Dan kan iedereen in de Wiki de OP aanvullen en aanpassen en wordt er , wanneer je de 'open nieuw deel' knop gebruikt, automatisch de wiki-op opgehaald.quote:
Wehehe, valt mij ook altijd op met ICE op dat traject.quote:Op zondag 10 juli 2011 14:55 schreef TeringHenkie het volgende:
Vrijdag dus de ICE naar Amsterdam gepakt. Tussen Breukelen en Abcoude stuitert het zo erg dat het wel leek alsof de bakken tegen de onderkant van de vering aan kwamen. BONK!
Dat is zeker opvallend jaquote:Op zondag 10 juli 2011 17:47 schreef Socios het volgende:
Vandaag iets opvallends in Groningen geconstateerd.
dat er plotseling een rood sein op rood ging
Je bent gespot, Dennisquote:Op zondag 10 juli 2011 18:06 schreef dennistd het volgende:
[..]
Dat is zeker opvallend ja
Nog een filmpje van vandaag:
quote:Op zondag 10 juli 2011 18:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je bent gespot, Dennis
kwaliteit van het filmpje is wel belabberd trouwens
Dat ligt een stuk genuanceerder, maar dat ga ik niet op een smartphone zitten tikken, daar krijg ik een zere duim van.quote:Op zondag 10 juli 2011 18:53 schreef James1988 het volgende:
Sein dat ineens op rood sprong => baanvak bezet (andere trein?) of storing
Trein opgeheven => dat traject is grotendeels enkelsporig, wellicht zou de sneltrein elders voor problemen met kruisingen zorgen waardoor uiteindelijk meer reizigers gedupeerd zouden worden?
Daarnaast geldt voor zover mij bekend dat, zodra een machinist een rood sein voorbijrijdt (zelfs remmend), hij sowieso niet meer verder mag rijden.
En juist die is dit weekend vanwege werkzaamheden op Den Bosch - Utrecht omgeleid via Nijmegen en Arnhem.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:21 schreef James1988 het volgende:
Vanuit Den Bosch vertrekt om .44 en .14 de intercity naar Zwolle. Die stopt tussen Nijmegen en Arnhem op alle tussengelegen stations.
De enige IC die vanaf Den Bosch vertrekt om .23 en .53 is de IC naar Alkmaar.
Tot en met aanstaande dinsdag rijden er omgeleide Intercity's tussen 's-Hertogenbosch (Ht) en Arnhem wegens werkzaamheden aan het spoor tussen Ht en Utrecht Centraal.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:19 schreef -0- het volgende:
Nou weet ik de vertrektijden op dit traject maar ik keek toch even op ns.nl. Deze komt met het reisadvies van een intercity trein om .23 en .53 vanuit den bosch direct richting Arnhem met alleen een stop in Nijmegen. Deze optie zou dus het snelste zijn en bovendien voor mij het beste aansluiten. Ik heb echter nog nooit gezien dat deze trein rijdt.
Weet iemand toevallig of deze treinen echt rijden en er dus 4 intercity's per uur rijden of geeft de NS site weer eens rare adviezen zoals ik laatst ook tegenkwam op een traject.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |