abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99190858
Oh mijn oudste is zo'n sloopkogel, een jurkje staat heel zoet O+ maar voelt tegenwoordig bijna compleet misplaatst :D mn kleine wervelwind <3

Ze heeft nog steeds wel 800 jurkjes liggen :7 en ze draagt ze ook heel veel nog, vooral als t warm is want blote beentjes O+ O+ maar eigenlijk moet ze het best iets aan waarmee ze door de modder kan kruipen :')
:)
  vrijdag 8 juli 2011 @ 11:03:33 #177
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_99190903
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 11:02 schreef mignonne het volgende:
Oh mijn oudste is zo'n sloopkogel, een jurkje staat heel zoet O+ maar voelt tegenwoordig bijna compleet misplaatst :D mn kleine wervelwind <3

Ze heeft nog steeds wel 800 jurkjes liggen :7 en ze draagt ze ook heel veel nog, vooral als t warm is want blote beentjes O+ O+ maar eigenlijk moet ze het best iets aan waarmee ze door de modder kan kruipen :')
Een zwemluier :')
  vrijdag 8 juli 2011 @ 11:04:27 #178
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_99190949
quote:

regenpak ;)
pi_99191031
Rienk had ook voornamelijk spijkerbroeken aan. Nu nog. Bij de H&M hebben ze van die hele zachte met stoffen voering aan de binnnenkant O+ Ik zag ze laatst weer bij de H&M en wilde nog meer maten halen, maar wist niet meer welke ik thuis had :')

Voor jongens hebben ze sowieso minder keus. Die trek je niet zo makkelijk een legging aan omdat het fijner zit ;) Hij had ze wel hoor, vooral in de winter als het echt koud was onder een broek. Kon ie ze ook niet uitrekken ;) En dunne joggingbroekjes had hij wel. Maar qua confortabel kon ik aan hem echt niet merken wat hij fijner vond.

Nu draagt hij steeds stuggere spijkerbroeken. Maakt nu ook niet meer uit. onze klauterkabouter redt zich er wel mee :Y
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_99191150
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 11:04 schreef becky27 het volgende:

[..]

regenpak ;)
nah spijkerbroekjes enzo dus, iets wat niet met 1 keer vallen kapot gaat. Voor de rest heb ik een wasmachine :7 echt hè, ik hou er zo van, kindjes die vies van het buitenspelen thuis komen O+ dat ze maar veel speelplezier mogen hebben O+

regenjasje heb ik trouwens! past nog steeds :D
maar dat doe ik haar ook nauwelijks aan omdat de binnenkant me zo lijkt plakken met dit weer :')
voor jongste kan ik niet wachten tot ze haar Lindex-jasje aan kan in het najaar. Ik denk dat ie haar leuk zal staan, groen O+
pi_99191711
quote:

Helemaal meen eens, hetzelfde met die van mij. Jurkjes, van die mooie DPAM jurkjes (zoals die ene die ik van MissSly heb) staan totaal misplaatst bij haar. Kan ze ook niet mee rouwdouwen.
Ik trek ze op nette gelegenheden aan, als we vooral met haar pronken :')

Voor de rest vanaf het begin af aan alleen praktische kleertjes, En jurkjes vooral tuniekjes en lekkere katoenen. Die lekker makkelijk schoon worden in de wasmachine en goed blijven in de droger
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  vrijdag 8 juli 2011 @ 11:24:35 #182
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_99191823
Alle beneudigde gegevens liggen nu bij de creditcard-kumpenie, nu alleen nog afwachten of ze ook een beetje hun best doen om het snel op te lossen ;). Wel een goede leerschool dat ik in het vervolg niet meer zo lang wacht met het beantwoorden van post :D.
pi_99192549
ik heb nu wel dat ik weinig uitgeef aan kleren voor Elin, alles komt toch gehavend terug als ze in de zandbak of op t KDV is geweest ofzo.
Dan liever een goedkoop spijkerbroekje en shirtje, dan dat ik r in merk steek.

Vorig week een wit met blauw gestreept tuniekje voor r gekocht, had ze aan naar t KDV, kwam ze terug, dikke modderplek aan de achterkant..krijg ik er echt nooit meer uit :P Dus die gaat voortaan maar als een schooier
pi_99193704

niet helemaal kleertjes maar wel O+
mijn retro buntingbag voor Polle

retro truitje <3

dit shirtje bedoelde ik claudia, vreselijke foto..en er zit geen vlek op :( maar die shoulderpads <3

en t gaat als de goede kant op met mn gehaakte dekentje voor m
  vrijdag 8 juli 2011 @ 12:51:45 #185
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_99194894
Wat gaaf Kleurdoos!
  vrijdag 8 juli 2011 @ 12:55:48 #186
260253 Sandous
*+*+*+*+*+
pi_99195054
Kleurdoos cool, maak je je deken zelf :o
hij is heel moohooi
pi_99195869
wacht maar tot je de tweede ziet, die is heeel dik, zelfde kleuren maar dan melange, maar die duurt nog wel een week of 3 O+
  vrijdag 8 juli 2011 @ 13:33:13 #188
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_99196529
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 11:09 schreef mignonne het volgende:

[..]

nah spijkerbroekjes enzo dus, iets wat niet met 1 keer vallen kapot gaat. Voor de rest heb ik een wasmachine :7 echt hè, ik hou er zo van, kindjes die vies van het buitenspelen thuis komen O+ dat ze maar veel speelplezier mogen hebben O+
ooo ik ook; me lovessss lekker ravotten in de zandbak; Evie lovessss smeren met zand, modder, eten, etc etc... en mijn kind is regelmatig echt VIES! en draagt idd ook veeeeel spijkerbroekjes momenteel.
en tja; grasvlekken en dergelijke heb ik hier ook VEEl! ;)

vanmorgen toevallig nog samen in de speeltuin geweest; overal zand, en toen we thuis kwamen ging Evie nog even smeren bij het zwembadje ;)

Voor die kleintjes heb ik ook een grote voorkeur voor comfortabele kleertjes; leggings, zachte pakjes, jumpsuits etc.
Bij Evie had ik echt van alles; maar de blousjes, tuinjurkjes en spijkerbroekjes heeft ze in de kleine maatjes amper aangehad...
Herkenbaar dus ;)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  vrijdag 8 juli 2011 @ 14:05:13 #189
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_99197959
Kleurdoos heb je die buntingbag zelf gemaakt dan?

Waarkan je zo'n ding in nederland kopen? nooit gezien eigenlijk
Rayen 2½ jaar!
pi_99198057
oh KD O+ je retroshirtje is leuk <3 en je bunting bag is awesome O+ hoewel ik hem zelf wel wat te girly voor een jongen vind. Maar t is niet mijn zoon :+
pi_99198352
joh t is een baby en t is geen roze, kan best ;) :)
pi_99199138
Tof KD!!

TM, ik ben weer thuis hoor, ik lees t wel als je me nog nodig hebt ;)
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  vrijdag 8 juli 2011 @ 14:49:34 #193
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_99199898
http://www.ernstings-family.de deze heeft ook een online shop zag ik vandaag...en sale. én hele schattige baby meidenkleding én goedkoop ;)
  vrijdag 8 juli 2011 @ 15:11:33 #194
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_99201215
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 14:32 schreef Poppedein het volgende:
Tof KD!!

TM, ik ben weer thuis hoor, ik lees t wel als je me nog nodig hebt ;)
Das fijn PD, maar geloof dat het niet nodig gaat zijn (zeg ik voorzichtig). Volgens de cc-kumpenie kan ik mijn card zo weer gebruiken *O*. Ben benieuwd of ik door de vele pogingen al als malafide sta genoteerd bij DPAM. Zul je zien dat ze mijn cc nu niet meer motten :D.

Mijn zusje heeft net ook nog 50 euro aan het totaal toegevoegd :D. Er zijn een hele hoop mensen blij met mijn creditcard-vertraging ;).

Edit: net gehoord dat de blokkering is opgeheven (yay) maar dat het een paar uur duurt om het overal door te voeren... Dus ik moet nog even geduld hebben.

Poppedein, zal ik het gewoon verder afhandelen? Alles lijkt nog steeds op voorraad te zijn (behalve degenen die ik al gemaild heb over een artikel dat er niet meer was).

[ Bericht 18% gewijzigd door twentemeisje op 08-07-2011 15:26:31 ]
pi_99201997
*O* hahaha, geweldig! Zou super zijn als t opgelost is (en ik duim zooooo dat je winkelwagentjes nog steeds vol zijn). Ik ben in de buurt van de PC in ieder geval voorlopig
  vrijdag 8 juli 2011 @ 15:27:36 #196
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_99202137
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 15:25 schreef Poppedein het volgende:
*O* hahaha, geweldig! Zou super zijn als t opgelost is (en ik duim zooooo dat je winkelwagentjes nog steeds vol zijn). Ik ben in de buurt van de PC in ieder geval voorlopig
:D Ik had net mijn bericht ge-edit PD. De winkelwagen is nog vol en als het goed is kan ik mijn card in de loop vd dag weer gebruiken *O*.
pi_99202419
*O* enerverende vrijdag voor je ;)
  vrijdag 8 juli 2011 @ 16:00:26 #198
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_99204074
:Y maar door mijn eigen slordigheid veroorzaakt dus moet ik ook maar op de blaren zitten ;).
pi_99208638
Tof KD, alles! O+ Vooral dat zelfgemaakte dekentje O+
Ik heb de gehaakte beenwarmers met voetjes eraan gemaakt door jou ook nog. Die waren ook al zo leuk
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  vrijdag 8 juli 2011 @ 17:23:04 #200
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_99209557
TM, kun je mijn bestelling verwijderen? Onverwachte rekening gekregen, dus het moet even wachten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')