SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Ja, is om aan te geven dat veel mensen die fouten die ze zo afkeuren niet zienquote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
Recentelijk onderzoek is niet mooi, maar weet niet of je t echt fout mag rekenen, hr, voorkomen dat niet...
Verder wat hierboven genoemd wordt en dan heb ik t niet uitgebreid bestudeerd.
Is het expres zó geschreven?
Wanneer heb je voor het laatst gereboot? Als dat recentelijk is, dan moet je even kijken welk proces zoveel CPU pakt.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:57 schreef Samzz het volgende:
@Huppel, helpt helemaal niks. Computer heeft ook een CPU van 95-100
Even via taakbeheer je browser afsluiten (proces stoppen) dat helpt ook wel vaakquote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:57 schreef Samzz het volgende:
Have you tried turning it off and on againquote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:57 schreef Samzz het volgende:
Meh, het is een computer van 't werk en ik wil geen gekke dingen doen... Straks zijn er stukken kwijt of wat dan ook...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wanneer heb je voor het laatst gereboot? Als dat recentelijk is, dan moet je even kijken welk proces zoveel CPU pakt.
Ik ben niet gek, dan begint 't feest weer opnieuwquote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Have you tried turning it off and on again
Oeh feestquote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben niet gek, dan begint 't feest weer opnieuw![]()
Over dat procentteken heb ik mijn twijfels. Volgens de SI-richtlijnen moet hij los van het getal staan.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, is om aan te geven dat veel mensen die fouten die ze zo afkeuren niet zien
Ga een Donald Duck lezen terwijl je lekker wat bruine massa uit je kontje naar buiten drukt.quote:
Wat zeg je dat.. Euhm... Charmantquote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ga een Donald Duck lezen terwijl je lekker wat bruine massa uit je kontje naar buiten drukt.
Ik lees er ook wel overheen, er zijn maar weinig fouten die me echt storen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, is om aan te geven dat veel mensen die fouten die ze zo afkeuren niet zien
Hoi Klutsie!quote:
Ja hè! Laatst werd ik trouwens in eenzelfde setting verrast door een christelijk meisje dat vertelde dat poep lekker was omdat het zo lekker zacht en warm was.quote:
Het is niet echt een vlotte film nee, maar die suspense.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Daar val ik structureel bij in slaap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |