abonnement Unibet Coolblue
pi_99215203
Ik zie dat ik niet de enige ben wiens nekharen overeind gaan staan van die woorden. Anne ;)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 8 juli 2011 @ 19:39:11 #252
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_99215215
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 19:38 schreef Isabeau het volgende:
Ik zie dat ik niet de enige ben wiens nekharen overeind gaan staan van die woorden. Anne ;)
:W meld!
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_99215335
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 19:38 schreef TAV74 het volgende:
Dit weekend eens nadenken waarover ik maandag in mijn functioneringsgesprek ga zeuren....
Ik ga maandag een goed gesprek hebben met mijn teamlead, die nu volgens mij eindelijk begint in te zien dat het mogelijk toch wel verstandig is om mij lekker mijn gang te laten gaan binnen de organisatie :P

We gaan het vooral hebben over het nieuwe ERP-verhaal en hopelijk gaat ze me gewoon lekker in het totale project gebruiken ipv me gerichte deelopdrachten te geven die op dit moment nog veel te vroeg in het traject moeten worden uitgevoerd :P

Lees: yeah....hiervoor ben ik bij EY weggegaan O+
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_99215357
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 19:38 schreef Isabeau het volgende:
Ik zie dat ik niet de enige ben wiens nekharen overeind gaan staan van die woorden. Anne ;)
:D _O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  vrijdag 8 juli 2011 @ 19:44:44 #255
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_99215441
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 19:41 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik ga maandag een goed gesprek hebben met mijn teamlead, die nu volgens mij eindelijk begint in te zien dat het mogelijk toch wel verstandig is om mij lekker mijn gang te laten gaan binnen de organisatie :P

We gaan het vooral hebben over het nieuwe ERP-verhaal en hopelijk gaat ze me gewoon lekker in het totale project gebruiken ipv me gerichte deelopdrachten te geven die op dit moment nog veel te vroeg in het traject moeten worden uitgevoerd :P

Lees: yeah....hiervoor ben ik bij EY weggegaan O+
Klinkt goed man :Y

Van mij weten ze al dat we me vooral lekker mijn gang moeten laten gaan, mijn enige zorg is dat dat zo blijft ;)
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_99215947
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 19:44 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Klinkt goed man :Y

Van mij weten ze al dat we me vooral lekker mijn gang moeten laten gaan, mijn enige zorg is dat dat zo blijft ;)
Ja. Ben niet ontevreden op dit moment. Het lijkt allemaal goed te gaan. Afgezien van een paar onidentificeerbare interfaces die niet werken :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_99215980
:W alles ok met iedereen? Van harte gefeliciteerd Aure, yeeeaah wat goed *O*
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 15:22 schreef Bluezz het volgende:
Ja lekker Kips :9
en helemaal in een doosie :9 ;)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_99216047
feli Isa met je fiets! en geniet van je ongezonde maar lekkere zaterdag :)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_99216155
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 18:42 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Dat laatste klinkt bekend. Minder flexibel zijn, meer nee zeggen en blijf bij je plan... maar ja die praktijk he :{ :*
moet ik ook leren :@
rot Sun, maar kun je echt niets aan doen, dus niet denken dat het aan jou zou liggen ofzo he? (als je dat doet tenminste)

Krak; fijn om te horen dat alles goed met je gaat! O+
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_99216202
lekker uitrusten vanavond AnneX :*
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_99216545
ik ga volgend weekend naar de Zwarte Cross _O-

snap alleen niet waarom want ze hebben na een paar jaar besloten geen danseressen er meer neer te zetten omdat het te wild is. de tent wordt letterlijk iedere feestavond afgebroken. allemaal met modderbesmeurde boeren binnen. er is ook 4 jaar niet meer gedanst en nu ineens weer wel. nou ja, waarschijnlijk zullen er maatregelen genomen zijn. ik ben er nog nooit geweest maar dat wordt een interessant weekendje weg. vrijdag er naar toe, 's avonds dansen, hotelletje, volgende dag over de Zwarte Cross lopen denk ik (krijgen vrijtickets als het goed is) en dan 's avonds weer dansen. leuk dat ik ook gelijk (gratis) kan zien hoe het daar is. ik zal wel met mn ogen en mond wijd open staan dat weekend :D

oja BCC is kut :r
en kriebelhoest ook, vooral 's nachts :r

anyway, ga nu weer mensen aanmoedigen op de tennisclub :W
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  vrijdag 8 juli 2011 @ 20:16:54 #262
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_99216918
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 19:56 schreef FutureFairytale het volgende:
:W alles ok met iedereen? Van harte gefeliciteerd Aure, yeeeaah wat goed *O*


en helemaal in een doosie :9 ;)
Jouw doossie wordt nog steeds volop gebruikt.
Bijna 1x per week wordt er hier geroepen dat er weer een worst in de doos van FFT gestopt wordt. :P
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 8 juli 2011 @ 20:19:43 #263
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_99217043
Politiek24 is Sport24 geworden komende zomer. ^O^
Met oa Diamond League, WK zwemmen, EK hockey, WK judo, EK dressuur
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_99217074
quote:
6s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 20:16 schreef golfer het volgende:

[..]

Jouw doossie wordt nog steeds volop gebruikt.
Bijna 1x per week wordt er hier geroepen dat er weer een worst in de doos van FFT gestopt wordt. :P
haha :D
ik ben sowieso blij dat jullie het lekker vonden. ja, kom ik met een worst aan :|W
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  vrijdag 8 juli 2011 @ 20:26:29 #265
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_99217337
@FFT: Wat is er trouwens met BCC?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_99217459
@golf.

ik las jullie recensie laatst over RESTAURANT ORBIT, BLOEMENDAAL AAN ZEE enne begrijp niet dat je daar hebt kunnen genieten van het eten,tenzij jullie heel erg hongerig waren,aangezien wij er ook zijn geweest en wat jullie hadden,ook namen, en het vonden tegenvallen. :(
Sashimi gedoe was allemaal erg droog en veel te koud,warme hapjes was een giller met dimsum die gewoon in een oventje was geflikkerd (precies de kleur als op jou foto!) en die Szechuean ossenhaasrolletje gerechten waren een regelrechte aanfluiting! Alles was doodgemaakt met die achterlijke hoeveelheden saus die erover geflikkerd was. :(
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
  vrijdag 8 juli 2011 @ 20:32:32 #267
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_99217665
quote:
15s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 20:28 schreef rubje het volgende:
@golf.

ik las jullie recensie laatst over RESTAURANT ORBIT, BLOEMENDAAL AAN ZEE enne begrijp niet dat je daar hebt kunnen genieten van het eten,tenzij jullie heel erg hongerig waren,aangezien wij er ook zijn geweest en wat jullie hadden,ook namen, en het vonden tegenvallen. :(
Sashimi gedoe was allemaal erg droog en veel te koud,warme hapjes was een giller met dimsum die gewoon in een oventje was geflikkerd (precies de kleur als op jou foto!) en die Szechuean ossenhaasrolletje gerechten waren een regelrechte aanfluiting! Alles was doodgemaakt met die achterlijke hoeveelheden saus die erover geflikkerd was. :(
Wij hadden er geen slechte ervaring. Misschien stond er bij jou wel een andere kok te koken?
En dit kon je niet kwijt in ons recensietopic of in Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten? #5
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_99217763
zo.. uitgesport.. 30minuten crosstrainer luchtte al aardig op, na nog wat woest getrek en geduw aan gewichten ben ik de ergste blues wel kwijt denk ik.. :P
pi_99217803
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 20:34 schreef Sunnythesun het volgende:
zo.. uitgesport.. 30minuten crosstrainer luchtte al aardig op, na nog wat woest getrek en geduw aan gewichten ben ik de ergste blues wel kwijt denk ik.. :P
;(
pi_99217831
quote:
12s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 20:35 schreef Bluezz het volgende:

[..]

;(
Ja maar die met een zz heb ik nog hoor :D ;)
pi_99219211
Goeiesavonds :W
  vrijdag 8 juli 2011 @ 21:16:42 #272
63722 z80
I fink you freaky
pi_99219948
Aure, gefeliciteerd!
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_99220084
quote:
5s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 20:26 schreef golfer het volgende:
@FFT: Wat is er trouwens met BCC?
verkooppraatjes klopten niet, mevr werd zelfs onbeleefd. Uiteindelijk maar een stofzuiger gekocht die ik later vanmiddag bij de MM voor 40,- minder zag. Ach ja, op advies daar gekeken en kom daar gewoon niet meer.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  vrijdag 8 juli 2011 @ 21:21:19 #274
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_99220152
Dat was Lola zoekt Brood O+ :'( :)

Prachtige "serie" was het :Y
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_99220173
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 21:21 schreef TAV74 het volgende:
Dat was Lola zoekt Brood O+ :'( :)

Prachtige "serie" was het :Y
:Y *snottert nog even verder* [/labiele stemming] :X :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')