twitter:benjoplandsoen twitterde op dinsdag 27-09-2011 om 18:26:49Zojuist ingeleverd. De bijdrage aan het songfestival 2012. Azerbeidzjan here we come. http://t.co/XO4jqkoW reageer retweet
twitter:JVlemmix twitterde op dinsdag 27-09-2011 om 10:35:00ik heb alles klaar voor het nationaal songfestival morgen alles inleveren bij de tros,,,wat zullen ze opkijken http://t.co/iEBBIWIt reageer retweet
Zend gewoon in. Zolang er niks mee gebeurt en zolang jij het niet publiceert mag het volgend jaar weer meedoen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:30 schreef CommanderKeen het volgende:
Tsja, op zich wel zonde, maar het gaat me nu echt niet meer lukken. Volgend jaar maar weer eens proberen.
Jammer danquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:17 schreef CommanderKeen het volgende:
Gaat me niet lukken MP, ik heb er gewoon geen tijd voor.
stukje van het nummerquote:LEEUWARDEN - Het Friese zangduo Die Twa heeft besloten een nummer in te zenden voor het Nationaal Songfestival 2012. De inzendtermijn sluit volgende week.
Jacob en Krijn Dijkstra waren aanvankelijk niet van plan mee te doen, maar een kort bericht in de Leeuwarder Courant en op internet bracht het balletje aan het rollen. ,,We hebben het onze fans voorgelegd op Twitter. Er waren al snel tientallen reacties. Eentje zei ‘doe het niet', de rest was meteen enthousiast'', aldus Jacob Dijkstra.
De nieuwe cd van Die Twa komt 14 oktober uit. Die nummers zijn nog niet openbaar. Het duo kiest de komende week een van die nummers uit als inzending. Er zijn tot nu toe ruim honderd inzendingen binnengekomen. De TROS maakt in november bekend welke inzendingen doorgaan.
Tja, die twee mogen van mij lekker in Friesland en omgeving blijven. Niks voor het songfestival lijkt me.quote:Op woensdag 28 september 2011 17:03 schreef alors het volgende:
Die Twa gaan ook een poging wagen
http://www.lc.nl/frieslan(...)oi-naar-Songfestival
[..]
stukje van het nummer
Die zijn leuk ja!!! Hup naar het ESFquote:Op zaterdag 17 september 2011 13:07 schreef TheVulture het volgende:
Help mensen, ik ben bang dat ik LA the Voices leuk ga vinden
JeroenG8.quote:Op woensdag 28 september 2011 17:25 schreef Haaibaaike het volgende:
Wie van Fok! heeft zich opgegeven voor het NSF?
Hmm ja, best leuk nummer. En van mij mogen ze gaan, maar ik had het ze nog 10 keer meer gegund als dramaqueen Gordon niet in die groep zat.quote:Op woensdag 28 september 2011 17:24 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Die zijn leuk ja!!! Hup naar het ESF
Spannend hoorquote:Op woensdag 28 september 2011 15:50 schreef JeroenG8 het volgende:
Nou, vanmiddag is de envelop in de TROS-koffer gegaan hoor.
Helaas kon Marieke er zelf niet bij zijn, maar we hebben haar gelijk gebeld toen ie erin zat, en ze vond het allemaal erg spannend.
En nu is het afwachten...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Top! Succes verder!quote:Op woensdag 28 september 2011 15:50 schreef JeroenG8 het volgende:
Helaas kon Marieke er zelf niet bij zijn, maar we hebben haar gelijk gebeld toen ie erin zat, en ze vond het allemaal erg spannend.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat leuk voor JeroenG8 maar ken de fok!ker niet. Wel jammer voor jullie dat het niet doorgaat om mee te doen..quote:Op woensdag 28 september 2011 17:32 schreef Maarten-Pieter het volgende:
JeroenG8.
CommanderKeen en ik hebben allebei ons liedje niet afgekregen...
Wat tof!quote:Op woensdag 28 september 2011 15:50 schreef JeroenG8 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat kan, ik postte hier meestal onder een andere naam in, laten we zeggen, 'andere topics'quote:Op woensdag 28 september 2011 23:23 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wat leuk voor JeroenG8 maar ken de fok!ker niet. Wel jammer voor jullie dat het niet doorgaat om mee te doen..
Er is helemaal niets meer christelijk aan de songtext van "Loop naar het licht". De originele text is dat wel, maar Gordon moest het natuurlijk weer eigenzinnig maken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |