Dan heb je geen 'maten' maar vrienden, is je vriend jouw vriendje, is 'men' mijn en heb je iets heel stoms gedaan door te liegen tegen jouw vriend.quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:29 schreef ineedhem het volgende:
nee ik ben een meisje en heb ruzie met mijn vriend
Haha ja zo kan het ook. TS vertelt ons niet alles jammer genoeg.quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:29 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Ah het Engelse men. Een clubjes homo's dus
Stelling gaat alsnog op. Je vrienden (bro's) staan hoger op de loyaliteits ladder dan je lief (ho's) vanwege bovengenoemde reden.quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:28 schreef ineedhem het volgende:
het gaat over 2 jongens men vriend ( lief ) en een maat van mij
Uhm, Shanghai hem! (draai het om)quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:34 schreef ineedhem het volgende:
ja zo heb je het juist. ik weet niet meer wat ik moet doen
hoe kan ik het goedmaken
quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:25 schreef coban het volgende:
[..]waarom zeg je dit? Haat je mij zo erg?
Ik ga maar eens mijn mes erbij halen om mijzelf in de polsen te snijden
Dus je maten zijn indirect belangrijker dan je vriend. Weet je ook meteen wat er verkeerd zit in de ogen van je vriend.quote:
Alles?quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:38 schreef ineedhem het volgende:
dat is het juist ik heb er enorm veel spijt van en wil er alles aan doen om het goe te maken
Denk je dat zij begrijpt wat 'hoogst genoten' betekent?quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:38 schreef Scorpie het volgende:
TS, wat is je hoogst genoten opleiding als ik vragen mag?
Stel hem een trio voor.quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:38 schreef ineedhem het volgende:
dat is het juist ik heb er enorm veel spijt van en wil er alles aan doen om het goe te maken
Nou, G. Ze is hoog geleid, G. Altijd goed geleid jwtquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:38 schreef Scorpie het volgende:
TS, wat is je hoogst genoten opleiding als ik vragen mag?
* Scorpie schiet Lipjes in de kerstboomquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:38 schreef Lips het volgende:
Huh
TS heeft ruzie met haar vriend om een maat die verliefd op haar is (maar dat laatste heeft dan weer niks met het verhaal te maken...)...
Schiet mij maar in de kerstboom, heel benieuwd waar dit topic heen gaat!
lolquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
* Scorpie schiet Lipjes in de kerstboom
Dit vind ik zo goor en aso, kauwen met je bek open.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:50 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Dit vind ik zo goor en aso, kauwen met je bek open.
Doe ik ook altijd. Ik slik zelfs (mijn eten ja) door zonder mijn bek dicht te doen. Ik ben stoer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
Je hebt het welgeteld 1 regel volgehouden om normaal Nederlands te kladderenquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:18 schreef ineedhem het volgende:
een maat van mij heeft mij iets in vertrouwen verteld en mijn vriend heeft dat ergens opgevangen en vroeg het aan mij. ik heb gelogen tegen hem en gezegt dat het geen waar is omdat ik moest van mijn maat en achter men rug gaat men maat dat gaan vertellen aan men vriend en die is nu boos omdt ik gelogen heb . die maat is nog altijd stapel verliefd op mij en kan het gewoon niet verdragen dat ik gelukkig ben hij zit constant te stoken
ik weet het niet meer kan iemand me helpen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |