Heb zelf ook tijdje schoudertas gehad maar heeft wel veel nadelen. Zelfde geldt voor rugzakken.quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:29 schreef nexusje het volgende:
[..]
bowlingtas is ontzettend gayen een schoudertas, mwah, kvind het niks persoonlijk
dat zijn?quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:30 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Heb zelf ook tijdje schoudertas gehad maar heeft wel veel nadelen. Zelfde geldt voor rugzakken.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:34 schreef Gemaskerde het volgende:
Tevens m'n tassen
[ afbeelding ]
Heb dezelfde ook in het zwart, beide niet van Eastpak maar lijkt er wel enorm veel op.
Heb ook nog schoudertas
[ afbeelding ]
Deze om precies te zijn. Maar ben uitgekeken op rugtassen en schoudertassen. Zijn mij beide iets te middelbare school.
No offence, maar ik ben niet bang dat mensen mij homo o.i.d. vinden.quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:35 schreef nexusje het volgende:
[..]te middelbaar, nu loop je met zn gay bowlingzak?
nike sb elephant backpack met cement leren stiksels, heb hem zelf niet zou hem nog steeds graag willenquote:Op donderdag 7 juli 2011 20:45 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die heb ik ook trouwens, maar dan de groene variant.
Mooi spul en degelijk, volgens mij nergens meer te krijgen, misschien zou je hem nog kunnen vinden bij een obscure skateshop!quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:49 schreef nexusje het volgende:
[..]
nike sb elephant backpack met cement leren stiksels, heb hem zelf niet zou hem nog steeds graag willen
Zijn als een tijdje weg, kben wel thuis in die hype. Kan het wel via ebay etc. kopenquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mooi spul en degelijk, volgens mij nergens meer te krijgen, misschien zou je hem nog kunnen vinden bij een obscure skateshop!
wwwooaaw die is wel kk vet zeg.quote:
Deuterquote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:18 schreef Biefstuk het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie ervan? Ik krijg er verschillende reacties over
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |