Anderhalf literfles maar? Vijf dozijnen minstens.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
Etsu, neem op 1 augustus een anderhalf literfles van Spa Blauw mee naar Limburg.
Kom je met de vrachtwagen?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Anderhalf literfles maar? Vijf dozijnen minstens.
Doe maar. Vries ze in en stop ze, als Jordy niet oplet, in zijn bed. Dan gaat hij 's nachts lekker slapen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Anderhalf literfles maar? Vijf dozijnen minstens.
Niet allemaal. Als Jordy slaapt, moet ik ook wat Spa blauw in hem gieten.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:18 schreef Ezell het volgende:
[..]
Doe maar. Vries ze in en stop ze, als Jordy niet oplet, in zijn bed. Dan gaat hij 's nachts lekker slapen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, dat kan jij inderdaad niet.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Impliceren dat ik 5 dozijnen Spa Blauw niet kan dragen.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet allemaal. Als Jordy slaapt, moet ik ook wat Spa blauw in hem gieten.Giet maar wat water in zijn neus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je verzint vast wel iets met die blauwe hersenen van je.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:21 schreef Etsu het volgende:
Ezell, dat had je niet moeten zeggen hier, nu weet Jordy wat ik wil/ga doenNu moet ik iets anders verzinnen
Shit. Ik ga dood.quote:
Je bent geen krachtpatser gr gr.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jordy is een ukkie van 16 jaarHij stelt niet zoveel voor. Ik bescherm wel.
Hij is veel langer dan ik.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jordy is een ukkie van 16 jaarHij stelt niet zoveel voor. Ik bescherm wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |