Fotoserie van dagblad Tubantia.quote:Eén dode bij instorting stadion FC Twente
Laatste update: 7 juli 2011 14:58
ENSCHEDE - Bij het instorten van een deel van De Grolsch Veste, het stadion van FC Twente, is donderdag één dode gevallen. Er zijn veertien gewonden gevallen, waarvan twee zwaargewond.
Deel stadion FC Twente ingestort Fotoserie
In totaal worden tien gewonden behandeld in het ziekenhuis. De rest van de gewonden kon ter plaatse worden behandeld. Dit heeft burgemeester Den Oudsten donderdag bekend gemaakt in een persconferentie op het stadhuis in Enschede. Hij sprak van "een groot drama."
Er wordt momenteel nog steeds met speurhonden en camera's gezocht naar mogelijke gewonden. Ook wordt er nog contact gezocht met de familie van de overledene en de gewonden.
quote:Hulplijnen geopend
donderdag 07 juli 2011 | 14:55
ENSCHEDE - Voor familie en bekenden van mogelijke slachtoffers en bouwvakkers die aan het werk waren in De Grolsche Veste is een speciale hulplijn geopend: telnr. 053 4818000. Voor algemene vragen kan gebeld worden met de informatielijn, tel.nr. 053 4815000.
In de omgeving van De Grolsch Veste worden mensen opgevangen in Cine Star en restaurant De Broeierd.
quote:Nog geen verklaring voor ramp
donderdag 07 juli 2011 | 14:49 | Laatst bijgewerkt op: donderdag 07 juli 2011 | 14:50
ENSCHEDE - Burgemeester Peter den Oudsten wilde in de persconferentie op donderdagmiddag 14.30 uur in het gemeentehuis van Enschede nog niets zeggen over de oorzaak van het instorten van het dak van de tribune van De Grolsch Veste. "Daar bestaat nog geen duidelijkheid over."
Dit is precies dezelfde OP uit het vorige topicquote:Op donderdag 7 juli 2011 15:00 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Drie uur terug, is dat jouw definitie van 'net'?
Rustig maar schatje.quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:01 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Pff, eikel! Ik ben bezig, er werd niet geopend dus heb ik dat maar gedaan... Sukkel!
Hee, het blijft de Publieke Omroep he. Het is geen Amsterdam dus niet belangrijk en al zéker niet belangrijker dan welke sport ook. Gelukkig was er gewoon RTLZ.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:29 schreef DjinN het volgende:
Echt erg ditDalijk even de persconferentie kijken. Als ze nou even willen ophoepelen met dat wielrennen
En de enige in NWS, hoort het daar niet thuis dan?quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:02 schreef error_404 het volgende:
topic #18
nee, sorry, dit is nummer 21.
Calimero.quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:03 schreef DaverzNL het volgende:
[..]
Hee, het blijft de Publieke Omroep he. Het is geen Amsterdam dus niet belangrijk en al zéker niet belangrijker dan welke sport ook. Gelukkig was er gewoon RTLZ.
Nee. Maar ik durf te wedden dat wanneer dit in Amsterdam gebeurd was er wel de hele tijd live verslag was bij de Publieken. Die zijn nogal Amsterdam-gericht (en nee ik woon zelf vlakbij Amsterdam en niet in Enschede).quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:08 schreef Silenus het volgende:
[..]
Calimero.Je wil nu constant herhalingen van hetzelfde zien op 4 verschillende zenders?
Als het nieuws was wel....quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:05 schreef kahaarin het volgende:
[..]
En de enige in NWS, hoort het daar niet thuis dan?
Eens.quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:10 schreef DaverzNL het volgende:
[..]
Nee. Maar ik durf te wedden dat wanneer dit in Amsterdam gebeurd was er wel de hele tijd live verslag was bij de Publieken. Die zijn nogal Amsterdam-gericht (en nee ik woon zelf vlakbij Amsterdam en niet in Enschede).
Het verbaasd mij überhaupt al dat het clubblaadje van Ajax, genaamd de Telegraaf, er melding van maakt!quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:10 schreef DaverzNL het volgende:
[..]
Nee. Maar ik durf te wedden dat wanneer dit in Amsterdam gebeurd was er wel de hele tijd live verslag was bij de Publieken. Die zijn nogal Amsterdam-gericht (en nee ik woon zelf vlakbij Amsterdam en niet in Enschede).
quote:FC Twente blaast oefenwedstrijd af
FC Twente heeft de oefenwedstrijd tegen het Zeeuws Elftal, die voor zaterdag op het programma stond, afgelast. Dat maakte de voetbalclub vandaag op de website bekend. De club heeft dat besloten naar aanleiding van de ramp in de Grolsch Veste, waarbij zeker een dode is gevallen.
De selectie van trainer Co Adriaanse is momenteel op trainingskamp in Zeeland. Alle activiteiten die voor vandaag op het schema stonden, zijn geschrapt.
FC Twente speelt binnen een maand zijn eerste thuiswedstrijd, op 26/27 juli of 2/3 augustus in de derde voorronde van de Champions League. Op 13 augustus staat de eerste competitiewedstrijd in Enschede tegen AZ op het programma. Het is onduidelijk wanneer weer in het stadion gespeeld kan worden. 'Op dit moment gaan onze gedachten vooral uit naar de slachtoffers', aldus manager algemene zaken Jan van Halst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:26 schreef MadMaster het volgende:
Openen op eigen verantwoording:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
Openen op eigen verantwoording:Ge-wel-digSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Openen op eigen verantwoording:He en nu post je hem wel (weer)?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |