Jaha, maar ik luister dus niet want treinquote:
Waarquote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Mythe: Albert Einstein was op zijn middelbare school heel slecht in wiskunde
Waarheid.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Mythe: Albert Einstein was op zijn middelbare school heel slecht in wiskunde
Ik een vorige show misschien. Ik luister niet eensquote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Samzz... je hebt een keer geanwtoord
doe mee danquote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik een vorige show misschien. Ik luister niet eens.
Oh, Jack is coolquote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Mythe: Jack Nickelson heeft op de set van The Shining zich iets teveel in zijn rol ingeleefd, hij begon uit zichzelf op zijn tegenspeelster in te hakken.
kennelijk...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
Sint, ik weet niet, maar val jij steeds weg ofzo?
Ik vond 'm eigenlijk alleen in LOTR echt goed.quote:
ik weet nog steeds niet wie/wat britt isquote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:40 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
moet ik straks ook britt draaien![]()
Britt - F_cking Vet, is een nrquote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik weet nog steeds niet wie/wat britt is
op het viva forum?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Winnaars komen in mijn sig of fame
tussenstand hetzelfdequote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Melting: 6
ToT: 6
gewoonfaye: 3
broer: 2
Samzz: 1
WT: 1
knetter: 1
Symphonic: 1
één tegen één race
teh fuck dudequote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Holy crap.. mijn gemiddelde is wel heel laag
binnenkort maar weer ff een paar dagen volop aanwezig zijn
227 is echt te laag voor mijquote:
Ik ga luisteren broertjequote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:49 schreef Melting het volgende:
Heb trouwens nu al 5 kilo aardappelen geschild voor de aardappelsalade voor de meet van morgen. Nog 5 kilo te gaan.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik ga luisteren broertje
hoor alleen niet alles.. moet nl nog weg enzow
niet gehoordquote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:54 schreef Melting het volgende:
Godver.... ik heb de mythe gemist. Was even aan de foon.![]()
Wat was de mythe?
deadline was een lijn op de grond in een gevangenis die je niet kon oversteken zonder kogel te vangen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:54 schreef Melting het volgende:
Godver.... ik heb de mythe gemist. Was even aan de foon.![]()
Wat was de mythe?
ietsje waarschijnlijkquote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:54 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
dj geef effe een go straks
loop je uit?
Ik denk dat dat waar is.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
deadline was een lijn op de grond in een gevangenis die je niet kon oversteken zonder kogel te vangen.
jah wilde ik al net zeggen!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Melting: 8
broer: 3
knetter: 2
goeie uitslag
Ik kan niet zo goed lezen wat je nou net typtequote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
is dat waardamnzzz alle FOK!kers bijziend
Knetter, ik heb toch dat jurkje gekocht van gister, maar je zal em morgen wel zien denk ikquote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
is dat waardamnzzz alle FOK!kers bijziend
Ke ben benieuwdquote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:59 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Knetter, ik heb toch dat jurkje gekocht van gister, maar je zal em morgen wel zien denk ik
staat je goedquote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:59 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Knetter, ik heb toch dat jurkje gekocht van gister, maar je zal em morgen wel zien denk ik
quote:
Heul niet, want ik gebruik gewoon die ene die ik van je hebquote:
Ik heb echt liever niet dat je die gebruiktquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Heul niet, want ik gebruik gewoon die ene die ik van je heb
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik heb echt liever niet dat je die gebruikt
ja wutt.. die van joof is stom.. was als grapje bedoeldquote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Melting: 9
broer: 3
knetter: 2
EINDUITSLAG
Hall of fame:
Melting
the-brother-of-uzunumaki
Tjah, voorlopig heb ik niets anders enzoquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik heb echt liever niet dat je die gebruikt
Geef eens 1 reden waarom je niet zou gaan praten?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:05 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
straks jingle , ik weet niet als ik ga praten zie wel
weinig zin inquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Geef eens 1 reden waarom je niet zou gaan praten?
tis wat met die dieren hier in het prachtige drenthequote:Hongerige dassen vernielen voetbalveld
quote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
o god.. ik ga wat anders doen.. tozo
britt
Dassenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
tis wat met die dieren hier in het prachtige drenthe
Toch heeft zij op z'n minst 10.000quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Ze weet t verschil niet eens tussen 10.000 en een miljoen man.
Iddquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:10 schreef Symphonic het volgende:
OMFG wat een doos zeg
Het is wel te hopen dat ze haar muil houdt tijdens de seks, anders komt er niets van terecht
Tenzij je geilt op een domme doos.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:10 schreef Symphonic het volgende:
OMFG wat een doos zeg
Het is wel te hopen dat ze haar muil houdt tijdens de seks, anders komt er niets van terecht
heet heeft hier nog geen 1x geregend...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:10 schreef Symphonic het volgende:
Als je je muziek aan het weer aan wil passen:
Komt goed door maar je mag wel wat harder praten.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:10 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
geeft straks eem feedback voor mic
quote:
quote:
nina hagen toch ?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:13 schreef Symphonic het volgende:
Ik moet opeens denken aan unbeschreiblich Weiblich
je keek tussen je benen?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:13 schreef Symphonic het volgende:
Ik moet opeens denken aan unbeschreiblich Weiblich
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:13 schreef Outpost76 het volgende:
Ik moet echt oppassen straks ga ik nog wennen aan Ramstein![]()
Ik ga zoekennquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
Straks tussen 17:30 en 19:00 Q-music 90's top 500 van 2010! Verzoekjes mogen per dm!
Ik zou eerder gaan wennen aan Rammstein als ik jou wasquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:13 schreef Outpost76 het volgende:
Ik moet echt oppassen straks ga ik nog wennen aan Ramstein![]()
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zou eerder gaan wennen aan Rammstein als ik jou was
Dat heeft niets met spelling te maken hoorquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ach gut toch..![]()
Moet ik weer gaan uitleggen dat ik lesdicties ben?
vreemdquote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ben je aan t downloaden via utorrent of bitcomet?
quote:
Dit is een nummer uit mijn favo genre dus ehm ja. hier voor niet zo maar dat werd weer gewaardeerd door andere hier dus volgens mij ben je goed bezig.quote:
quote:
Ga je een punt kleien?quote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja maar nog steeds zacht. Trek je strot eens open.
Ik heb de mijne van vanavond ook al af. Ik ben benieuwd hoeveel luisteraars ik over houquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:35 schreef Watertornado het volgende:
Ik heb bijna een muzieklijst af die jullie gaan aanhoren!
Ga jij draaien?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:35 schreef Watertornado het volgende:
Ik heb bijna een muzieklijst af die jullie gaan aanhoren!
Dat had ik kunnen weten.quote:
Ik denkt het WEL!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat had ik kunnen weten..
Ik ga het vast niet leuk vinden, die playlist?.
quote:
Euh, schat.. Je kunt om hulp vragenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:42 schreef charmed_angel het volgende:
Zo de basis voor de sangria is klaar![]()
25 Sate gemaakt
Koffertje nog inpakken, incl slaapzak en 2 persoonsluchtbed
Nu kijken hoe ik het morgen allemaal naar Myraela krijg
NUquote:
Weet ik niet, hij is alleen 58 minuten lang dus past heel erg precies.quote:
Oh, dan ben ik nog niet thuis. Moet eerst nog naar de winkelquote:
Ik zou eerst gebracht wordenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Euh, schat.. Je kunt om hulp vragenWeet ongeveer waar je woont, en ik rij toch al voor Knetter en Carool En Faye & Co, al ga ik proberen dat uit te besteden aan Green
Vanaf Zuidplein kan ik je ook halen, geen probleemquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zou eerst gebracht wordenMaar dat gaat dus niet door
En het is maar 12 minuten met de metro ofzo... maar vanaf zuidplein heb ik een probleem
Maar anders laat ik het je even weten
je hoort het nogquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vanaf Zuidplein kan ik je ook halen, geen probleem
Ohh ok.. ja ik weet ook niet alles hequote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je hoort het nog
Want ik had beloofd om Bellatrix te begeleiden naar Myr
Die komt aan op Rotterdam CS
maar Bella is nu werken, dus ik kan haar niet bereikenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ohh ok.. ja ik weet ook niet alles he
Whaha ok, mjah, ik zal je mijne wel even in dm geven, ik ben morgen vanaf 11:00 al bij Myra, dus dan is bellen/whatsapp makkelijkerquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
maar Bella is nu werken, dus ik kan haar niet bereikenHeb nog steeds haar nummer niet
Heb er al tig keer gezien enzo
)
Ik zat er eerst aan te denken om al mijn zooi 's ochtends te komen brengenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Whaha ok, mjah, ik zal je mijne wel even in dm geven, ik ben morgen vanaf 11:00 al bij Myra, dus dan is bellen/whatsapp makkelijker
ja dat staat hier als titelquote:
Dat spreek je uit als:quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:54 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
ja dat staat hier als titel
Van Halen. Je spreekt het iets anders uit als hoe jij het deed!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:54 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
ja dat staat hier als titel
okequote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat spreek je uit als:
Ven Heelen. Dat bedoelt hij.
Dat is ook een optie natuurlijkquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zat er eerst aan te denken om al mijn zooi 's ochtends te komen brengenWant dan heb ik de auto nog
EN dan 's middags Bella ophalen van CS, en dan met de metro naar zuid
Ik zie hem
WT 's Choicequote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als het op het rooster staat.
[..]
Knettarrrr
Lekkere nummers, brother!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:05 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
ik hoop dat jullie hebben genoten
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:05 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Was tof Broertjewel ben je iets in mijn achting gedaald door britt
Jep was tof broertje.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:05 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Van wat ik gehoord hebquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:05 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Nu ik draai naai je er ineens uit?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Was tof Broertjewel ben je iets in mijn achting gedaald door britt
quote:
quote:
\quote:
bestequote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Jow, gaat er ook van tussen.. toedels.. enzow..
Nou vooruit dan maar.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ben zo terug man. De AH is op 1 minuut lopen afstand en ik heb niet veul nodig.
Doei doeiquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Jow, gaat er ook van tussen.. toedels.. enzow..
whehehe ik heb mega keelpijnquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:19 schreef Melting het volgende:
Godver.... ben verkouden.... constant hoesten. Kan amper 2 zinnen achter elkaar zeggen.
Ik hoop dat het morgen beter gaat!
Niet teveel deepthroathen van het weekend danquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
whehehe ik heb mega keelpijn
Dus na het weekend ben ik mijn stem kwijt denk ik
Als je 'm bij Myr kwijt raakt, helpen we allemaal met zoeken.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
whehehe ik heb mega keelpijn
Dus na het weekend ben ik mijn stem kwijt denk ik
Thanks.... het zijn weer eens wat andere nummers dan de standaard muziekjes hè?quote:
quote:
dat is toch juist goedquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet teveel deepthroathen van het weekend dan
Zeker! Al ken ik dit nummer welquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Thanks.... het zijn weer eens wat andere nummers dan de standaard muziekjes hè?
quote:
Vinden jullie dit leuke muziek ja?quote:
Sorry.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
Bij Melting moet ik gewoon m'n speakers zachter zetten zo duidelijk
klinkt lekker jaquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:32 schreef Melting het volgende:
Dit vind ik persoonlijk een erg lekker nummer!
Vond je het eng? Je klonk een beetje robot achtigquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:34 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
tevens volgende keer zal ik wat harder praten
nee niet eng\quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vond je het eng? Je klonk een beetje robot achtig
WBquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |