Is dat een probleem?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:05 schreef strontboer het volgende:
[..]
Wat Ezell dus zegt, maar dan voor jullie alle 3........
Al mijn vrienden zijn op vakantie atm.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:06 schreef Ezell het volgende:
[..]
Binnenkort wordt het minder. Dan hebben al mijn vrienden (EINDELIJK) vakantie.
Mja, ik heb ook vrienden die aan de andere kant van het land wonen, dus 'even' langsgaan gaat ook nietquote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:08 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ook stom. Die van mij hebben zo'n beetje allemaal toetsweken..
O ja, jij was vet vaak verhuisd.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mja, ik heb ook vrienden die aan de andere kant van het land wonen, dus 'even' langsgaan gaat ook niet
Inderdaad, ik vet blij smsen dat ik die kuttoets gehaald heb, niks geen reactie, zelfs niet op Facebook. Kutwijfquote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Klopt.
En 'vrienden' die niet op je smsjes reageren___! Heb ik ook geen reet aan.
Sommige mensen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Inderdaad, ik vet blij smsen dat ik die kuttoets gehaald heb, niks geen reactie, zelfs niet op Facebook. Kutwijf
Impliceren dat ik onzin praatquote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:26 schreef xCore het volgende:
[..]
Sorry, geen zin om al die pagina's met onzin door te lezen
Jij wil zeggen dat je alleen maar nuttige comments plaatst?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Impliceren dat ik onzin praat______________________________!
Ja.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:27 schreef xCore het volgende:
[..]
Jij wil zeggen dat je alleen maar nuttige comments plaatst?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |