SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:41 schreef MarkoAlmelo het volgende:
hier dan het plaatjegoed bedacht, maar wel beetje misplaatst op dit moment vind ik...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(_/_)
(='.'=)
(")_(")
+1, iets te vroeg voor nog vind ik. Net bekendgemaakt dat er een dode is gevallen...quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:45 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
goed bedacht, maar wel beetje misplaatst op dit moment vind ik...
quote:Ook logisch dat dit gebeurt, met Theo Janssen is er toch een steunpilaar vertrokken
Hoi Selmaquote:
PLUS heel veel!!!quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:59 schreef FCTVCF het volgende:
Tyf lekker op met die kutgrappen hier.. ik dacht in het TUKKERS op Fok kan ik nog wel komen zonder die grappen te zien, maar goed niet dus.
Eensch.quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:59 schreef FCTVCF het volgende:
Tyf lekker op met die kutgrappen hier.. ik dacht in het TUKKERS op Fok kan ik nog wel komen zonder die grappen te zien, maar goed niet dus.
Babi pangangquote:Op donderdag 7 juli 2011 17:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Net terug van de chinees btw, met een speciaalmenu voor 2 personen.
Zoals het een goeie chinees betaamt is dit genoeg voor 4![]()
O.a.quote:
Dat is minder, sterkte!quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:59 schreef DeKleineBaas het volgende:
Buurjongen van mij schijnt 1 van de zwaargewonden te zijn .
Hij is verder niet in levensgevaar maar ligt wel flink in de kreukels .
quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:59 schreef DeKleineBaas het volgende:
Buurjongen van mij schijnt 1 van de zwaargewonden te zijn .
Hij is verder niet in levensgevaar maar ligt wel flink in de kreukels .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |