Oke, jammer want je was er altijd vol lof vanquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:32 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
De hele motivatie om hier mijn carriere van te maken is er niet meer.
Dus ik ga weg nu ik nog de leeftijd heb om fulltime te studeren voordat ik er de rest van mn leven spijt van ga krijgen.
 .
. 

Ik ben nog steeds poepgoed in wat ik doe.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:33 schreef Maitje het volgende:
[..]
Oke, jammer want je was er altijd vol lof van.
Weet je al wat je wilt gaan studeren?

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Een vos verliest wel zijn haren maar niet zijn strekenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:37 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds poepgoed in wat ik doe.
Ja, maar ik ben nog aan het orienteren.

aah joh, gewoon aro!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:05 schreef ErwinRommel het volgende:
Kwam er net achter dat mijn auto geen airco heeft maar climate-control

Zeg, ik wil wel een beetje luxe hebben hè?quote:

Veel lekkerder dan die lucht die door alle rotte pijpjes van de airco is gezogen
  Veel lekkerder dan die lucht die door alle rotte pijpjes van de airco is gezogen   

Heerlijk ja, echt heerlijk!!!!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:06 schreef hoogvlieger het volgende:
gewoon raampje openVeel lekkerder dan die lucht die door alle rotte pijpjes van de airco is gezogen

Aah... niet zeuren, je hebt tenminste een auto!!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zeg, ik wil wel een beetje luxe hebben hè?

met dat appie salaris van jou moet je toch ook wel een auto kunnen betalen? En zeker als je straks bij de woute gaat.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:08 schreef Maitje het volgende:
[..]
Aah... niet zeuren, je hebt tenminste een auto!!

Ja maar ik kan wel een auto kopen.. maar niet onderhoudenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:09 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
met dat appie salaris van jou moet je toch ook wel een auto kunnen betalen? En zeker als je straks bij de woute gaat.

Koop je een Fiat Panda ofso, zo duur zijn die nietquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:10 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ja maar ik kan wel een auto kopen.. maar niet onderhouden

En... ik wil een automaat...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:11 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Koop je een Fiat Panda ofso, zo duur zijn die niet

Seat Cordoba SX kopen?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:10 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ja maar ik kan wel een auto kopen.. maar niet onderhouden

Ik kan rijen als een gekko! Alleen ik heb gewoon zo'n hekel aan schakelen. Dus ben ik liever luiquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |