Soms wil dat heel fijn je hoofd leeg makenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:26 schreef Sunnythesun het volgende:
thanx Isa..
straks maar eens sporten, kijken of ik het kwijt raak
Ik heb gelukkig een lieve vriend naast me zitten die het hele verhaal al kent en zo.. helpt ook goedquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Soms wil dat heel fijn je hoofd leeg makenOf met een lieve vriendin bellen
Watskebeurtquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:05 schreef Sunnythesun het volgende:
ik ben leeg... bah, teleurstellende dag.. maar goed, wel een gezellig weekend voor de boeg, daar houd ik me maar aan vast dan he..![]()
Fijn om te horen dat alles goed is gegaanquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:31 schreef krakkemieke het volgende:
Gefeliciteerd Aure!![]()
En gefeliciteerd Isa!![]()
Dikke knuf voor Sun!![]()
Alles is goed gegaan en de leuke ananasthesist was er. Beetje jammer dat ik onder narcose was.
Afwijzing van studie-aanvraag?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:05 schreef Sunnythesun het volgende:
ik ben leeg... bah, teleurstellende dag.. maar goed, wel een gezellig weekend voor de boeg, daar houd ik me maar aan vast dan he..![]()
Wat fijn!! Je had er nogal tegenop gezien, maar je bent er lekker vanafquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:31 schreef krakkemieke het volgende:
*
Alles is goed gegaan en de leuke ananasthesist was er. Beetje jammer dat ik onder narcose was.
Prima! Ik zit alweer aan de bami en ik ben veel minder duf dan van een dubbel roesje.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Fijn om te horen dat alles goed is gegaanHoe voel je je nu?
Nee dat niet, al heb ik nog steeds geen brief gekregen, dus nog steeds onzekerheid.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:36 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Prima! Ik zit alweer aan de bami en ik ben veel minder duf dan van een dubbel roesje.
Mooi zo, Krakke.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:36 schreef krakkemieke het volgende:
Prima! Ik zit alweer aan de bami en ik ben veel minder duf dan van een dubbel roesje.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:37 schreef Sunnythesun het volgende:
Nee dat niet, al heb ik nog steeds geen brief gekregen, dus nog steeds onzekerheid.Dat laatste klinkt bekend. Minder flexibel zijn, meer nee zeggen en blijf bij je plan... maar ja die praktijk heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Herkenbaar, helaasquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:42 schreef Bluezz het volgende:
Dat laatste klinkt bekend. Minder flexibel zijn, meer nee zeggen en blijf bij je plan... maar ja die praktijk he![]()
Ja, alleen drong de internist wel aan op een operatie. Nou ja, eerst maar de uitslag afwachten.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat fijn!! Je had er nogal tegenop gezien, maar je bent er lekker vanaf
Ja en ik heb dat altijd gedaan en initiatief getoond in de hoop daar iets voor terug te krijgen, maar het werkt tot nu toe behoorlijk averechtsquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat laatste klinkt bekend. Minder flexibel zijn, meer nee zeggen en blijf bij je plan... maar ja die praktijk he![]()
OVer het algemeen gaat dat soort werk altijd naar de mensen die het hardste schreeuwen en zoquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:52 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja en ik heb dat altijd gedaan en initiatief getoond in de hoop daar iets voor terug te krijgen, maar het werkt tot nu toe behoorlijk averechts
Energie opdoen is datquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:56 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, nu energie, wat ik eigenlijk toch al niet heb, kwijtraken in de sportschool![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |