Oh, dat vind ik dan wel ernstig breaking newsquote:Op donderdag 7 juli 2011 14:46 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
"Ajacieden" wonen in alle hoeken en gaten. Van Sittard tot Sneek.
dat is een typische persconferentie, met altijd het standaard antword: daar kunnen we nu nog niets over zeggenquote:
Dat is ook weer zo ja.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is een typische persconferentie, met altijd het standaard antword: daar kunnen we nu nog niets over zeggen
Jan zag dit al lang aankomen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:48 schreef Rickazio het volgende:
[..]
iig niet Jan van Halst, want die zit daar
wat een belachelijke opmerkingquote:Op donderdag 7 juli 2011 14:50 schreef RandyMcRanderson het volgende:
joop zal wel weer met vochtige ogen clichés uitbrakend de spotlights voor zich op proberen te eissen
Na 2 of 3 vragen zou het bij zoiets wel duidelijk zijn. Maar steeds dezelfde vragen, net iets anders stellen zijn ze goed in jaquote:
Hij was er iig een keer niet als eerste bijquote:Op donderdag 7 juli 2011 14:50 schreef RandyMcRanderson het volgende:
joop zal wel weer met vochtige ogen clichés uitbrakend de spotlights voor zich op proberen te eissen
Duidelijk: 1 dodequote:Op donderdag 7 juli 2011 14:52 schreef Niles-Crane het volgende:
Wat is er nu eigenlijk precies duidelijk en wat niet?
retorische vraag? kijk op FPquote:Op donderdag 7 juli 2011 14:52 schreef Niles-Crane het volgende:
Duidelijk: dakconstructie is naar beneden gevallen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:52 schreef Niles-Crane het volgende:
quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Duidelijk: dakconstructie is naar beneden gevallen.
Onduidelijk: waar Joop Munsterman is.
Ik las net op Twitter dat hij met een x-aantal blikken Grolsch bij een tankstation in Arnhem is gesignaleerd.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Duidelijk: dakconstructie is naar beneden gevallen.
Onduidelijk: waar Joop Munsterman is.
Zou me niet verbazen, dat stelde ik eerder ook al.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:53 schreef DeZoektocht het volgende:
Bouwvakker zegt nu dat het aan de tijdsdruk heeft gelegen.
Ja, snel werken helpt, dat blijkt wel weer.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:53 schreef DeZoektocht het volgende:
Bouwvakker zegt nu dat het aan de tijdsdruk heeft gelegen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |