SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier
Volgende meet, greet and eat -> [Meet] Als versieren niet zo makkelijk gaat
Op de vorige pagina zei hij dat zijn ouders bepaalde dingen niet toestaan, waaronder gek zijn. En hij zegt ook niet naar de psycholoog te durven vanwege de reactie van zijn ouders. Dus zo lijkt het dat hij op zijn minst denkt dat zijn ouders vinden dat je gek bent als je met een psycholoog praat.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:40 schreef Mpj het volgende:
Dus, hij is 21 jaar oud, en hij denkt werkelijk waar dat als je naar de psycholoog gaat, je gek bent? Terwijl iedereen hier (al vanaf 2007!!) zegt dat hij naar een psycholoog moet gaan? Dat is dan toch gewoon dommigheid als je dat zo klakkeloos overneemt van je ouders? Of bang om hulp te zoeken. Overigens ben ik het er wel mee eens dat je ouders een aandeel in je ontwikkeling hebben (logisch), maar op een gegeven moment ga je zelf dingen ontdekken, en op je 21e nog zo denken.. hij weet écht wel beter.. hij is vast bang.
Joh je zou verbaast staan hoeveel mensen mij gek vinden ??? juist omdat ik professionele hulp heb gehad en het rare is dat zijn juist de mensen die hun leven helemaal verkloten.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:48 schreef Newbie114 het volgende:
Zoveel mensen die naar de psycholoog gaan / zijn geweest zijn niet gek... Vooroordelen ...
Ja want volgens bepaalde mensen speel je nu een spelletje hard to get dus moet je volhouden met mee vragen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:48 schreef Tamashii het volgende:
Actie?
Ik voel me een beetje naar, ben gister versierd door een gast maar ik was al wat aangeschoten. Ik heb hem wel gezegd dat ik het niet wil enzovoort, maar nu vraagt hij me mee uit eten en ga maar doooooor. Ik word er gek van, want ik vind het heel naar om mensen teleur te stellen maar ja.
Dat stereotype beeld dat jij in je posten hebt neergezet, zat vol met altijd, iedereen, nooitquote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:34 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ten eerste is het geen PUA (foute conclusie nr 1), maar een regelrechte manier van jezelf zijn inplaats van jezelf voordoen als een ander.
Je oordeel ook als je een beeld neerzet over de ware aard van mannen en vrouwen, zoals jij deed.quote:Over andere mensen oordelen is ook een foute conclusie, dat moet je juist niet doen (zoals je dat nu bij mij doet)
Je bent zelf kampioen zwart-wit denken. Zeker moet de conclusies hier niet te zwaar opvatten. Het is een zoeken, waarin de oordelen van verschillende users ook uiteen lopen. En het veroordelen vind ook niet zo geweldig. Maar zelf heb ik ook morele standaarden.quote:Verder moet het zwart-wit denken ophouden. Het is niet zo dat je pas iets zinvol kan zeggen als je de absolute waarheid weet, maar die over-analyses en conclusies hier gaan ver over de grenzen.
Dat vind ik raar , ik zou dan eerder hem aanspreken op zijn gedrag en duidelijk maken dat nee , nee is en dat je niet mee gaat.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:48 schreef Tamashii het volgende:
Actie?
Ik voel me een beetje naar, ben gister versierd door een gast maar ik was al wat aangeschoten. Ik heb hem wel gezegd dat ik het niet wil enzovoort, maar nu vraagt hij me mee uit eten en ga maar doooooor. Ik word er gek van, want ik vind het heel naar om mensen teleur te stellen maar ja.
Wat een onzin zeg. Ben jij ook iemand die zegt dat wanneer een vrouw in een rokje over straat loopt, ze erom vraagt om verkracht te worden?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja want volgens bepaalde mensen speel je nu een spelletje hard to get dus moet je volhouden met mee vragen.
Als een vrouw nee zegt bedoeld ze ja.
Ik ga ook niet mee, dat heb ik gezegd. Maar ik kende hem al een tijdje, goede gozer, was tof samenwerken. Dus dit kwam een beetje uit het niets.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:52 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat vind ik raar , ik zou dan eerder hem aanspreken op zijn gedrag en duidelijk maken dat nee , nee is en dat je niet mee gaat.
je sarcasme radar is stukquote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg. Ben jij ook iemand die zegt dat wanneer een vrouw in een rokje over straat loopt, ze erom vraagt om verkracht te worden?
Dan heb jij de rest van zijn (eerdere) posts niet gelezen. Hier was eergister ofzo nog een hele discussie over met nog zo'n gast, volgens mij mylifeisgrey.quote:
Dat wat ik neerzette is de rol van de man en vrouw, dat nog stamt uit de oertijd. Biologisch zitten mannen en vrouwen verschillend in elkaar en dat heeft met evolutie te maken. Deze verschillen zijn wel concreet neer te zetten.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:52 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Die stereotype beeld dat jij in je posten hebt neergezet, zat vol met altijd, iedereen, nooit
[..]
Je oordeel ook als je een beeld neerzet over de ware aard van mannen en vrouwen, zoals jij deed.
[..]
Je bent zelf kampioen zwart-wit denken. Zeker moet de conclusies hier niet te zwaar opvatten. Het is een zoeken, waarin de oordelen van verschillende users ook uiteen lopen. En het veroordelen vind ook niet zo geweldig. Maar zelf heb ik ook morele standaarden.
Ik vind het zo irritant als mannen juist door blijven gaan, een toppunt bij mij was een vriend waar ik mee omging , die wees ik af , meneer was dronken en ging vervolgens een zelfmoordberichtje rondsturen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ga ook niet mee, dat heb ik gezegd. Maar ik kende hem al een tijdje, goede gozer, was tof samenwerken. Dus dit kwam een beetje uit het niets.
Dan hou je geen rekening met de natuurlijke variatie. Een essentieel onderdeel van het evolutieproces. En je maakt jezelf ondergeschik aan een bepaald gedachtegoed, een vorm van totalitair denken, hoezo zelfverantwoordelijk.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:55 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat wat ik neerzette is de rol van de man en vrouw, dat nog stamt uit de oertijd. Biologisch zitten mannen en vrouwen verschillend in elkaar en dat heeft met evolutie te maken. Deze verschillen zijn wel concreet neer te zetten.
Dan gaat hij toch gewoon naar de psycholoog zonder dat zijn ouders het weten? Zo moeilijk is dat niet, heeft een vriendin/kennis van mij ook gedaan en die heeft het 6 maanden later pas gezegd, omdat ze ook rare ouders had die daar niks van wilden weten. Hij moet het gewoon doen, maar goed, het houdt gewoon op als hij niet wilt. Ik hoop iig dat hij hier niet meer gaat huilen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:46 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Op de vorige pagina zei hij dat zijn ouders bepaalde dingen niet toestaan, waaronder gek zijn. En hij zegt ook niet naar de psycholoog te durven vanwege de reactie van zijn ouders. Dus zo lijkt het dat hij op zijn minst denkt dat zijn ouders vinden dat je gek bent als je met een psycholoog praat.
En dat was mijn hele punt ook, dat zijn ouders nou eenmaal deel uitmaken van zijn ontwikkeling, alleen in zijn geval niet op een positieve manier. Uiteraard heeft hij zijn eigen leven zelf in de hand, vooral op zijn leeftijd, maar dat doet niet af aan de invloed van zijn ouders waar hij overduidelijk nog last van heeft.
En ook ik vind het tijd dat hij zich daar overheen zet en dat hij zelf de eindverantwoordelijkheid heeft.
Zo dat kan ik me echt wel voorstellen. Maarja mensen die dreigen met zelfmoord vind ik sowieso een beetje tsja.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:57 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik vind het zo irritant als mannen juist door blijven gaan, een toppunt bij mij was een vriend waar ik mee omging , die wees ik af , meneer was dronken en ging vervolgens een zelfmoordberichtje rondsturen.
Toen was ik echt pissed off en kan hem ook niet echt meer tot mijn vrienden rekenen. Hij loopt overigens nog gewoon vrolijk rond hoor
Klopt, al vertel ik het ook maar aan sommige mensen dat ik naar de psych geweest ben. Maar dat zal nl altijd blijven.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:50 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Joh je zou verbaast staan hoeveel mensen mij gek vinden ??? juist omdat ik professionele hulp heb gehad en het rare is dat zijn juist de mensen die hun leven helemaal verkloten.
Nederland is gewoon een hokjescultuur.
Ja gewoon laten weten dat je niet kan en waardoor ook niet , is wel netjes.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:59 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Klopt, al vertel ik het ook maar aan sommige mensen dat ik naar de psych geweest ben. Maar dat zal nl altijd blijven.
Even wat anders, ik kan vanavond niet mee uit met dat meisje (misschien als ik wat anders zou proberen dat ik dan wel mocht, maar toch niet), ik denk dat dat wel goede aanleiding is haar te sms'en toch?
Hmm. Niemand vindt mij gek hoor, misschien ben je wel gek.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:50 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Joh je zou verbaast staan hoeveel mensen mij gek vinden ??? juist omdat ik professionele hulp heb gehad en het rare is dat zijn juist de mensen die hun leven helemaal verkloten.
Nederland is gewoon een hokjescultuur.
Ik ging niet alleen met haar ofzo, maar kan ook even vragen wanneer ze ookweer op vakantie ging.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:00 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja gewoon laten weten dat je niet kan en waardoor ook niet , is wel netjes.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:01 schreef Mpj het volgende:
[..]
Hmm. Niemand vindt mij gek hoor, misschien ben je wel gek.
Hou alsjeblieft op, ga nou niet zomaar met termen lopen rondslingeren zodat je verhaal geloofwaardiger lijkt - de rolpatronen van mannen en vrouwen hebben niks te maken met biologie, gastquote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:55 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat wat ik neerzette is de rol van de man en vrouw, dat nog stamt uit de oertijd. Biologisch zitten mannen en vrouwen verschillend in elkaar en dat heeft met evolutie te maken. Deze verschillen zijn wel concreet neer te zetten.
Weer een foute conclusie. Er is altijd een klein percentage dat op iets heel wat anders valt, maar over het algemeen zoekt een vrouw hetzelfde in de man: Een man die haar kan begeleiden, haar beschermen, en waarde heeft, haar dus echt wat te bieden heeft. Dit zijn de sterkste genen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:58 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Dan hou je geen rekening met de natuurlijke variatie. Een essentieel oordeel van het evolutieproces. En je maakt jezelf ondergeschik aan een bepaald gedachtegoed, een vorm van totalitair denken, hoezo zelfverantwoordelijk.
Sociobiologische redeneringen zijn nog heel speculatief en dat staat haaks op jou stelligheid.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:03 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Weer een foute conclusie. Er is altijd een klein percentage dat op iets heel wat anders valt, maar over het algemeen zoekt een vrouw hetzelfde in de man: Een man die haar kan begeleiden, haar beschermen, en waarde heeft, haar dus echt wat te bieden heeft. Dit zijn de sterkste genen.
Je kunt de manier hoe evolutie gaat accepteren en tegelijk zelfverantwoordelijk bezig zijn.
Het is geen PUA, PUA is een manier om vrouwen op te halen met eventueel een showtje, dit gaat verder dan dat, hoe je "natuurlijk" kunt zijn. (Hoe vaak moet ik dat nog zeggen?).quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:02 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Hou alsjeblieft op, ga nou niet zomaar met termen lopen rondslingeren zodat je verhaal geloofwaardiger lijkt - de rolpatronen van mannen en vrouwen hebben niks te maken met biologie, gast
En zelfs al heb je het over die rolpatronen, die zijn alsnog niet op iedereen van toepassing - wat prima is, maar vermeld dat dan ook even, en doe niet alsof alles wat jij zegt voor iedereen (voor alle vrouwen iig) geldt, het flatteert je niet.
Sowieso is iedereen (m.u.v. MLiG) jou allang zat met je PUA-bullcrap, de dag dat je hier kwam met De Verlossing werd iedereen al gillend gek, er is totaal geen behoefte aan die onzin
Ik snap jou ook niet, waarom zou je je waanbeelden willen opdringen aan een groep die er duidelijk niet van gediend is? Dan houd je toch de eer aan jezelf?
Die zijn gek.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:03 schreef formerjellybean het volgende:
En wat de betreft de mannen die houden van dominante vrouwen ???
Ik vind je behoorlijk gek, gekker dan former, zelfs gekker dan mezelfquote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:01 schreef Mpj het volgende:
[..]
Hmm. Niemand vindt mij gek hoor, misschien ben je wel gek.
Dominant op straat of dominant in bed? Hiervoor zal ook wel een biologisch verklaring voor zijn, voor deze lusten. De verhouding is dat in principe de man (in het algemeen) de vrouw beschermt.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:03 schreef formerjellybean het volgende:
En wat de betreft de mannen die houden van dominante vrouwen ???
Dat vind ik ook weer dom gezegd hoor. Tegenwoordig is dat echt niet meer zo.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:11 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dominant op straat of dominant in bed? Hiervoor zal ook wel een biologisch verklaring voor zijn, voor deze lusten. De verhouding is dat in principe de man (in het algemeen) de vrouw beschermt.
Het is complex (nurture/nature, natuurlijke variatie, de veelheid aan eigenschappen die samengaan). Jij neigt naar simplistisch ideologisch denken.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:07 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het is geen PUA, PUA is een manier om vrouwen op te halen met eventueel een showtje, dit gaat verder dan dat, hoe je "natuurlijk" kunt zijn. (Hoe vaak moet ik dat nog zeggen?).
Rolpatronen van de man en vrouw hebben niets te maken met biologie volgens jou??? Het heeft er alles mee te maken. Een vrouw heeft een ander hormonen balans, waardoor haar uiterlijk en gedrag heel anders is dan de man. Er zit een biologische reden achter dat vrouwen bijvoorbeeld meer van soaps houden dan mannen. Onbegrijpelijk dat je hierin tegenin gaat.
Stop stop ik zeg dat niet he. Volgens bepaalde mensen is dat zo.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg. Ben jij ook iemand die zegt dat wanneer een vrouw in een rokje over straat loopt, ze erom vraagt om verkracht te worden?
Tot zekere mate is "een vorm van bescherming" wel aantrekkelijk voor een vrouw. Hiermee bedoel ik het dus in algemene zin, waarbij hij voor de vrouw kan zorgen. Bescherming is ook het emotioneel stabiel zijn waarbij hij haar troost in tijden waarbij ze het moeilijk heeft.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:12 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat vind ik ook weer dom gezegd hoor. Tegenwoordig is dat echt niet meer zo.
Uiteraard is het zeer complex, maar om het begrijpelijk te maken: Vrouwen houden van Alpha mannen die een gelukkig leven hebben en wat te bieden hebben. Niet op Beta mannetjes die emotioneel instabiel zijn, een ongelukkig leven hebben en niets te bieden hebben. Logisch en verklaarbaar.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:13 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Het is complex (nurture/nature, natuurlijke variatie, de veelheid aan eigenschappen die samengaan). Jij neigt naar simplistisch ideologisch denken.
Die rolpatronen (die niet eens voor iedereen opgaan maar ach) zou ik eerder wijten aan sociobiologische factoren, of misschien aan ethologische, maar niet aan biologische - de biologische zorgen er inderdaad voor dat we qua uiterlijk verschillen en qua hormoonhuishouding (wat niet automatisch wil zeggen dat we verschillen in gedrag, want niet elke man of elke vrouw is hetzelfde, firefly3) maar ik zou dit toch echt niet als oorzaak aanwijzen voor de aanwezigheid van rolpatronen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:07 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het is geen PUA, PUA is een manier om vrouwen op te halen met eventueel een showtje, dit gaat verder dan dat, hoe je "natuurlijk" kunt zijn. (Hoe vaak moet ik dat nog zeggen?).
Rolpatronen van de man en vrouw hebben niets te maken met biologie volgens jou??? Het heeft er alles mee te maken. Een vrouw heeft een ander hormonen balans, waardoor haar uiterlijk en gedrag heel anders is dan de man.
quote:Er zit een biologische reden achter dat vrouwen bijvoorbeeld meer van soaps houden dan mannen. Onbegrijpelijk dat je hierin tegenin gaat.
Vrouwen houden ook van zorgen. Hebben vaak thuis de broek aan. Etc.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:19 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Uiteraard is het zeer complex, maar om het begrijpelijk te maken: Vrouwen houden van Alpha mannen die een gelukkig leven hebben en wat te bieden hebben. Niet op Beta mannetjes die emotioneel instabiel zijn, een ongelukkig leven hebben en niets te bieden hebben. Logisch en verklaarbaar.
Ik zou nog even van het laatste uitgaanquote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:22 schreef Newbie114 het volgende:
Meeh ze heeft nog niet terug gesmst, al was dat nou ook niet echt nodig, dit vat ik toch op als een teken van niet geïnteresseerd (al kan het zijn dat ze aan het werk is (schoonmaakster dus kan gewoon met telefeun denk ik).
Je wilt het graag en je verliest uit het oog hoe zij erin staat. Als je teveel op haar vooruitloopt gaat zij afhouden.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:22 schreef Newbie114 het volgende:
Meeh ze heeft nog niet terug gesmst, al was dat nou ook niet echt nodig, dit vat ik toch op als een teken van niet geïnteresseerd (al kan het zijn dat ze aan het werk is (schoonmaakster dus kan gewoon met telefeun denk ik).
Ik ben zoals altijd halfhalf aan het denken, maar ik zag net: 1 nieuw bericht dus ik joepie was dat iemand anders -.-quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:24 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Ik zou nog even van het laatste uitgaan
Kan je firefly3 er weer niet uit knikkeren. Hij gaat precies als voor heen door en gaat weer helemaal nergens meer over.quote:
Zal ik nog vragen wanneer ze op vakantie gaat of moet ik dat doen als ze op msn is? (ik zie haar bijna nooit op msn, maar er zitten zowieso geen interessante mensen op msn meestal dus laat ik msn 2 sec aanstaan voor ik hem weer uitzet (rond 1900)quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:26 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Je wilt het graag en je verliest uit het oog hoe zij erin staat. Als je teveel op haar vooruitloopt gaat zij afhouden.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:26 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik ben zoals altijd halfhalf aan het denken, maar ik zag net: 1 nieuw bericht dus ik joepie was dat iemand anders -.-
1)quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:20 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Die rolpatronen (die niet eens voor iedereen opgaan maar ach) zou ik eerder wijten aan sociobiologische factoren, of misschien aan ethologische, maar niet aan biologische - de biologische zorgen er inderdaad voor dat we qua uiterlijk verschillen en qua hormoonhuishouding (wat niet automatisch wil zeggen dat we verschillen in gedrag, want niet elke man of elke vrouw is hetzelfde, firefly3) maar ik zou dit toch echt niet als oorzaak aanwijzen voor de aanwezigheid van rolpatronen.
Ik denk dat ik wel snap wat je probeert te zeggen maar het is gewoon zo dom allemaal - je gaat uit van standaarden, van idealen, van hokjes waar je iedereen, gebaseerd op geslacht, induwt - en dan heb je nog het lef om met allemaal "theorieën" te komen om de rest van jouw gelijk te overtuigen terwijl elke randdebiel al gelijk doorheeft dat jouw waan-/denkbeelden voor geen meter deugen.
En dat is echt tenenkrommend.
[..]
En je gaat gewoon vrolijk verder met generaliseren. Maar ik ben benieuwd, zeg het eens: Wat is de "biologische" reden achter het "feit" dat vrouwen meer van soaps houden dan mannen?
Met bescherming bedoel ik het dus in de meest brede zin. Dus ook emotioneel stabiel zijn en haar kunnen troosten in zware tijden. Verder is bescherming dat hij voor haar kan zorgen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:25 schreef Newbie114 het volgende:
Om even terug te komen op het sociobiologische aspect van vrouwen versieren, ik denk dat et vroeger vooral was dat ze veel waarde hechtten aan bescherming enzo, hoewel er nu meerdere soorten zijn ipv alleendie op 'beschermers' vallen. Anders zou vrijwel iedereen die niet zoveel geld heeft eruit moeten zien als een gorilla of en huis vol wapens hebben.
Ja klopt ik heb net al een nieuwe aanpak voor de fitness bedacht (was heel moe dus afgelopen week niet geweest) en ben nu muziek aan het luisteren omdat allebei mijn oortjes het weer doen! Dank u Godquote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:27 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
![]()
Gewoon niet aan denken, ga even wat anders doen, anders maak je jezelf gek
Je schakelt niet even een paar miljoen jaar aan evolutie uit in een paar decennia. In de meeste relaties heeft de man toch meer een leidende rol. Van de man wordt altijd verwacht dat hij initiatief neemt in zaken. Natuurlijk kan een vrouw er, gedreven door bepaalde motivaties, voor kiezen om zelf initiatief te nemen (en daar is niks mis mee) maar de defacto standaard is toch dat het mannetje dat doet. Dit betekent niet dat de vrouw niks te vertellen heeft! Dat is vooral wat de laatste decennia veranderd is, dat mannen en vrouwen als gelijkwaardig gezien worden. En hoewel vrouwen en mannen gelijkwaardig zijn, zijn ze absoluut niet gelijk.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:12 schreef Tamashii het volgende:
Dat vind ik ook weer dom gezegd hoor. Tegenwoordig is dat echt niet meer zo.
Het sociobiologische verhaal is wel relevant en de moeite waard. Lees bijvoorbeeld Steve Pinker "How the Mind Works". Maar Firefly maakt er een te simpel ideologisch verhaal van.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Kan je firefly3 er weer niet uit knikkeren. Hij gaat precies als voor heen door en gaat weer helemaal nergens meer over.
Er zijn ook zat kerels in de bijstand die ook gewoon chickies hosselen hoor.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:28 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Met bescherming bedoel ik het dus in de meest brede zin. Dus ook emotioneel stabiel zijn en haar kunnen troosten in zware tijden. Verder is bescherming dat hij voor haar kan zorgen.
Moet je niet zien wat voor "chickies" maargoed. Ik val zelf niet op VMBO-types.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:31 schreef Newbie114 het volgende:
Er zijn ook zat kerels in de bijstand die ook gewoon chickies hosselen hoor.
Er zijn zat schizofrenen (niet echt stabiele mensen in mijn ervaringen) en borderliners die ook gewoon chickies hosselen hoor.
(sorry voor mijn jeugdige taalgebruik)
Je kunt dat vragen, maar je zoekt voortdurend een nieuwe reden om haar te sms'en. Je moet doen wat je wilt. Maar je loopt wel hard van stapel, dus je bent gewaarchuwd.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:27 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Zal ik nog vragen wanneer ze op vakantie gaat of moet ik dat doen als ze op msn is? (ik zie haar bijna nooit op msn, maar er zitten zowieso geen interessante mensen op msn meestal dus laat ik msn 2 sec aanstaan voor ik hem weer uitzet (rond 1900)
Die heb je er ook wel tussen zitten, in mijn omgeving gaat dit meestal fout op de lange termijn. Er is minder seksuele spanning, het lijkt eerder een huwelijk "omdat het moet". Vaak lijken het zelfs eerder vrienden van elkaar.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:23 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Vrouwen houden ook van zorgen. Hebben vaak thuis de broek aan. Etc.
Beter kan ik het niet verwoordenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:30 schreef Catbert het volgende:
[..]
Je schakelt niet even een paar miljoen jaar aan evolutie uit in een paar decennia. In de meeste relaties heeft de man toch meer een leidende rol. Van de man wordt altijd verwacht dat hij initiatief neemt in zaken. Natuurlijk kan een vrouw er, gedreven door bepaalde motivaties, voor kiezen om zelf initiatief te nemen (en daar is niks mis mee) maar de defacto standaard is toch dat het mannetje dat doet. Dit betekent niet dat de vrouw niks te vertellen heeft! Dat is vooral wat de laatste decennia veranderd is, dat mannen en vrouwen als gelijkwaardig gezien worden. En hoewel vrouwen en mannen gelijkwaardig zijn, zijn ze absoluut niet gelijk.
Maar sommige mensen in de bijstand zijn zelf ook VMBO'ers.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:33 schreef Catbert het volgende:
[..]
Moet je niet zien wat voor "chickies" maargoed. Ik val zelf niet op VMBO-types.
Dat klopt, maar ze hebben dan wel weer een ander vorm van bescherming te bieden.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:31 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Er zijn ook zat kerels in de bijstand die ook gewoon chickies hosselen hoor.
Er zijn zat schizofrenen (niet echt stabiele mensen in mijn ervaringen) en borderliners die ook gewoon chickies hosselen hoor.
(sorry voor mijn jeugdige taalgebruik)
Ik heb het al eens gevraagd dus ook blunder vraag het wel aan een maat van mij en dan de dag vantevoren veel plezier op vakantie (of ga je morgen pas) sms'en. Just to see what'll happen. En ja dit is voor mij ook een experimentje, letten op wat en wanneer ik iets stuur.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:33 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Je kunt dat vragen, maar je zoekt voortdurend een nieuwe reden om haar te sms'en. Je moet doen wat je wilt. Maar je loopt wel hard van stapel, dus je bent gewaarchuwd.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:33 schreef Catbert het volgende:
[..]
Moet je niet zien wat voor "chickies" maargoed. Ik val zelf niet op VMBO-types.
Wat zijn typische kenmerken van VMBO types dan?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:35 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Maar sommige mensen in de bijstand zijn zelf ook VMBO'ers.
Ik doe zelf gymnasium, voel me niet beter dan iemand die VMBO doet, maar val er gewoon niet op (al zijn sommige wel lekker)
Gaap. Niet door blijven gaan met je theoretische wijsheden, anders moet ik weer al je posts gaan wissen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:19 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Uiteraard is het zeer complex, maar om het begrijpelijk te maken: Vrouwen houden van Alpha mannen die een gelukkig leven hebben en wat te bieden hebben. Niet op Beta mannetjes die emotioneel instabiel zijn, een ongelukkig leven hebben en niets te bieden hebben. Logisch en verklaarbaar.
Domme opmerkingen (of vragen, het is niet hun schuld weet ik, maar het is toch irritant, net zo irritant als ik waarschijnlijk voor jullie ben met mijn sms gezanik). Oh en soms kun je het gewoon zien aan kleding. Of gewoon aan manier van praten. Het verschil merk je maar het is niet erg, ze kunnen er niets aan doen maar toch erger ik me eraan.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:37 schreef Mpj het volgende:
[..]
[..]
Wat zijn typische kenmerken van VMBO types dan?
Dat kan best zo zijn, maar de fout zit hem in het gemak waarmee men denkt te weten wat er in de miljoenen jaren aan evolutie heeft plaats gevonden. Je kunt het gemakkelijk misbruiken om je eigen ideologische voorkeur te rechtvaardigen. Een reconstructie van deze evolutionaire ontwikkeling lijkt mij geen haalbare kaart.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:30 schreef Catbert het volgende:
[..]
Je schakelt niet even een paar miljoen jaar aan evolutie uit in een paar decennia. In de meeste relaties heeft de man toch meer een leidende rol. Van de man wordt altijd verwacht dat hij initiatief neemt in zaken. Natuurlijk kan een vrouw er, gedreven door bepaalde motivaties, voor kiezen om zelf initiatief te nemen (en daar is niks mis mee) maar de defacto standaard is toch dat het mannetje dat doet. Dit betekent niet dat de vrouw niks te vertellen heeft! Dat is vooral wat de laatste decennia veranderd is, dat mannen en vrouwen als gelijkwaardig gezien worden. En hoewel vrouwen en mannen gelijkwaardig zijn, zijn ze absoluut niet gelijk.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:27 schreef firefly3 het volgende:
[..]
1)
Inhoudelijk graag op wat ik exact gezegt heb, inplaats van alles weer op 1 hoop te gooien om er een aanval van te maken?
quote:2)
Ik heb gezegt "meer vrouwen", dus meer vrouwen dan mannen kijken soaps. Dit is een feit, geen mening.
Zoals je nu (hopelijkquote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:07 schreef firefly3 het volgende:
Rolpatronen van de man en vrouw hebben niets te maken met biologie volgens jou??? Het heeft er alles mee te maken. Een vrouw heeft een ander hormonen balans, waardoor haar uiterlijk en gedrag heel anders is dan de man. Er zit een biologische reden achter dat vrouwen bijvoorbeeld meer van soaps houden dan mannen. Onbegrijpelijk dat je hierin tegenin gaat.
Dude, heb jij moeite met begrijpend lezen of zo? Ik heb daar net al uitgebreid antwoord op gegeven dus scroll maar even lekker terugquote:Als het niet biologisch is, wat is dan de reden? Als vrouwen en mannen apart met telkens maximaal 1 persoon op een onbewoond eiland werden geboren, en ze hebben allebei de keuze uit actie films of soaps. Zouden ze dan onafhankelijk van de maatschappij kiezen voor actiefilms of soaps? Zouden de meeste vrouwen de actiefilm kiezen of de soap?
Over het hoofd gezien of zo?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:20 schreef HappyGirl91 het volgende:
En je gaat gewoon vrolijk verder met generaliseren. Maar ik ben benieuwd, zeg het eens: Wat is de "biologische" reden achter het "feit" dat vrouwen meer van soaps houden dan mannen?
Is er iemand overleden?quote:
Zal best, maar dat vrouwen en mannen verschillen in lichaamsbouw en gedrag lijkt me evident.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:40 schreef deelnemer het volgende:
Dat kan best zo zijn, maar de fout zit hem in het gemak waarmee men denkt te weten wat er in de miljoenen jaren aan evolutie heeft plaats gevonden.
Net zoals dat halfbakken feministische idee dat vrouwen en mannen hetzelfde zijn.quote:Men is in de recente gechiedenis al vaker de bocht uit gevlogen met halfbakken ideeen over de evolutie.
En hoe heeft ze al die afspraken verborgen gehouden? Wat heeft ze tegen haar ouders gezegd dat ze op die momenten ging doen? Hoe heeft ze voorkomen dat de psycholoog/zorgverzekerng rekeningen stuurt?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:58 schreef Mpj het volgende:
Dan gaat hij toch gewoon naar de psycholoog zonder dat zijn ouders het weten? Zo moeilijk is dat niet, heeft een vriendin/kennis van mij ook gedaan en die heeft het 6 maanden later pas gezegd,
Er zit een biologische reden achter dat vrouwen bijvoorbeeld meer van soaps houden dan mannen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:41 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
[..]
![]()
Wil je een citaatje van jezelf? Kun je zelf lezen wat je precies zei
[..]
Zoals je nu (hopelijk) kunt lezen, stelde jij dat vrouwen meer van soaps houden van mannen. Je presenteerde het dus, ten onrechte, als een feit. Ik heb nergens gelezen dat "meer vrouwen houden van soaps dan mannen".
Je zit gewoon fout, gast - als je een echte vent was gaf je je fout gewoon toe, maar ik verwacht eigenlijk dat je a) hier niet op reageert omdat je niks weet te zeggen of b) je alsnog blijft janken dat je wel gelijk had, ook al is hier duidelijk bewijs van je fout.
Ik ben benieuwd
[..]
Dude, heb jij moeite met begrijpend lezen of zo? Ik heb daar net al uitgebreid antwoord op gegeven dus scroll maar even lekker terug
En wat een enorme verrassing
Je hebt mijn vraag net niet beantwoord:
[..]
Over het hoofd gezien of zo?![]()
Meestal heb je wel een paar maanden totdat die rekening komt, en je kunt gewoon zeggen dat je op school zit?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:47 schreef benzin het volgende:
[..]
En hoe heeft ze al die afspraken verborgen gehouden? Wat heeft ze tegen haar ouders gezegd dat ze op die momenten ging doen? Hoe heeft ze voorkomen dat de psycholoog/zorgverzekerng rekeningen stuurt?
Je hoeft toch niet altijd tegen je ouders te zeggen wat je aan het doen bent?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:47 schreef benzin het volgende:
[..]
En hoe heeft ze al die afspraken verborgen gehouden? Wat heeft ze tegen haar ouders gezegd dat ze op die momenten ging doen? Hoe heeft ze voorkomen dat de psycholoog/zorgverzekerng rekeningen stuurt?
Geen flauw idee. Morgenavond spreek ik haar, ik zal het allemaal vragen hoe ze het heeft gedaan.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:47 schreef benzin het volgende:
[..]
Het is in mijn omgeving en ervaring wel zo dat vrouwen meer houden van soaps. Stel dat daar een biologische reden achter zit, bent je er dan aan gebonden? Moet je jezelf voegen naar een theorie die uitlegt hoe je zelf bent en je daarnaar gedragen? Dan zet je de boel op zijn kop. Wij zijn niet veantwoordelijk voor het welslagen van de evolutie. Want evolutie heeft geen doel. Het is een open proces. En je hoeft je er niets van aan te trekken. Je mag als man ook van soaps houden.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:41 schreef HappyGirl91 het volgende:
Zoals je nu (hopelijk) kunt lezen, stelde jij dat vrouwen meer van soaps houden van mannen. Je presenteerde het dus, ten onrechte, als een feit. Ik heb nergens gelezen dat "meer vrouwen houden van soaps dan mannen".
Je zit gewoon fout, gast - als je een echte vent was gaf je je fout gewoon toe, maar ik verwacht eigenlijk dat je a) hier niet op reageert omdat je niks weet te zeggen of b) je alsnog blijft janken dat je wel gelijk had, ook al is hier duidelijk bewijs van je fout.
Ik ben benieuwd
We kunnen nooit weten of het sociologisch of biologisch is, of een combi van beide. Tenzij we een groep baby's laten opgroeien op een onbewoond eiland zonder contact met ons.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:49 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Er zit een biologische reden achter dat vrouwen bijvoorbeeld meer van soaps houden dan mannen.
Het komt op hetzelfde neer. "Meer vrouwen houden van soaps / vrouwen houden van meer soaps". Je kunt wel gaan mierenneuken en zo fouten proberen te vinden, en mij erop wijzen dat het niet letterlijk geciteerd is, maar de bedoeling erachter is hetzelfde.
Sociobiologisch is ook biologisch. Weet waarover je praat aub.
Dus nu inhoudelijk: Houden meer vrouwen van soaps dan mannen of niet?? En als je ze op een apart eiland zet, kijken dan nog steeds meer vrouwen naar soaps dan mannen???
Het zit 'm in de opvoeding en omgeving lijkt mij.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:51 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
We kunnen nooit weten of het sociologisch of biologisch is, of een combi van beide. Tenzij we een groep baby's laten opgroeien op een onbewoond eiland zonder contact met ons.
Als vrouwen meer van soaps houden, kan dat ook cultureel bepaald zijn. Dus een vraag naar bewijzen van je stelling is op zijn plaats. Het gedachte experiment is onuitvoerbaar en is blijkbaar alleen een herformulering van je eigen overtuiging.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:49 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Er zit een biologische reden achter dat vrouwen bijvoorbeeld meer van soaps houden dan mannen.
Het komt op hetzelfde neer. "Meer vrouwen houden van soaps / vrouwen houden van meer soaps". Je kunt wel gaan mierenneuken en zo fouten proberen te vinden, en mij erop wijzen dat het niet letterlijk geciteerd is, maar de bedoeling erachter is hetzelfde.
Dus nu inhoudelijk: Houden meer vrouwen van soaps dan mannen of niet?? En als je ze op een apart eiland zet, kijken dan nog steeds meer vrouwen naar soaps dan mannen???
Nature or nurture debat.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:52 schreef Crutch het volgende:
[..]
Het zit 'm in de opvoeding en omgeving lijkt mij.
Dus ja.
Precies, en ik denk dat vrouwen automatisch meer vrouwelijk gedragen en mannen automatisch meer mannelijk. Uitzonderingen zullen er altijd zijn.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:51 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
We kunnen nooit weten of het sociologisch of biologisch is, of een combi van beide. Tenzij we een groep baby's laten opgroeien op een onbewoond eiland zonder contact met ons.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:49 schreef firefly3 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Kan je firefly3 er weer niet uit knikkeren. Hij gaat precies als voor heen door en gaat weer helemaal nergens meer over.
Vrouwen houden meer van drama in het algemeen, vandaar. Daarom kijken er veel meer vrouwen naar Oprah dan mannen. Dit is al vrij vaak bewezen overigens, en heeft direct met de genen te maken.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:53 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Als vrouwen meer van soaps houden, kan dat ook cultureel bepaald zijn. Dus een vraag naar bewijzen van je stelling is op zijn plaats. Het gedachte experiment is onuitvoerbaar en is blijkbaar alleen een herformulering van je eigen overtuiging.
Nee, jij denkt dat er van de man altijd wordt verwacht dat hij initiatief neemt in zaken. Als je nu kijkt naar de opkomende vrouwen, dan zie je dat dat echt wel aan het veranderen is. En dit is alleen maar omdat vroeger mannen groter en sterker waren dan vrouwen en de vrouwen niet tegen ze op durfden, maar dat is nu wel anders.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:30 schreef Catbert het volgende:
[..]
Jawel.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:50 schreef HappyGirl91 het volgende:
Je hoeft toch niet altijd tegen je ouders te zeggen wat je aan het doen bent?
Maar ze denken dat ik gelukkig ben. Ze gaan zo teleurgesteld, boos en verdrietig zijn als ik ze dit vertelquote:Maar weet je... Als je nou gewoon met je ouders gaat praten, ze je probleem voorlegt en zegt dat je er iets aan wilt doen d.m.v. sessies met een psycholoog - ik kan me moeilijk voorstellen dat ze dan boos worden.
Ze willen toch niets liever dan dat hun kind gelukkig(er) is?
Dat is goed. Ik wil namelijk best nadenken over hulp, maar wel onder de voorwaarde dat ik het 100% waterdicht geheim kan houden voor mijn oudersquote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:50 schreef Mpj het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Morgenavond spreek ik haar, ik zal het allemaal vragen hoe ze het heeft gedaan.
Nou ik wil niet lullig zijn maar tegenwoordig heb je aardig wat vrouwen die meer mannelijk gedragen dan vrouwen. Het rollenpatroon is nu ook heel erg veranderd.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:54 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Precies, en ik denk dat vrouwen automatisch meer vrouwelijk gedragen en mannen automatisch meer mannelijk. Uitzonderingen zullen er altijd zijn.
Dus zijn al je ideeen oven mannen en vrouwen dan ook meteen waar?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:45 schreef Catbert het volgende:
Zal best, maar dat vrouwen en mannen verschillen in lichaamsbouw en gedrag lijkt me evident.
Ook een goed voorbeeld van ideologisch denken. De les die je eruit kunt trekken is dat Alpa mannen verhaal overal op plakken waarschijnlijk even ondeugdelijk is.quote:Net zoals dat halfbakken feministische idee dat vrouwen en mannen hetzelfde zijn.
Da's ook een beetje semi-filosofisch truttengeneuzel.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:54 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Nature or nurture debat.
Ik denk dat nature gesteund moet worden door goede nurture, en dat het anders niet werkt. Maar dat is een beetje offtopic
Niet zwart-wit denken. Niet altijd, maar de man doet het wel vaker. Zodra de man dat niet doet, wordt het soms zelfs door de vrouw als onaantrekkelijk en lui bestempeld. Je bent er misschien niet bewust mee bezig, maar onbewust kan het best effect hebben.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, jij denkt dat er van de man altijd wordt verwacht dat hij initiatief neemt in zaken. Als je nu kijkt naar de opkomende vrouwen, dan zie je dat dat echt wel aan het veranderen is. En dit is alleen maar omdat vroeger mannen groter en sterker waren dan vrouwen en de vrouwen niet tegen ze op durfden, maar dat is nu wel anders.
Ik ga nooit naar boekenwinkels. Weet jij misschien nog psychologische (dus boeken over psychologie en psychiatrie) en engelse boeken? Goed voor mijn Engels als die boeken ook in het Engels zijn.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:58 schreef Crutch het volgende:
[..]
Da's ook een beetje semi-filosofisch truttengeneuzel.
Een ieder bepaald zelf hoe hij/zij het kind opvoedt.
We zijn nu eenmaal op zo'n manier ontwikkeld en daar verander je niets meer aan; het lijkt mij dan ook aan het kind zelf om daar uiteindelijk iets mee te doen.
Sowieso staan de afgelopen 3 jaren al in het teken van bewustwording en zelfkennis; dat is wat ik rijkelijk in de schappen bij de boekenwinkel zie liggen.
Ik denk helemaal niet zwart wit. Natuurlijk kan het zo zijn dat de man het vaker doet, so what? Initiatief nemen is maar een klein aspect van de menselijke eigenschappen en natuurlijk word het als onaantrekkelijk en lui bestempeld, maar je gaat mij niet vertellen dat dat bij vrouwen niet zo word bestempeld hoor.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:58 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Niet zwart-wit denken. Niet altijd, maar de man doet het wel vaker. Zodra de man dat niet doet, wordt het soms zelfs door de vrouw als onaantrekkelijk en lui bestempeld. Je bent er misschien niet bewust mee bezig, maar onbewust kan het best effect hebben.
In wat voor opzichte? Vrouwen zie ik nog steeds met make-up, mooie sieraden en doen vaker vrouwen sporten dan mannen sporten. Verder worden onderdanige mannen die erop af stappen nog steeds (merendeels, niet zwart-wit denken) van de vloer geveegd.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:58 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nou ik wil niet lullig zijn maar tegenwoordig heb je aardig wat vrouwen die meer mannelijk gedragen dan vrouwen. Het rollenpatroon is nu ook heel erg veranderd.
Volgens mij hebben de hulp diensten een beroeps geheim. En als jij aan geeft dat je ouders het niet mogen weten zal er vast wel wat te regelen zijn. Bel ze op en vraag naar de mogelijkheden?quote:[b]Op vrijdag 8 juli 2011 14:57 schreef benzin het volgende
Dat is goed. Ik wil namelijk best nadenken over hulp, maar wel onder de voorwaarde dat ik het 100% waterdicht geheim kan houden voor mijn ouders
Ja, onderdanig is ook niet het goede woord. Het moet in balans zijn.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:01 schreef firefly3 het volgende:
[..]
In wat voor opzichte? Vrouwen zie ik nog steeds met make-up, mooie sieraden en doen vaker vrouwen sporten dan mannen sporten. Verder worden onderdanige mannen die erop af stappen nog steeds (merendeels, niet zwart-wit denken) van de vloer geveegd.
Jij hebt gewoon rare vrienden. Een kerel die een potje gaat staan janken in de kroeg is nou ook niet bepaald normaal. En sorry, maar een vrouw die zich als een kerel gedraagt is leuk als 'vriend' maar absoluut geen relatiemateriaal.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:58 schreef formerjellybean het volgende:
Nou ik wil niet lullig zijn maar tegenwoordig heb je aardig wat vrouwen die meer mannelijk gedragen dan vrouwen.
Formerjellybean is gewoon een "lekker gek" type.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:01 schreef firefly3 het volgende:
In wat voor opzichte? Vrouwen zie ik nog steeds met make-up, mooie sieraden en doen vaker vrouwen sporten dan mannen sporten. Verder worden onderdanige mannen die erop af stappen nog steeds (merendeels, niet zwart-wit denken) van de vloer geveegd.
Okay, maar je hebt dus twee keuzes:quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:57 schreef benzin het volgende:
[..]
Jawel.
[..]
Maar ze denken dat ik gelukkig ben. Ze gaan zo teleurgesteld, boos en verdrietig zijn als ik ze dit vertelDat wil ik ze (en mezelf) gewoon niet aandoen.
In plaats daarvan zou ik gewoon lekker The Ultimate Hitchikers Guide To The Galaxy van Douglas Adams gaan lezen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:00 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik ga nooit naar boekenwinkels. Weet jij misschien nog psychologische (dus boeken over psychologie en psychiatrie) en engelse boeken? Goed voor mijn Engels als die boeken ook in het Engels zijn.
Ok, ik hoop dat je (zodra je weet hoe ze het heeft gedaan) ook echt oprecht hulp gaat zoeken. Ik ga haar namelijk speciaal aanspreken voor jou. Is zo'n meid waar je niet meer vanaf komt en die teveel over zichzelf praat (ze vindt zichzelf té interessant).quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:57 schreef benzin het volgende:
[..]
Jawel.
[..]
Maar ze denken dat ik gelukkig ben. Ze gaan zo teleurgesteld, boos en verdrietig zijn als ik ze dit vertelDat wil ik ze (en mezelf) gewoon niet aandoen.
[..]
Dat is goed. Ik wil namelijk best nadenken over hulp, maar wel onder de voorwaarde dat ik het 100% waterdicht geheim kan houden voor mijn ouders
Wel nogal nerdy overigens, als je punten wil scoren bij vrouwen kun je beter "Haar naam was Sarah" ofzo gaan lezenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:03 schreef Crutch het volgende:
In plaats daarvan zou ik gewoon lekker The Ultimate Hitchikers Guide To The Galaxy van Douglas Adams gaan lezen.
Heerlijk gecompliceerd Engels (soms weet je niet eens of een woord überhaupt bestaat) en het is nog leuk ook.
Dat doe ik ook niet hoorquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:01 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik denk helemaal niet zwart wit. Natuurlijk kan het zo zijn dat de man het vaker doet, so what? Initiatief nemen is maar een klein aspect van de menselijke eigenschappen en natuurlijk word het als onaantrekkelijk en lui bestempeld, maar je gaat mij niet vertellen dat dat bij vrouwen niet zo word bestempeld hoor.
Niks mis met nerdyquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:05 schreef Catbert het volgende:
[..]
Wel nogal nerdy overigens, als je punten wil scoren bij vrouwen kun je beter "Haar naam was Sarah" ofzo gaan lezen
Je leest toch voor je plezier?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:05 schreef Catbert het volgende:
[..]
Wel nogal nerdy overigens, als je punten wil scoren bij vrouwen kun je beter "Haar naam was Sarah" ofzo gaan lezen
Je ziet dat steets meer vouwen de laatste jaren voor hun cariere kiesen ipv thuis zitten, kinderen baren en verzorgen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:01 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ok !quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:03 schreef Catbert het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon rare vrienden. Een kerel die een potje gaat staan janken in de kroeg is nou ook niet bepaald normaal. En sorry, maar een vrouw die zich als een kerel gedraagt is leuk als 'vriend' maar absoluut geen relatiemateriaal.
[..]
Formerjellybean is gewoon een "lekker gek" type.
Lola Brood is een leuke nerdy vrouw.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:05 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Niks mis met nerdy
Hangt natuurlijk van de vrouw af, dat wel.
Neuh maar ik wil later misschien psychologie of psychiatrie studeren, dus vind ik dat soort dingen wel interessant (ik zou ook bijna een moord plegen om hier een engelstalige DSM-IV te hebben liggenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:03 schreef Crutch het volgende:
[..]
In plaats daarvan zou ik gewoon lekker The Ultimate Hitchikers Guide To The Galaxy van Douglas Adams gaan lezen.
Heerlijk gecompliceerd Engels (soms weet je niet eens of een woord überhaupt bestaat) en het is nog leuk ook.
Boeken met theorie over ons gedrag en welzijn voegen niet echt iets toe aan jezelf.
Erover praten des te meer.
Ik lees voor mezelf niet om vrouwen te scoren -.-quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:05 schreef Catbert het volgende:
[..]
eBay?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:06 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Neuh maar ik wil later misschien psychologie of psychiatrie studeren, dus vind ik dat soort dingen wel interessant (ik zou ook bijna een moord plegen om hier een engelstalige DSM-IV te hebben liggen)
En ik zal het boek even opzoeken op amazon. Of hebben ze dat ook in nl?
Yup. Maar die vrouwen kiezen wel veel vaker dan mannen voor een part-time baan.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:06 schreef ook_gek het volgende:
Je ziet dat steets meer vouwen de laatste jaren voor hun cariere kiesen ipv thuis zitten, kinderen baren en verzorgen.
Neemt niet weg dat ze in een relatie wel graag een stoere kerel willen waar ze lekker tegenaan kunnen kruipen. M'n ex was precies zo'n type zoals dat jij omschrijft, maar toch was de mannetje vrouwtje rolverdeling in onze relatie nog steeds aanwezig. Gelukkig wel overigens, ik zou geen relatie willen met een kloon van mezelf.quote:Je ziet steets meer vrouwen van rond de 30 vrijgezel zijn omdat ze afhankelijk willen zijn. De vrouw van nu weet heel goed wat zij wel en niet wilt en kiest haar eigen weg. Ze laten zich niet meer leiden door een man en hebben de touwtjes volledig in de hand.
Joh, geintje.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:07 schreef Newbie114 het volgende:
Ik lees voor mezelf niet om vrouwen te scoren -.-
En alsnog hebben een hoop graag beestachtig seks met de loodgieter die gewoon normaal doet maar wel mannelijk is met een stoere outfit, en een "don't care attitude" waarbij hij opmerkingen maakt die andere mannen niet tegen haar durven te zeggen, omdat hij zichzelf is.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je ziet dat steets meer vouwen de laatste jaren voor hun cariere kiesen ipv thuis zitten, kinderen baren en verzorgen.
Je ziet steets meer vrouwen van rond de 30 vrijgezel zijn omdat ze onafhankelijk willen zijn. De vrouw van nu weet heel goed wat zij wel en niet wilt en kiest haar eigen weg. Ze laten zich niet meer leiden door een man en hebben de touwtjes volledig in de hand.
Steve Pinker is een bekende popularisator van de moderne psychologie.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:07 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Die zag ik laats op tv, zo die is leuk geworden ookquote:
Ik bedoelde nerdy als in slim hè, intellectueel, zich niets aantrekkend van wat de menigte doet, niet nerdy als in "ik doe een grote bril zonder sterkte op, is dat niet cuuuute" of "Hoi ik ben Ymke"quote:
Moet ook niet gekker worden. Domme boeken gaan lezen om indruk te maken op vrouwen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:07 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Dus zou ik een boek van hem kunnen gaan lezen? Bedanktquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:09 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Steve Pinker is een bekende popularisator van de moderne psychologie.
"Haar naam was Sarah" is een erg goed boek hoor, niks "doms" aan.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:11 schreef Mpj het volgende:
Moet ook niet gekker worden. Domme boeken gaan lezen om indruk te maken op vrouwen.
Of op Youtube een college volgen:quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:11 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Dus zou ik een boek van hem kunnen gaan lezen? Bedankt
Doelde niet specifiek op dat boek, hoor. Doelde meer op het feit dat het sneu is dat er werkelijk mensen zijn die boeken gaan lezen (waarvan de onderwerpen ze niet aanspreken) om maar indruk te maken op vrouwen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:12 schreef Catbert het volgende:
[..]
"Haar naam was Sarah" is een erg goed boek hoor, niks "doms" aan.
Slim en intellectueel zijn twee aparte disciplines hoor, iemand die intellectueel is hoeft niet per definitie slim te zijn.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:10 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Ik bedoelde nerdy als in slim hè, intellectueel, zich niets aantrekkend van wat de menigte doet, niet nerdy als in "ik doe een grote bril zonder sterkte op, is dat niet cuuuute" of "Hoi ik ben Ymke"
Weet niet waar die Lola onder valt trouwens, ken haar niet echt - Dit is geen aanval, of zo
Dat is een goed idee, toch vrij weinig te doenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:15 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Of gewoon op Youtube een college volgen:
Paul Bloom: Introduction to Psychology: http://academicearth.org/courses/introduction-to-psychology
Dat hoor je me niet ontkennen, maar zij versieren vaak ipv andersom zij hebben alle touwtjes in handen die zijn helemaal niet op zoek naar het oh zo stoere alpha mannetje zoals jij dat zult omschrijven.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:08 schreef firefly3 het volgende:
[..]
En alsnog hebben een hoop graag beestachtig seks met de loodgieter die gewoon normaal doet maar wel mannelijk is met een stoere outfit, en een "don't care attitude" waarbij hij opmerkingen maakt die andere mannen niet tegen haar durven te zeggen, omdat hij zichzelf is.
Ja ik weet niet wat jij een echte rol verdeling vind?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:08 schreef Catbert het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat ze in een relatie wel graag een stoere kerel willen waar ze lekker tegenaan kunnen kruipen. M'n ex was precies zo'n type zoals dat jij omschrijft, maar toch was de mannetje vrouwtje rolverdeling in onze relatie nog steeds aanwezig. Gelukkig wel overigens, ik zou geen relatie willen met een kloon van mezelf.
Ik denk dat je gelijk hebt.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:18 schreef formerjellybean het volgende:
het kan aan mij liggen maar ik vind niets nerdy's aan de dochter van Herman Brood.
Kom dan eens met tips voor die mannen die geen natuurtalenten zijn in het versieren, volgens jou mogen ze zich niet anders voordoen dan ze zijn dus moeten ze compleet veranderen voordat ze oprecht iets kunnen ondernemen. Hoe moeten zij dit dan aanpakken?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:01 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Alles wat je kunt bestuderen leent zich voor wetenschap. De Psychologie als wetenschap is pas in de 2e helft van de 19e eeuw begonnen. Het is heel complex. Daarom is het moeilijk om vorderingen te maken.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:17 schreef Crutch het volgende:
Waarom is psychologie überhaupt ooit geworden tot een wetenschap?
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:19 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Kom dan eens met tips voor die mannen die geen natuurtalenten zijn in het versieren, volgens jou mogen ze zich niet anders voordoen dan ze zijn dus moeten ze compleet veranderen voordat ze oprecht iets kunnen ondernemen. Hoe moeten zij dit dan aanpakken?
Waarom niet?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:17 schreef Crutch het volgende:
Waarom is psychologie überhaupt ooit geworden tot een wetenschap?
In hoeverre is het controleerbaar en te ijken voor goede toegepaste psychologie?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:20 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Alles wat je kunt bestuderen leent zich voor wetenschap. De Psycologie als wetenschap is pas in de 2e helft van de 19e eeuw begonnen. Het is heel complex. Daarom is het moeilijk om vorderingen te maken.
Ja, maar dat is eerder uitzondering dan regel. Gemiddeld genomen hebben vrouwen die behoefte minder (m'n vriendin is ook van fiscaal jurist naar 'juf' gegaan omdat ze dat wereldje niks vond). Er is de laatste jaren ook een soort anti-feministische beweging op gang gekomen door vrouwen die zich niet schuldig willen voelen over het niet hebben van de neiging echt een enorme carriere op te bouwen. Ook wordt het steeds normaler om een baan op niveau te hebben maar dan wel 'maar' 32 uur per week, gewoon om in ieder geval een dag per week met de kids te hebben.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:18 schreef ook_gek het volgende:
Ja ik weet niet wat jij een echte rol verdeling vind?
Ik zie vaak in dat soort relaties dat de man boodschappen doet of thuis stofzuigt en paar dagen per week voor het eten zorgt terwijl de vrouw tot 19uur door werkt voor haar cariere.
"Te" is nooit goed. Daar ben ik het helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat hoor je me niet ontkennen, maar zij versieren vaak ipv andersom zij hebben alle touwtjes in handen die zijn helemaal niet op zoek naar het oh zo stoere alpha mannetje zoals jij dat zult omschrijven.
Ze zoeken zelf een man die in haar leven past. Zo niet jammer dan vliegt hij er weer uit. De vrouw van vandaag kan ook goed zonder man ipv zoals een vrouw vroeger een man nodig had.
Als een man zich te dominant opstelt is het toedeledokie.
Als de man prima in haar leven past op welke manier dan ook is het prima.
En weet je welke type man ze alle drie kan krijgen??? De man die 100% zichzelf is , gelukkig is en met een sterk persoonlijkheid die veel te bieden heeft.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:22 schreef ook_gek het volgende:
Maar feit is wel dat er genoeg verschillende vrouwen zijn.
Ik heb een grote groep vriendinnen en de kan ik in een aantal groepen opdelen.
Cariere vrouwen, alles moet wijken voor de cariere en laten zich al helemaal niet vertellen hoe of wat. En alles zelf willen doen en al helemaal niet afhankelijk willen zijn van iemand anders.
Vrouwen die gezellig op de banknwillen zitten terwijl de man een plankje ophangt bewijs van spreken.
En vrouwen die behandeld willen worden als prinsesje en waar bij de man haar moet zien als prijs, met haar willen pronken.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:15 schreef Crutch het volgende:
[..]
Slim en intellectueel zijn twee aparte disciplines hoor, iemand die intellectueel is hoeft niet per definitie slim te zijn.
Maar goed, ik snap wat je bedoelt.
Waar jij dus in eerste instantie op doelde zijn meer vrouwelijke ondernemers denk ik, maar dan niet van die schoonheids- / kapsalon en acupunctuur-types.
Waaaromquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:19 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Kom dan eens met tips voor die mannen die geen natuurtalenten zijn in het versieren, volgens jou mogen ze zich niet anders voordoen dan ze zijn dus moeten ze compleet veranderen voordat ze oprecht iets kunnen ondernemen. Hoe moeten zij dit dan aanpakken?
Dat komt omdat men roeit met de riemen die men heeft. In de medische wetenschap is dat enkele millenia niet anders geweest. Statistiek is nodig om vast te stellen welke parameters relevant zijn. Dat is slechts een eerste, maar noodzakelijk, stap. Dat men niet veel verder komt, geeft alleen aan hoe lastig het is.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:25 schreef Crutch het volgende:
[..]
In hoeverre is het controleerbaar en te ijken voor goede toegepaste psychologie?
Het grootste deel van de onderzoeken hangen vast aan eindeloze statistieken en dat wil niet meteen zeggen dat een bepaalde theorie / methode dan ook raadzaam is.
Dan krijg je dit:
"O ja, uw zoon is lastig en luistert niet goed. Hmmm, ik weet het PDD-NOS! Zijn pillen voor, toedeloe en fijn weekend."
Hangt van de man af.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:28 schreef firefly3 het volgende:
Wil jij diegene zijn die voor zo'n type gaat? Op een gegeven moment verliest ze respect voor hem, en zoent ze gewoon met een ander omdat hij zich onderdanig opstelt. En dan zeggen de mensen om hem heen "Maar hij is zo lief voor haar, hoe kan dat?" , "Hij doet alles voor haar". Ja, hij doet alles voor haar, maar hij is niet aantrekkelijk meer voor haar
Maar dat zie je bij mannen ook vaker en vaker gebeuren. 4 dagen ipv 5 dagen per week werken wegens de kinderen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:25 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ook wordt het steeds normaler om een baan op niveau te hebben maar dan wel 'maar' 32 uur per week, gewoon om in ieder geval een dag per week met de kids te hebben.
Inderdaad! Zelfverrijking! Het belangrijkste is dat ze sterk in hun schoenen te staan, door gelukkig te worden en de mijlpalen te kunnen bereiken die ze hebben opgezet voor hunzelf. (Bijvoorbeeld: Een bepaalde berg beklimmen, goed worden in een bepaalde sport, succes met werk etc).quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:19 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Mee eens. Zelfstandigheid heeft overigens weinig te maken met wat ik precies bedoelde, en dat is vooral datgene wat je later zei: Dat de man durft tegengas te geven. Dit is ook een vorm van dominantie van een alpha man. Iemand die durft beslissingen te nemen voor zichzelf. Dit is ook een vorm van bescherming voor zichzelf en voor haar. Ze is er gebaat bij dat hij beslissingen voor zichzelf kan nemen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hangt van de man af.
Als ik een vriendin wil dan moet ze zeker zelfstandig zijn, en ze mag helemaal gaan voor haar cariere ja. Heb ik totaal geen moeite mee. Veel mannen zijn bang voor dat soort vrouwen merk ik in me omgeving.
Ik denk dat je als man wel de nodige tegen gas moet durven geven. Je moet alles gewoon zeggen wat je denkt en vind en ook durven in te grijpen wanneer je vind dat de vrouw te ver gaat.
En daar gaat het vaak mis, omdat ze dat niet durven.
Mijn vriendin moet lekker geheel haar eigen gang gaan want dat doe ik zelf ook. In een relatie doe ik 95% wat ik zelf wil. Kijk onder sommige minder leuke dingen kan ne nket uit komen dat is gewoon zo.
Omdat je met psychologie mensen helpt. En de samenleving in zijn algemeen.quote:
Het is natuurlijk flauw om te formuleren wat wenselijk is en dat iedereen voor te houden.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:46 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Inderdaad! Zelfverrijking! Het belangrijkste is dat ze sterk in hun schoenen te staan, door gelukkig te worden en de mijlpalen te kunnen bereiken die ze hebben opgezet voor hunzelf. (Bijvoorbeeld: Een bepaalde berg beklimmen, goed worden in een bepaalde sport, succes met werk etc).
Daarnaast is het belangrijk om je eigen normen en waarden goed na te leven. Bijvoorbeeld dat als twee mensen ruzie hebben, en de één probeert zijn mening op te dringen, dat je nog steeds je eigen mening hierover kunt hebben. Zo'n lijstje kan bestaan uit : -Niet liegen -Familie helpen als ze het wat zwaarder hebben -Mensen niet beoordelen -Niet discrimineren enz. Deze dingen zijn normaal, maar mensen hebben de neiging om hiervan af te wijken. Dit heeft nog niets te maken met versieren, maar meer met hoe je een sterkere identiteit kunt krijgen. Iemand die weet wat hij wilt en volledig vrede heeft met zichzelf is over het algemeen aantrekkelijker. Zodra dit geheel vast staat, gaat het omgaan met vrouwen ook beter en beter. Wat veel mannen doen is hun mening aanpassen aan de hand van wat de vrouw zegt, als ze zegt dat het koud is, en de man vind het totaal niet zo, zegt hij vaak uiteindelijk "ik vind het een klein beetje koud". Deze inconsistenties zorgen voor onaantrekkelijkheid, want op een gegeven moment heeft ze het toch door wat die man "echt denkt".
Ja zit via een mobiel doe maar pmquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:56 schreef Crutch het volgende:
ook_gek, jij zit op je mobiel zeker?
Ik had je een DM gestuurd?
Mooie uitleg deelnemer, maar ik vind jouw meest gemaakte taalfouten er niet in terug?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:37 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Dat komt omdat men roeit met de riemen die men heeft. In de medische wetenschap is dat enkele millenia niet anders geweest. Statistiek is nodig om vast te stellen welke parameters relevant zijn. Dat is slechts een eerste, maar noodzakelijk, stap. Dat men niet veel verder komt, geeft alleen aan hoe lastig het is.
Als je de statistiek uit de psychologie zo loslaten op de machanica van Newton, krijg je prachtige rechte lijnen en heb wss snel de juiste wetmatigheid gevonden. Als een natuurkundige naar de psychologie kijkt, zinkt hem de moed in de schoenen. Natuurkundigen weten wat er voor nodig is om iets onnavolgbaar complex te maken. Niet veel. Je kunt sommige psychologen, en zeker amateur psychologen, verwijten dat ze geen goed gevoel hebben voor de werkelijke complexiteit.
Er is ook de volgende eigenaardigheid. Iets dat volledig begrepen wordt, is altijd in beperkte mate complex. Maar ook deze simpele problemen zijn al snel zo ingewikkeld dat de meeste mensen het niet meer kunnen volgen ( zoals geavanceerde wiskunde). Kun je het niet volgen, dan val je ook door de mand (want anderen komen wel op het juiste antwoord uit). Wordt het te complex dan weet niemand hoe het werkt, of wat de juiste antwoorden zijn, en kan ineens iedereen meepraten. Dat is een beetje het probleem in de menswetenschappen.
Die eerste groep heb ik vrijwel alleen maar als vriendin. Ben ze ook wel beu inmiddelsquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:22 schreef ook_gek het volgende:
Maar feit is wel dat er genoeg verschillende vrouwen zijn.
Ik heb een grote groep vriendinnen en de kan ik in een aantal groepen opdelen.
Cariere vrouwen, alles moet wijken voor de cariere en laten zich al helemaal niet vertellen hoe of wat. En alles zelf willen doen en al helemaal niet afhankelijk willen zijn van iemand anders.
Vrouwen die gezellig op de banknwillen zitten terwijl de man een plankje ophangt bewijs van spreken.
En vrouwen die behandeld willen worden als prinsesje en waar bij de man haar moet zien als prijs, met haar willen pronken.
Wel zelfstandigheid dus, geen dominantie.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:52 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Mee eens. Zelfstandigheid heeft overigens weinig te maken met wat ik precies bedoelde, en dat is vooral datgene wat je later zei: Dat de man durft tegengas te geven. Dit is ook een vorm van dominantie van een alpha man. Iemand die durft beslissingen te nemen voor zichzelf. Dit is ook een vorm van bescherming voor zichzelf en voor haar. Ze is er gebaat bij dat hij beslissingen voor zichzelf kan nemen.
Dat heeft niet veel te maken met dominantie, het is zelfstandig zijn. Tegen gas geven heeft niet veelquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:52 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Mee eens. Zelfstandigheid heeft overigens weinig te maken met wat ik precies bedoelde, en dat is vooral datgene wat je later zei: Dat de man durft tegengas te geven. Dit is ook een vorm van dominantie van een alpha man. Iemand die durft beslissingen te nemen voor zichzelf. Dit is ook een vorm van bescherming voor zichzelf en voor haar. Ze is er gebaat bij dat hij beslissingen voor zichzelf kan nemen.
Ik maak veel taalfouten idd.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:02 schreef Crutch het volgende:
[..]
Mooie uitleg deelnemer, maar ik vind jouw meest gemaakt taalfouten er niet in terug?![]()
Copy / paste?
Natuurlijk niet flauw, iedereen moet zijn eigen normen & waarden invullen. Dat laatste stukje van je vind ik een beetje raar "De vrouw voldoet als ze de man wilt en neukt" ? Waar suggereer ik zoiets dergelijks?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:56 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Het is natuurlijk flauw om te formuleren wat wenselijk is en dat iedereen voor te houden.
Het lijkt op een politicus die stelt dat hij weet hoe het moet:
Een florerende economie
Geen werkeloosheid
Geen criminaliteit
Iedereen rijk.
Verder is je verhaal eenzijdig gericht op de sterke positie van de man. De vrouw voldoet als ze de man wilt en neukt.
Chapeau!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:08 schreef deelnemer het volgende:
![]()
[..]
Ik maak veel taalfouten idd.Ben er nu toch in geslaagd ze te vermijden.
Het kan dominant zijn, maar het kan ook slechts zelfstandig zijn. Als je zegt "nee" en het wordt ter plekke nee, kan het vrij dominant zijn. Je kunt ook zelfstandig zijn en tegelijk onderdanig. Beslissingen nemen voor haar en jezelf is dominant. Beslissingen waar zij niets mee heeft te maken is zelfstandig. Daarom vind ik een vrouw met carriëre niet dominant maar zelfstandig. Een vrouw die doet wat ze wilt is ook zelfstandig. Een man die doet wat hij wilt is zelfstandig. Maar een man die nog steeds doet wat hij wilt waar zij totaal geen controle over kan hebben is vrij dominant omdat je afstand kunt nemen van je omgeving. Een vrouw optillen omdat je er zin in hebt is dominant, niet zelfstandig. Etc.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat heeft niet veel te maken met dominantie, het is zelfstandig zijn. Tegen gas geven heeft niet veel
Met dominantie te maken. Dat heeft meer met sterk in je schoenen staan en je zelfstandigheid te maken.
Je geeft tegen gas om je eigen zelfstandigheid te behouden.
Normen en waarden zijn geen individuele kwestie.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:08 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet flauw, iedereen moet zijn eigen normen & waarden invullen.
Omdat de man alles moet doen om aan de wensen van vrouwen te voldoen en nergens zie ik bij jou iets soortgelijks over vrouwen. In welke bochten moet een vrouw zich allemaal wringen om relatiemateriaal te zijn? Zelfstandigheid/onafhankelijkheid in denken en willen (volwassenheid dus), geldt voor beide als een pré.quote:Dat laatste stukje van je vind ik een beetje raar "De vrouw voldoet als ze de man wilt en neukt" ? Waar suggereer ik zoiets dergelijks?
Wat bedoel je?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:13 schreef Re het volgende:
zelfs ik vind het vermoeiend en ik lees niet eens mee
Normen en waarden vind jij geen individuele kwestie? Even serieus... Iedereen heeft persoonlijke normen en waarden.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:13 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Normen en waarden zijn geen individuele kwestie.
[..]
Omdat de man alles moet doen om aan de wnsen van vrouwen te voldoen en nergens zie ik bij jou iets soortgelijks over vrouwen. In welke bochten moet een vrouw zich allemaal wringen om relatiemateriaal te zijn.
Omdat men elkaar aanspeekt op algemeen geldende normen en waarden. Persoonlijke normen en waarden zijn daarvoor niet geschikt (niet algemeen geldig).quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:17 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Normen en waarden vind jij geen individuele kwestie? Even serieus... Iedereen heeft persoonlijke normen en waarden.
Dat jezelf zijn, is volgens jou pas het geval als je aan de Firefly voorwaarden voldoet, en pas dan ben je voor vrouwen aantrekkelijk.quote:Je laatste conclusie is wel raar, want ik probeer al de hele tijd het tegenovergestelde uit te leggen: Waar heb ik gezegd dat mannen zich in alle bochten moeten wringen om aan de wensen van een vrouw te voldoen? Dat is juist wat ik zeg wat je juist niet moet doen. Zelfverrijking is voor jezelf!!! Dat vrouwen het aantrekkelijk vinden is een logisch en positief gevolg!
Mijn eigen normen en waarden waren op het begin zeer sociaal gericht. Ik mocht vroeger van mezelf niet zomaar een vrouw in haar nek kietelen als ze iets grappigs zei die ik pas een paar minuten ken. Nu wel, het heeft een wereld voor me geopend. De maatschappij wordt in een hokje geduwd waarbij iedereen zich voorspelbaar gedraagt, dezelfde kleding draagt enz. Hierbij is het gewone volk vrij bestuurbaar. Sta buiten de massa en denk meer voor jezelf.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:21 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Omdat men elkaar aanspeekt op algemeen geldende normen en waarden. Persoonlijke normen en waarden zijn daarvoor niet geschikt (niet algemeen geldig).
[..]
Dat jezelf zijn, is volgens jou pas het geval als je aan de Firefly voorwaarden voldoet, en pas dan ben je voor vrouwen aantrekkelijk.
Dat was ik nog van plan ja, ga het misschien wel doen!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:28 schreef deelnemer het volgende:
@Firefly: Het lijkt met beter als je een eigen topic opent op F&L over je sociobiologische ideeen over de natuurlijke man/vrouw verhouding.
Gewoon doen. Misschien dat je daar een leuke discussie krijgt, hier vervuilt het alleen maar het doel van het topique...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:29 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat was ik nog van plan ja, ga het misschien wel doen!
Het doel van het topic is toch versieren? Maar je hebt wel gelijk aan de ene kant, zelfs de topic naam ben ik het niet mee eens, het woordje "versieren". Bij dit woordje denk ik aan iemand die zijn/haar best moet doen om indruk te wekken op een vrouw.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:40 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Gewoon doen. Misschien dat je daar een leuke discussie krijgt, hier vervuilt het alleen maar het doel van het topique...
Ik zou waarden weglaten, dat heeft niets met kietelen te maken. Wat betreft normen ben je ook afhankelijk van de normen van iemand anders en de algemene normen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:28 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Mijn eigen normen en waarden waren op het begin zeer sociaal gericht. Ik mocht vroeger van mezelf niet zomaar een vrouw in haar nek kietelen als ze iets grappigs zei die ik pas een paar minuten ken. Nu wel, het heeft een wereld voor me geopend. De maatschappij wordt in een hokje geduwd waarbij iedereen zich voorspelbaar gedraagt, dezelfde kleding draagt enz. Hierbij is het gewone volk vrij bestuurbaar. Sta buiten de massa en denk meer voor jezelf.
Ik zeg niet dat je anders niet aantrekkelijk bent, ik zeg alleen dat het flink kan helpen. Dus inplaats van dat je bijvoorbeeld 5 vrouwen per week ontmoet, ontmoet je er nu bijvoobeeld 15.
Het wel of niet mogen kietelen of aanraken van iemand die je niet zo lang kent heeft wel degelijk met normen en waarden te maken.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:44 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Ik zou waarden weglaten, dat heeft niets met kietelen te maken. Wat betreft normen ben je ook afhankelijk van de normen van iemand anders en de algemene normen.
Waar jij op doelt is het kuddegedrag van mensen, dat is wat anders...
Normen en waarden zijn niet hetzelfde, ga eerst maar even googelen...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:55 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het wel of niet mogen kietelen of aanraken van iemand die je niet zo lang kent heeft wel degelijk met normen en waarden te maken.
Normen en waarden van de Islam bijvoorbeeld , een hoofddoekje dragen, is een voorbeeld van kuddegedrag. Schoenen uit doen als je bij iemand langs komt heeft hier ook mee te maken. Het wel of niet mogen schreeuwen in een discotheek heeft hier ook mee te maken.
@Firefly: Google gelijk even op Wittgenstein. Die heeft veel nagedacht over deze kwestie en de mogelijkheid van privé oplossingen (in een andere context). (zie: http://en.wikipedia.org/wiki/Private_language_argument)quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:02 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Normen en waarden zijn niet hetzelfde, ga eerst maar even googelen...
Iemand kietelen heeft inderdaad met normen te maken, alleen niet alleen met die van jezelf, maar ook die van een ander.
Goed plan. Zelfs als je ouders het weten, zal het wss alleen slechts tijdelijk een teleurstelling zijn en daarna draaien ze wel weer bij.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:57 schreef benzin het volgende:
Nou ja moeten, je kan dan ook nog meer geisoleerd raken (zie MLiG).quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:48 schreef formerjellybean het volgende:
Het kan toch ook dat het veranderd als hij op zichzelf gaat wonen ??? Dan word die in het diepe gegooit en dan zal die wel moeten.
Ik zou makkelijker dingen doen als ik dat niet voor mijn ouders zou moeten verantwoordenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nou ja moeten, je kan dan ook nog meer geisoleerd raken (zie MLiG).
Waarom zou dat moeten? Ze hoeven er niets van te weten. Je bent 21.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:32 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik zou makkelijker dingen doen als ik dat niet voor mijn ouders zou moeten verantwoorden
Jij moet je ouders maar eens teleurstellen en met ze praten. Want je bent niet op deze aarde om hun te plezieren maar om te groeien tot een zelfstandig mens.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:32 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik zou makkelijker dingen doen als ik dat niet voor mijn ouders zou moeten verantwoorden
Dat moet omdat ik dat altijd doe. Het is gewoon het patroon in de relatie met mijn ouders.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:34 schreef -Strawberry- het volgende:
Waarom zou dat moeten? Ze hoeven er niets van te weten. Je bent 21.
En je weet ook wel dat het een slap excuus is om maar geen stappen te hoeven zetten.
Erzähle michquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:35 schreef heloef het volgende:
Trouwens ik was net in de supermarkt.
Ik ben verliefd.
Elke keer weer smoesjes. Je bent 21, geen kind van 3.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:41 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat moet omdat ik dat altijd doe. Het is gewoon het patroon in de relatie met mijn ouders.
Ik weet oprecht niet hoe ik dat patroon moet veranderen.
Door gewoon naar je huisarts te gaan. Die hoeft jouw ouders niets te laten weten.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:41 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat moet omdat ik dat altijd doe. Het is gewoon het patroon in de relatie met mijn ouders.
Waar woon je eigenlijk? Heb je met je ouders regels gemaakt over hoe laat je terug moet zijn van het stappen (als je dat zou doen)?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:41 schreef benzin het volgende:
[..]
Moet haast wel, zowel psych als huisarts hebben Geheimhoudingsplicht, dus waarschijnlijk kunnen ze dan ook wel iets regelen met bv de verzekering.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Door gewoon naar je huisarts te gaan. Die hoeft jouw ouders niets te laten weten.
Maar je hebt toch ook zo je eigen redenen, los van je ouders, om niet naar de psych te willen?
Ja, en heel veel zelfs. Ik doe het daarom liever niet. Mijn ouders zijn zeker te weten wel de sterkste reden.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:45 schreef -Strawberry- het volgende:
Maar je hebt toch ook zo je eigen redenen, los van je ouders, om niet naar de psych te willen?
Waarom wil je niet geloven dat je depressief bent? Lees je post eens door. Zo klinkt het echt.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:52 schreef benzin het volgende:
[..]
Ja, en heel veel zelfs. Ik doe het daarom liever niet. Mijn ouders zijn zeker te weten wel de sterkste reden.
Maar de laatste maanden begin ik enigszins uit elkaar te vallen. Ik moet regelmatig halverwege de dag even slapen, heb moeite met staan, heb moeite met goed praten. De hele dag toneel moeten spelen en doodmoe, somber, eenzaam en leeg zijn is al erg genoeg, maar dat doe ik al jaren. En of er is iets lichamelijk mis de laatste maanden, of ik begin geestelijk uit elkaar te vallen en daardoor die mankementen te vertonen.
Die verandering geeft reden tot zorgen en daarom ben ik bereid, mits ik mijn ouders er gegarandeerd buiten kan laten, om serieus over die optie na te denken. Heel serieus.
Dat normen en waarden niet hetzelfde zijn wist ik al op de basisschool/middelbare school..quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:02 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Normen en waarden zijn niet hetzelfde, ga eerst maar even googelen...
Iemand kietelen heeft inderdaad met normen te maken, alleen niet alleen met die van jezelf, maar ook die van een ander.
Que?quote:
Ik heb mijn ouder erbuiten kunnen laten. Geen post ook naar je huis laten sturen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:52 schreef benzin het volgende:
[..]
Ja, en heel veel zelfs. Ik doe het daarom liever niet. Mijn ouders zijn zeker te weten wel de sterkste reden.
Maar de laatste maanden begin ik enigszins uit elkaar te vallen. Ik moet regelmatig halverwege de dag even slapen, heb moeite met staan, heb moeite met goed praten. De hele dag toneel moeten spelen en doodmoe, somber, eenzaam en leeg zijn is al erg genoeg, maar dat doe ik al jaren. Tenzij er iets lichamelijk mis is de laatste maanden begin ik geestelijk uit elkaar te vallen en daardoor mankementen te vertonen.
Die verandering geeft reden tot zorgen en daarom ben ik bereid, mits ik mijn ouders er gegarandeerd buiten kan laten, om serieus over die optie na te denken. Heel serieus.
Nou ik was bij de supermarkt en we hadden wat gekloot met een streepjescode en ze moest iemand bellen daarvoor hele toestand. En af en toe lachte ze zo lief naar me.quote:
Interessant! Thx.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:11 schreef deelnemer het volgende:
[..]
@Firefly: Google gelijk even op Wittgenstein. Die heeft veel nagedacht over deze kwestie en de mogelijkheid van privé oplossingen (in een andere context). (zie: http://en.wikipedia.org/wiki/Private_language_argument)
Doe maar wel okay. Ik herken je verhaal erg goed uit de tijd dat ik nog depressief was.. en ik wilde niet aannemen van niemand dat er iets mis met me was. Zelfs niet van mijn eigen psycholoog die toch echt zei dat ik depressief was.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:52 schreef benzin het volgende:
[..]
Maar de laatste maanden begin ik enigszins uit elkaar te vallen. Ik moet regelmatig halverwege de dag even slapen, heb moeite met staan, heb moeite met goed praten. De hele dag toneel moeten spelen en doodmoe, somber, eenzaam en leeg zijn is al erg genoeg, maar dat doe ik al jaren. Tenzij er iets lichamelijk mis is de laatste maanden begin ik geestelijk uit elkaar te vallen en daardoor mankementen te vertonen.
Haha snap ik. Het meisje heeft nog steeds niet terug gesmst. Jammer maar helaas is dat, ze is niet geïnteresseerd blijkbaar (smsje: ik kan vanavond toch niet komenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou ik was bij de supermarkt en we hadden wat gekloot met een streepjescode en ze moest iemand bellen daarvoor hele toestand. En af en toe lachte ze zo lief naar me.
Ik ga nu maar ook solliciteren bij die AH in plaats van die om de hoek.
Weet je hoe creepy het voor haar is als je haar op deze manier benaderd?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou ik was bij de supermarkt en we hadden wat gekloot met een streepjescode en ze moest iemand bellen daarvoor hele toestand. En af en toe lachte ze zo lief naar me.
Ik ga nu maar ook solliciteren bij die AH in plaats van die om de hoek.
Creepy? Want een 17 jarige klant gaat werken bij haar supermarkt?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:26 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Weet je hoe creepy het voor haar is als je haar op deze manier benaderd?
Dat gaan wij dus mooi niet doen jongeman.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:25 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Haha snap ik. Het meisje heeft nog steeds niet terug gesmst. Jammer maar helaas is dat, ze is niet geïnteresseerd blijkbaar (smsje: ik kan vanavond toch niet komen).
Plan de campagne: mezelf kapot werken totdat ik vakantie heb dan mezelf kapot zuipen en dan ben ik haar wel vergeten. Oh en vanavond even huilen in bed.
Het leek alsof je speciaal voor haar er wilde werken. Zo kwam het over in je post.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Creepy? Want een 17 jarige klant gaat werken bij haar supermarkt?
Daarnaast wil ik gaan werken om mensen te ontmoeten en dat is een hele grote AH met enorm veel jonge mensen.
Oh zie nu dat het firefly is.![]()
Wss wel.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat gaan wij dus mooi niet doen jongeman.
Ook een beetje het is twee vliegen in een klap als het ware.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:32 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het leek alsof je speciaal voor haar er wilde werken. Zo kwam het over in je post.
Ok!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Ook een beetje het is twee vliegen in een klap als het ware.
Maar eng? Ze kent me waarschijnlijk niet eens meer.
Veel plezierquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:52 schreef formerjellybean het volgende:
Nog plannen in het weekend ??? Ik ga heb vanavond afgesproken in de kroeg met vriendin die ik al een poosje niet gezien heb en die in purmerend woont .
Ik heb er zin in.
Ach vrouwen komen vrouwen gaan, maar het is belangrijk om niet stil te blijven staan.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:51 schreef Newbie114 het volgende:
Voel me echt zwaar kut nu, probeer gewoon een beetje bezig te blijven...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Heb morgen een BBQ.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:52 schreef formerjellybean het volgende:
Nog plannen in het weekend ??? Ik ga heb vanavond afgesproken in de kroeg met vriendin die ik al een poosje niet gezien heb en die in purmerend woont .
Ik heb er zin in.
Over 3 uurtjes naar lipper toe, wordt weer een gezellig weekendjequote:
En hebben jullie eigenlijk afgesproken in een kroeg in Purmerend of in Wormerveer?quote:Ik ga heb vanavond afgesproken in de kroeg met vriendin die ik al een poosje niet gezien heb en die in purmerend woont .
Ik heb er zin in.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach vrouwen komen vrouwen gaan, maar het is belangrijk om niet stil te blijven staan.Echt? Wauw, en het rolt ook zo lekker over de tong en allesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In Wormerveer, ze heeft een dartwedstrijd daar , dus kunnen we even lekker bijkletsen. Op mannenjacht weet ik niet eigenlijk om heel eerlijk te zijn ben ik eigenlijk niet op zoek, ik zie wel hoe het gaat. Hetzelfde geld ook voor Martin eigenlijk, ik zie het wel we praten weer en gaan weer met elkaar om, ik zoek het niet op maar ik sluit het ook niet uit.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:59 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Over 3 uurtjes naar lipper toe, wordt weer een gezellig weekendjeGeen plannen in het specifiek.
[..]
En hebben jullie eigenlijk afgesproken in een kroeg in Purmerend of in Wormerveer?
Leuk, in ieder geval, veel plezier
Nog op mannenjacht, trouwens? Ik weet niet of ik wat heb gemist maar ik hoor al heel lang niks meer over Martin dus... Is formerjellybean back in the market?
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach vrouwen komen vrouwen gaan, maar het is belangrijk om niet stil te blijven staan.Eerste keer dat ik iemand echt zo leuk vindSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ach alles waait een keer over joh je bent 16 je hebt even tijd nodig om het los te laten. Had ik ook nodig.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:04 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik iemand echt zo leuk vind
Je kan het ook positief zijnquote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:08 schreef formerjellybean het volgende:
shit 7 berichten en van een iemand 5 keer ............Ik denk dat ik het niet lang openhou , ik voel me daar net zo'n veekoe.
Okay, veel plezier in elk geval, straks!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:04 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
In Wormerveer, ze heeft een dartwedstrijd daar , dus kunnen we even lekker bijkletsen. Op mannenjacht weet ik niet eigenlijk om heel eerlijk te zijn ben ik eigenlijk niet op zoek, ik zie wel hoe het gaat. Hetzelfde geld ook voor Martin eigenlijk, ik zie het wel we praten weer en gaan weer met elkaar om, ik zoek het niet op maar ik sluit het ook niet uit.
Heb mezelf wel op badoo gezet maar meer omdat ik gewoon nieuwsgierig was of ik reacties zou krijgen , ik doe er niets mee.
Om heel eerlijk te zijn zoals het nu gaat vind ik eigenlijk prima, ik heb mijn dingetjes en een relatie hoeft niet zo heel erg van mij.
Ik denk dat ik te veel van mijn vrijheid hou.
Ik las iets andersquote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:10 schreef HappyGirl91 het volgende:
Ik ga me nu maar klaarmaken jongens, heb nog maar 2 uur en 50 minuten - Nog een heel fijn weekend allemaal!
oh dat ook wel hoor , maar denk dat datingsites het voor mij het gewoon echt niet zijn.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je kan het ook positief zijniemand vind je echt leuk
Ligt er maar net aan wat je van verwacht. Je kan ook op Paiq gaat zitten om te chatten met andere. En niet perse om iemand te vinden. Ik verwacht van al die datingsites ook niets. Dan kan het alleen maar meevallenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:15 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
oh dat ook wel hoor , maar denk dat datingsites het voor mij het gewoon echt niet zijn.
Op andere sites kan je ook gewoon profielen bekijken dat is ook wel leuk. Dat doe ik ook wel.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:23 schreef formerjellybean het volgende:
mezelf kennende doe ik er niets mee , maar dat is omdat ik voor mezelf ook niet zo'n chatter ben en liever mensen in het echt ontmoet die ik ook echt ken.
En ik ben eigenlijk ook helemaal niet zoekende , het is meer dat ik even een nieuwsgierig aagje ben.
Vaavond drankje doen met een vriendin van me en wie weet de stad in of op stap. Maar eerst drankje bij haar thuis en dan zie ik het wel.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:52 schreef formerjellybean het volgende:
Ik heb er zin in.
Veel plezier iedereen:quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:10 schreef HappyGirl91 het volgende:
Ik ga me nu maar klaarmaken jongens, heb nog maar 2 uur en 50 minuten - Nog een heel fijn weekend allemaal!
die insteek heb ik ook. ik moet ook eerlijk zeggen dat ik nog niet echt interessante mensen ben tegen gekomen. wat ik ben tegen gekomen zijn tientonners die denken dat ze een brad pitt aan de haak kunnen slaan (of gewoon tientonners) heeeeel veeeel spw / werkend in de zorg vrouwtjes die alleen maar klagen over hun baan en kassamiepen zonder ambitie die van jan smit e.d. houden...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan wat je van verwacht. Je kan ook op Paiq gaat zitten om te chatten met andere. En niet perse om iemand te vinden. Ik verwacht van al die datingsites ook niets. Dan kan het alleen maar meevallen
Tientonners hebben wel veel liefde die ze kunnen gevenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:50 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
die insteek heb ik ook. ik moet ook eerlijk zeggen dat ik nog niet echt interessante mensen ben tegen gekomen. wat ik ben tegen gekomen zijn tientonners die denken dat ze een brad pitt aan de haak kunnen slaan (of gewoon tientonners) heeeeel veeeel spw / werkend in de zorg vrouwtjes die alleen maar klagen over hun baan en kassamiepen zonder ambitie die van jan smit e.d. houden...
voor de rest is het leuk vermaak dat Paiq
ik heb er nog geen date aan over gehouden om eerlijk te zijn. en tjah ik vind dik gewoon niet zo aantrekkelijk. ik ben zelf erg van het sporten en doe er zelf ook redelijk mijn best voor om mijn lichaam in vorm te houden. dat een meisje iets steviger is vind ik allemaal prima maar van die tientonners nah thxquote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tientonners hebben wel veel liefde die ze kunnen geven![]()
Helaas tot nu toe weinig echte leuke matches gehad. Eentje maar na een date is het niets geworden
Het is hoog tijd om het eens met je huisarts te bespreken.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:52 schreef benzin het volgende:
[..]
Van de 100+ matches, 1 match waarmee het echt klikte. Waar ligt dat aan? De matches of mij?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:55 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik heb er nog geen date aan over gehouden om eerlijk te zijn. en tjah ik vind dik gewoon niet zo aantrekkelijk. ik ben zelf erg van het sporten en doe er zelf ook redelijk mijn best voor om mijn lichaam in vorm te houden. dat een meisje iets steviger is vind ik allemaal prima maar van die tientonners nah thx
ook eraan gedacht dat ze het gewoon druk heeft of geen tijd andere etc? ik heb er soms ook een handje van om zwart-wit te denken maar ik begin het te leren. Ik til er iig niet zo zwaar aan. jammer dan geen sms en spreek je een andere keer wat af... zo niet jammer volgende.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:25 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Haha snap ik. Het meisje heeft nog steeds niet terug gesmst. Jammer maar helaas is dat, ze is niet geïnteresseerd blijkbaar (smsje: ik kan vanavond toch niet komen).
Plan de campagne: mezelf kapot werken totdat ik vakantie heb dan mezelf kapot zuipen en dan ben ik haar wel vergeten. Oh en vanavond even huilen in bed.
zo ligt de ratio ook wel een beetje bij mij. heb nu wel een leuke meid in de lijst (een psychologe). ik ga der als ik der weer spreek eens vragen om een date. ze is niet bijster aantrekkelijk maar ach dan kan ik der gerust op stap sturenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Van de 100+ matches, 1 match waarmee het echt klikte. Waar ligt dat aan? De matches of mij?
Gewoon doenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:01 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
zo ligt de ratio ook wel een beetje bij mij. heb nu wel een leuke meid in de lijst (een psychologe). ik ga der als ik der weer spreek eens vragen om een date. ze is niet bijster aantrekkelijk maar ach dan kan ik der gerust op stap sturen
meteen maar even gedaanquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon doenniet geschoten is altijd mis
ik heb erdoor geneuktquote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Van de 100+ matches, 1 match waarmee het echt klikte. Waar ligt dat aan? De matches of mij?
Momenteel heb ik op paiq helemaal geen matches meer.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:06 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
meteen maar even gedaanwacht het wel even af.
Goed bezigquote:
ik kan je wel wat tientonners doorsturen als dat je ding is.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Momenteel heb ik op paiq helemaal geen matches meer.
Ik heb geen gewichtslimiet dusquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:08 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik kan je wel wat tientonners doorsturen als dat je ding is.
ok mooi mocht ik weer zo'n meisje tegenkomen stuur ik der doorquote:
Goed planquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:12 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ok mooi mocht ik weer zo'n meisje tegenkomen stuur ik der doormijn eerste vraag luidt uiteraard: Wat is je BMI?
hoeft niet eens te wachten op de foto zo
nog weekendplannen of wordt het een weekend paiqenquote:
Eigenlijk is dat wel een goed planquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:16 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
nog weekendplannen of wordt het een weekend paiqen
hehe sow net weer zo'n ambitieloos ding afgewezen. kon amper lezen wat ze schreef (breezerkindje volgens mij)quote:
Have funquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:27 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
hehe sow net weer zo'n ambitieloos ding afgewezen. kon amper lezen wat ze schreef (breezerkindje volgens mij)
anyway ik ga terrassen. Veel plezier met paiqen tijn
Gefeliciteerd, wens in vervulling gegaan.quote:
Veel plezier!!!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:03 schreef Catbert het volgende:
Vanavond pakken en morgenochtend om 6 uur in de auto richting Italia
Wat heb je haar gesmst?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:15 schreef Newbie114 het volgende:
Stil hier zeg![]()
Iemand nog tips over dat meisje? Gewoon laten gaan en later nog maar eens proberen denk ik, ze wist volgens mij niet dat ik haar leuk vind...
En nee, ze is wss niet geïnteresseerd.
waarom willen ze met Jou op de foto?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:35 schreef Mpj het volgende:
Ik kom net terug van een BBQ met heel veel meisjes en ze wilden allemaal op de foto met mij!Hehe, helaas moet ik morgen vroeg opstaan om te werken dus geen party voor mij vanavond. Saai..
Nice! Hopelijk zie je ze later weerquote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:35 schreef Mpj het volgende:
Ik kom net terug van een BBQ met heel veel meisjes en ze wilden allemaal op de foto met mij!Hehe, helaas moet ik morgen vroeg opstaan om te werken dus geen party voor mij vanavond. Saai..
Ik kan er ook een kunstje mee, zeg maar laten verdwijnen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:35 schreef lanterfanteraar het volgende:
ik weet nu al wat meer hoe een piemel eruitziet
het topje is een soort bolletje en daar kun je huid van daaronder overheen schuiven
Kan je heel het gesprek tussen jullie 2 even herhalen? Ik ben verdwaalt in alle posts. Bedankt!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:44 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
'ik kan vanavond toch niet komen' (rond 1400)
Dat is het enige vandaag.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:47 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Kan je heel het gesprek tussen jullie 2 even herhalen? Ik ben verdwaalt in alle posts. Bedankt!
En dan? Ga je 'm weer macho-ontleden?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:47 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Kan je heel het gesprek tussen jullie 2 even herhalen? Ik ben verdwaalt in alle posts. Bedankt!
Doe maar even rustig aan joh, je bent overduidelijk een beetje te veel met haar bezig.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:50 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Dat is het enige vandaag.
Woensdag kort gesprekje gehad, staat nog ergens in een post, kan nu even niet zoeken, maar kwam er op neer dat ik zei: nooh ben ik niet belangrijker dan een nieuw paar schoenenik ben geschokt
![]()
En vandaag dat dan.
Trouwens net echt een zielig (als in pathetic) moment gehad; ik zag 1 nieuw bericht ik dacht dat dat n maat van mij was die mij smste dat ze mij leuk vond![]()
____!
Maak ik zelf wel uit.quote:
Ik zoek toch alleen maar hulp dan heeft het geen zin om vuurvliegje (die momenteel als enige hulp biedt en inhoudelijk op mij te reageren) belachelijk te gaan maken. Kom eerst zelf maar eens met een idee/plan op de proppen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:54 schreef Crutch het volgende:
[..]
Maak ik zelf wel uit.
Geef mij één goede reden waarom hij zich moet uitleven op jouw sms-perikelen?
Valse hoop jonguh, ik zeg het je.
Haha als je het speels houd is het wel goedquote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:50 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Dat is het enige vandaag.
Woensdag kort gesprekje gehad, staat nog ergens in een post, kan nu even niet zoeken, maar kwam er op neer dat ik zei: nooh ben ik niet belangrijker dan een nieuw paar schoenenik ben geschokt
![]()
En vandaag dat dan.
Trouwens net echt een zielig (als in pathetic) moment gehad; ik zag 1 nieuw bericht ik dacht dat dat n maat van mij was die mij smste dat ze mij leuk vond![]()
____!
Een idee om haar alsnog voor je winnen en dat jullie samen nog lang en gelukkig leven?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:56 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik zoek toch alleen maar hulp dan heeft het geen zin om vuurvliegje (die momenteel als enige hulp biedt en inhoudelijk op mij te reageren) belachelijk te gaan maken. Kom eerst zelf maar eens met een idee/plan op de proppen.
Ja ik zoen haar ineens vol op de bek. Ben ik de enige die dat nou geen goed idee vind als ze niet eens balenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:57 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Haha als je het speels houd is het wel goedOm niet in the friendzone te belanden maak je binnenkort als je haar weer ziet duidelijk dat je haar aantrekkelijk vind. Niet door het te zeggen, maar door dingen te doen. Dingen die je altijd al had willen doen.
Ken je nog andere leuke meiden?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:59 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ja ik zoen haar ineens vol op de bek. Ben ik de enige die dat nou geen goed idee vind als ze niet eens balenterug smst op het feit dat ik niet kan komen?
Mijn eigen idee was ook het nu te laten rustten en na de zomervakantie opnieuw te beginnen mits ik haar dan nog leuk vind (die andere kerel gaat dan ook weer beginnen, dus moet oefenen met coolzijn enzo deze zomerquote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:53 schreef Crutch het volgende:
[..]
Doe maar even rustig aan joh, je bent overduidelijk een beetje te veel met haar bezig.
Ik snap dat het moeilijk is, maar je kwelt jezelf ermee. Als je weer wat ander contact opzoekt dan kom je vanzelf nog iemand tegen en nog iemand en nog iemand, etc. Des te meer kans heb je dat je écht een leuke meid tegenkomt die wél interesse toont (mits je niet om de haverklap met haar gaat zitten sms'en)
Haha nee niet meteen zoenenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:59 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ja ik zoen haar ineens vol op de bek. Ben ik de enige die dat nou geen goed idee vind als ze niet eens balenterug smst op het feit dat ik niet kan komen?
Wel chille meiden, maar geen zoals haar (ja het is die liefde die praat, misschien dat er nog iemand is met een crushje op mij (van vroeger))quote:
Noem er eens 2. Redenen dan.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:03 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Haha nee niet meteen zoenen![]()
Ten eerste: er zijn vrouwen die helemaal niets laten horen en je daarna bij wijze van spreken bespringen als ze je zien. Het zegt vrij weinig. Er zijn 1001 redenen waarom ze niet terug smst.
Met laten blijken dat je haar leuk vind, bedoel ik bijvoorbeeld haar knuffelen als je haar ziet. Een hele lieve knuffel die je oprecht meent.
Ik zeg altijd maar zo: "Je kunt beter verliefd op elkaar worden nadat er een vonk is overgesprongen."quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:03 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Wel chille meiden, maar geen zoals haar (ja het is die liefde die praat, misschien dat er nog iemand is met een crushje op mij (van vroeger))
Ze zit in mijn uitgaansgroep. Ja ik weet ze wel te kiezen ja. Wel hebben wij pas net deze uitgaansgroep (2 keer uitgeweest, 2e keer was toen ik wegfietste) dusja.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:07 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik zeg altijd maar zo: "Je kunt beter verliefd op elkaar worden nadat er een vonk is overgesprongen."
Als het vooraf maar van één kant komt dan straal je dat ook uit.
Je moet je voorstellen dat je voor haar op een gegeven moment dat irritante jongetje wordt dat de hele tijd om haar heen loopt te hangen.
In het ergste geval heb je dat zelf niet eens door.
Anyway, verder ga je nog wel op stap met vrienden ofzo?
Vergeten, telefoon stuk, accu leeg, telefoon laten liggen, niet weten wat te zeggen, expres verwarring scheppen, geen zin, bitch test, ongesteld, familie of andere problemen, geen tijd om te smsen, sms niet aangekomen, slechte emotionele staat (vrouwen denken met de emotie van het moment), verliefd (ja, zelfs als ze verliefd op je is kan ze besluiten om niet terug te smsen).quote:
Kan ik niet ik schiet met dit soort dingen heul snel in de stress.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:09 schreef S95Sedan het volgende:
Sowieso als het eenzijdig is gaan je verhoudingen scheef groeien omdat je dan zelf meer verwacht dan wat zij zal geven. Indirect kan je d'r dus afstoten.
Zou lekker mezelf blijven en proberen er wat lossen mee om te gaan
was gewoon met mijn (oude) klasquote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:37 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
waarom willen ze met Jou op de foto?
daar lijkt mij echt niks aan
Zal haar n knuffel geven over 5 weken als ik haar weer zie. Stomme niet uitgaansstraf!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:10 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Vergeten, telefoon stuk, accu leeg, telefoon laten liggen, niet weten wat te zeggen, expres verwarring scheppen, geen zin, bitch test, ongesteld, familie of andere problemen, geen tijd om te smsen, sms niet aangekomen, slechte emotionele staat (vrouwen denken met de emotie van het moment), verliefd (ja, zelfs als ze verliefd op je is kan ze besluiten om niet terug te smsen).
Met analyseren kom je niet verder en breng je jezelf alleen op een negatief spoor. Wees neutraal en ga alsnog recht op je doel af. Je hebt niets te verliezen. Het kan net zo goed een kleine bitch test zijn om te kijken hoe afhankelijk je bent, dan zou het zonde zijn dat je de kans laat varen. Gewoon alle kansen nemen die je hebt.
Hoezo dat dan?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:10 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Kan ik niet ik schiet met dit soort dingen heul snel in de stress.
Zit haar altijd een beetje te prikken/ raak haar meer aan dan de anderen (heb en hekel aan mensen aanraken, vraag me niet waarom)quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoezo dat dan?
En je kan natuurlijk altijd een beetje hints geven (dat je haar ziet zitten) dan leg je de bal bij haar.
Zolang ze er geen problemen mee heeft, niks mis mee, alleen maar goed.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:14 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Zit haar altijd een beetje te prikken/ raak haar meer aan dan de anderen (heb en hekel aan mensen aanraken, vraag me niet waarom)
En ik weet het ook niet, that's how it was and it'll always be.
Ok!!! Verder is het beter om haar niet meer te smsen, en zoals anderen zeggen, even naar andere vrouwen te kijken in de tussentijd zodat je wat leuks te doen hebt in de tussentijdquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:12 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Zal haar n knuffel geven over 5 weken als ik haar weer zie. Stomme niet uitgaansstraf!
Wees blij man, dankzij haar weet je bij de volgende alweer een stukje beter hoe je het aan moet pakken. Of tenminste minder snel verliefd worden.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:10 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Kan ik niet ik schiet met dit soort dingen heul snel in de stress.
Dan ben je goed bezig, ik neem aan dat ze zelf soms ook begint. Mocht het zo zijn, dan kan je de spanning nog verder opbouwen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:14 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Zit haar altijd een beetje te prikken/ raak haar meer aan dan de anderen (heb en hekel aan mensen aanraken, vraag me niet waarom)
En ik weet het ook niet, that's how it was and it'll always be.
Het gevoel van verliefdheid is fijn, waarom zou je dat willen onderdrukken? Het antwoord is om jezelf te blijven ook al ben je verliefd.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:17 schreef Crutch het volgende:
[..]
Wees blij man, dankzij haar weet je bij de volgende alweer een stukje beter hoe je het aan moet pakken. Of tenminste minder snel verliefd worden.
Niet heel vaak meer een beetje met haar heup tegen mijn been (heup tegen heup is de bedoeling maar zij is 160 en ik 185 dus dat gaat niet zo goed) als ze iets duidelijk wil maken. Goddomme nu moet ik aan haar lach denkenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:18 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dan ben je goed bezig, ik neem aan dat ze zelf soms ook begint. Mocht het zo zijn, dan kan je de spanning nog verder opbouwen.
Het gevoel van verliefdheid is slopend zolang het nog niet wederzijds is.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:20 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het gevoel van verliefdheid is fijn, waarom zou je dat willen onderdrukken? Het antwoord is om jezelf te blijven ook al ben je verliefd.
Ik kan lang wachten zie ik.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:07 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik zeg altijd maar zo: "Je kunt beter verliefd op elkaar worden nadat er een vonk is overgesprongen."
Gelijk, ik quote hiervoor ook Rammstein: 'erst wird es heiss, dann kalt, am ende tut es weh...' (eerst wordt het warm, dan koud, op het einde doet het pijn) en dat is ongeveer ook wat ik voel/gevoeld heb. In het begin is verliefdheid leuk, daarna wordt het een beetje minder leuk, daarna doet het pijn omdat je niet weet (nouja bij mij dan) wat je moet doen om te zorgen dat zij ook wat voor mij voelt...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:24 schreef Crutch het volgende:
[..]
Het gevoel van verliefdheid is slopend zolang het nog niet wederzijds is.
Daarom zeg ik ook dat je beter verliefd kunt worden als je bijvoorbeeld met haar hebt gezoend.
Als je jezelf kunt blijven in de buurt van een leuke meid dan ben je dus meestal niet verliefd, maar de interesse kan er wel al zijn.
En waar zeg ik dat je het moet onderdrukken?
Wij mannen in het algemeen zijn veel slechter in het oppakken van sociale signalen dan vrouwen. Het kan best zijn dat er veel meer signalen zijn overigens die je mist, maar je hebt al wat opgevangen dus. Zodra je haar ziet is het een kwestie van haar "volume knopje" langzaam omhoog te schroeven, door een geweldige interactie met haar aan te gaan waar je zelf echt van geniet. Wees niet bang om je persoonlijkheid duidelijker te laten zien.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:20 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Niet heel vaak meer een beetje met haar heup tegen mijn been (heup tegen heup is de bedoeling maar zij is 160 en ik 185 dus dat gaat niet zo goed) als ze iets duidelijk wil maken. Goddomme nu moet ik aan haar lach denken
Weet je hoe dat komt?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:28 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Gelijk, ik quote hiervoor ook Rammstein: 'erst wird es heiss, dann kalt, am ende tut es weh...' (eerst wordt het warm, dan koud, op het einde doet het pijn) en dat is ongeveer ook wat ik voel/gevoeld heb. In het begin is verliefdheid leuk, daarna wordt het een beetje minder leuk, daarna doet het pijn omdat je niet weet (nouja bij mij dan) wat je moet doen om te zorgen dat zij ook wat voor mij voelt...
Het leek op onderdrukken omdat je zei "dat je minder snel verliefd moet worden".quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:24 schreef Crutch het volgende:
[..]
Het gevoel van verliefdheid is slopend zolang het nog niet wederzijds is.
Daarom zeg ik ook dat je beter verliefd kunt worden als je bijvoorbeeld met haar hebt gezoend.
Als je jezelf kunt blijven in de buurt van een leuke meid dan ben je dus meestal niet verliefd, maar de interesse kan er wel al zijn.
En waar zeg ik dat je het moet onderdrukken?
Dat zou goed kunnen ja... Denk niet dat ik het leuk vind om jullie hier mee lastig te vallen ofzo, maar ik kan hier niet goed mee terecht bij mijn vrienden (de een vind haar zelf ook leuk en de ander die ziet niet dat er ook mensen zijn die niet er gewoon maar staan om meisjes aan te trekken)quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:30 schreef Crutch het volgende:
[..]
Weet je hoe dat komt?
Ik denk dat ik het weet; jij ziet een leuk meisje en ze geeft je aandacht. BAM!
Het idee dat ze je misschien wel eventueel waarschijnlijk een kans hebbende dat er een mogelijkheid is dat ze je leuk zou kunnen gaan vinden..... verliefd!
Totdat dat sms-gezeik begint.
Dat is mannelijk, doe je niets aan.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:31 schreef firefly3 het volgende:
Natuurlijk is het zwaar, maar als je haar wilt dan wil je haar.
Ga ik ook doen maar lees de hele post van Crutch even en je snapt het denk ik wel.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:31 schreef Mpj het volgende:
misschien wel eventueel waarschijnlijk
wat een gezeik hier weer, houd gewoon op met smsen; als zij vanuit zichzelf smst weet je genoeg..
Dank je.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:27 schreef Mpj het volgende:
[..]
Goed van je dat je gaat solliciteren bij de AH.
Gerard Ekdom? Ja sprak die maar dagelijks zou hilarisch zijn.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:28 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij Gerard niet dagelijks spreekt, is het wel?
Ik spreek je nog!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:36 schreef Newbie114 het volgende:
Maar, het is mooi geweest, moet over een paar uur alweer opstaan om te werken dus ik ga maar een slapen. Welterusten
Gerritbieber, sorry voor het misverstand.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Dank je.
[..]
Gerard Ekdom? Ja sprak die maar dagelijks zou hilarisch zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |