SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:41 schreef MarkoAlmelo het volgende:
hier dan het plaatjegoed bedacht, maar wel beetje misplaatst op dit moment vind ik...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(_/_)
(='.'=)
(")_(")
+1, iets te vroeg voor nog vind ik. Net bekendgemaakt dat er een dode is gevallen...quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:45 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
goed bedacht, maar wel beetje misplaatst op dit moment vind ik...
quote:Ook logisch dat dit gebeurt, met Theo Janssen is er toch een steunpilaar vertrokken
Hoi Selmaquote:
PLUS heel veel!!!quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:59 schreef FCTVCF het volgende:
Tyf lekker op met die kutgrappen hier.. ik dacht in het TUKKERS op Fok kan ik nog wel komen zonder die grappen te zien, maar goed niet dus.
Eensch.quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:59 schreef FCTVCF het volgende:
Tyf lekker op met die kutgrappen hier.. ik dacht in het TUKKERS op Fok kan ik nog wel komen zonder die grappen te zien, maar goed niet dus.
Babi pangangquote:Op donderdag 7 juli 2011 17:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Net terug van de chinees btw, met een speciaalmenu voor 2 personen.
Zoals het een goeie chinees betaamt is dit genoeg voor 4![]()
O.a.quote:
Dat is minder, sterkte!quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:59 schreef DeKleineBaas het volgende:
Buurjongen van mij schijnt 1 van de zwaargewonden te zijn .
Hij is verder niet in levensgevaar maar ligt wel flink in de kreukels .
quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:59 schreef DeKleineBaas het volgende:
Lol oke, dat is inderdaad wel het mooie aan oldenzaal...quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:42 schreef MarkoAlmelo het volgende:
hehe. vorig jaar was het ook raak met regenen. Wel gelachen met slippartijen
he'j bezoek?quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Net terug van de chinees btw, met een speciaalmenu voor 2 personen.
Zoals het een goeie chinees betaamt is dit genoeg voor 4![]()
quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:59 schreef DeKleineBaas het volgende:
Nee, maar dan hek wat liggen als ik niet wil koken.quote:
slimquote:Op donderdag 7 juli 2011 20:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee, maar dan hek wat liggen als ik niet wil koken.
quote:
das kut, ik schrok echt toen ik op het nieuws hoorde dat er een dode was gevallenquote:Op donderdag 7 juli 2011 18:59 schreef DeKleineBaas het volgende:
dankjewel!quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:23 schreef Ratelslangetje het volgende:
@ Sander en Hen: Fijne vakantie!En gaarne weer heelhuids terugkomen.
wel heel druk bezigquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Even het laatste halfuurtje van Platoon kijken, moest tussendoor draaien op Radio49
quote:
quote:
Jup, woon boven de oude Plusquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:24 schreef MarkoAlmelo het volgende:
he sylvana. Je woont dus op de riet? Grappig! Dan woon ik vlakbij
Aah oke grappig! leuk leukquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:32 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Jup, woon boven de oude Plus
Morgen openingsfeestje van Totally Music met optreden van Sam Enough![]()
Ik kom ook wel ffies langsquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:01 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Zekers, gratis hapjes, drankjes en muziek is altijd leuk natuurlijk
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:13 schreef ReMcOrE het volgende:
23 jarige man zou nu ook overleden zijn n.a.v. gisteren...
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:36 schreef Redbaron het volgende:
Vnaamd een balletje trappen met Bas en Marko, meer mensen die daar zin in hebben??
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:36 schreef Redbaron het volgende:
Vnaamd een balletje trappen met David en Marko, meer mensen die daar zin in hebben??
Ik lees het net jaquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:13 schreef ReMcOrE het volgende:
Matig.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:13 schreef ReMcOrE het volgende:
Nee, ga lekker uitgebreid eten en bijk(l)etsen met vriendliefquote:
Hier ook pastaquote:
met vers fruit en chocoladesausquote:
Bohquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:58 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Hier ook pasta
Als voorgerecht net carpaccio gegeten, nu pasta maken en als toetje een
[..]
met vers fruit en chocoladesaus
Dat ziet er wel fokking ranzig uitquote:
en dat blafapparaat opt eind!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Leuk veldje wel, alleen jammer van die kuilen
* Redbaron stemt voorquote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Even een balletje opgooien;
Een "grote" ToF-voetbalmeet een keer deze zomer? Hoe denkt men daar over?
Geen interesse.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Bohquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:53 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Jij mag ook in cheerleaderpakje komen
Neem ik wel hennessy mee
Okequote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:53 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Jij mag ook in cheerleaderpakje komen
Neem ik wel hennessy mee
*fap fap*quote:
waarom voetbal?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
neee..kwas voetballenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:53 schreef Sylvana het volgende:
@MarkoAlmelo Ben je nog bij opening Totally Music geweest? Was erg gezellig! En Sam Enough is een leuk bandje zeg!
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:51 schreef Redbaron het volgende:
Boh, zometeen maar eens op de fietsnaar Borne...
Heb er nu al zin in
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:51 schreef Redbaron het volgende:
Boh, zometeen maar eens op de fietsnaar Borne...
Heb er nu al zin in
quote:
Jullie doen net alsof dat een goede zaak isquote:
Ik had niet anders verwacht, m'n rosse kameraad.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:58 schreef Redbaron het volgende:
[..]
[..]
Jullie doen net alsof dat een goede zaak is
De enige reden dat ik op de fiets ga is dat er een tap is met een 50l vat..
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht, m'n rosse kameraad.
ik kan niet echt voetballen, maar als ik op de nog vast te stellen datum kan wil ik best meedoenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
David: Marko ook nietquote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:26 schreef ReMcOrE het volgende:
moi
Tropical Night @ Rietmolen was tof gisteren, vanavond weer die kant op![]()
[..]
ik kan niet echt voetballen, maar als ik op de nog vast te stellen datum kan wil ik best meedoen
Herhaling ofniet van ihvh? of nieuwe afleveringen?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:08 schreef Sylvana het volgende:
Ik zit met de schoonfamilie tv te kijken (ik hou van Holland, minute to win it etc) Ouderwetse gezelligheid dus
wie wat waar ?quote:
Whehe. Blijft mooiquote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:27 schreef Sylvana het volgende:
@MarkoAlmelo Ja van die witte eend, maar heb ook paar anderen op Youtube bekeken net
(Zit op mn telefoon te internetten en quotes worden verneukt, vandaar dat ik met @ reageer)
Ik wil ook wel!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Iedereen mag komenquote:Op zondag 10 juli 2011 11:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik wil ook wel!
Of krijgen we dan weer het gezeur dat het niets voor vrouwen is?
Klopt, ik hoorde ook een bult sirenes inderdaad rond 1 uur. op geleraaf.nl staan wel enkele foto'squote:Op zondag 10 juli 2011 16:37 schreef Sylvana het volgende:
Goedemiddag
Was trouwens nog brand in de Zwanebloemstraat vannacht. Politie, ambulance, meerdere brandweerwagens etc. Twee bewoners voor de zekerheid naar ziekenhuis afgevoerd, maar waarschijnlijk niks ernstigs, want lees er op internet verder niks over.
Die zijn idd geweldig jaquote:Op zondag 10 juli 2011 15:42 schreef Daywalk3r het volgende:
Gisteren bij Hellendoorn speelden Plork en de aannemers! Wat een stoere band![]()
Headbangen en bier gooien
Ik heb ook nog wel foto's gemaakt, had mn camera toch nog mee vanwege opening Totally Musicquote:Op zondag 10 juli 2011 16:40 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Klopt, ik hoorde ook een bult sirenes inderdaad rond 1 uur. op geleraaf.nl staan wel enkele foto's
Klinktquote:Op zondag 10 juli 2011 18:35 schreef Redbaron het volgende:
Pff dat was me de avond/dag wel weer..
Gister gewoon 50l bier en 2krat doorheen gejast, toen naar Hengelo.. 6u vanmorgen thuis en om 10.30 er weer uit..
Nu eten en maar eens lam op de bank hangen
bier gooienquote:Op zondag 10 juli 2011 15:42 schreef Daywalk3r het volgende:
Gisteren bij Hellendoorn speelden Plork en de aannemers! Wat een stoere band![]()
Headbangen en bier gooien
Grolsch is zonde om mee te gooien, maar op festivals hebben ze heel vaak Heineken/Bavaria/Amstel en dat is toch niet te zuipen, dus prima "gooibier"quote:
bierenbeulenquote:Op zondag 10 juli 2011 21:01 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Grolsch is zonde om mee te gooien, maar op festivals hebben ze heel vaak Heineken/Bavaria/Amstel en dat is toch niet te zuipen, dus prima "gooibier"
Heb jij Ekdom gezien/ live gehoord?quote:Op zondag 10 juli 2011 21:30 schreef ReMcOrE het volgende:
goedenavond
Gerard Ekdom was geniaal, wat een held
maar niet echt wat voor een zomerfeest denk ik
nee, dat was dus ekdomquote:
Selmaquote:
Inderdaad, hoe sneuquote:Op zondag 10 juli 2011 23:39 schreef sjoemie1985 het volgende:
hoor net op rtl nieuws dat er iemand is om gekomen bij een vecht partij in lucky.
een jongen van een jaar of 20 dacht ik, in elkaar getrapt door een aantal jongeren.![]()
![]()
ja hoor. Mr. Green woont in de buurt. Daar heb ik samen met nog wat anderen geslaenquote:Op maandag 11 juli 2011 00:02 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Jazeker.Jij ook? En nog een beetje kunnen slapen daaro?
Deed ik ook nietquote:
nog niet duurt nog +/- 2 weken.quote:Op maandag 11 juli 2011 14:57 schreef Daywalk3r het volgende:
Alle tukkers op vakantie ofzo trouwens?
quote:Op maandag 11 juli 2011 16:10 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
nog niet duurt nog +/- 2 3 weken.
Inmiddels denken ze dat hij 1 klap heeft gehad en is overleden aan een hartstilstand. Maar erg triest iddquote:Op zondag 10 juli 2011 23:39 schreef sjoemie1985 het volgende:
hoor net op rtl nieuws dat er iemand is om gekomen bij een vecht partij in lucky.
een jongen van een jaar of 20 dacht ik, in elkaar getrapt door een aantal jongeren.![]()
![]()
Nee hoor, heb vaker met jou gevoetbaldquote:Op zondag 10 juli 2011 11:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik wil ook wel!
Hij past wel goed bij mijn klerenquote:Op maandag 11 juli 2011 18:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Gelukkig is 't een Strat, anders was die gitaar helemáál afzichtelijk
Ben werken in zwollequote:Op maandag 11 juli 2011 18:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Markoooooooooooooooo
Woensdag voetbal'n?
Jesis... nu ook al hello kitty op gitaren?quote:Op maandag 11 juli 2011 18:40 schreef Sylvana het volgende:
Goedeavond
[..]
Inmiddels denken ze dat hij 1 klap heeft gehad en is overleden aan een hartstilstand. Maar erg triest idd
Hier trouwens nog ruim een maand wachten voor we op vakantie naar Mallorca gaan.
Nog even een fotootje van de opening van Totally Music van afgelopen zaterdag:
[ afbeelding ]
Ik speel geen gitaar, maar deze vond ik wel erg cute
Ja, en ze spelen kutquote:Op maandag 11 juli 2011 18:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jesis... nu ook al hello kitty op gitaren?
Hij hing naast die van Kiss, die combi vond ik ook wel weer grappigquote:Op maandag 11 juli 2011 18:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tja, ze zijn dan ook bedoeld als instapmodel voor kleine kindjesquote:Op maandag 11 juli 2011 18:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, en ze spelen kut
Heb het een keer geprobeerd met een stukje uit AILD's Comfort Betrays
was het maar kut, dan zat je niet te klagenquote:Op maandag 11 juli 2011 18:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, en ze spelen kut
Heb het een keer geprobeerd met een stukje uit AILD's Comfort Betrays
quote:Op maandag 11 juli 2011 18:56 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
was het maar kut, dan zat je niet te klagen
Truequote:Op maandag 11 juli 2011 18:56 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
was het maar kut, dan zat je niet te klagen
Hmm, zag er een keer een gitarist op spelen.. bij een punkconcertquote:Op maandag 11 juli 2011 18:55 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Tja, ze zijn dan ook bedoeld als instapmodel voor kleine kindjes
quote:Op maandag 11 juli 2011 19:04 schreef rulerofdeath het volgende:
zoo, ik ben ook weer aan het uitzenden
Hier in Enschede heb je bij de American Guitarstore (ofzo) een Twente gitaar.. Beter?quote:Op maandag 11 juli 2011 18:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die zaak is tof, maar duurquote:Op maandag 11 juli 2011 19:13 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Hier in Enschede heb je bij de American Guitarstore (ofzo) een Twente gitaar.. Beter?
quote:Op maandag 11 juli 2011 19:13 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Hier in Enschede heb je bij de American Guitarstore (ofzo) een Twente gitaar.. Beter?
Ik ben d'r weer, was lachen!quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:23 schreef Ratelslangetje het volgende:
@ Sander en Hen: Fijne vakantie!En gaarne weer heelhuids terugkomen.
Nu al? Dat is snel. Vertel..hoe was het?quote:Op maandag 11 juli 2011 19:25 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ik ben d'r weer, was lachen!
Ik haat gitaren maar die is idd cutequote:Op maandag 11 juli 2011 18:40 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Nog even een fotootje van de opening van Totally Music van afgelopen zaterdag:
[ afbeelding ]
Ik speel geen gitaar, maar deze vond ik wel erg cute
Weekend parijsquote:Op maandag 11 juli 2011 19:47 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nu al? Dat is snel. Vertel..hoe was het?
quote:Op maandag 11 juli 2011 19:51 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Weekend parijs, mooi, veel gezien, goed weer gehad.
Aiii.quote:nu wel een blaar op mn voet
Nóg wel ja. Als het hier nog warmer wordt niet.quote:
is het daar zo warm dan?quote:Op maandag 11 juli 2011 20:16 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nóg wel ja. Als het hier nog warmer wordt niet.Het trekt al mn energie weg.
Na die paar dagen Tsjechië vind ik het hier nu heerlijk.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:18 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
is het daar zo warm dan?hier valt het wel mee...
helaas went het snel hier, straks vind je het weer frisquote:Op maandag 11 juli 2011 20:19 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Na die paar dagen Tsjechië vind ik het hier nu heerlijk.
Verdomme, t was daar heter dan Afrika
Zal ik langskomen met zo'n grote verenwaaier?quote:Op maandag 11 juli 2011 20:16 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Jaaa en dan ga ik liggen op een sofa als een Cleopatra.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:21 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Zal ik langskomen met zo'n grote verenwaaier?
Buiten gaat het nog wel maar binnen is het vreselijk.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:18 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
is het daar zo warm dan?hier valt het wel mee...
Omgquote:Op maandag 11 juli 2011 19:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hmm, zag er een keer een gitarist op spelen.. bij een punkconcert
het is hier ook al knetterwarmquote:Op maandag 11 juli 2011 20:16 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Als het in de buurt is wil ik best mee doen, wel een BBQ aan het tijd neem ik aan.....quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ehm... nee.quote:Op zondag 10 juli 2011 11:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
quote:
QFTquote:
Zou je niet iets beslotens moeten hebben?quote:Op maandag 11 juli 2011 22:32 schreef rulerofdeath het volgende:
rutbeek?
wel kut te komen met het ov trouwens
wil je een orgie houden?quote:Op maandag 11 juli 2011 22:32 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Zou je niet iets beslotens moeten hebben?
Tuurlijk.quote:
50vs50quote:Op maandag 11 juli 2011 22:42 schreef Daywalk3r het volgende:
Of we combineren die bbq en voetbal enzo met de Fok!stival.
Dan kun je mischien een wedstrijdje 50vs50 voetballen
maar je staat aan de andere kant van het veldquote:
Weet ik veelquote:
Een ToF-meetquote:Op maandag 11 juli 2011 22:42 schreef Daywalk3r het volgende:
joah, zit wel wat in.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:47 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Een ToF-meet(incl.voetbal
) moet niet samengaan met het FOK!festival. (als dat uberhaupt doorgaat)
Was ook niet serieus natuurlijk.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:47 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Een ToF-meet(incl.voetbal
) moet niet samengaan met het FOK!festival. (als dat uberhaupt doorgaat)
hoi Hey.quote:
Dat was al afgesproken.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:48 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Was ook niet serieus natuurlijk.
En als jij op voetbal kotst mag jij cheerleaden
quote:Op maandag 11 juli 2011 23:02 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dat was al afgesproken.![]()
![]()
We hebben de Tde O
de F
![]()
TOF! Tukkers Op FOK!![]()
Geen sofWij verdienen lof
Want ToF'ers zijn tof !
quote:Op maandag 11 juli 2011 23:02 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dat was al afgesproken.![]()
![]()
We hebben de Tde O
de F
![]()
TOF! Tukkers Op FOK!![]()
Geen sofWij verdienen lof
Want ToF'ers zijn tof !
quote:
Ja doeiiiiiquote:
quote:Op maandag 11 juli 2011 23:18 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik ga niet meevoetballen, maar cheerleaderen metSelma
zijn en een bbq na afloop, klinkt
dat vind ik best wel een toffe reclame (afgezien van verkeerde biermerk);quote:
heb ik wat gemist? Fok!festival?quote:Op maandag 11 juli 2011 22:42 schreef Daywalk3r het volgende:
quote:
welkomquote:
Gemist zou ik het niet noemenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 08:39 schreef ReMcOrE het volgende:
goedemorgen
[..]
dat vind ik best wel een toffe reclame (afgezien van verkeerde biermerk);
GOOOZÂH!!! en dan rammelen met die kratjes![]()
[..]
heb ik wat gemist? Fok!festival?
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:17 schreef GimmeGore het volgende:
Ik ga wel langs de kant zitten, bier drinken en het eenpersoons spreekkoor uithangen.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:09 schreef Mdrop het volgende:
18 December heb ik nog vrij, voor meer mensen een optie?
Yum lachmacun! Ik had bakpaoquote:
Ook te doen. Beetje zwarte peper erop.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:15 schreef Mdrop het volgende:
Ik moest het doen met 4 witte bolletjes en leverworst van Kips uuut Almelooo!
als we zo gaan reageren, dan laat maarquote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:09 schreef Mdrop het volgende:
18 December heb ik nog vrij, voor meer mensen een optie?
quote:
september / oktober / novemberquote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:43 schreef Mdrop het volgende:
[..]
, waar zat je zelf aan te denken dan, juli is hier gewoon onmogelijk, augustus moet ik ook aardig aan de planning.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:58 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Nieuw stadion Heracles gaat (zo goed als) door![]()
September moet wel kunnen neem ik toch aan.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:07 schreef ReMcOrE het volgende:
september / oktober / november
maar ff serieus, denk dat we september wel kunnen proberen toch?
wat lui aanwijzen om één en ander te regelen? of gewoon iedereen 'inspraak' geven?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:09 schreef Mdrop het volgende:
[..]
September moet wel kunnen neem ik toch aan.
nee hoor, al over 8quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:10 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Dit topic sluit automatisch over 9 posts.
ik vind het primaquote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:09 schreef Mdrop het volgende:
[..]
September moet wel kunnen neem ik toch aan.
nee, 5quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:13 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat lui aanwijzen om één en ander te regelen? of gewoon iedereen 'inspraak' geven?
[..]
nee hoor, al over 8
voor?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |