quote:Op vrijdag 8 juli 2011 01:26 schreef liesje1979 het volgende:
Maar goed TS, wat lijkt je zo leuk aan het modden van SEX en wat verwacht je ervan?
quote:
quote:En waarom juist SEX?
quote:
is dit serieus? want dan krijg je een pmquote:Op vrijdag 8 juli 2011 01:26 schreef liesje1979 het volgende:
Maar goed TS, wat lijkt je zo leuk aan het modden van SEX en wat verwacht je ervan? En waarom juist SEX?
Wel met naaktfoto hequote:Op vrijdag 8 juli 2011 01:40 schreef gogosweden het volgende:
[..]
is dit serieus? want dan krijg je een pm
Waarom niet gewoon hier?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 01:40 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Valt onder de Proeve van Bekwaamheid die een mod moet afleggen... hoe eerder, hoe beterquote:Op vrijdag 8 juli 2011 01:41 schreef gogosweden het volgende:
[..]
omdat ik dan keihard gebashed ga worden, duuh
bullshitquote:Op vrijdag 8 juli 2011 01:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Valt onder de Proeve van Bekwaamheid die een mod moet afleggen... hoe eerder, hoe beter
Als in dat ik enige zeggenschap heb in wie er mod wordt? Nee.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 01:40 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Daar kan je niet tegen?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 01:41 schreef gogosweden het volgende:
[..]
omdat ik dan keihard gebashed ga worden, duuh
Kan ik niet gewoon beide hebben?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 01:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Aww.
Naja kwaliteit boven kwantiteit he?
Groeien sportschoenen aan bomen?quote:
Goed punt.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 02:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Groeien sportschoenen aan bomen?
Kan je harken met een regenjas?
Zijn vlinders stom?
Als je, je lievelingseten elke dag voorgeschoteld krijgt komt het je op den duur je neus uit.
Ik vind dit een mooi postquote:Op vrijdag 8 juli 2011 02:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Groeien sportschoenen aan bomen?
Kan je harken met een regenjas?
Zijn vlinders stom?
Als je, je lievelingseten elke dag voorgeschoteld krijgt komt het je op den duur je neus uit.
Dat is lief.quote:
ik werd wakker doordat ik met mijn kop in een hele rare hoek lagquote:
Lang leve het editknopjequote:Op vrijdag 8 juli 2011 02:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is lief.
Ik vind hem iets minder want voordat ik zag dat "krijgt" tussen voorgeschoteld en komt miste hadden jullie hem al gequote.
Je moet hier even over nadenken he? Dat is je goed recht.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 02:15 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik werd wakker doordat ik met mijn kop in een hele rare hoek lag
eerst slapen, morgen posten waarom sex mod
Ik heb die van mij geeditquote:Op vrijdag 8 juli 2011 02:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Neh nee, ik zit wel op de blaren.
Ik ga toch niet in jullie posts rommelen gek!
Vorig weekend ging ik zwemmen toen ik thus kwam was ik zwanger.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 02:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je moet hier even over nadenken he? Dat is je goed recht.
Nog wat denkvoer voor je: Ben ik zwanger door: Condoom gescheurd? Pil vergeten? Vingeren?
Zoenen? Toiletbril?
Slaap lekker.
Goeie!!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 02:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vorig weekend ging ik zwemmen toen ik thus kwam was ik zwanger.
Wie?quote:
quote:
Wuut?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 02:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wie?
Ik krijg de indruk dat je ouders op vakantie zijn, eigenlijk alleen door het bbw topic, zulke feestjes geef je alleen zonder ouders.
Dat vond ik ook altijd feest, maar had wat moeite toen nog met alleen slapen, heb wel eens huilent midden in de nacht een vriend opgebeld omdat ik bang was voor inbrekers. Ik sliep met een mes onder mijn kussen,
Nu woon ik al jaren alleen, begane grond, Nergens last meer van.
Een vriendin.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 02:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wie?
Ik krijg de indruk dat je ouders op vakantie zijn, eigenlijk alleen door het bbw topic, zulke feestjes geef je alleen zonder ouders.
Dat vond ik ook altijd feest, maar had wat moeite toen nog met alleen slapen, heb wel eens huilent midden in de nacht een vriend opgebeld omdat ik bang was voor inbrekers. Ik sliep met een mes onder mijn kussen,
Nu woon ik al jaren alleen, begane grond, Nergens last meer van.
quote:
quote:
En toch gaat het wennen, heb jaren (samen met mijn ex maar die was ook wel eens weg) in laakkwartier gewoond, ten tijde van die teroristen toen. Moesten we ons legitimeren om de wijk weer in te kunnen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 02:44 schreef Myraela het volgende:
Ik liep vroeger de avonden dat mijn ouders er niet waren ook altijd met een mes, ging snachts ook onder het kussen.![]()
Hier ben ik soms nogsteeds wel bang, maar Rotterdam Zuid he.geweerschoten, geschreeuw, politie inval bij de overburen. Niet echt tof.
Dat moet je hier (Almere) niet proberenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 02:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En toch gaat het wennen, heb jaren (samen met mijn ex maar die was ook wel eens weg) in laakkwartier gewoond, ten tijde van die teroristen toen. Moesten we ons legitimeren om de wijk weer in te kunnen.
De buurt waar ik nu in woon is volks, gezellig. Met 2 kroegen op de hoek regelmatig drama.
Maar nooit echt bang geweest hier, het voelde meteen goed. Ik ga zo slapen met de slaapkamer tuindeur wijd open.
Herkenbaar!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 02:50 schreef Myraela het volgende:
Ik controleerde ook altijd het hele huis terwijl ik stond te trillen op mijn benen of er niet ergens iemand zat. Ik was 11 ofzo, voor de duidelijkheid.
Ik woon in Den Haag.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 03:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat moet je hier (Almere) niet proberen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |