Je weet hopelijk, dat ze nu in de aanbieding zijn voor 1,10?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:30 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Wat een blekemaar lekker hoor!! Ik ben natuurlijk gewoon jaloers
Wow, echt ziekelijk.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:38 schreef greavy het volgende:
Fransen overmeesteren trein in heuse westernstijl
Op dezelfde manier als in westernfilms hebben gemaskerde mannen nabij het Zuid-Franse Marseille een vrachttrein beroofd. Ze blokkeerden de rails met ijzeren staven, wachtten tot daar een trein op botste en bezetten de goederentrein er achter.
Eerst knalde een passagierstrein met 26 passagiers op de blokkade, maar de rovers hadden het voorzien op de goederentrein die enkele minuten later piepend tot stilstand kwam.
De circa 20 bandieten haalden enkele kisten uit de trein, die volgens media slechts graan en meubels vervoerde. Niemand raakte gewond, aldus de politie vandaag. (ANP/Redactie)
08/07/11 16u25
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)e-westernstijl.dhtml
Vind je het gek? De dichtstbijzijnde AH to Go vanaf Meerkerk is zeker een 40 minuten bussen en 5 minuten lopen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:30 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Wat een blekemaar lekker hoor!! Ik ben natuurlijk gewoon jaloers
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:46 schreef ReisT het volgende:
[..]
Niet ivm IC's, maar vanwege de Thalys die daar met een duizelingwekkende vaart van 160 voor bij kan razen. Met 160 langs een perron rijden is natuurlijk véél gevaarlijker dan met 140, dus moet de argeloze wachtende reiziger daarvoor gewaarschuwd worden.
Hou je ook rekening met optrekken en afremmen? En het rijden door wisselstraten enzo?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 03:46 schreef TeringHenkie het volgende:
Tussen Utrecht en Bijlmer ligt al ETCS, baan en materieel is al
[ afbeelding ]
dus er hoeven aan zowel trein als walkant alleen nog maar wat omvormers ingebouwd te worden.
Misschien wordt er al wel sneller 200 gereden dan we denken? Stel je voor, Utrecht - Amstel in 11 minuten
quote:Arnhem-Nijmegen/Utrecht Centraal
Zaterdag 9 Juli 07:14
Oorzaak
Tussen Utrecht Centraal en Arnhem rijden minder Intercity's door koperdiefstal.
Verwachting
Houdt u rekening met een extra reistijd van 15 - 30 min. De verstoring is naar verwachting rond 13:00 uur verholpen.
Reisadvies
Lolquote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:46 schreef Guppyfriend het volgende:
Nee, rij nu Utrecht uiten dat terug ik om 08:46 vertrokken ben uit Arnhem
Ja en ik ben er nog niet hèquote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:51 schreef Temlin het volgende:
[..]
Lol2:30 uur om van Arnhem naar Utrecht te komen.
Pff... sterkte! Het lijkt er vooralsnog op dat mijn reisje van Deventer naar Amsterdam wel netjes op tijd binnen 1 uur en een kwartier gaat lukken...quote:
Pff... alleen nog in het noorden van het land, de bewoonde wereld is al bijna weer droog!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Vandaag is een goeie dag om thuis te blijven. Het regent.
met zo een sleepstang welquote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:57 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[ link | afbeelding ]
Dat past toch nooit aan elkaar!
Standaard op zaterdagen.. Zit meestal maar een los viertje in.. En ja, er zitten redelijk vaak drukke treinen in.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 09:26 schreef Maxbet het volgende:
Zit nu in de ic venlo --> den haag, wie heeft er bedacht om hier nu 4 bakjes VIRM op te zetten, na de stop blerick zittie al aardig vol, dit zal vanaf eindhoven toch zeker niet beter worden?
Nope. Een koppelstang of koppelwagen wel. Echter, Een koppelstang mag tegenwoordig niet meer (museummaterieel zo af en toe uitgezonderd).quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:57 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[ link | afbeelding ]
Dat past toch nooit aan elkaar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |