Het gaat om officiele bevestigingen in dit topic. Geen geruchten aub.quote:
Heeft pas geleden héél expliciet in de radioshow van Giel Beelen aangegeven het zeker niet te doen. Kan zelfs bij geruchten weg dus.quote:
ach het is duidelijk dat dit een poging is van alles wat niet is geslaagd als zanger(res) nu wel denkt een kans te maken op die grote doorbraak.quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Antje Monteiro heeft zich ook aangemeld.
http://www.nltracks.nl/#/(...)ok_naar_Songfestivalquote:Erikah Karst gaat een inzending insturen om mee te doen aan het Nationale Songfestival. Ook haar broer René, Mooi Wark en de Dikdakkers willen een poging gaan wagen. Dit meldt Omroep Drenthe.
Duo Karst! (Dat is de broer van Erikah en haar moeder)quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
Jah, maar liever Erikah dan die broer van haar, das deze:
Ja, haha...ook zijn moederquote:Op zondag 10 juli 2011 23:01 schreef Tha_Erik het volgende:
De broer van Erikah en haar moeder? Hoe zit die familie in elkaar?
Dit is dan een mooie gelegenheid om het gelijk internationaal te doenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:56 schreef TheVulture het volgende:
Erikah Karst is in het regionale blijven hangen terwijl ze toch ooit wel eens heeft geprobeerd om door te breken nationaal
Hij ziet er niet uit maar het liedje vind ik echt leukquote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
Jah, maar liever Erikah dan die broer van haar, das deze:
Antje heeft haar sporen al wel verdiend hoor!quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:39 schreef rubje het volgende:
[..]
ach het is duidelijk dat dit een poging is van alles wat niet is geslaagd als zanger(res) nu wel denkt een kans te maken op die grote doorbraak.![]()
Vink die monteiro ook maar af als toekomstig gedesillusioneerde kandidate als ze naar het ESF mag en daar dan haar punten hoort.
quote:Aan het lijstje namen voor het NSF 2012 kan ook Brandi Russell worden toegevoegd. Russell won eind 2008 het SBS-programma Popstars en vormde samen met haar twee mede-winnaars Steffie Zoontjes en Déon Leon de groep RED!. Hun debuutsingle kwam nog op 1 in de Single Top 100 terecht, maar de twee singles daarna deden niet veel, waarna het trio alweer uiteen viel.
Russell ging vervolgens solo verder en bracht vorig jaar het nummer Broken Doll uit. Dit jaar moet haar debuutalbum uitkomen. Half augustus zal haar inzending voor het festival in de Hilversumse koffer worden gedeponeerd.
Maar ook niet dat je denkt 'yay'....quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:23 schreef TheVulture het volgende:
De hierboven genoemde Sasja Brouwers deed al eens eerder mee in 2003:
Niet heel onaardig
Ik herinner me haar vooral van X-Factor waar ze enigszins verlopen naast Eric Forrest stondquote:Op woensdag 27 juli 2011 16:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar ook niet dat je denkt 'yay'....
Ben benieuwd!
Ik moet eerlijk zeggen dat ik me dit nummer totaal niet kon herinneren. Het was ook kansloos in de voorronde met Gordon's I'll Be Your Voice en Blue Skies Are For Free van Bert Heerink.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:23 schreef TheVulture het volgende:
De hierboven genoemde Sasja Brouwers deed al eens eerder mee in 2003:
Niet heel onaardig
Hij zou samen met anderen een nieuw nummer gaan componeren, welke stijl heb ik nog geen idee van.quote:Op zondag 31 juli 2011 17:00 schreef CommanderKeen het volgende:
Klinkt wel goed, en ik denk dat iets jazzies het best goed zou kunnen doen op het ESF (zie Italie dit jaar), maar dan moet ie wel met iets sprankelenders komen dan het nummer dat daar gespeeld werd.
Dat is dus deze Brandi:twitter:missbrandiruss twitterde op woensdag 10-08-2011 om 22:12:46Heb net gehoord dat John de Mol het ESC overneemt-wil meer glamour-Dit zou wellicht geweldig voor mijn liedjes zijn! -ja- ik heb meer dan 1 reageer retweet
Is geen slechtequote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:57 schreef Greys het volgende:
Crosspost:Dat is dus deze Brandi:twitter:missbrandiruss twitterde op woensdag 10-08-2011 om 22:12:46Heb net gehoord dat John de Mol het ESC overneemt-wil meer glamour-Dit zou wellicht geweldig voor mijn liedjes zijn! -ja- ik heb meer dan 1 reageer retweet
Bron: AD.nlquote:David Hasselhoff (59) hengelt naar deelname aan het Nationaal Songfestival. 'The Hoff', zoals de acteur/zanger door zijn fans wordt genoemd, wil dit met een Nederlandse partner doen. Dit meldt het AD vandaag.
Hasselhoff's Ierse componist Niall Mooney is op zoek naar een Nederlandse zangeres met wie de acteur een duet kan insturen. De Hollywood-ster scoorde in 1989 een bescheiden hit met het liedje 'Looking for Freedom', maar is vooral beroemd vanwege zijn rollen in de tv-series Knight Rider en Baywatch.
Richy Brown is een van de LA Voices.quote:@Richy_Brown Net terug uit de studio.... Vandaag hebben we een knaller van een songfestival nummer opgenomen... Als we hiermee niet in de finale komen...
Onder andere bekend van X-Factor 2011 en wat tv- en musicalrolletjes.quote:Laura Ponticorvo: Er zijn producers voor me bezig voor het #Songfestival 2012, Yeah! #future #motivated
Bron: songfestival.web-log.nl, met filmpje van Gré Parelmoerquote:Paar nieuwe namen voor NSF
Enkele kandidaten hebben zich de afgelopen dagen weer aangemeld bij de TROS-koffer of hebben meer informatie naar buiten gebracht over hun inzending(en).
* Eén van de nieuwe aanmeldingen is Gré Parelmoer die zich in 2011 met de welluidende titels Ik ben een bèh bèh berggeit en Knijp me in de kont! de Top 100 inzong. Twee jaar terug nam ze deel aan Popstars en haalde daar de tweede ronde.
* LA The Voices is druk bezig met de inzending voor het songfestival. Momenteel liggen er een Engels- en Nederlandstalige versie van het nummer klaar. Over de act wordt ook nagedacht. Mocht de groep worden geselecteerd dan zal er een zesde persoon worden toegevoegd aan de act.
* Wat minder bekend is Zafer Gulenc. De zanger brengt binnenkort zijn debuutalbum uit en wil naar het songfestival 'met een voor Nederland uniek' nummer. Hij schrijft zijn nummers zelf en heeft een eigen band.
* Brandi Russell komt met meer dan één inzending. De Popstars-winnares liet eerder al weten te willen inzenden, maar komt dus met
Dat hoop ik met je mee...quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:01 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ik mag toch hopen dat ze bagger als Gre Parelmoer eruit filteren bij het bekijken van de inzendingen.
Ik ook ja...quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:01 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ik mag toch hopen dat ze bagger als Gre Parelmoer eruit filteren bij het bekijken van de inzendingen.
Dat moet ze zelfs bij de TROS nog wel lukken.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:01 schreef Knutknuttsson het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |