abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99210064
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 17:28 schreef golfer het volgende:

Gefeliciteerd. *O*
Volgens de fietsregeling mag je tegenwoordig tot 749 euro declareren bij de werkgever, hè?
Daar kan je best een leuke fiets voor kopen, toch?
Deze is 495, maar 2e hands uit 2008. Voor 749 had je niet echt een heel erg mooie Gazelle oid.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_99210184
Thuis Wijn en allerlei heerlijkheden in koelkast en oven O+
Weekend *O* Teruglezen (8>
pi_99210203
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 17:26 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb een nieuwe fiets *O* Een Gazelle met belachelijk veel versnellingen :+
Morgen staat-ie klaar en kan ik hem ophalen, de rekening gaat naar het ziekenhuis *)
*O*
pi_99210355
En er zijn fietsen voor 2200 :o Wie koopt dat nou?

Klinkt goed, Bluezz :Y Mijn 'lekkere en ongezondere dingen mag' dag is zaterdag, dus morgen *)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_99210444
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 17:36 schreef Isabeau het volgende:
En er zijn fietsen voor 2200 :o Wie koopt dat nou?

Klinkt goed, Bluezz :Y Mijn 'lekkere en ongezondere dingen mag' dag is zaterdag, dus morgen *)
Wat is lekker ende ongezond in jouw beleving dan Ies?
pi_99210500
Nou, iets bakken (brownies, taart, muffins etc) of snoepjes halen of chipjes/tortilla's eten etc :)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 8 juli 2011 @ 17:40:21 #215
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_99210566
Frikandellen *O*
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_99210567
Goed, huppakee, op naar de sportschool!
pi_99210737
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 13:40 schreef Isabeau het volgende:
Opvoeden is net als lijnen/afvallen/dieten: er bestaat een schat aan informatie in boeken, van tv, andere mensen etc etc en het spreekt elkaar ook nog eens tegen terwijl het volgens mij niet zo heel ingewikkeld hoeft te zijn.

En het eindresultaat is doorgaans niet wat je voor ogen had :')
Ik vond opvoeden een raar woord. Ik deed maar wat en probeerde vooral de ontwikkeling te volgen en te kijken door het ogen van het kind.
En zie wat er van geworden is : een kind in een sekte en een kindvader.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 0% gewijzigd door Blues op 08-07-2011 17:51:39 ]
pi_99210783
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 17:39 schreef Isabeau het volgende:
Nou, iets bakken (brownies, taart, muffins etc) of snoepjes halen of chipjes/tortilla's eten etc :)
Oh ja zoetekauw 2.0 ben je :D
pi_99210843
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 17:44 schreef Bluezz het volgende:

Oh ja zoetekauw 2.0 ben je :D
Absoluut :Y Maar dat is dus niet goed voor mijn figuur; vandaar de 'alleen op zaterdag' regel die ik heb ingevoerd en tot nu toe gaat dat erg goed :D Vorige week had ik jellybeans gehaald :9
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 8 juli 2011 @ 17:55:44 #220
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_99211279
Hier staat dit recept in de oven:
http://allerhande.ah.nl/#(...)/data/recipe/733212/
Vanmiddag zelf de pesto gemaakt. :9

Alleen zonder pasta erbij (want dat aten we gisteren al), maar met gebakken winterpeen en venkel uit de oven.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_99211362
KH arm en heeeeeerlijke smaakjes *O*
pi_99211563
Zo, opgedirkt en wel *), de mr is bijna thuis dus die kan meteen onder de douche en omkleden en dan kunnen we lekker weg :)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_99211723
ik ben leeg... bah, teleurstellende dag.. maar goed, wel een gezellig weekend voor de boeg, daar houd ik me maar aan vast dan he.. -O- :{
pi_99212427
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 18:01 schreef DarkElf het volgende:
Zo, opgedirkt en wel *), de mr is bijna thuis dus die kan meteen onder de douche en omkleden en dan kunnen we lekker weg :)
Alvast enorm veel plezier gewenst! *O*

knuf voor Sun :*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_99212528
thanx Isa..

straks maar eens sporten, kijken of ik het kwijt raak :{
pi_99212557
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 18:26 schreef Sunnythesun het volgende:
thanx Isa..

straks maar eens sporten, kijken of ik het kwijt raak :{
Soms wil dat heel fijn je hoofd leeg maken :Y Of met een lieve vriendin bellen :)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_99212744
Gefeliciteerd Aure! *O*
En gefeliciteerd Isa! w/
Dikke knuf voor Sun! :*

Alles is goed gegaan en de leuke ananasthesist was er. Beetje jammer dat ik onder narcose was. :+
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_99212770
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 18:27 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Soms wil dat heel fijn je hoofd leeg maken :Y Of met een lieve vriendin bellen :)
Ik heb gelukkig een lieve vriend naast me zitten die het hele verhaal al kent en zo.. helpt ook goed :Y O+
pi_99212888
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 18:05 schreef Sunnythesun het volgende:
ik ben leeg... bah, teleurstellende dag.. maar goed, wel een gezellig weekend voor de boeg, daar houd ik me maar aan vast dan he.. -O- :{
Watskebeurt :{
pi_99212896
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 18:31 schreef krakkemieke het volgende:
Gefeliciteerd Aure! *O*
En gefeliciteerd Isa! w/
Dikke knuf voor Sun! :*

Alles is goed gegaan en de leuke ananasthesist was er. Beetje jammer dat ik onder narcose was. :+
Fijn om te horen dat alles goed is gegaan *O* Hoe voel je je nu?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 8 juli 2011 @ 18:35:36 #231
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_99212898
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 18:05 schreef Sunnythesun het volgende:
ik ben leeg... bah, teleurstellende dag.. maar goed, wel een gezellig weekend voor de boeg, daar houd ik me maar aan vast dan he.. -O- :{
Afwijzing van studie-aanvraag?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_99212934
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 18:31 schreef krakkemieke het volgende:
*

Alles is goed gegaan en de leuke ananasthesist was er. Beetje jammer dat ik onder narcose was. :+
Wat fijn!! Je had er nogal tegenop gezien, maar je bent er lekker vanaf *O*
pi_99212948
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 18:35 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Fijn om te horen dat alles goed is gegaan *O* Hoe voel je je nu?
Prima! Ik zit alweer aan de bami en ik ben veel minder duf dan van een dubbel roesje.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_99212969
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 18:35 schreef golfer het volgende:

[..]

Afwijzing van studie-aanvraag?
Nee dat niet, al heb ik nog steeds geen brief gekregen, dus nog steeds onzekerheid.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_99213018
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 18:36 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Prima! Ik zit alweer aan de bami en ik ben veel minder duf dan van een dubbel roesje.
^O^ fijn Krakke!! ^O^
  vrijdag 8 juli 2011 @ 18:39:15 #236
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_99213032
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 18:36 schreef krakkemieke het volgende:


Prima! Ik zit alweer aan de bami en ik ben veel minder duf dan van een dubbel roesje.
Mooi zo, Krakke. ^O^
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_99213135
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 18:37 schreef Sunnythesun het volgende:


Nee dat niet, al heb ik nog steeds geen brief gekregen, dus nog steeds onzekerheid.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat laatste klinkt bekend. Minder flexibel zijn, meer nee zeggen en blijf bij je plan... maar ja die praktijk he :{ :*
pi_99213196
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 18:42 schreef Bluezz het volgende:

Dat laatste klinkt bekend. Minder flexibel zijn, meer nee zeggen en blijf bij je plan... maar ja die praktijk he :{ :*
Herkenbaar, helaas -O- Kan me voorstellen dat je gewoon leeg bent van teleurstelling, Sun.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_99213350
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 18:36 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Wat fijn!! Je had er nogal tegenop gezien, maar je bent er lekker vanaf *O*
Ja, alleen drong de internist wel aan op een operatie. Nou ja, eerst maar de uitslag afwachten.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_99213462
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 18:42 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Dat laatste klinkt bekend. Minder flexibel zijn, meer nee zeggen en blijf bij je plan... maar ja die praktijk he :{ :*
Ja en ik heb dat altijd gedaan en initiatief getoond in de hoop daar iets voor terug te krijgen, maar het werkt tot nu toe behoorlijk averechts :X
pi_99213631
Zo, nu energie, wat ik eigenlijk toch al niet heb, kwijtraken in de sportschool :P :W
pi_99213660
En Sunny, naast de teleurstelling heb je toch wel de groep waarmee je wilt werken volgend jaar!
Dat is dan een pluspuntje.

Dag allemaal een vermoeiend dagje achter de rug.
Zelf gedaan : suf geshopt met onnozele dingen en 1,5 uur van hot naar haar gereden.
Onnozel : lees kruidvat - action - tuincentrum en aldi.
  vrijdag 8 juli 2011 @ 18:58:00 #243
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_99213668
*welgemeende knuf voor Sunny*
Confidence through competence
pi_99213697
Hé Krakke, wat goed dat je je goed voelt na de ingreep en al weer gegeten hebt.

En sinds wanneer heeft Steer diamond eyes?
  vrijdag 8 juli 2011 @ 19:04:48 #245
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_99213891
Sinds Scarlett beams weg is :P
Confidence through competence
  vrijdag 8 juli 2011 @ 19:05:13 #246
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_99213913
Volgende week laatste oefentherapie maar ik kan niet :/ En daarna is het vrouwtje op vakantie :/
Confidence through competence
pi_99214785
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 18:52 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ja en ik heb dat altijd gedaan en initiatief getoond in de hoop daar iets voor terug te krijgen, maar het werkt tot nu toe behoorlijk averechts :X
OVer het algemeen gaat dat soort werk altijd naar de mensen die het hardste schreeuwen en zo -O- Wel balen, Sunny :* Aan de andere kant: als je zometeen aan je studie begint heb je je tijd hard nodig :Y dus dan is het ook wel weer lekker denk ik als je minder dingen aan je kop hebt....
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_99214805
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 18:56 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, nu energie, wat ik eigenlijk toch al niet heb, kwijtraken in de sportschool :P :W
Energie opdoen is dat :Y)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_99215135
Volgende week laatste oefentherapie maar ik kan niet :/ En daarna is het vrouwtje op vakantie :/

beèèèh |:( :r
Positief: als mevrouw terug is, ben jij nog niet weg....
Kunnen jullie mooi een laatste evaluatie sessie afspreken, toch? w/
  vrijdag 8 juli 2011 @ 19:38:27 #250
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_99215189
Dit weekend eens nadenken waarover ik maandag in mijn functioneringsgesprek ga zeuren....
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_99215203
Ik zie dat ik niet de enige ben wiens nekharen overeind gaan staan van die woorden. Anne ;)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 8 juli 2011 @ 19:39:11 #252
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_99215215
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 19:38 schreef Isabeau het volgende:
Ik zie dat ik niet de enige ben wiens nekharen overeind gaan staan van die woorden. Anne ;)
:W meld!
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_99215335
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 19:38 schreef TAV74 het volgende:
Dit weekend eens nadenken waarover ik maandag in mijn functioneringsgesprek ga zeuren....
Ik ga maandag een goed gesprek hebben met mijn teamlead, die nu volgens mij eindelijk begint in te zien dat het mogelijk toch wel verstandig is om mij lekker mijn gang te laten gaan binnen de organisatie :P

We gaan het vooral hebben over het nieuwe ERP-verhaal en hopelijk gaat ze me gewoon lekker in het totale project gebruiken ipv me gerichte deelopdrachten te geven die op dit moment nog veel te vroeg in het traject moeten worden uitgevoerd :P

Lees: yeah....hiervoor ben ik bij EY weggegaan O+
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_99215357
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 19:38 schreef Isabeau het volgende:
Ik zie dat ik niet de enige ben wiens nekharen overeind gaan staan van die woorden. Anne ;)
:D _O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  vrijdag 8 juli 2011 @ 19:44:44 #255
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_99215441
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 19:41 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik ga maandag een goed gesprek hebben met mijn teamlead, die nu volgens mij eindelijk begint in te zien dat het mogelijk toch wel verstandig is om mij lekker mijn gang te laten gaan binnen de organisatie :P

We gaan het vooral hebben over het nieuwe ERP-verhaal en hopelijk gaat ze me gewoon lekker in het totale project gebruiken ipv me gerichte deelopdrachten te geven die op dit moment nog veel te vroeg in het traject moeten worden uitgevoerd :P

Lees: yeah....hiervoor ben ik bij EY weggegaan O+
Klinkt goed man :Y

Van mij weten ze al dat we me vooral lekker mijn gang moeten laten gaan, mijn enige zorg is dat dat zo blijft ;)
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_99215947
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 19:44 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Klinkt goed man :Y

Van mij weten ze al dat we me vooral lekker mijn gang moeten laten gaan, mijn enige zorg is dat dat zo blijft ;)
Ja. Ben niet ontevreden op dit moment. Het lijkt allemaal goed te gaan. Afgezien van een paar onidentificeerbare interfaces die niet werken :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_99215980
:W alles ok met iedereen? Van harte gefeliciteerd Aure, yeeeaah wat goed *O*
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 15:22 schreef Bluezz het volgende:
Ja lekker Kips :9
en helemaal in een doosie :9 ;)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_99216047
feli Isa met je fiets! en geniet van je ongezonde maar lekkere zaterdag :)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_99216155
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 18:42 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Dat laatste klinkt bekend. Minder flexibel zijn, meer nee zeggen en blijf bij je plan... maar ja die praktijk he :{ :*
moet ik ook leren :@
rot Sun, maar kun je echt niets aan doen, dus niet denken dat het aan jou zou liggen ofzo he? (als je dat doet tenminste)

Krak; fijn om te horen dat alles goed met je gaat! O+
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_99216202
lekker uitrusten vanavond AnneX :*
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')