Nee, maar ik hoef ook de zon niet te zien om te weten dat ie bestaat.quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:45 schreef knight18 het volgende:
Maar dan heb jij dus ook niks gezien om te zeggen dat het geen dwergster is?
http://www.2012hoax.org/eleninquote:Hyperbolic Comet
According to the JPL Small Body Database9 C/2010 X1 is a Hyperbolic Comet, meaning that it will not return. However, Leonid Elenin has calculated10 that due to perturbations to the comet's orbit from the gas giant planets, that the orbit of his comet will be modified to a long-period elliptical orbit, and that it will return in about 10,000 years.
quote:A planet of pure Evil - that's how this Dark Star-like object was depicted in 5th Element. Author Andy Lloyd draws a parallel between this fictional evil entity and the concept of an incoming Planet X body. Were the makers of the movie thinking about Nibiru? The appearance of the evil planet in the movie is similar to a brown dwarf, too.
dat maakt het idd zo vreemd ;squote:Op donderdag 7 juli 2011 17:03 schreef knight18 het volgende:
vanwaar al die aardbevingen telkens als er een alignment is?
Er zijn altijd aardbevingen, ook als er geen "alignments" zijn.quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:03 schreef knight18 het volgende:
Ik weet dat dit een beetje zwak is, maar alles wat daarover te zeggen is, is dat dat gewoon toeval is. Toen ik voor het eerst een filmpje zag over Elenin was dat ook wat mij half overtuigde dat er serieus iets aan zat te komen.. Ik heb zelfs mijn telescoop gekocht doordat mijn interesse in het heelal vooral is gewekt door het Elenin verhaal.quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:03 schreef knight18 het volgende:
Als je met harde cijfers aan gaat komen, wel graag een bron erbij.quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:08 schreef Truthfinder7 het volgende:
Deze vond ik ook sterk, als het dan gewoon een doodnormale komeet is....
En daar hebben we al weer de volgende toevalligheid.
NASA besteedt veel meer tijd aan Elenin dan aan welke ander komeet dan ook.
In de afgelopen 7 maanden is het 2.182 keer door NASA ''geobserveerd".
Geen enkel ander ruimte object in de buurt van de aarde is zo vaak ''geobserveerd'' als Elenin.
Ter vergelijking, de komeet Levy is sinds 2006 maar 324 keer ''geobserveerd''.
Ook het enige ruimte object waarvoor NASA nog geen exacte grootte heeft gegeven is Elenin.
En geen foto's zoals we vorige week hebben gezien.
En het eigen personeel wordt voorbereidt op een ramp.
En.............zo kunnen we nog wel even doorgaan.
Van het internet gehaald.
Moet ik nu naar jou pijpen gaan dansen?quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:09 schreef Boomvorm het volgende:
[..]
Ik weet dat dit een beetje zwak is, maar alles wat daarover te zeggen is, is dat dat gewoon toeval is. Toen ik voor het eerst een filmpje zag over Elenin was dat ook wat mij half overtuigde dat er serieus iets aan zat te komen.. Ik heb zelfs mijn telescoop gekocht doordat mijn interesse in het heelal vooral is gewekt door het Elenin verhaal.
Feit is alleen dat Elenin gewoon een komeet is, en dus is het jammer dat ik het niet kan onderbouwen, maar de alignments zijn gewoon toevalligheden. Plus dat je niet moet vergeten dat er maar 2 daadwerkelijke alignments geweest zijn - die van Japan bijvoorbeeld verschilde 3 dagen.
[..]
Als je met harde cijfers aan gaat komen, wel graag een bron erbij.
Ik weet niet waar je dat vandaan hebt, maar NASA besteedt helemaal geen aandacht aan Elenin. Ze hebben er melding van gemaakt, meer niet.quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:08 schreef Truthfinder7 het volgende:
Deze vond ik ook sterk, als het dan gewoon een doodnormale komeet is....
En daar hebben we al weer de volgende toevalligheid.
NASA besteedt veel meer tijd aan Elenin dan aan welke ander komeet dan ook.
In de afgelopen 7 maanden is het 2.182 keer door NASA ''geobserveerd".
Geen enkel ander ruimte object in de buurt van de aarde is zo vaak ''geobserveerd'' als Elenin.
Ter vergelijking, de komeet Levy is sinds 2006 maar 324 keer ''geobserveerd''.
Ook het enige ruimte object waarvoor NASA nog geen exacte grootte heeft gegeven is Elenin.
En geen foto's zoals we vorige week hebben gezien.
En het eigen personeel wordt voorbereidt op een ramp.
En.............zo kunnen we nog wel even doorgaan.
Van het internet gehaald.
Zal je wel denken ja.quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:22 schreef knight18 het volgende:
een gek idee. Als nasa niet wilde dat mensen wisten dat dwergster eraan kwam waarom hebben ze dan uberhaupt verteld dat elenin eraan komt? Was het niet makkelijker voor hun om gewoon niks te zeggen?
Dan kijken er al meerdere mensen naar, en die zijn niet te controleren/tegen te houden om het te publiceren.quote:Hé, als ik daar-en-daar heen kijk met de telescoop zie ik dat-en-dat, zien jullie dat ook?
Als je verder leest in dat topic, zie je dat mensen zelf aan kunnen geven dat ze hem hebben geobserveerd, het zijn dus niet alleen de observaties van NASA, maar ook van amateur astronomen. Dus het is logisch dat Elenin veel meer observaties heeft, want hoax.quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:14 schreef Truthfinder7 het volgende:
http://www.godlikeproductions.com/forum1/message1550883/pg1
Link is weer weg gehaald, toevallig he?
Laten we i.d.d maar hopen dat het een hoax is!quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:48 schreef Boomvorm het volgende:
[..]
Als je verder leest in dat topic, zie je dat mensen zelf aan kunnen geven dat ze hem hebben geobserveerd, het zijn dus niet alleen de observaties van NASA, maar ook van amateur astronomen. Dus het is logisch dat Elenin veel meer observaties heeft, want hoax.
Aangezien ik toch uiteindelijk dood zal gaan, zou ik vereerd zijn om het einde van de mensheid mee te maken. Alleen is deze hoax nu zo duidelijk een hoax geworden, dat het niet eens de moeite meer is om erin te 'geloven'.quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:50 schreef Truthfinder7 het volgende:
[..]
Laten we i.d.d maar hopen dat het een hoax is!
Een publiek programma openen en naar Elenin kijken maakt je geen amateur astronoom. Ik kan je verzekeren dat er geen enkele astronoom is die met behulp van een eigen telescoop probeert te bewijzen dat Elenin iets anders is dan een komeet.quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:51 schreef Truthfinder7 het volgende:
Maar er zijn evengoed amateur astronomen die zeggen dat het een bruine dwerg is.
Hoe weet je dat zo zeker?quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:52 schreef Boomvorm het volgende:
[..]
Aangezien ik toch uiteindelijk dood zal gaan, zou ik vereerd zijn om het einde van de mensheid mee te maken. Alleen is deze hoax nu zo duidelijk een hoax geworden, dat het niet eens de moeite meer is om erin te 'geloven'.
Zoals ik al een paar keer heb gezegd, zou een dwergster op deze afstand al duidelijk zichtbaar zijn. Als we echter nog verder gaan, en het over de theorie hebben dat NASA ons voor de gek houdt door orbits van Elenin te veranderen in hun JPL, dan kan ik er ook weinig over zeggen. Maar ik ga er vanuit dat dit niet gebeurt - en zo wel, dan is het de discussie niet waard want zullen we nooit te weten kunnen komen wat de waarheid is.quote:
Ben ik met je eens!quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:55 schreef Boomvorm het volgende:
[..]
Zoals ik al een paar keer heb gezegd, zou een dwergster op deze afstand al duidelijk zichtbaar zijn. Als we echter nog verder gaan, en het over de theorie hebben dat NASA ons voor de gek houdt door orbits van Elenin te veranderen in hun JPL, dan kan ik er ook weinig over zeggen. Maar ik ga er vanuit dat dit niet gebeurt - en zo wel, dan is het de discussie niet waard want zullen we nooit te weten kunnen komen wat de waarheid is.
Dezelfde mensen die zeggen dat nasa liegt gebruiken toch de bronnen (JPL) van nasa om te kijken wanneer planeten met elenin in een lijn staan .Lijkt me nogal gek. Een bron gebruiken waarvan je zefl aangeeft dat het gelogen isquote:Op donderdag 7 juli 2011 17:55 schreef Boomvorm het volgende:
[..]
Zoals ik al een paar keer heb gezegd, zou een dwergster op deze afstand al duidelijk zichtbaar zijn. Als we echter nog verder gaan, en het over de theorie hebben dat NASA ons voor de gek houdt door orbits van Elenin te veranderen in hun JPL, dan kan ik er ook weinig over zeggen. Maar ik ga er vanuit dat dit niet gebeurt - en zo wel, dan is het de discussie niet waard want zullen we nooit te weten kunnen komen wat de waarheid is.
Ik geloof wel dat ze gedeeltelijk liegen die NASA.quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:57 schreef knight18 het volgende:
[..]
Dezelfde mensen die zeggen dat nasa liegt gebruiken toch de bronnen (JPL) van nasa om te kijken wanneer planeten met elenin in een lijn staan .Lijkt me nogal gek. Een bron gebruiken waarvan je zefl aangeeft dat het gelogen is
Precies, uiteindelijk is de hele hoax ontstaan door de JPL browser.quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:57 schreef knight18 het volgende:
[..]
Dezelfde mensen die zeggen dat nasa liegt gebruiken toch de bronnen (JPL) van nasa om te kijken wanneer planeten met elenin in een lijn staan .Lijkt me nogal gek. Een bron gebruiken waarvan je zefl aangeeft dat het gelogen is
Dat sowiesoquote:
Van mij zijn er ook niet veel foto's online te vinden hoorquote:Op donderdag 7 juli 2011 18:06 schreef Truthfinder7 het volgende:
Oke deze komeet of wat het dan ook is, is ontdekt door een zekere L.E waar we niets van horen (verdwenen?) Dan kunnen ze wel de baan bekent maken, misschien liegen ze daar ook over? ik weet het niet. Maar ze laten hem niet zien via foto`s of ander materiaal. Alleen zien we wat vage foto`s van deze zogenaamde L.E wtf is er gaande?
Voor zover ik weet weten we nog niet eens of iets sneller kan gaan dan de snelheid van het licht, laat staan berekenen dat iets 21 keer sneller gaat.quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:09 schreef Truthfinder7 het volgende:
Volgens bepaalde wetenschappers komt er ook een signaal vanaf die sneller gaat dan 21 maal licht snelheid wtf?
Niets gaat sneller dan het licht:Pquote:Op donderdag 7 juli 2011 18:09 schreef Truthfinder7 het volgende:
Volgens bepaalde wetenschappers komt er ook een signaal vanaf die sneller gaat dan 21 maal licht snelheid wtf?
Dat zijn geen amateurastronomen, dat zijn fantasten zoals Terral.quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:51 schreef Truthfinder7 het volgende:
Maar er zijn evengoed amateur astronomen die zeggen dat het een bruine dwerg is.
Er staat een uitzending van de Russische tv op het youtube waarin hij uitgebreid aan het woord komt.quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:11 schreef Resistor het volgende:
[..]
Van mij zijn er ook niet veel foto's online te vinden hoor
Terral is iemand die zich astronoom noemt. Een groot deel van de onzin in de openingstekst van deze draad komt uit de koker van Terral. Terral plaatst filmpjes op het internet van "Elenin/Niburu" en dat is dan Mars. Hij beweert ook dat kometen een heel sterk magnetisch veld hebben, terwijl ze helemaal geen magnetisch veld hebben. En meer van dat soort onzin. Zo zijn er nog een paar die op het internet labiele mensen en onschuldige kinderen de stuipen op het lijf jagen met hun onzinnige doemverhalen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |