Wat goed!quote:
Het kan gewoon blijven bij deze, ergens in dit topic stelde ik ook de vraag: open of de archieven in?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 07:47 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
graag, dan beloof ik vaker te kijken en/of te reageren.
Ik ga ze gewoon terughalen als jullie even aangeven welke hier horen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 07:22 schreef Karina het volgende:
Grappig dat er blijkbaar toch enige weerstand tegen het sluiten is, terwijl er niet eens zoveel gepost werd. Ik merk NU al dat ik sommige topics lastiger terug kan vinden, omdat ze verhuisd zijn, ik keek toch elke dag even in 40+ om te kijken of er nog iets nieuws gepost was.
Ik denk dat de rest van de topics of naar LIF of naar GC verhuisd kan worden.
'Veteranen' klinkt beter?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:57 schreef Karina het volgende:
Tip 1: noem de veertigplussers geen ouwetjes, Yvonne
Ah mens, we zijn ouwe knarrenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:57 schreef Karina het volgende:
Tip 1: noem de veertigplussers geen ouwetjes, Yvonne
Maar serieus: al gezegd, de meeste topics passen net zo goed in MLN, dus we gaan daar vrolijk verder.
MOOI! Ik zit in de thuiszorg-verpleging, kan ik best veel over vertellen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:38 schreef Cat22 het volgende:
Wat ik ook een mooi thema zou vinden is omgaan met je ouder wordende ouders. Die mensen zijn/worden bejaard en dat kan voor kinderen best een fysieke en mentale belasting opleveren.
Daarnaast was was nog in het nieuws dat depressie bij ouderen zo wordt onderschat. Via Fok zou je daar ervaringen en kennis over kunnen uitwisselen.
Idem dito.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
MOOI! Ik zit in de thuiszorg-verpleging, kan ik best veel over vertellen.
*vinger opsteekt.quote:
Ik zie dat 40+ nog uitgroeien tot iets heel mooisquote:
Als we het maar lang genoeg open laten is wat nu op fok zit allemaal 40+. PUB eat your heart out!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik zie dat 40+ nog uitgroeien tot iets heel moois
Had er ééntje overgeschopt naar OUD (met de gedachte dat dit forum dichtging) die over uit huis gaande kinderen ging, die haal ik weer terug.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:38 schreef Cat22 het volgende:
Wat ik ook een mooi thema zou vinden is omgaan met je ouder wordende ouders. Die mensen zijn/worden bejaard en dat kan voor kinderen best een fysieke en mentale belasting opleveren.
Daarnaast was was nog in het nieuws dat depressie bij ouderen zo wordt onderschat. Via Fok zou je daar ervaringen en kennis over kunnen uitwisselen.
Inderdaad, goed onderwerp!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:38 schreef Cat22 het volgende:
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:44 schreef static het volgende:
[..]
Had er ééntje overgeschopt naar OUD (met de gedachte dat dit forum dichtging) die over uit huis gaande kinderen ging, die haal ik weer terug.
Is al terug hoorquote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:44 schreef static het volgende:
[..]
Had er ééntje overgeschopt naar OUD (met de gedachte dat dit forum dichtging) die over uit huis gaande kinderen ging, die haal ik weer terug.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:08 schreef Rewimo het volgende:
Jeej, een paar uurtjes niet lezen en de titel is 180 graden gedraaid
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |