Dit dusquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:25 schreef TjetMaster het volgende:
twitter:TjetMaster twitterde op donderdag 07-07-2011 om 20:46:29FF een algemene waarschuwing aan mn followers: als er nog over SecretStory en de deelnemers wordt getwittert, volgt er een unfollow! reageer retweet
topichunter, herstelquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:27 schreef TjetMaster het volgende:
Had men mij ff niet kunnen waarschuwen dat ik de laatste post zou hebben?
Staat tegenwoordig onder in het scherm.... (bij de laatste 10 posts)quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:27 schreef TjetMaster het volgende:
Had men mij ff niet kunnen waarschuwen dat ik de laatste post zou hebben?
quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Staat tegenwoordig onder in het scherm.... (bij de laatste 10 posts)
Oh niet gezienquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Staat tegenwoordig onder in het scherm.... (bij de laatste 10 posts)
quote:
oh, nou, vooruit dan maarquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tjet was echt heel ingewikkeld bezig.... kost wat tijd om een twatje hier op Fok! te krijgen, dus die heeft de vooraankondigingen gemist
Ja preciesquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tjet was echt heel ingewikkeld bezig.... kost wat tijd om een twatje hier op Fok! te krijgen, dus die heeft de vooraankondigingen gemist
Ga jij nu toch voor zorgenquote:
die heb ik al lang van mijn Twitter afgegooid. Werd ziek van Joanna met haar handeltjequote:Op donderdag 7 juli 2011 22:23 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
zoiets had ik ook al. Persoonlijk word ik erg gaar van twats van Flip, Joanne en Laura
Wat is jouw Twitter-nickname?quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:30 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
die heb ik al lang van mijn Twitter afgegooid. Werd ziek van Joanna met haar handeltje
Ik heb ze gelukkig nooit gefollowed, dus ook niets te unfollowenquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:30 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
die heb ik al lang van mijn Twitter afgegooid. Werd ziek van Joanna met haar handeltje
Gelukkig is unfollowen zo gebeurdquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb ze gelukkig nooit gefollowed, dus ook niets te unfollowen
ja, word er ook ziek van. En dan dat gekwijl van mamaJo richting Flip, Flipje, wil je alsjeblief dit en dat voor mij gaan doen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:30 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Oh ja, dat weet ik..... ik ben inmiddels ook al geunfollowed door sommigenquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:31 schreef TjetMaster het volgende:
[..]
Gelukkig is unfollowen zo gebeurd
ja, 1 knopjequote:Op donderdag 7 juli 2011 22:31 schreef TjetMaster het volgende:
[..]
Gelukkig is unfollowen zo gebeurd
quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh ja, dat weet ik..... ik ben inmiddels ook al geunfollowed door sommigen
dat had ik al in de gaten. Goed he, van een blond iemandquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:32 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja, word er ook ziek van. En dan dat gekwijl van mamaJo richting Flip, Flipje, wil je alsjeblief dit en dat voor mij gaan doen.![]()
oja, en kaatje, volgens mij volg ik jou ook op de twattert, daar heet ik alleen iets anders
ik heb gewoon wat extern geheugen bijgekocht en m'n haar laten vervenquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:33 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
dat had ik al in de gaten. Goed he, van een blond iemand
Ja werd ik in ene gefollowed door ZZPsvoorelkaar of zoiets..... gelukkig hebben die zichzelf geunfollowedquote:
als ik ze niet ken en ze lijken me niet interessant, dan volg ik ze echt niequote:Op donderdag 7 juli 2011 22:38 schreef TjetMaster het volgende:
Die willen natuurlijk dat je hun gaat volgen, als je dat niet doet gaan ze weer weg
He trouwens Ceetje..... ik zag vandaag ergens in een topic iemand met dezelfde UI als jij.... Ik was al verbaasd en dacht Ceetje hierquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:37 schreef Ceetje.. het volgende:
ik heb op de twattert ook van die vreemdelingen die je in ene volgen, geen ideeee wie 't zijn
Dat doe ik ookquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:39 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
als ik ze niet ken en ze lijken me niet interessant, dan volg ik ze echt nie
Ow.... ik heb ze als spam gereport want ze zaten wel in mijn timelinequote:Op donderdag 7 juli 2011 22:38 schreef TjetMaster het volgende:
Die willen natuurlijk dat je hun gaat volgen, als je dat niet doet gaan ze weer weg
Haha, je kon ze gewoon ook blocken hoorquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow.... ik heb ze als spam gereport want ze zaten wel in mijn timeline
oooooh, dan hebben ze mijn UI gejat, Kahaarin heeft deze voor mij gemaakt!!!quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
He trouwens Ceetje..... ik zag vandaag ergens in een topic iemand met dezelfde UI als jij.... Ik was al verbaasd en dacht Ceetje hier
en ikke kijken wat ik nu allemaal fout doe. Van de week ben ik echt een heule foute moeder geweestquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:42 schreef kaatje50 het volgende:
Nanny is weer aan het opvoeden. Kijken wat ik vroeger allemaal verkeerd heb gedaan![]()
ik zou ook wel een ui willen van een oog van mezelfquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:41 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
oooooh, dan hebben ze mijn UI gejat, Kahaarin heeft deze voor mij gemaakt!!!
Ja moest kiezen tussen spam en blocken en aangezien ze iets te Jehova's bezig waren koos ik voor spamquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:41 schreef TjetMaster het volgende:
[..]
Haha, je kon ze gewoon ook blocken hoor
zonder fouten kom je er niet. We blijven mensen, al zijn we moederquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:42 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
en ikke kijken wat ik nu allemaal fout doe. Van de week ben ik echt een heule foute moeder geweest![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:42 schreef kaatje50 het volgende:
Nanny is weer aan het opvoeden. Kijken wat ik vroeger allemaal verkeerd heb gedaan![]()
Als ze jouw volgen, komen ze niet in je timeline. Alleen als jij ze ook volgt.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja moest kiezen tussen spam en blocken en aangezien ze iets te Jehova's bezig waren koos ik voor spam![]()
Heb nu nog een golfbaaniets die mijn volgtzolang die niet mijn TL volgooien mogen ze me mogen volgen hoor
Zag toch tweets van zequote:Op donderdag 7 juli 2011 22:44 schreef TjetMaster het volgende:
[..]
Als ze jouw volgen, komen ze niet in je timeline. Alleen als jij ze ook volgt.
Dat is vreemdquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zag toch tweets van zeen volg niet
Zie wel meer tweets van mensen die ik niet follow in mijn timeline (en nee ik ben niet zo blond dat ik een retweet niet kan onderscheiden van een normale of directe tweet)quote:
Je bent toch ook niet blond?quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zie wel meer tweets van mensen die ik niet follow in mijn timeline (en nee ik ben niet zo blond dat ik een retweet niet kan onderscheiden van een normale of directe tweet)
Ceetje heeft nu drie volle weken om het lekker weer gezellig te maken met manneke en meidenquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:43 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
zonder fouten kom je er niet. We blijven mensen, al zijn we moeder
hahahahahaaa, nee, dat bedoel ik niet. Ik heb de kids van de week een beetje verwaarloosd wel, niet veel aandacht kunnen geven. Ze zijn veel bij opa en oma geweest en bij vriendinnetjes, heb ze ook eerlijk gezegd dat ik van de week weinig tijd had voor zequote:Op donderdag 7 juli 2011 22:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ceetje heeft nu drie volle weken om het lekker weer gezellig te maken met manneke en meiden![]()
Ze gaat ons voor drie hele weken vergeten, laat de ipad verstoffen en we moeten ons over drie weken weer gewoon aan haar voorstellen
quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Neu niet echt, blonde highlights maar die staan niet op mijn G+ foto
Verbaast mij niet echt hoor... daarom zeg ik ook dat je ons best voor drie weekjes mag vergeten, daarna je ipad afstoffen en ons weer opzoeken hoor. Zijn toch wat meer vervelende weekjes geweest dan deze week alleenquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:55 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hahahahahaaa, nee, dat bedoel ik niet. Ik heb de kids van de week een beetje verwaarloosd wel, niet veel aandacht kunnen geven. Ze zijn veel bij opa en oma geweest en bij vriendinnetjes, heb ze ook eerlijk gezegd dat ik van de week weinig tijd had voor ze
als dat zo af en toe gebeurt, omdat het nodig is, zullen ze toch geen trauma's van krijgenquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:55 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hahahahahaaa, nee, dat bedoel ik niet. Ik heb de kids van de week een beetje verwaarloosd wel, niet veel aandacht kunnen geven. Ze zijn veel bij opa en oma geweest en bij vriendinnetjes, heb ze ook eerlijk gezegd dat ik van de week weinig tijd had voor ze
hahaquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:04 schreef MaryMouse het volgende:
en nu eindelijk wordt een collega wakker
wat dat Google+ gebeuren nu is
Is notabene de guy die mij de invite voor Wave heeft bezorgt... Heeft zeker de afgelopen weken onder een steen geleefd
daar houden we je wel aanquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:59 schreef Ceetje.. het volgende:
ach, ik zal zeker geen avonden komen meekleppen hiero, maar af en toe een leuk fotootje van hoe geweldig bij het in onze geweldig zomerpaleisje hebben
hey Kokjequote:Op donderdag 7 juli 2011 23:06 schreef superkokje het volgende:
goei 's avonds![]()
kom ff buurten voor MArt begint
quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:06 schreef superkokje het volgende:
goei 's avonds![]()
beetje te oud voor jouquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kokje
mijn favoriete kokkie in Nederland
ken ik ook maar een ander kokje en die is inmiddels 70+
Ja, lach maar, maar de invite truuc via toevoegen aan circel, sharen etc. blijkt bij hem niet te werken, en hij heeft wel een gmail accountquote:
ik doe er nog niet veel mee, maar dat komt omdat er ook nog maar weinig mensen op zittenquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:04 schreef MaryMouse het volgende:
en nu eindelijk wordt een collega wakker
wat dat Google+ gebeuren nu is
Is notabene de guy die mij de invite voor Wave heeft bezorgt... Heeft zeker de afgelopen weken onder een steen geleefd
De invites zijn weer geSloten, heb ik her en der gelezen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, lach maar, maar de invite truuc via toevoegen aan circel, sharen etc. blijkt bij hem niet te werken, en hij heeft wel een gmail account![]()
en nu hou ik erover op voor ik weer naar DIG of GC getrapt wordt
ha die kokje. goeienaaf, weer precies op tijdquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:06 schreef superkokje het volgende:
goei 's avonds![]()
ik heb het niet eens, en al die social sites worden me toch teveelquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:10 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik doe er nog niet veel mee, maar dat komt omdat er ook nog maar weinig mensen op zitten
ach, soms wel lachenquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:11 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik heb het niet eens, en al die social sites worden me toch teveel
quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:11 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ha die kokje. goeienaaf, weer precies op tijd![]()
![]()
![]()
![]()
Had je geen lekkere hapjes over ofzo, Ceetje heeft trek in iets lekkers maar heeft niks meer in huis (zelfs geen tijd gehad boodschappen te doen, shoarmaturk, griekseturk, chinees, friettent hebben zat verdiend aan ons van de week)quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:12 schreef superkokje het volgende:
[..]
![]()
![]()
hoop dat hjet morgen ook lukt, maar ben er bang voor. kon vandaag op tijd weg, morgen afsluiten
quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:11 schreef TjetMaster het volgende:
[..]
De invites zijn weer geSloten, heb ik her en der gelezen.
He maar dat is 't mooie van Google+ hoef je er nog maar één te hebbenquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:11 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik heb het niet eens, en al die social sites worden me toch teveel
Maar ja, nadat je afgesloten hebt heb je ook wel vakantie hè...... (of heb je die ook al weer in midden moeten knippen)quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:12 schreef superkokje het volgende:
[..]
![]()
![]()
hoop dat hjet morgen ook lukt, maar ben er bang voor. kon vandaag op tijd weg, morgen afsluiten
quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:14 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Had je geen lekkere hapjes over ofzo, Ceetje heeft trek in iets lekkers maar heeft niks meer in huis (zelfs geen tijd gehad boodschappen te doen, shoarmaturk, griekseturk, chinees, friettent hebben zat verdiend aan ons van de week)
no way. ikke 9 dagen vrijquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar ja, nadat je afgesloten hebt heb je ook wel vakantie hè...... (of heb je die ook al weer in midden moeten knippen)
quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:17 schreef superkokje het volgende:
[..]
![]()
Ze hadden honger vandaag, Kwam tekort
Was kunst en vliegwerk vandaag
gasten toch happy de deur uit
Hadden een buffet. Is me in al die jaren dat ik chef ben 3 keer overkomen, zegt genoeg denk ikquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
tekort
![]()
gelukkig je gasten toch happy de deur uit
Of meer gasten, of de gasten aten meer dan een gemiddeld persoon toch? Niets om over wakker te liggenquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:19 schreef superkokje het volgende:
[..]
Hadden een buffet. Is me in al die jaren dat ik chef ben 3 keer overkomen, zegt genoeg denk ik
eh, na morgen toch pasquote:
quote:
worteltjesquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:14 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Had je geen lekkere hapjes over ofzo, Ceetje heeft trek in iets lekkers maar heeft niks meer in huis (zelfs geen tijd gehad boodschappen te doen, shoarmaturk, griekseturk, chinees, friettent hebben zat verdiend aan ons van de week)
Ceetje slaapquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:27 schreef Ceetje.. het volgende:
Ik ga d'r ook vandoor Muisje, Kokje en Tjet.
Oogjes zakken dicht, morgen nog een ochtendje stressen. Duim allemaal voor mij dat het beperkt blijft tot een ochtendje stressen, meer ga ik niet trekken denk ik.
Truste allemaal en tot morgen misschien nog. Wil vrijdag vroeg naar bed, moet zaterdag eind vd middag nog een heel eind rijden (parijs bordeaux)![]()
![]()
![]()
![]()
tot morgenquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:27 schreef Ceetje.. het volgende:
Ik ga d'r ook vandoor Muisje, Kokje en Tjet.
Oogjes zakken dicht, morgen nog een ochtendje stressen. Duim allemaal voor mij dat het beperkt blijft tot een ochtendje stressen, meer ga ik niet trekken denk ik.
Truste allemaal en tot morgen misschien nog. Wil vrijdag vroeg naar bed, moet zaterdag eind vd middag nog een heel eind rijden (parijs bordeaux)![]()
![]()
![]()
![]()
ik heb je mailadres al doorgemailed naar mijn werk. eeeeh, op mijn werk mail ik onder mijn meisjesnaam, maar de voornaam blijft hetzelfde, hahahahaha, dan weet je dat. Groetjessssssquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ceetje slaap![]()
en je hulplijntje staat klaar voor je morgen hoor
ik kom morgen nog wel even, maar niet te lang, moet wel wakker blijven achter 't stuur hequote:
quote:
truste muisje ook dan, en kokje, jij voor straks ook slaap lekkerquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
kokje ik ga ook
veel plezier bij Mart
truste meisjesquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
kokje ik ga ook
veel plezier bij Mart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |