Het zal toch meer te maken hebben met weinig deelnemers met eenzelfde muzieksmaak/interesse als de jouwe ranja...quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:46 schreef ranja het volgende:
Ondanks gebrek aan deelnemers
Het is een tourfilm van een tour uit 2004.
Ach, ik ga de discussie niet opnieuw doen, maar het passieve van iedereen die mee doet blijft me wel verbazen. Ik heb liever dat iemand iets vraagt of gokt waar ik op kan antwoorden dan dat ik uit het niks in moet gaan inlepelen tot iemand toehapt.quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:12 schreef Burnett het volgende:
Het zal toch meer te maken hebben met weinig deelnemers met eenzelfde muzieksmaak/interesse als de jouwe ranja...
3 damesquote:Op donderdag 7 juli 2011 20:52 schreef MadMaster het volgende:
Verder dan een gok op Deerhoof of Ladytron (hoewel ik weet dat ze het niet zijn, want maar 2 dames en 1 heer en geen dames op de keyboards) kom ik ook niet en dus heb ik niks te melden...
Maar wat moet je gokken als je werkelijk geen enkel idee en geen enkel aanknopingspunt hebt?quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:28 schreef ranja het volgende:
[..]
Ach, ik ga de discussie niet opnieuw doen, maar het passieve van iedereen die mee doet blijft me wel verbazen. Ik heb liever dat iemand iets vraagt of gokt waar ik op kan antwoorden dan dat ik uit het niks in moet gaan inlepelen tot iemand toehapt.
Het is ook niet leuk hoor om altijd maar verkeerde dingen te moeten gokkenquote:Op donderdag 7 juli 2011 20:28 schreef ranja het volgende:
[..]
Ach, ik ga de discussie niet opnieuw doen, maar het passieve van iedereen die mee doet blijft me wel verbazen. Ik heb liever dat iemand iets vraagt of gokt waar ik op kan antwoorden dan dat ik uit het niks in moet gaan inlepelen tot iemand toehapt.
Idd. Eens.quote:quote:
Op donderdag 7 juli 2011 20:28 schreef ranja het volgende:
[..]
Maar wat moet je gokken als je werkelijk geen enkel idee en geen enkel aanknopingspunt hebt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |