Waar zitten tegenwoordig geen samples in...quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:34 schreef ukga het volgende:
het nieuwe album van Jay-Z en Kanye west (); Watch the trone valt ookz waar tegen. de meeste nummers moeten het hebben van gepitchede samples
true maar dit album hangt er vana an elkaar, en de meeste nog hoog gepitched.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:40 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Waar zitten tegenwoordig geen samples in...
Neemt niet weg dat zijn My Beautiful Dark Twisted Fantasy toch wel een verdomd goed album is.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:45 schreef ukga het volgende:
[..]
true maar dit album hangt er vana an elkaar, en de meeste nog hoog gepitched.
Kanye dacht zeker; Best of both worlds met R. Kelly? Dat kan ik beter!
helaas is Kanye een stakker die dat niet kan.
Ik vond hem aardig meer niet.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat zijn My Beautiful Dark Twisted Fantasy toch wel een verdomd goed album is.
Klassiekersquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:09 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Ik vond hem aardig meer niet.
Als zoiets al verdomd goed is wat zijn albums als 36 chambers en illmatic dan?
of puple hazequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:09 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Luister naar Blu & Exile - Below the Heavens, een van de beste 'nieuwe' rappers.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:11 schreef Agentperry het volgende:
Ik ben dan ook geen kanye fan, sowieso luister ik niet heel veel new age rappers.
Is wel aardig ja, beste new age vind ik nog steeds big krit. Zijn mixtape return of 4eva is ook gratis te downloaden echt een aanrader, vooral de nummers "free my soul", "american rapstar" en "another naive individual glorifying greed and ecouraging racism(quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:06 schreef Insane- het volgende:
[..]
Luister naar Blu & Exile - Below the Heavens, een van de beste 'nieuwe' rappers.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat zijn My Beautiful Dark Twisted Fantasy toch wel een verdomd goed album is.
Dat jij hier komtquote:
Ik?quote:
Een andere stijl...quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:09 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Het is makkelijk hapbaar, meer niet.quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:53 schreef ems. het volgende:
Ik weet echt niet waarom mensen zo vol lof zijn over dat album van kanye. Ik heb het één keer geluisterd en zelfs van hem ben ik beter gewendMaar nee, afgezien van 1 of 2 wel grappige nummers kan ik niets ontdekken op dat album wat ook maar enigszins in de buurt komt van interessant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |