Gewoon net als die dikke backing bij Diva.... Ergens op de achtergrond. Dat bedoel ik dan hèquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:51 schreef TheVulture het volgende:
Ik weet het niet hoor... ik denk gewoon dat ze de uitstraling missen en de likeability om erop te stemmen Europees gezien
Of het voordeel is juist dat ze ze in andere landen nog niet kennenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:51 schreef TheVulture het volgende:
Ik weet het niet hoor... ik denk gewoon dat ze de uitstraling missen en de likeability om erop te stemmen Europees gezien
Zo kan je het ook zeggen jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Of het voordeel is juist dat ze ze in andere landen nog niet kennen
Nee het buitenland ziet:quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:57 schreef Greys het volgende:
Er zullen in het buitenland weinig mensen denken 'Urgh, Gordon...'.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee het buitenland ziet:
een gozer die lijkt op Sid uit Ice Age, een bejaarde met watergolfjes, een iets te dikke, oude nicht en twee Ken's zonder barbie.
Ik zie het niet gebeuren!
Dat was authentiekquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:01 schreef Greys het volgende:
En toch doet uiterlijk niet er niet alles toe.
Bosnië met zijn belegen zanger in geruit jasje deed het ook prima!
(Nou ja oke, die hadden ook echt een cute liedje...)
Precies, als het liedje goed is maakt het me niet uit. Maar ik geef het een grote kans op falen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat was authentiek
Dit beloofd toch een beetje geforceerd spektakel te worden... laat ze maar mooi 2e worden in de nationale finale... tenzij ze me verrassen met een dijk van een liedje
Die was dan ook een soort levende legende in de Balkan.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:01 schreef Greys het volgende:
En toch doet uiterlijk niet er niet alles toe.
Bosnië met zijn belegen zanger in geruit jasje deed het ook prima!
(Nou ja oke, die hadden ook echt een cute liedje...)
Dedre Twiss gewoon weer meenemen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:52 schreef lezzer het volgende:
[..]
Gewoon net als die dikke backing bij Diva.... Ergens op de achtergrond. Dat bedoel ik dan hè
Nou wat ik wel slim vind is dat hij een totaal pakket aan levert. Spreekt me ook wel aan moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:27 schreef Knutknuttsson het volgende:
Het lijkt wel of Gordon opeens het licht heeft gezien. Gaaf dat hij zo' n grote naam weet te strikken! En dat er nagedacht wordt over de aankleding en dans is alleen maar goed. Hoop alleen niet dat het een gevalletje zoals bij de toppers gaat worden. Toen was ie ook laaiend wnthousiast en het zou toen ook een geweldige show worden. Nou, dat hebben we gezien toen.
Nee ik ook totaal niet..quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:46 schreef Fred_B het volgende:
Op de 1 of andere manier kan ik niet geloven dat er op het ESF ook echt een schitterende act, met een uitstekend liedje, dat ook nog eens fabelachtig gezongen wordt, verschijnt, wanneer we LA The Voices sturen.
Nee, ik ook niet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:46 schreef Fred_B het volgende:
Op de 1 of andere manier kan ik niet geloven dat er op het ESF ook echt een schitterende act, met een uitstekend liedje, dat ook nog eens fabelachtig gezongen wordt, verschijnt, wanneer we LA The Voices sturen.
Bron: TwelvePointsDouzePointsquote:Oud-Songfestivaldeelneemster Justine Pelmelay heeft vandaag, zaterdag 27 augustus, via Twitter laten weten dat ze benaderd is om volgend jaar deel te nemen aan het 'Nationaal Songfestival 2012', de Nederlandse Songfestivalselectie. Of ze daadwerkelijk een nummer zal indienen is op dit ogenblik nog niet bekend.
In 1988 stond Pelmelay voor de eerste maal op het Songfestivalpodium. In het Ierse Dublin was ze backing vocal bij Gerard Joling die met "Shangri-la" op een negende plaats eindigde. Een jaar later trad ze op het voorplan en nam ze deel aan het 'Nationaal Songfestival'. Ze wist de nationale finale te winnen met "Blijf zoals je bent". Op het Eurovisie Songfestival in het Zwitserse Lausanne eindigde ze op een ietwat teleurstellende vijftiende plaats, te wijten aan de laatste noten die niet zuiver werden gezongen.
Dat is wel sneu jaquote:Op maandag 29 augustus 2011 11:03 schreef CommanderKeen het volgende:
Toch ook wel sneu als je bij ieder persbericht weer herinnerd wordt aan die paar valse noten op het ESF ooit, lang geleden.
Ik denk dat de TROS zelf niet met haar gebeld heeft, hoor. Er staat niet in het bericht wie haar precies benaderd heeft.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:54 schreef Bundesrepublik het volgende:
Waarom belt de TROS weer zo'n oud iemand waarmee Nederland de finale niet gaat halen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |