Een zwemluierquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:02 schreef mignonne het volgende:
Oh mijn oudste is zo'n sloopkogel, een jurkje staat heel zoetmaar voelt tegenwoordig bijna compleet misplaatst
mn kleine wervelwind <3
Ze heeft nog steeds wel 800 jurkjes liggenen ze draagt ze ook heel veel nog, vooral als t warm is want blote beentjes
![]()
maar eigenlijk moet ze het best iets aan waarmee ze door de modder kan kruipen
regenpakquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:02 schreef mignonne het volgende:
Oh mijn oudste is zo'n sloopkogel, een jurkje staat heel zoetmaar voelt tegenwoordig bijna compleet misplaatst
mn kleine wervelwind <3
Ze heeft nog steeds wel 800 jurkjes liggenen ze draagt ze ook heel veel nog, vooral als t warm is want blote beentjes
![]()
nah spijkerbroekjes enzo dus, iets wat niet met 1 keer vallen kapot gaat. Voor de rest heb ik een wasmachinequote:
Helemaal meen eens, hetzelfde met die van mij. Jurkjes, van die mooie DPAM jurkjes (zoals die ene die ik van MissSly heb) staan totaal misplaatst bij haar. Kan ze ook niet mee rouwdouwen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:02 schreef mignonne het volgende:
mn kleine wervelwind <3
![]()
ooo ik ook; me lovessss lekker ravotten in de zandbak; Evie lovessss smeren met zand, modder, eten, etc etc... en mijn kind is regelmatig echt VIES! en draagt idd ook veeeeel spijkerbroekjes momenteel.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:09 schreef mignonne het volgende:
[..]
nah spijkerbroekjes enzo dus, iets wat niet met 1 keer vallen kapot gaat. Voor de rest heb ik een wasmachineecht hè, ik hou er zo van, kindjes die vies van het buitenspelen thuis komen
dat ze maar veel speelplezier mogen hebben
![]()
Das fijn PD, maar geloof dat het niet nodig gaat zijn (zeg ik voorzichtig). Volgens de cc-kumpenie kan ik mijn card zo weer gebruikenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:32 schreef Poppedein het volgende:
Tof KD!!
TM, ik ben weer thuis hoor, ik lees t wel als je me nog nodig hebt
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:25 schreef Poppedein het volgende:
hahaha, geweldig! Zou super zijn als t opgelost is (en ik duim zooooo dat je winkelwagentjes nog steeds vol zijn). Ik ben in de buurt van de PC in ieder geval voorlopig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |