Laatste antwoord:quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:02 schreef PhysicsRules het volgende:
Wie waren de laatste drie de-facto leiders van China (2x een president, 1x iemand die allerlei andere comitees voorzat
quote:
Dit zijn de antwoorden die ik wilde horen!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:27 schreef Yankee het volgende:
Vraag uit vorig topic:
[..]
Laatste antwoord:
[..]
Nee, daarom had ik expliciet gezegd dat eentje geen president is geweest. Deng Xiao Ping had desondanks de touwtjes stevig in handen.quote:
Dat dacht ik al, maar ik had al malouda gepost voordat je zuid amerika zeiquote:
neequote:
kloptquote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:19 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, maar ik had al malouda gepost voordat je zuid amerika zei
Maar nu weet ik hem echt en volgens mij is het geen braziliaan
Die is teveel fout om goed te rekenenquote:
Naja, als de naam geschreven is zoals die klinkt reken ik hem goed maar hoe jij schreef klinkt die naam nietquote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:30 schreef ß het volgende:
Dan mag iemand anders hem inkoppen, ik weet niet hoe je het schrijft.
Kiryienka is de juiste spellingquote:
Stand deel 2286quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:35 schreef remcoP het volgende:
rijksmuseum
stedlijk museum
van gogh museum
nemo
anne frank huis
cacaofantasie?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:04 schreef Yankee het volgende:
Omdat koetjesrepen minder dan 35% cacaobestanddelen bevatten mag het product volgens de Nederlandse Warenwet geen chocoladereep worden genoemd. De Koetjesreep wordt daaromgenoemd.
?
Wat was eenquote:[Het-systeem werd in 1992 door Sony geïntroduceerd en maakt gebruik van kleine magneto-optische schijfjes die in een casette zijn verpakt.
een locomotiefquote:
Stand deel 2286quote:
2 Yankeequote:
2 Yankeequote:
Dat is een kruising tussen een Makaak en een Maki?quote:
Uitstekende fotograafquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:24 schreef Wasknijper21 het volgende:
Wat is dit voor aap? (Was recent in het nieuws)
[ afbeelding ]
had wel verwacht dat jij hem zou wetenquote:
War of the worlds:quote:
Is maar net hoe jouw specifieke bron het omschrijft natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:54 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
War of the worlds:
As Earth is invaded by alien tripod fighting machines, one family fights for survival.
battle LA:
A Marine Staff Sergeant who has just had his retirement approved goes back into the line of duty in order to assist a 2nd Lieutenant and his platoon as they fight to reclaim the city of Los Angeles from alien invaders.
Independence Day:
The aliens are coming and their goal is to invade and destroy. Fighting superior technology, Man's best weapon is the will to survive.
Ik zie toch veel verschil hoor...
Zijn die plotlines officieel? Dan heb je gelijk.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:54 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
War of the worlds:
As Earth is invaded by alien tripod fighting machines, one family fights for survival.
battle LA:
A Marine Staff Sergeant who has just had his retirement approved goes back into the line of duty in order to assist a 2nd Lieutenant and his platoon as they fight to reclaim the city of Los Angeles from alien invaders.
Independence Day:
The aliens are coming and their goal is to invade and destroy. Fighting superior technology, Man's best weapon is the will to survive.
Ik zie toch veel verschil hoor...
/ontopic
Harry Mulischzal er vast wel 1 zijn....
Maar ben niet zo goed met schrijvers tenzij ze bij mijn uitgeverij horen
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:54 schreef Bart het volgende:
Willem Frederik Hermans![]()
Harry Mulisch![]()
Multatuli?![]()
Grapjas.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:55 schreef Wasknijper21 het volgende:
Gerard Reve
Willem Frederik Hermans
Harry Mulish
Kluun
oh nee, je vroeg er 3
Komen van IMDb dus denk wel dat het officieel isquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:55 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Zijn die plotlines officieel? Dan heb je gelijk.
Mulisch is één, nog twee te gaan.
quote:Gezwinde grijsaard, die op wakk’re wieken staag
De dunne lucht doorsnijdt, en zonder zeil te strijken
Altijd vaart voor de wind, en ieder na laat kijken,
Doodvijand van de rust, die woelt bij nacht bij daag,
Onachterhaalb’re Tijd, wiens hete honger graag
Verslokt, verslindt, verteerd al wat er stek mag lijken
En keert, en wendt, en stort staten en koninkrijken,
Voor iedereen te snel - hoe valt gij mij zo traag?
Mijn lief, sinds ik u mis, verdrijf ik met mishagen
De schoorvoetige tijd, en tob de lage dagen
Met arbeid avondwaarts. Uw afzijn valt te bang.
En mijn verlagen kan de Tijdgod niet bewegen;
Maar ’t schijnt, verlangen daar zijn naam van heeft gekregen
Dat ik de tijd, die ik verkorten wil, verlang.
ABBA gedicht ?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:59 schreef Wasknijper21 het volgende:
(Tussen twee haakjes, zijn er hier ook mensen die veel van de Beatles weten?)
Dit is een gedicht van P.C. Hooft. Wat voor soort gedicht is dit?
[..]
hear, hearquote:
g-sleutel of solsleutel iddquote:
Stand deel 2286quote:
Stand deel 2286quote:
Ligt eraan van waaruit je beredeneert.quote:
de tweede is een exclave inderdaad. Ik vroeg beide afbeeldingenquote:
http://en.wikipedia.org/wiki/Enclave#True_enclavesquote:(Fig. 1) C is A's enclave and B's exclave
(Fig. 2) C is an exclave of B, but not an enclave of A since it also shares a border with D
Hallon Wanskneiperquote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:12 schreef Wasknijper21 het volgende:
wimbledon -gras
roland Garros - gravel
US en Australian open - harcourt
Stand deel 2286quote:
kwarts?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:32 schreef tomtomaat het volgende:
Het mineraalis een amorfe variëteit van kwarts, SiO2·nH2O, gehydrateerd siliciumdioxide met een waterpercentage van soms wel 20%.
kan kleurloos zijn, wit, melkachtige blauw.
Wat?
Stand deel 2286quote:
Het gaat gewoon om een stuk steen. Dat jij dat niet snapt/weet is sneu voor je. Om gelijk ergens een kots-teken achter te zetten wanneer je iets niet weet is natuurlijk erg kinderachtig. Maar ja, dat zijn we wel van je gewend.quote:
Dat je hier werkelijk serieus op ingaat, vind ik pas merkwaardig. Sneu van je.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:37 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Het gaat gewoon om een stuk steen. Dat jij dat niet snapt/weet is sneu voor je. Om gelijk ergens een kots-teken achter te zetten wanneer je iets niet weet is natuurlijk erg kinderachtig. Maar ja, dat zijn we wel van je gewend.
Flikker toch een eind op. Jij was degene die die opmerking maakte.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:41 schreef banaantjeEE het volgende:
Trouwens, waarom niet op Yankee kreften? Hij quotte mij. Of wou je het mij even persoonlijk melden?
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:43 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Flikker toch een eind op. Jij was degene die die opmerking maakte.
De gemoederen lopen inderdaad wel hoog opquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:42 schreef Yankee het volgende:
AKQ is oorlog, dus oprotten met die pussy-opmerkingen
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:45 schreef tomtomaat het volgende:
Zo en nu ga ik even lekker een potje tennissen. To later
Later, kusjequote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:45 schreef tomtomaat het volgende:
Zo en nu ga ik even lekker een potje tennissen. To later
Klinkt heeeeel bekendquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:46 schreef lubje25 het volgende:
Welk nummer van wie?
't Is beter dat ik nu geen mensen zie
Niemand, niemand, niemand die me troosten kan
Ja same here, pas 5x geweest deze weekquote:
Stand deel 2286quote:
Stand deel 2286quote:
*daverende stilte*quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:58 schreef theSummoner het volgende:
Wie is de enige atleet ooit die in hetzelfde jaar een medaille op de Olympische winter- en de zomerspelen haalde?
Schaatsen en baanwielrennenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:04 schreef Wasknijper21 het volgende:
Ik vind het een leuke vraag, maar geen idee.. welke sporten?
Nieuwe mag, deze laten we gewoon open héquote:
Woke, ff denkenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:19 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Nieuwe mag, deze laten we gewoon open hé
Quote uit elke film?quote:"Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villain by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished. However, this valorous visitation of a by-gone vexation, stands vivified and has vowed to vanquish these venal and virulent vermin vanguarding vice and vouchsafing the violently vicious and voracious violation of volition.
[...]
The only verdict is vengeance; a vendetta, held as a votive, not in vain, for the value and veracity of such shall one day vindicate the vigilant and the virtuous."
Stand deel #2286quote:
Stand deel #2286quote:
Check twee posts bovenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:50 schreef theSummoner het volgende:
Weet niemand dat of duurt goedkeuren lang?
Ow sorry, ik dacht jij de vraagsteller wasquote:
Klopt. En een UI nemen is wel makkelijk inderdaad!quote:
Wat is een UI?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:54 schreef ß het volgende:
[..]
Klopt. En een UI nemen is wel makkelijk inderdaad!
Stand deel #2286
3 Yankee
3 Dopekoe
2 Gillingham
7 remcoP
3 PhysicsRules
8 Wasknijper21
1 ß
1 Bart
1 tomtomaat
1 lubje25
1 theSummoner
2 banaantjeEE
O zo. Ik ben te lui om er een in te stellenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:57 schreef ß het volgende:
user interface. Op andere fora een avatar genoemd.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:57 schreef ß het volgende:
user interface. Op andere fora een avatar genoemd.
Ah dat weet ik niet, ik las net een artikel dat er eentje geboren werd.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:59 schreef ß het volgende:
is dat niet afhankelijk van wie het mannetje en wie het vrouwtje is?
quote:
Dat is een kruising tussen een paard en ezelquote:
quote:
Bijnaquote:
Vervang de b in je vorige antwoordquote:
quote:
Laat de r nu nog wegquote:
Zo, wat een zware bevallingquote:
Stand deel #2286quote:
Die had hem dat jaar aan in Parijs. Er was iemand anders die hem van het begin aan had.quote:
Stand deel #2286quote:
Stand deel #2286quote:
Is toch weg nu?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:51 schreef Yankee het volgende:
staat er nog. heeft hij wel geinig bedacht trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
Stand deel #2286quote:
Stand deel #2286quote:
Gary, Indianaquote:
Stand deel #2286quote:
Stand deel #2286quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |