Mja, ik heb ook vrienden die aan de andere kant van het land wonen, dus 'even' langsgaan gaat ook nietquote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:08 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ook stom. Die van mij hebben zo'n beetje allemaal toetsweken..
O ja, jij was vet vaak verhuisd.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mja, ik heb ook vrienden die aan de andere kant van het land wonen, dus 'even' langsgaan gaat ook niet
Inderdaad, ik vet blij smsen dat ik die kuttoets gehaald heb, niks geen reactie, zelfs niet op Facebook. Kutwijfquote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Klopt.
En 'vrienden' die niet op je smsjes reageren___! Heb ik ook geen reet aan.
Sommige mensen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Inderdaad, ik vet blij smsen dat ik die kuttoets gehaald heb, niks geen reactie, zelfs niet op Facebook. Kutwijf
Impliceren dat ik onzin praatquote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:26 schreef xCore het volgende:
[..]
Sorry, geen zin om al die pagina's met onzin door te lezen
Jij wil zeggen dat je alleen maar nuttige comments plaatst?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Impliceren dat ik onzin praat______________________________!
Ja.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:27 schreef xCore het volgende:
[..]
Jij wil zeggen dat je alleen maar nuttige comments plaatst?
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
En is aan het spelen met ducktape.Maar ik bevestig wat Etsu zei.
Mocht ik ooit bezoek krijgen dan ga ik mijn kamer opruimen ja!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ruim jij je kamer alleen op als je bezoek krijgt?
* xCore gaat huilen in een hoekjequote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
En is aan het spelen met ducktape.Maar ik bevestig wat Etsu zei.
Gelukkig krijg ik nooit bezoekquote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:30 schreef Etsu het volgende:
Alleen je kamer opruimen wanneer je bezoek krijgt.
Wie zou moeten weten hoe ik woon? Ik heb geen mattiesquote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:31 schreef Etsu het volgende:
Alsof mensen niet mogen weten hoe jij woont en wat voor een sloddervos jij bent.
Ha, een echte FOK!ker gespot.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:31 schreef xCore het volgende:
[..]
Wie zou moeten weten hoe ik woon? Ik heb geen matties
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |