Op Luchtverdedigings-cie na blijft het gespaard ja.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
LMB blijft toch, grotendeels, gespaard?
Nee, beide 120mm mortier-cie's komen onder 1 dak terecht maar zullen geloof ik wel elk hun eigen identiteit behouden.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:54 schreef hoogvlieger het volgende:
11 Mortiercie ging toch over naar de Marns ofso?
Voor hen geldt toch het up or out systeem?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Op Luchtverdedigings-cie blijft het gespaard ja.
Maar de korporaals die aan einde van hun contract zitten bij bv infanterie-cie's is er weinig hoop om hogerop te geraken. Vandaar dat men deze constructie bedacht heeft.
Tja ik weet ook niet van de hoed en de rand. Maar het schijnt te werken.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Voor hen geldt toch het up or out systeem?
Maar ik geef ze weinig kan met de "bedachte constructie". Want jij en ik weten beiden dat Defensie, zeker tijdens bezuinigingen, kijkt naar de centen. Een 18 jarige blanco is dus aantrekkelijker dan een tien jaar oudere Kpl met 10 jaar ervaring.
Op mij komt het dus over als het kweken van valse hoop.
Neemt niet weg dat ik voor hen hoop dat het lukt.
Yup, liever op mn 28e klaar met studeren en doen wat ik echt wil, dan dat ik op mn 35e nog steeds gedesillusioneerd rondloop.quote:
50% van de stoelen wordt gereserveerd voor dat knaken Vrede&Veiligheid.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Voor hen geldt toch het up or out systeem?
Maar ik geef ze weinig kan met de "bedachte constructie". Want jij en ik weten beiden dat Defensie, zeker tijdens bezuinigingen, kijkt naar de centen. Een 18 jarige blanco is dus aantrekkelijker dan een tien jaar oudere Kpl met 10 jaar ervaring.
Op mij komt het dus over als het kweken van valse hoop.
Neemt niet weg dat ik voor hen hoop dat het lukt.
Welke je kwijt wilt?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:21 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Hoeveel redenen kun je aan wil je horen?
veel plezier, en rij veilig!quote:
Achteraf is makkelijk pratenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:16 schreef hcwp het volgende:
Dus terwijl Defensie steeds meer op een zinkend schip begint te lijken, nu alle ratten over boord springen
Ben toch wel zo enorm blij dat ik 2-3 jaar geleden niet gekozen heb om voor de officiersfunctie te gaan, maar mijn studie afgemaakt heb...
Ik ben dus een rat?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:16 schreef hcwp het volgende:
Dus terwijl Defensie steeds meer op een zinkend schip begint te lijken, nu alle ratten over boord springen
Ben toch wel zo enorm blij dat ik 2-3 jaar geleden niet gekozen heb om voor de officiersfunctie te gaan, maar mijn studie afgemaakt heb...
Tja.. nu kun je er idd blij om zijn..quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:21 schreef hcwp het volgende:
En daarom ben ik achteraf ook heel blij met mijn keuze. Destijds was ik daar niet zo zeker van..
De hele motivatie om hier mijn carriere van te maken is er niet meer.quote:
Oke, jammer want je was er altijd vol lof vanquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:32 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
De hele motivatie om hier mijn carriere van te maken is er niet meer.
Dus ik ga weg nu ik nog de leeftijd heb om fulltime te studeren voordat ik er de rest van mn leven spijt van ga krijgen.
Ik ben nog steeds poepgoed in wat ik doe.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:33 schreef Maitje het volgende:
[..]
Oke, jammer want je was er altijd vol lof van.
Weet je al wat je wilt gaan studeren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |