quote:Op vrijdag 8 juli 2011 01:26 schreef liesje1979 het volgende:
Maar goed TS, wat lijkt je zo leuk aan het modden van SEX en wat verwacht je ervan?
quote:
quote:En waarom juist SEX?
quote:
is dit serieus? want dan krijg je een pmquote:Op vrijdag 8 juli 2011 01:26 schreef liesje1979 het volgende:
Maar goed TS, wat lijkt je zo leuk aan het modden van SEX en wat verwacht je ervan? En waarom juist SEX?
Wel met naaktfoto hequote:Op vrijdag 8 juli 2011 01:40 schreef gogosweden het volgende:
[..]
is dit serieus? want dan krijg je een pm
Waarom niet gewoon hier?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 01:40 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Valt onder de Proeve van Bekwaamheid die een mod moet afleggen... hoe eerder, hoe beterquote:Op vrijdag 8 juli 2011 01:41 schreef gogosweden het volgende:
[..]
omdat ik dan keihard gebashed ga worden, duuh
bullshitquote:Op vrijdag 8 juli 2011 01:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Valt onder de Proeve van Bekwaamheid die een mod moet afleggen... hoe eerder, hoe beter
Als in dat ik enige zeggenschap heb in wie er mod wordt? Nee.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 01:40 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Daar kan je niet tegen?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 01:41 schreef gogosweden het volgende:
[..]
omdat ik dan keihard gebashed ga worden, duuh
Kan ik niet gewoon beide hebben?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 01:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Aww.
Naja kwaliteit boven kwantiteit he?
Groeien sportschoenen aan bomen?quote:
Goed punt.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 02:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Groeien sportschoenen aan bomen?
Kan je harken met een regenjas?
Zijn vlinders stom?
Als je, je lievelingseten elke dag voorgeschoteld krijgt komt het je op den duur je neus uit.
Ik vind dit een mooi postquote:Op vrijdag 8 juli 2011 02:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Groeien sportschoenen aan bomen?
Kan je harken met een regenjas?
Zijn vlinders stom?
Als je, je lievelingseten elke dag voorgeschoteld krijgt komt het je op den duur je neus uit.
Dat is lief.quote:
ik werd wakker doordat ik met mijn kop in een hele rare hoek lagquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |