Northface! Goed bezigquote:
quote:
Dat is gewoon een Folk-bandje inderdaad, is wel baas overigens.quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:02 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]![]()
Dat is toch zo'n Folk/ Viking metal band?
Waren op de middelbare school opeens veel alto's fan van die band.
Nee, dat is het niet.quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat is gewoon een Folk-bandje inderdaad, is wel baas overigens.
Folk idd, geen viking metalquote:Op donderdag 7 juli 2011 20:02 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]![]()
Dat is toch zo'n Folk/ Viking metal band?
Waren op de middelbare school opeens veel alto's fan van die band.
Metal
Messenger bag ook wel, alleen vind ik die zelf niet zo comfortabel als een rugzak.quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:05 schreef DiemenZijde het volgende:
ik ben ook al een tijd opzoek naar een geschikte tas. Maar is een rugzak niet een beetje de norm voor mannen of worden andere soort tassen ook geaccepteerd?
groet
Naar m'n mening worden alle soorten tassen geaccepteerd, draag wat je zelf wilt.quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:05 schreef DiemenZijde het volgende:
ik ben ook al een tijd opzoek naar een geschikte tas. Maar is een rugzak niet een beetje de norm voor mannen of worden andere soort tassen ook geaccepteerd?
groet
* bijna allequote:Op donderdag 7 juli 2011 20:08 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Naar m'n mening worden alle soorten tassen geaccepteerd, draag wat je zelf wilt.
Mwah vind nektasjes wel kunnen mits je je verder goed kleed en het niet Gucci, LV o.i.d. is.quote:
Veel tassen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:09 schreef nexusje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook de enige tas die bij een man hoortquote:Op donderdag 7 juli 2011 20:25 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Veel tassen.
Alleen maar rugzakken.
Schouder-, bowlingtasquote:Op donderdag 7 juli 2011 20:27 schreef nexusje het volgende:
[..]
Ook de enige tas die bij een man hoortwat dacht je dan handtassen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |