quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:10 schreef KomtTijd... het volgende:
Is dat nog beter dan 's nachts de was ophangen?
De jouw restart ook op de meest gênante tijden? Zo van, op de wc, en ja hoor, telefoon gaat quietly brillant veel herrie maken?quote:
Dat dan weer nietquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
De jouw restart ook op de meest gênante tijden? Zo van, op de wc, en ja hoor, telefoon gaat quietly brillant veel herrie maken?
wow dat doet die van mijn vriend ook!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
De jouw restart ook op de meest gênante tijden? Zo van, op de wc, en ja hoor, telefoon gaat quietly brillant veel herrie maken?
Android!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wow dat doet die van mijn vriend ook!
de afgelopen 2 weken op een begrafenis, tijdens zijn werk en gister op de diploma uitreiking!
zo vervelend
Auch, ja, lijkt me ook. Ik heb het geluid nu altijd op stil, dan is ie ook stil tijdens restart. Batterij eruit, afkoelen en na 5 minuten weer opnieuw proberen. Goed spul, die Chinese HTC-zooi.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wow dat doet die van mijn vriend ook!
de afgelopen 2 weken op een begrafenis, tijdens zijn werk en gister op de diploma uitreiking!
zo vervelend
Welke HTC heb je?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Auch, ja, lijkt me ook. Ik heb het geluid nu altijd op stil, dan is ie ook stil tijdens restart. Batterij eruit, afkoelen en na 5 minuten weer opnieuw proberen. Goed spul, die Chinese HTC-zooi.
Een foutje kan, maar nu ik dit heb hoor ik zoveel mensen er over.
Ik ga de Sensation aanschaffen.quote:
Het werkte een jaar zonder problemen, maar als uitval een normaal probleem is dan moet ik de volgende keer maar goed bedenken of ik nog een HTC neem. Eerst dit abo maar uitzingenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O die leek me wel mooi. Gewoon bij de iPhone blijven dus
Ik heb twee jaar lang een HTC Hero in gebruik. Nooit problemen mee gehad, al is de batterij nu wel echt op. Ben er erg tevreden over, ga dus niet overstappen op de Samsung.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:32 schreef Pheno het volgende:
Het werkte een jaar zonder problemen, maar als uitval een normaal probleem is dan moet ik de volgende keer maar goed bedenken of ik nog een HTC neem. Eerst dit abo maar uitzingen
Ik had hetzelfde, al dagen oproepen gemist van onbekend nummer. Ook om dezelfde reden niet op het aanbod ingegaan. En ik sms er veel te weinig voor.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik weet eindelijk wie me al de hele week probeert te bellen met een onbekend nummer, callcenetr van HiOf ik interesse heb ik een maand gratis eindeloos sms. Nee, want ik heb er geen hol aan en dan krijg ik weer gezeik dat ik het niet op tijd heb uitgezet zoals met eindeloos online enzo
Dus maar niet op ingegaan want ik ga toch nooit over m'n belbundel heen.
Dat snap ik. Ik ben minder tevreden. Bij zoiets verwacht ik een oplossing. Nu moet ik eerst handmatig alle contacten in gmail in gaan vullen, want het synchroniseren werkt maar 1 kant op (serieus): van gmail naar telefoon. Dan moet ik het gaan inleveren, weken wachten en een geheel leeg telefoontje terugkrijgen en hopelijk gaat het synchroniseren in 1x goed, anders mag ik weer alles handmatig terug in voeren....quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb twee jaar lang een HTC Hero in gebruik. Nooit problemen mee gehad, al is de batterij nu wel echt op. Ben er erg tevreden over, ga dus niet overstappen op de Samsung.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:37 schreef rhubarbje het volgende:
Zal ik eens wat zeggen?
we zijn de kolen vergeten voor de bbq
christus
Een vergelijkbaar probleem heeft MissMSX ook gehad. Telefoon terugzetten naar factory defaults heeft alles opgelost. Al geprobeerd?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:36 schreef Pheno het volgende:
Dat snap ik. Ik ben minder tevreden. Bij zoiets verwacht ik een oplossing. Nu moet ik eerst handmatig alle contacten in gmail in gaan vullen, want het synchroniseren werkt maar 1 kant op (serieus): van gmail naar telefoon. Dan moet ik het gaan inleveren, weken wachten en een geheel leeg telefoontje terugkrijgen en hopelijk gaat het synchroniseren in 1x goed, anders mag ik weer alles handmatig terug in voeren....
Maar dat is dan ook een Hero.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:34 schreef AirwiN het volgende:
Ik heb twee jaar lang een HTC Hero in gebruik. Nooit problemen mee gehad, al is de batterij nu wel echt op. Ben er erg tevreden over, ga dus niet overstappen op de Samsung.
Ik ben wel toe aan een nieuw speeldingetje hoor. Uiteindelijk raak je toch uitgekeken op een speeltje.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:39 schreef Bengeltje het volgende:
Maar dat is dan ook een Hero.. Heb er ook geen problemen mee, fijn speeldingetje.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een vergelijkbaar probleem heeft MissMSX ook gehad. Telefoon terugzetten naar factory defaults heeft alles opgelost. Al geprobeerd?
Binnen de garantie nog? Ik heb begrepen dat HTC wel goed is in hun service.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:41 schreef Pheno het volgende:
Volgens kenners een gevalletje dood moederbord.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:13 schreef rhubarbje het volgende:
wij eten in de winter tussen 7 en 8 en in de zomer nog wat later
Hangt er ook vanaf hoe vroeg ik met werken ben begonnen. Zoals het de laatste weken gaat heb ik er om 13:00 al een werkdag van 8 uur op zitten. Dan wil ik om 20:30 geen avondeten, dan wil ik naar bedquote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:48 schreef rhubarbje het volgende:
4 uur cup a soup!
dan red je het toch wel?
Mja, als ik zo vroeg als jij op moest iedere dag zou ik dat ook zo willenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hangt er ook vanaf hoe vroeg ik met werken ben begonnen. Zoals het de laatste weken gaat heb ik er om 13:00 al een werkdag van 8 uur op zitten. Dan wil ik om 20:30 geen avondeten, dan wil ik naar bed
4 uur een reep chocola!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:48 schreef rhubarbje het volgende:
4 uur cup a soup!
dan red je het toch wel?
Hmpf. Nu heb ik zin in chocola.quote:
Ik had 2 dozen, inclusief beddengoed.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:31 schreef Tegan het volgende:
Zo. Ik heb zeven vuilniszakken vol kleren. Zonder jassen, tassen, schoenen en ondergoed. En zonder beddengoed en handdoeken. Dat is ook wel iets van zeven zakken.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:32 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik had 2 dozen, inclusief beddengoed.
Ik moet ook gewoon al mijn jassen en tassen wegdoen. Draag er maar twee ofzo.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:33 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Exclusief schoenen trouwens, die had ik gewoon aan.
Ik heb niks in huis.quote:
Levend voorbeeld hierquote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:35 schreef Kuukske het volgende:
Da's trouwens maar goed ook. Van emo-eten wordt je dik.
Ga een kopje soep brengen!quote:
Heel romatisch jaquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:25 schreef DrMarten het volgende:
[..]
En dan ondergekotst worden, lekker romatisch
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:34 schreef CherryLips het volgende:
Ik hou van Fok
Hoer die denkt dat het haar parkeerplek is! LIVESTREAM #8
Inmiddels al weer 3 topics verder hoor.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:34 schreef CherryLips het volgende:
Ik hou van Fok
Hoer die denkt dat het haar parkeerplek is! LIVESTREAM #8
Heb het al gejoetoept ja.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:28 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ze sleepte de fiets weg en is na 3-4 keer steken weggereden.
Als we weer zoiets hebben, roepen we jou er gelijk bij.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:12 schreef JDude het volgende:
Ik heb echt drie minuten naar die stream gekeken, precies het moment dat dat mens d'r auto kwam halen.
Da's wel sadquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:15 schreef Tegan het volgende:
En al die Fokkers hopen dat ze haar auto zou beschadigen door over die fiets heen te rijden.
Het eruit rijden ging juist niet smooth. Als je hem er zo in rijdt, dan kun je hem er ook zo uitrijden en zou je niet 3 keer hoeven stekenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:21 schreef Tegan het volgende:
Owja en, filmpje gezien en dat eruitrijden ging best wel smooth. Maar hoe kom je erop om uberhaupt daar te parkeren
.
Smooth? Als je dat smooth vindt hoef je niet te vragen of je ooit mijn auto mag lenenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:21 schreef Tegan het volgende:
Owja en, filmpje gezien en dat eruitrijden ging best wel smooth. Maar hoe kom je erop om uberhaupt daar te parkeren
.
Ik heb wel m'n rijbewijs en ik weet niet of ik het veel beter had gedaan hoorquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:31 schreef Tegan het volgende:
Nouja, het was meer. Als ik daar had gestaan was het nog erger geweest.
* Tegan heeft geen rijbewijs.
Ik ben geen prototype vrouwquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:11 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik dacht dat vrouwen konden multitasken?
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb wel m'n rijbewijs en ik weet niet of ik het veel beter had gedaan hoor
Alhoewel...quote:
De eerste stuurbeweging was meteen fout. Ja, dan wordt het daarna lastigquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:27 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Het eruit rijden ging juist niet smooth. Als je hem er zo in rijdt, dan kun je hem er ook zo uitrijden en zou je niet 3 keer hoeven steken
Gewoon in zijn achteruit zetten, koppeling op laten komen en gas geven.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb wel m'n rijbewijs en ik weet niet of ik het veel beter had gedaan hoor
Ik wou het al bijna doen, maar ik wil niet het gras voor zijn voeten wegmaaien.quote:
Ja oké, dat snap ikquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:39 schreef JDude het volgende:
[..]
De eerste stuurbeweging was meteen fout. Ja, dan wordt het daarna lastig.
Dan ga ik het vaker doen!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja oké, dat snap ikMaar achteruit rijden is kut
Ah, een fancy-parker.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:45 schreef JDude het volgende:
Achteruit haaks inparkeren is tof. Dan maakt het de volgende ochtend bij het wegrijden tenminste geen moer uit dat de helft van je ramen nog vol condens zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |