Je slaat nog geen deuk in een pakje boter.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zal je eens laten zien wat puddingspierballen zijn.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:25 schreef Etsu het volgende:
Eén klein klapje met mijn pink, en je valt al achterover.
Niet als het bevroren is nee.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:25 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Je slaat nog geen deuk in een pakje boter.
PUDDING. PUH-DING. PUUUUUUUUUUUUUH-DING.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1679890/2/25#http://i.fokzine.net/temp(...).png99205925]vrijdag 8 juli 2011 16:26[/url] schreef Etsu het volgende:
Ik ga werken. Ezelltje, spreek je vanavond vast nog wel
KB, succes vanavond.
Jordy... Aan jou maak ik geen woorden vuil.Mijn status is te hoog om nog verder om te gaan met simpele zielen als jij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zal je eens laten zien wat puddingspierballen zijn.
Ok.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:56 schreef Etsu het volgende:
We hebben al een tijdje last van muizen enzo, en vanavond hebben we er een gevangendat beest was razend snel, zowat hele broodafdeling op z'n kop gezet en uiteindelijk had ik z'n staart vast met een bezem
toen heeft een collega hem KO geslagen en een andere collega hem gedood met een emmer
vind ik best zielig
maar weinig keus. Een van de zwartste dagen in mijn carrière bij de Appie
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:16 schreef xCore het volgende:
[..]
Ga aan 't werk ipv hier op FOK! te zitten!
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:46 schreef Etsu het volgende:
Er was niks meer te doen, dus ik mocht nu al gaan
Heroes, here I come
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |