen geestelijk immuunsysteemquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een pessimist is een realist met ervaring.
Oh, en natuurlijk.quote:
Je moest eens weten hoe open ik sta!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:40 schreef STING het volgende:
[..]
Oh, en natuurlijk.
Staat jou Wereld ook wel eens zijn Kop?
Sta je ook open voor nieuwe Ervaringen ...![]()
Ik heb zo het gevoel dat Blof het anders bedoelt.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe open ik sta!
Ik zing zo mee met blof: Wijd open, ik staaaa, wijd open, ik staaaa... wijd opeeeeeeen!
Hmmz. Het zijn schoenen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:42 schreef stbabylon het volgende:
Even nieuwe skoens besteld
[ afbeelding ]
O. Ik vond het al een smerig nummer voor hem eigenlijk.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:44 schreef STING het volgende:
[..]
Ik heb zo het gevoel dat Blof het anders bedoelt.
Denk ik.
Dat is wel een passende omschrijving jaquote:
Dat heb ik met "come together" van de Beatles.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O. Ik vond het al een smerig nummer voor hem eigenlijk.
Wat jij hebt met All-Stars, heb ik met Simplequote:
Nou meid tochquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:50 schreef stbabylon het volgende:
Overigens zijn schoenen van Simple zeer eco-friendly. Bijna geheel gerecycled.
Ik wil ze wel een keer in je mond stoppen *grrrr*quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:52 schreef STING het volgende:
[..]
Gaat een beetje lastig, ik ben niet in het bezit van die schoenen.
Verkapt date-verzoekquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik wil ze wel een keer in je mond stoppen *grrrr*
Sorry hun, daar ben ik nog niet helemaal klaar voorquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik wil ze wel een keer in je mond stoppen *grrrr*
Ja dat laatste gevoel kreeg ik er ook wel bijquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat jij hebt met All-Stars, heb ik met Simple
Overigens zijn schoenen van Simple zeer eco-friendly. Bijna geheel gerecycled.
Grap is geslaagd, daar ging het omquote:
Dat dacht hetero ook... nou, inmiddels wel hoor.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:54 schreef STING het volgende:
[..]
Sorry hun, daar ben ik nog niet helemaal klaar voor
Je propt al elke zaterdagavond een All-star (hihihi) in een lichaamsopening naar keuze?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat dacht hetero ook... nou, inmiddels wel hoor.
Zeg nooit nooit
Ja, nou kappen! Ik vind het leuk, ophouden met gemeen doenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat laatste gevoel kreeg ik er ook wel bij
Ik prop all in z;'n star jaquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:58 schreef STING het volgende:
[..]
Je propt al elke zaterdagavond een All-star (hihihi) in een lichaamsopening naar keuze?
Oke oke okequote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, nou kappen! Ik vind het leuk, ophouden met gemeen doen
*zingt* Als m'n sterretje naaaar de hemel staaaaart, dan voel ik in eeene....quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:03 schreef STING het volgende:
[..]
Romantisch hoor, je laat hem de sterren van de hemel zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |