Die Benson zorgt wel voor wat opwinding bij de andere meiden maar ben ook bang dat dat voor korte duur is. Die wordt maandag gegarandeerd genomineerd en denk niet dat ze het tegen o.a. Ingrid kan overleven...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mooi zo, lekker snel weer![]()
Het is er niet veel beter op geworden, met de nieuwe bewoners, wat een teleurstelling ...
Dat dus ..... het nieuwe TraumPaar ?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:36 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Die Benson zorgt wel voor wat opwinding bij de andere meiden maar ben ook bang dat dat voor korte duur is. Die wordt maandag gegarandeerd genomineerd en denk niet dat ze het tegen o.a. Ingrid kan winnen...
De andere 3 vallen mij ook zwaar tegen...
Inderdaad veel te weinig... Een uurtje geleden nog een keer maar dat was direct een dikke fail. Was helemaal verkeerd opgesteld, nog niet eens een kwart ervan viel om...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Snap ook niet, dat ze die weekopdracht niet gebruiken om vaker 's nachts mensen
uit bed te krijgen, het alarm gaat nu een keer of drie alleen overdag begrijp ik ???
Dat heb ik ook wel maar voorlopig is er weinig alternatief... Vandaag begint weliswaar BB USA, daar kunnen we over een paar uur de eerste aflevering van verwachten.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik betrap mezelf er op, dat ik steeds minder de streams kijk, zelfs de daily
laat ik soms al schieten, dat gaat echt niet de goede kant op ........
Ik heb het vorig jaar geprobeerd te downloaden maar snapte niet echt hoe doe downloads in elkaar staken qua shows.... en er werden ook uren stream gepost. Vorig jaar liepen DE en UK ook dus heb ik US maar laten schieten. Heb het de laatste 3 jaar nog even geprobeerd via de streams maar dat is te irritant met het tijdsverschil.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:53 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel maar voorlopig is er weinig alternatief... Vandaag begint weliswaar BB USA, daar kunnen we over een paar uur de eerste aflevering van verwachten.
Maar door het grote tijdsverschil is dat vanaf hier nauwelijks live te volgen, meer iets om de volgende dag achteraf te kijken...
Maar vandaag vond ik het geen slechte dag, leuke doolhof match eerder op de avond. En om Ingrid met die inktvis heb ik ook wel kunnen glimlachen...
Ik volg het al een paar jaar gewoon op YouTube. Er zijn maar 3 afleveringen per week en als ze daar alle reclame hebben uitgeknipt blijft er maar anderhalf uur over. Eén keer in de week alle 3 achter elkaar kijken en je hebt alles weer gezien.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:59 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik heb het vorig jaar geprobeerd te downloaden maar snapte niet echt hoe doe downloads in elkaar staken qua shows.... en er werden ook uren stream gepost. Vorig jaar liepen DE en UK ook dus heb ik US maar laten schieten. Heb het de laatste 3 jaar nog even geprobeerd via de streams maar dat is te irritant met het tijdsverschil.
Yup ..... charming ....quote:Op vrijdag 8 juli 2011 02:18 schreef Osvaldo2 het volgende:
Kortom: Benson![]()
![]()
Verstehst du wass ich meine???
Yup, de perfecte vrouw voor mannen die op heksen vallen...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 02:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Yup ..... charming ....![]()
[ afbeelding ]
Mooi, dat denk ik ook, maar nu de rest ....quote:Op vrijdag 8 juli 2011 02:26 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Lisa nomineert Benson.
Ingrid nomineert Benson.
Die Benson is niet iemand die je in je eentje wil nomineren, dan krijg je de wind van voren. Maar Flo zal wel organiseren dat het een massale nominatie voor haar wordt. Dus zij als eerste...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 02:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Mooi, dat denk ik ook, maar nu de rest ....
Ja, maar de nieuwkomers zullen nooit iemand van die vier gaan nomineren denk ik.quote:
Weet ik niet... Als ze één van hen 4 "verraden" overleven ze zelf weer 2 weken en scoren ze punten bij de oude bewoners. Dat is een betere strategie dan met Benson ten onder tegaan...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 02:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, maar de nieuwkomers zullen nooit iemand van die vier gaan nomineren denk ik.
Okay, ik zie je punt, maar wie gaan ze verraden dan ? Benny ?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 02:40 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Weet ik niet... Als ze één van hen 4 "verraden" overleven ze zelf weer 2 weken en scoren
ze punten bij de oude bewoners. Dat is een betere strategie dan met Benson ten onder tegaan...
Nee gewoon Benson... Die maakt zich in snel tempo onpopulair en wordt zeker genomineerd. Daar stem je dan als nieuwe bewoner dan ook maar op...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 02:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Okay, ik zie je punt, maar wie gaan ze verraden dan ? Benny ?
Ja, maar denk je dat Benson (met steun van BB .... ) er echt uit vliegt ?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 02:47 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Nee gewoon Benson... Die maakt zich in snel tempo onpopulair en wordt zeker genomineerd.
Daar stem je dan als nieuwe bewoner dan ook maar op...
Ja, vroeg ik mij gisternacht ook al af ..... denk dat de regie / hokje / febo ook wil slapenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 03:02 schreef Osvaldo2 het volgende:
Maar waarom nu de camera op de slaapkamer? Er is toch ook nog de domino-opdracht?
Okay, ook weer met je eens, vrees dat Cosimo of misschien Rayo uiteindelijk zullen winnen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 03:00 schreef Osvaldo2 het volgende:
Mee eens dat zij (evt. met hulp van BB) een nominatie zou kunnen overleven. Maar dit
soort laatkomers, speciaal geselecteerd om ruzie te maken houden het nooit lang vol...
Als ik geld moest inzetten over wie dit gaat winnen dan zeker niet op haar...
Onderschat Steve in deze niet! Op de duitse websites werd hij eerst als een sukkel met een zwaar dialect gezien. Maar de meningen over hem worden steeds positiever. Een grappige volkse jongen die nooit klaagt en met niemand ruzie maakt...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 03:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Okay, ook weer met je eens, vrees dat Cosimo of misschien Rayo uiteindelijk zullen winnen.
Ik vind Steve een asiocale boer zonder manieren, maar gun hem toch wel de winst,quote:Op vrijdag 8 juli 2011 03:12 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Onderschat Steve in deze niet! Op de duitse websites werd hij eerst als een sukkel met een zwaar dialect gezien. Maar de meningen over hem worden steeds positiever. Een grappige volkse jongen die nooit klaagt en met niemand ruzie maakt...
Als ik nu geld moest wedden wie deze BB wint dan ging ik vandaag voor Steve...
En jij???
Another time, same place...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 03:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga er vandoor, bedtijd en werken over acht uur ...... Gute Nacht
moet? ... waarom?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:23 schreef Ransjih het volgende:
rayo moet de zorg voor de kippen overdragen aan leon
Thanx mazaru, maar ik heb geen idee hoe dat werkt.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:57 schreef mazaru het volgende:
Voor de liefhebbers van BB USA, die via de torrents binnen willen halen:
http://isohunt.com/torrents/?ihq=Big.Brother.US.S13E01.PDTV.XviD
En voor de liefhebbers van BB USA die via de nieuwsgroepen binnen willen halen:
http://www.nzbindex.nl/re(...)01.PDTV.XviD-NY2.nzb
Jij ook bedankt bambi. Ik heb even gekeken, bank- en bedhangen. Daar ook al.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:39 schreef bamby het volgende:
Voor de liefhebbers link justin bbus 13 http://nl.justin.tv/bbf82?#/w/1442280416
Geen idee. Volgens mij vond hij het helemaal niet erg om om 06.00 uur op te staan aan de kippen te verzorgen. Daarna lekker naakt douchen in zijn uppie.quote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:39 schreef bamby het volgende:
Voor de liefhebbers link justin bbus 13 http://nl.justin.tv/bbf82?#/w/1442280416
Dat is echt heel simpel. Hier staat het heel makkelijk uitgelegd:quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Thanx mazaru, maar ik heb geen idee hoe dat werkt.
[..]
Jij ook bedankt bambi. Ik heb even gekeken, bank- en bedhangen. Daar ook al.![]()
OnTopic: Ingrid stoot bijna alle dominstenen om met haar roezelrokje.
Ok thanx, ik zal het eens bestuderen. Je weet, ik ben een n00b.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:33 schreef mazaru het volgende:
Dat is echt heel simpel. Hier staat het heel makkelijk uitgelegd:
http://nl.wikihow.com/downloaden-via-torrents
Ywquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Thanx mazaru, maar ik heb geen idee hoe dat werkt.
[..]
Jij ook bedankt bambi. Ik heb even gekeken, bank- en bedhangen. Daar ook al.![]()
OnTopic: Ingrid stoot bijna alle dominstenen om met haar roezelrokje.
BBUK heeft geen stream, stop maar met zoeken. Jammer maar helaas.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:05 schreef bamby het volgende:
Damn zoek me rot maar nergens een link naar bbuk.Channel5 sucks
Het begint ook pas in augustus...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
BBUK heeft geen stream, stop maar met zoeken. Jammer maar helaas.
Las het ja denk geen goede beslissing van hun.Echt hoe help je een programma om zeepquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
BBUK heeft geen stream, stop maar met zoeken. Jammer maar helaas.
Dat weet ik maar om Bamby de moeite van het zoeken te besparen.quote:
heerlijk hoe hij alles overdrijftquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:59 schreef beequeen het volgende:
Zo, Benson maakt Jordan even zwart. Ze was alleen in het BB huis als exibisioniste. En jij dan Benson?
Benny vertelt over zijn match. Spinnen, kakkerlakken en slangen. Ze trappen er met open ogen in.
dat wordt dan weer een nominatie voor hem? hoe legt ze dat uit als ze dat lef heeftquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:59 schreef beequeen het volgende:
Een monoloog van Daggy om misselijk van te worden. Zichzelf schoonpraten en o.a. Rayo weer zwartmaken. Lees Tagebuch van BBfun.
Ja, was vannacht, ergens rond een uurtje of half drie dacht ik ....quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:21 schreef Ransjih het volgende:
alle gekissebis passeert even de revue in de uitzending
wist niet dat benny het ook met benson aan de stok gehad had
Dat weet ik wel zeker. Ze hebben de tijd gestopt bij team 1. Niet te controleren dus. Ik kijk niet maar ik begrijp wat je bedoelt.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:31 schreef Ransjih het volgende:
volgens mij was team 2 met dat doolhof toch echt sneller
Vooral dat geschreeuw van Benson. NOT.quote:
Ik weet dat hij zijn brief of email met nog niemand gedeeld heeft.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Huh ? Florian wilde toch geen email ??
Lees mijn post van 16.50 uur.quote:
Shit, ik wou het geheim houden maar nu weet iedereen wie ik ben...quote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:51 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Shit, ik wou het geheim houden maar nu weet iedereen wie ik ben...
Yup, dat is het zeker ......quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:22 schreef snetje het volgende:
wel grappig om steeds 2 personen zien rond te huppelen om 1 vierkante meter ...
Nee helaas... Dat heb ik niet meegekregen, zat een beetje BB USA te kijken. Hoop wel dat er snel een andere groep komt want deze 3 heb ik nu al wel gezien...quote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Weet iemand de indeling van de diensten voor deze opdracht ?
Okay, bedankt voor je reactie, heb je een linkje voor een stream of zo ?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:48 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Nee helaas... Dat heb ik niet meegekregen, zat een beetje BB USA te kijken.
Hoop wel dat er snel een andere groep komt want deze 3 heb ik nu al wel gezien...
Wow, very nice indeed .... is dit de livestream ?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:56 schreef Osvaldo2 het volgende:
Linkje voor de stream...
http://justin.tv/beachhouse13
Ja, dat is de livestream...quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Wow, very nice indeed .... is dit de livestream ?
Thanks, maar de resolutie van de livestream is niet erg goed, right ?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:06 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Ja, dat is de livestream...
En dit de een link voor de website...
http://www.cbs.com/shows/big_brother
Vrijwel uitsluitend voor nacht streamers want het tijdsverschil is 8 uur. Als je overdag kijkt liggen ze dus nog te pitten...quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Damn, ik moet hier wel even gaan inkomen, nog nooit een BB USA gezien ....![]()
Maar dit is wel ideaal voor de nacht-streamers denk ik.
Ja, en die komt best vaak maar zijn kort. Ze beschermen alleen wel heel fanatiek dingen die ze alleen in de daily willen laten zien, opdrachten enz. ,dan zijn die streamlocks wel heel lang...quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Grappig, ze hebben ook een streamlock .....![]()
[ afbeelding ]
Dat waren de eerste 8, allemaal nieuwe deelnemers. Daar zijn later nog 3 koppels van oud-bewoners bijgekomen. De kijkers mochten die uit 6 koppels kiezen... Dus nu 14 in totaal...quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hebben ze maar acht deelnemers ?
[ afbeelding ]
Ik moet me echt gaan inlezen, voel me echt een newbie hier .....quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:20 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Dat waren de eerste 8, allemaal nieuwe deelnemers. Daar zijn later nog 3 koppels
van oud-bewoners bijgekomen. De kijkers mochten die uit 6 koppels kiezen...
Dus nu 14 in totaal...
Ook die eerste 8 zijn in koppels ingedeeld en worden dus per 2 genomineerd etc.
Ich versteh das .......quote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:56 schreef Osvaldo2 het volgende:
Waarom denk je dat ik hier nooit verteld heb dat mijn zoon ook meedoet...
Ja het is even wennen... De spelregels zijn ook totaal verschillend... En maar 3 afleveringen per week, woensdag, donderdag en zondag...quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik moet me echt gaan inlezen, voel me echt een newbie hier .....
Okay, maar dan kijken wel misschien tien miljoen mensen, of niet ?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:26 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Ja het is even wennen... De spelregels zijn ook totaal verschillend... En maar 3 afleveringen per week, woensdag, donderdag en zondag...
De echte kijkcijfers weet ik niet maar jouw 10 miljoen kan best een goede schatting zijn... Het is een groot land en CBS een veel bekeken zender...quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Okay, maar dan kijken wel misschien tien miljoen mensen, of niet ?
Zat ik ook al aan te denken... Anders zitten we hier in DE de boel te vervuilen met een tweede programma...quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Misschien moeten we maar een nieuw topic open voor BB USA ?
Jij kan dat heel goed met bewoners in de OP etc ....., als jij opent ga ik er zeker postenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:32 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Zat ik ook al aan te denken... Anders zitten we hier in DE de boel te vervuilen
met een tweede programma...
Dat zijn Jef en Jordan. Die hebben 2 jaar geleden al eens meegedaan, daar hebben ze elkaar leren kennen. Die meid won toen trouwens, hoofdprijs was $ 500,000...quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Damn, ze hebben ook een Tim en Fabienne ....![]()
[ afbeelding ]
Jij mist haar ook, toch ..... ?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:36 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Dat zijn Jef David en Jordan. Die hebben 2 jaar geleden al eens meegedaan, daar
hebben ze elkaar leren kennen. Die meid won toen trouwens, hoofdprijs was $ 500,000...
Zeker wel...quote:
Ik heb al een beetje gezocht voor de bewoners foto's om een OP te kunnen maken maar die zijn er alleen maar voor de eerste 8...quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Jij kan dat heel goed met bewoners in de OP etc ....., als jij opent ga ik er zeker posten
Maar ik denk niet dat het ons kwalijk wordt genomen hier hoor ....
Uit welke serie zijn die koppels ? Je kan de oud-bewoners namelijk wel allemaal zien op die CBS website ......quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:45 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ik heb al een beetje gezocht voor de bewoners foto's om een OP te kunnen maken maar die zijn er alleen maar voor de eerste 8...![]()
En ik wou een video bekijken maar die was geolocked, schiet niet op dus...
OK perfect, ik kon ze niet vinden...quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heb ze gevonden, serie 11
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je de andere namen / koppels weet, gewoon even de vorige series/cast bekijkenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:55 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
OK perfect, ik kon ze niet vinden...
Ik heb ze nu allemaal... Zal eens proberen er wat van te maken... Maar streams kijken en Photoshoppen tegelijk vergt het uiterste van mijn computer... Maar gaat lukken...quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Als je de andere namen / koppels weet, gewoon even de vorige series/cast bekijken
Photo thumbnails zijn perfect voor de OP![]()
Geweldig, good luck !! Ik denk dat een aantal vaste posters hier erg blij mee isquote:Op zaterdag 9 juli 2011 03:01 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Ik heb ze nu allemaal... Zal eens proberen er wat van te maken... Maar streams kijken en Photoshoppen tegelijk vergt het uiterste van mijn computer... Maar gaat lukken...
Geweldig, en ook alle bewoners voor het eerst bij elkaar ....quote:
Ja, dat was goed.quote:
Ja, heel creatief knippen en plakken.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:14 schreef akveor het volgende:
Huh? Nu zijn ze weer bij de M...
Het wordt knippen en plakken waarschijnlijk...
BB 11 ook. Geen minuut maar wel een seconde of 20.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:17 schreef akveor het volgende:
Ik snap niet waar die bb-friendz.net mee bezig is... ik heb het idee dat ie al dagen aan het narren is... Nu loopt het geluid een dikke minuut voor op het beeld.
Zou het dan op de stream van BB zelf zijn? Amateurs..quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
BB 11 ook. Geen minuut maar wel een seconde of 20.
Vanochtend lagen alle streams eruit.
Zou zomaar kunnen. Volgens mij balen ze gewoon van de illegale streams maar weten ze niet hoe ze dit probleem moeten aanpakken.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:19 schreef akveor het volgende:
Zou het dan op de streaam van BB zelf zijn? Amateurs..
[ afbeelding ]
Ik snap niet dat ze zich daar druk over maken... die paar honderd. Ik zou er best voor willen betalen maar helaas... Endemol wil niet dat buitenlanders meekijken met BB DE.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen. Volgens mij balen ze gewoon van de illegale streams maar weten ze niet hoe ze dit probleem moeten aanpakken.
Ik ook niet en zou ook best willen betalen, die paar euro stellen niks voor. Alhoewel, BBUK vorig jaar was echt duur. Iets van 25 euro per maand. Ammehoela dat ik dat ga betalen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:23 schreef akveor het volgende:
Ik snap niet dat ze zich daar druk over maken... die paar honderd. Ik zou er best voor willen betalen maar helaas... Endemol wil niet dat buitenlanders meekijken met BB DE.
Thanx Tegengas, ik ben benieuwd.quote:Op zondag 10 juli 2011 18:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Misschien dat hier zo nog iets gebeurt, de daily: http://de.justin.tv/cola104?#/w/1452054816
Ja, die vragen hier zijn wel even wat anders dan die bij BB USA...quote:
Yup, Amor heeft zijn pijl afgeschoten op Cosimo en Benson, volgens de voice-over ...quote:Op zondag 10 juli 2011 19:35 schreef Osvaldo2 het volgende:
Cosimo en Benson, met een romantisch muziekje op de achtergrond...
Ben benieuwd, maar ben bang dat het een grote nep vertoning gaat worden... Maar dat is misschien ook wel leuk...quote:Op zondag 10 juli 2011 20:13 schreef beequeen het volgende:
Lees mijn post van 18.01 uur Osvaldo.
Alleen niet vandaag maar morgen dus.
Dat voorgekauwde gedoe ben ik meer dan zat. Genoeg van gezien inmiddels.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:22 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ben benieuwd, maar ben bang dat het een grote nep vertoning gaat worden... Maar dat is misschien ook wel leuk...
quote:Bewohner, heute werdet ihr im BB Haus einen grossen Talentwettbewerb veranstalten.
Singen, tanzen, zaubern Gedichte aufsagen, eine Pantomime aufführen, einen clown oder Zirkusnummer einstudieren.
Alles ist erlaubt.
Lasst euerer Fantasie freien lauf, ihr dürft die Requisiten aus dem Haus verwenden, zusätzliche werden euch jedoch nicht zur Verfügung gestellt.
Euer Improvisationstalent zählt, jede Darbietung sollte mindesten eine Minute und höchstens drei Minuten dauern.
Ihr werdet in den folgenden Gruppen zusammenarbeiten und in der folgenden REihenfolge auftrten.
1. Ingrid und Cosimo.
2. Benson und Rayo.
3. Lisa und Daggy.
4. Florian und Benny
5. Fabienne und Steve.
Nach Abschluss aller Aufrtitte geht es darum das GEwinnerpaar zu bestimmen, dazu berät sich jedes Paar kurz und einigt sich auf einen Favoriten.
Auf Ansage des Moderators, verteilt jedes Paar nacheiander seine Stimmen, indem es seinen beiden Favoriten jeweils einen der mitgelieferten Kussmundsticker auf die Brust klebt.
Leon Du bist der Moderator des Spiels.
Deine Aufgabe ist die Ankündigung keder Darbietung, das Führen von Kurzinterviews mit den Künstlers, die Leitung der anschliessenden Wahl, so wie die Verkündigung des Gewinnerpaares.
Nachdem alle Teilnehmer das GEwinnerpaar ermittelt haben, holt ihr den Preis aus dem Sprechzimmer und übergebt diesen.
Ihr habt nun zunächst etwa eine Stunde Zeit euch vorzubereiten.
Auf Ansage von BB wird Moderator Leon die Show dann im Wohnbereich eröffnen.
Viel Spass BB
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |