Jij ziet jezelf toch niet als liberaal hoop ik??quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Liberale VVD'ers heb je helaas niet zo veel meer
Zou achteraf voor mij ook een zinnigere route zijn geweest ja.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
Universitaire studie Technische Informatica + jaartje of 5 werkervaring, dus ik heb de kennis wel.
Trustequote:Op donderdag 7 juli 2011 23:57 schreef Dutchnative het volgende:
Ik ga sjloape. Morgenochtend mijn rapport ophalen.
Welterustenquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:57 schreef Dutchnative het volgende:
Ik ga sjloape. Morgenochtend mijn rapport ophalen.
Klassiek-liberaalquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij ziet jezelf toch niet als liberaal hoop ik??
Okay, dan ben je niet wie ik dacht. Maar je scholingverloop en werk anno nu is bijna identiek.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:56 schreef dotCommunism het volgende:
Nope, sorry FTS, ik ben niet in Amsterdam opgegroeid, en heb geen broer.
Ja dat is jammer. Het stelde me ook erg teleur dat ik b.v. Hennis-Plasschaert doodleuk het beleid van Teeven hoorde verdedigen een jaar geleden ofzo. Toch iemand die voor de VVD altijd de liberale lijn heeft vertegenwoordigd en zich nu achter deze conservatieve klootjesvolkmalloot schaart.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Liberale VVD'ers heb je helaas niet zo veel meer
't is dan wel een creatieve definitie inderdaadquote:
Alles voor de stem van Henk en Ingrid heb ik wel eens het ideequote:Op donderdag 7 juli 2011 23:59 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja dat is jammer. Het stelde me ook erg teleur dat ik b.v. Hennis-Plasschaert doodleuk het beleid van Teeven hoorde verdedigen een jaar geleden ofzo. Toch iemand die voor de VVD altijd de liberale lijn heeft vertegenwoordigd en zich nu achter deze conservatieve klootjesvolkmalloot schaart.
"A political belief in which primary emphasis is placed on securing the freedom of the individual by limiting the power of the state. In its economic form, it advocates a respect for private property and free markets."quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:59 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja dat is jammer. Het stelde me ook erg teleur dat ik b.v. Hennis-Plasschaert doodleuk het beleid van Teeven hoorde verdedigen een jaar geleden ofzo. Toch iemand die voor de VVD altijd de liberale lijn heeft vertegenwoordigd en zich nu achter deze conservatieve klootjesvolkmalloot schaart.
Niet slecht.quote:
Rockie.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:00 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Niet slecht.
Is volgens mij een hit geweest wegens een sylvester stallone film ooit, daar zat de track in.
Collega van me heeft ook geschiedenis gestudeerd, maar zit nu echt in een bagger functie. Kan wel veel meer, maar je moet het wel treffen natuurlijk. Wil haar wel een beetje promoten in m'n netwerk, maar da's op zich wel weer jammer omdat ik dan een hele gezellige collega kwijtraak.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:57 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Zou achteraf voor mij ook een zinnigere route zijn geweest ja.
Maar goed, ik blijf tegen beter weten in de droom houden ooit nog iets met mn geschiedenisstudie te kunnen doen. Hoewel IT wel hip aan het worden is binnen de humanities, misschien kan ik mijn opgedane kennis van databases en SQL daarbij gebruiken.
Volkskrant gelezen?quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:59 schreef du_ke het volgende:
[..]
Alles voor de stem van Henk en Ingrid heb ik wel eens het idee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |