quote:Op zondag 9 december 2012 16:24 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ik krijg mijn twijfels als mensen mij zo gaan uitdagen, dan krijg ik de neiging om echt niks te sturen.
Ik wil het nu bijna niet sturen, je verkloot het nu gewoon voor GoGo en dat meen ik, nog 1 keer commentaar en dan stuur ik het niet, ik was het nu wel van plan.quote:Op zondag 9 december 2012 16:25 schreef smitjew het volgende:
[..]
Dit topic is al best oud
Je was gewoon vergeten te sturen.
Homo je weet dat ik toch wel reageer, je wilt gewoon niet sturen.quote:Op zondag 9 december 2012 16:26 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ik wil het nu bijna niet sturen, je verkloot het nu gewoon voor GoGo en dat meen ik, nog 1 keer commentaar en dan stuur ik het niet, ik was het nu wel van plan.
Kom jij er even mooi onderuit. En is het nog een ander zn schuld ook. Top!quote:Op zondag 9 december 2012 16:27 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Oke,. that's it, dan ga ik niks versturen.
Bye.
Hahahah loserquote:Op zondag 9 december 2012 16:26 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ik wil het nu bijna niet sturen, je verkloot het nu gewoon voor GoGo en dat meen ik, nog 1 keer commentaar en dan stuur ik het niet, ik was het nu wel van plan.
Hij had liever paprika chips herinner ik mequote:Op zondag 9 december 2012 16:32 schreef smitjew het volgende:
Gogo als je dit leest dm me effe je gegevens dan stuur ik wel die wafels op.
smitjewquote:Op zondag 9 december 2012 16:32 schreef smitjew het volgende:
Gogo als je dit leest dm me effe je gegevens dan stuur ik wel die wafels op.
Nou een 10tje in totaal, flikker ik er ook nog andere meuk inquote:Op zondag 9 december 2012 16:35 schreef OhNoes het volgende:
8,50 verzendkosten, tot 2kg met afmetingen 100x50x50 (cm)
Vis een optie?quote:Op zondag 9 december 2012 16:36 schreef smitjew het volgende:
[..]
Nou een 10tje in totaal, flikker ik er ook nog andere meuk in
Hahah hollandse nieuwe.quote:
Jij denkt dat je in de positie bent om nog zo arrogant te doen?quote:Op zondag 9 december 2012 16:24 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ik krijg mijn twijfels als mensen mij zo gaan uitdagen, dan krijg ik de neiging om echt niks te sturen.
Ts heeft het beloofd.quote:Op zondag 9 december 2012 16:52 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Zoveel gezeik om wafels, die heb je toch wel in Zweden?
quote:Op zondag 9 december 2012 17:42 schreef gelezwembroek het volgende:
TS moet al 6 maanden wachten tot er eindelijk wafels in zijn voedselbankpakket zitten. Zodat hij deze kan opsturen naar Zweden, pauper!
we are fok, we are legion, and we will never forget.quote:Op zondag 9 december 2012 03:25 schreef Skillstorm het volgende:
Volgende maand for real, pm adres, wat ik precies moet doen etc. beloofd. Je krijgt zelfs meerdere zakken chips.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |