Ik denk dat als ik op vakantie ben veel juist al automatisch zal gaan, dit is nog 3 weken weg, en ik denk dat ik in 3 weken tijd er alleen maar nog positiever tegenover zal staan. En waarschijnlijk net zo kan genieten qua eten zoals andere mensen het zullen doen. Dat is tenminste wat mijn streven is!! Over drie weken genieten op eigen houtje, zonder nadenken en een lijstje!quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:38 schreef MarMar het volgende:
[..]
Of je gebruikt de lijstjes om JUIST het zelf bedenken van wat je moet eten naast je neer te leggen.. het is al voor je bedacht, hoef je je zelf niet meer druk om te maken, gewoon lijstje volgen en afstrepen
thuis op m'n nachtkastje ligt een leuker boek. Heb al 3 koppen koffie op vandaag, maar het werkt niet. Toch moet het, dus even doorbijten...quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:29 schreef Siral het volgende:
Ik heb het juist even laten liggen.. omdat ik merk dat er een knop bij mij is omgegaan qua eten...
Enige waar ik op dit moment moeite mee heb is die lijst. Tot 1800 kcal komen vind ik momenteel geen probleem, dat heb ik de afgelopen 4 dagen gedaan!!
Iedereen heeft ups en downs. Nu zit je lekker in je vel en kun je alles aan, maar juist als je een dip hebt wordt het moeilijk. Mijn 2 cent: ondersteuning van een pro is wenselijk. Juist om je met je eigen valkuilen te helpen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:30 schreef Siral het volgende:
Ik weet niet wat er is gebeurd, maar ik denk echt dat ik een mindswitch heb gemaakt.. heel vreemd. Voelt wel goed
Dank!quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:41 schreef Jagärtrut het volgende:
Mooi lijstje, Anna!
Zo, ik ga maar eens werken, geloof ik. Ik moet Kant lezen, en ik heb geen zin, het is zo ingewikkeld geschreven, dus ik zit vooral vakantiezaken te regelen....Terwijl ik genoeg te doen heb...
Ja.quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:38 schreef V1z0R het volgende:
Flipt bij iedereen die pop-upbox met updates?
quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:42 schreef anna82 het volgende:
[..]
Is dat lekker? Eet je ze dan ook zo uit de pot?
Daar heb je ook helemaal gelijk in, ik heb iig vandaag nog een afspraak bij maatschappelijk werk. Ik heb daar aangegeven dat ik misschien meer hulp wil, maar het nog eventjes aankijk.quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:43 schreef loveli het volgende:
[..]
[..]
Iedereen heeft ups en downs. Nu zit je lekker in je vel en kun je alles aan, maar juist als je een dip hebt wordt het moeilijk. Mijn 2 cent: ondersteuning van een pro is wenselijk. Juist om je met je eigen valkuilen te helpen.
De knop is om, maar je bent er nog niet. Maak het jezelf makkelijk en probeer niet in je eentje het iel nog eens uit te vinden.
Verder ligt het idd heel erg aanbouw of je bmi ok is of niet. Een foto zegt meer dan een stom getal.
Klopt, maar weet je waar ik bang voor ben...quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:44 schreef MarMar het volgende:
Zeg Siral schat... ik heb niet echt een verstoorde relatie met eten, ik hou ervan. Mijn lijf hield er alleen mee op waardoor ik veel minder ging verbranden dan voorheen dus moest ik een nieuw eetpatroon..
Het heeft me zeker een half jaar gekost voordat ik dat goed te pakken had.
Ik denk dat je het erg onderschat met je drie weken en beter ben je erop voorbereid dat het wat langer duurt, je komt van ver meid! Je ongeduld kan je valkuil worden.. niet doen!
Die lijst van die dietiste komt veel dichter in de buurt van 'normaal' eten dan wat jij eerst at.quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:49 schreef Siral het volgende:
[..]
Klopt, maar weet je waar ik bang voor ben...
Als ik nu een maand die lijst volg, kilos aankom, en dan straks weer "normaal" moet gaan eten, dan ga ik toch enorm honger lijden weer? Omdat mijn maag gewend is geraakt aan dubbel zoveel! Dat is echt wat ik vrees..
Nee dat heeft ze zelf gezegd. Dit is niet iets wat MOET. De boog hoeft niet continue gespannen te zijn. Het is een richtlijn. Het is een streven naar. Als ik net die ene dag geen 4 snedes brood achter m'n kiezen krijg, dan niet. De volgende dag is er weer eentje. En ik hoef ook helemaal niet elke dag hetzelfde te eten zoals op die lijst staat. Als er een keer iets anders voorvalt is dat gewoon zo.quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:50 schreef MarMar het volgende:
Dat gaat langzaam Siral, net als na afvallen weer opbouwen..
Ik neem nu bijvoorbeeld eens een boterham meer, jij dan eens een boterham minder. Dat gaat niet van de een op de andere dag en dat moet ook niet van de een op de andere dag.
Hehehe, ik had exact dezelfde reactie!quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:51 schreef anna82 het volgende:
http://www.nu.nl/media/2558915/avro-stuurt-bners-fort-boyard.html
Op zo'n moment vind ik het jammer dat ik geen Bekende Nederlander ben, hier zou ik graag eens aan meedoen
Ja ik las het!quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:51 schreef anna82 het volgende:
Op zo'n moment vind ik het jammer dat ik geen Bekende Nederlander ben, hier zou ik graag eens aan meedoen
Dat begrijp ik..quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:51 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Die lijst van die dietiste komt veel dichter in de buurt van 'normaal' eten dan wat jij eerst at.
Komt van het woordje cipollaquote:Op donderdag 7 juli 2011 10:50 schreef anna82 het volgende:
[..]
In het Fries en in het Twents wel, in het Drents ongetwijfeld ook.
Wat fijn MarMar!quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:54 schreef MarMar het volgende:
[..]
Komt van het woordje cipollaItaliaans voor ui.
Ennet weer gebeld met de pijnpoli, verhaal uitgelegd dat ik niet een hele zomer aan me voorbij wil laten gaan, alle begrip, nu mag ik woensdag aanstaande na het spreekuur komen. Zo lief en nu ben ik een jankend emodoosje omdat ik daar zo blij om ben! Nu nog hopen dat die behandeling dan ook wat sneller kan zodat ik nog een deel van de zomervakantie gewoon helder kan meemaken!
Whieehoooo!!!quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:54 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ennet weer gebeld met de pijnpoli, verhaal uitgelegd dat ik niet een hele zomer aan me voorbij wil laten gaan, alle begrip, nu mag ik woensdag aanstaande na het spreekuur komen. Zo lief en nu ben ik een jankend emodoosje omdat ik daar zo blij om ben! Nu nog hopen dat die behandeling dan ook wat sneller kan zodat ik nog een deel van de zomervakantie gewoon helder kan meemaken!
Ik duim ook mee!quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:54 schreef MarMar het volgende:
[..]
Dan hoef je toch helemaal niet zoveel weg te laten van die lijst om te stoppen met aankomen? Daar ga je echt geen honger van lijden als je het rustig afbouwt.quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:54 schreef Siral het volgende:
[..]
Dat begrijp ik..
Momenteel zie ik het zo: Het ontbijt en de laatste maaltijd zijn momenteel voor mij extra.
Als je de rest zonder dat alleen verdeeld over de dag klinkt het relatief normaal, op de roomboter en extra dik/calorisch beleg na dan
Wat fijn!quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:54 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ah joh, Antonio Banderas heet Ton Vlaggen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:02 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik duim ook mee!![]()
En Mario Cipollini (de wielrenner) heet dus eigenlijk Mark Uitje? /teleurstelling
En in het Groningsquote:Op donderdag 7 juli 2011 10:50 schreef anna82 het volgende:
[..]
In het Fries en in het Twents wel, in het Drents ongetwijfeld ook.
quote:Op maandag 4 juli 2011 19:15 schreef sigme het volgende:
Lijst
()
avondeten:
• 1/2 blik capucijners met 1 dikke siepel, 3 snoeptomaatjes, 1 lamsworst en halve uitgebakken speklap
quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:05 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ah joh, Antonio Banderas heet Ton Vlaggen.
In een andere taal klinkt het altijd mooier
Hahahaquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
Julio Iglesias - Sjuul van de Kerken
Wat ik de afgelopen tijd heb gedaan heb (toen ik geen lijst had), smorgens muesli met volle yoghurt, tussendoor fruit, als lunch 2 a 3 belegde boterhammen waarvan eentje met zoet, dan een normaal tussendoortje. Met normaal avondeten en savonds nog fruit met yoghurt, en soms iets lekkers. Dat lijkt mij een heel normale/degelijke dag!!quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:03 schreef Mini. het volgende:
[..]
Dan hoef je toch helemaal niet zoveel weg te laten van die lijst om te stoppen met aankomen? Daar ga je echt geen honger van lijden als je het rustig afbouwt.
Ik neem aan dat je dan wel iets anders verplaatst naar de ochtend trouwens, maar dat komt dan wel.
Mouse-steps at a time! Da's idd al een grote vooruitgang, 1.61 >> bank!quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:11 schreef Muis006 het volgende:
Ik had gisteren 30 minuten gelopen (1.61 km, woeha) en mijn benen protesteerden al vanaf 7 minuten
Ach, no pain no gain. En als je bedenkt dat ik eerst hulp nodig had om van de bank af te komen, vind ik het nog netjes.
Progressie FTWquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:11 schreef Muis006 het volgende:
Ik had gisteren 30 minuten gelopen (1.61 km, woeha) en mijn benen protesteerden al vanaf 7 minuten
Ach, no pain no gain. En als je bedenkt dat ik eerst hulp nodig had om van de bank af te komen, vind ik het nog netjes.
Nacho Libre - Gratis chips!quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
Julio Iglesias - Sjuul van de Kerken
^^quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Mouse-steps at a time! Da's idd al een grote vooruitgang, 1.61 >> bank!
Hee Phaidrakins, jij alweer helemaal beter?quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2011 09:50 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Goedgekeurd door kleine Bodie gaat direct liggen slapen
*reality check*quote:Op donderdag 7 juli 2011 09:59 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Niet de meest verkeerde manier om te wachten
Hier is de hulp ziekdus ik mag nu en mijn werk en het huis schoonmaken in 1 schema proppen
Heb jij geen hulp in de huishouding???quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:18 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
*reality check*
wat denk je dat de meesten van ons doen
Nee ik denk dat het uit het Latijn komt maar ik kan nu niet opzoeken wat ui in het Latijn precies is . postte viz dit niet eens?quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:54 schreef MarMar het volgende:
[..]
Hetzelfdequote:Op donderdag 7 juli 2011 11:18 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
*reality check*
wat denk je dat de meesten van ons doen
Oh shit, hoop dat je straks alsnog tot de gelukkigen zonder ongesteldheid gaat behoren!quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:19 schreef Jagärtrut het volgende:
blegh, buikpijn.
Ik hoop dat m'n ongesteldheid voor de vakantie over is, verlies nu al een week helder bloed. Die mirena zet m'n hele lijf op de kop.
die wilde ik ook net noemen lol en Enrique iddquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:05 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ah joh, Antonio Banderas heet Ton Vlaggen.
In een andere taal klinkt het altijd mooier
Hoop het ook, denk het niet. Ook gezien het verleden gok ik dat de eigen oestrogeenproductie van Jag redelijk overheersend is.quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:22 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh shit, hoop dat je straks alsnog tot de gelukkigen zonder ongesteldheid gaat behoren!
ben je al doordeweeks langsgeweest bij die andere sportschool?quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:38 schreef V1z0R het volgende:
Ook maar even een lijstje:
O: Havermout met melk + banaan
T: Amandelen
T: 2 boterhammen met paprika, kipfilet + glas melk
L: 2 boterhammen met peer, kalkoenfilet, zalm + 75gr forelfilet + glas melk
T: 225gr magere kwark + amandelen
T: 2 boterhammen met paprika, kipfilet, zalm + appel
T: Shake (whey)
S: 45min. kracht / 45min. cardio / 15min. buikspieren (al zolang niet gedaan)
T: Shake (whey/dextro)
D: Koude rode bieten uit pot + rundervink.
T: Cashews
T: 450gr magere kwark
Zal 'm in pauze even door eetmeter gooien voor E/K/V...
Flipt bij iedereen die pop-upbox met updates?
bietjessaladequote:Op donderdag 7 juli 2011 10:42 schreef anna82 het volgende:
[..]
Is dat lekker? Eet je ze dan ook zo uit de pot?
Tnx for asking! Hoofdpijn heb ik niet meer gehad, maar nek is nog wat stijfjes en darmen rommelen. Misschien is het toch een raar virusje geweest... Maar ik voel me verder prima, eetlust is iets minder dan anders, maar achquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hee Phaidrakins, jij alweer helemaal beter?![]()
*duimen draaien nog voor XMert en loveli*
Dat zegt niet heel veel ben ik achterquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:23 schreef loveli het volgende:
[..]
Hoop het ook, denk het niet. Ook gezien het verleden gok ik dat de eigen oestrogeenproductie van Jag redelijk overheersend is.
Ik laf bietjesquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:25 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
bietjessalade
Bietjes uit pot laten uitlekken, knoflookteentje in inimini stukjes snijden, beetje zout, en azijn....15 minuutjes laten staan zodat de knoflook een beetje geur/smaak loslaat -> attack
Nope, ga morgen langs. Heb wel gisteren de oude opgezegd maar heb nu dus nog een maand...quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:24 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ben je al doordeweeks langsgeweest bij die andere sportschool?
quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:20 schreef loveli het volgende:
[..]
Heb jij geen hulp in de huishouding???
bij mijn eerste Nl'se vriendje kreeg ik warme bietjes. Dat klopte nietquote:
Mooizo dat het al beter gaat! Begone, evil virus, begone!quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:26 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Tnx for asking! Hoofdpijn heb ik niet meer gehad, maar nek is nog wat stijfjes en darmen rommelen. Misschien is het toch een raar virusje geweest... Maar ik voel me verder prima, eetlust is iets minder dan anders, maar ach.
dat denk ik ook, maar goed. Als het 1x in de 4 weken komt, geen probleem. Zoals nu 2 weken lang is wel lang. Ach ja, maar even aanzien. Het is altijd zo onhandig met vakantie enzo...quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:23 schreef loveli het volgende:
[..]
Hoop het ook, denk het niet. Ook gezien het verleden gok ik dat de eigen oestrogeenproductie van Jag redelijk overheersend is.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:35 schreef V1z0R het volgende:
[ afbeelding ] A disturbance in the force!
Jeugdsentimentquote:Op donderdag 7 juli 2011 10:51 schreef anna82 het volgende:
Als je het zo zegt heb ik het idee dat je er wel klaar mee bentquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:49 schreef loveli het volgende:
Yay, Iassistentes. Had al geen hoge dunk van die van mijn HA, maar nu helemaal niet meer.
"Je krijgt een nieuwe pijnstiller". "Hoe heet 'ie?" "Diazepam."
Dat is geen pijnstiller, doos!
Is een spierverslapper, dus wel nuttig bij verkrampte spieren en zal ook tegen de pijn werken. Maar het is geen pijnstiller.
En ik moet 'em voor het slapen innemen, mocht geen ibu blijven slikken meer (waarom niet? geen interactie tussen die 2 en totaal verschillende werking).
quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:53 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Klinkt goed Loveli!
Owja, en voor de kampeerders: http://www.weer.nl/nl/hom(...)elft/overmorgen.html
Dat ziet er goed uit!!!
Ik verlies nu sinds 2 weken geen/nauwelijks bloed. Daarvoor helder, en best veel, daarvoor meer een mengeling van vocht en (soms oud, soms nieuw) bloed.quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:19 schreef Jagärtrut het volgende:
blegh, buikpijn.
Ik hoop dat m'n ongesteldheid voor de vakantie over is, verlies nu al een week helder bloed. Die mirena zet m'n hele lijf op de kop.
Nou ja, als gezegd wordt "innemen voor het slapengaan en nu geen pijnstillers meer", en ik heb de laatste om 9 uur vanmorgen geslikt, dan zie ik toch wel even een periode kramp voor me.quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:53 schreef Ml-etje het volgende:
Als je het zo zegt heb ik het idee dat je er wel klaar mee bent
Da's gewoon valium en werkt retegoed als spierverslapper idd. Ibu misschien niet voor de maag? Voor het slapen vind ik wel handig jah, denk dat je wel lekker zal slapen op dat spulquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:49 schreef loveli het volgende:
Yay, Iassistentes. Had al geen hoge dunk van die van mijn HA, maar nu helemaal niet meer.
"Je krijgt een nieuwe pijnstiller". "Hoe heet 'ie?" "Diazepam."
Dat is geen pijnstiller, doos!
Is een spierverslapper, dus wel nuttig bij verkrampte spieren en zal ook tegen de pijn werken. Maar het is geen pijnstiller.
En ik moet 'em voor het slapen innemen, mocht geen ibu blijven slikken meer (waarom niet? geen interactie tussen die 2 en totaal verschillende werking).
Mag je er ook geen paracetamol bij hebben? Dat kan meestal wel bij andere dingen...quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:59 schreef loveli het volgende:
[..]
Nou ja, als gezegd wordt "innemen voor het slapengaan en nu geen pijnstillers meer", en ik heb de laatste om 9 uur vanmorgen geslikt, dan zie ik toch wel even een periode kramp voor me.
We hebben even onderhandeld en ik mag tot 6 uur voor ik aan de zepammetjes ga ibu hebben.
Ik was net begonnen met een PM te dichten!quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:57 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Wat is het plan de campagne eigenlijk? Gaan we Delft nog in zaterdag? Of zondag oid?
Wat ben ik toch vooruitstrevend.quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:00 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik was net begonnen met een PM te dichten!
Ibu en valium mogen ook samen, maar niet van de assistente. En ik hou niet van paracetamol.quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:59 schreef Mini. het volgende:
[..]
Mag je er ook geen paracetamol bij hebben? Dat kan meestal wel bij andere dingen...
Daar zal dan wel een reden voor zijn dat je daar niet van houdt?quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:02 schreef loveli het volgende:
[..]
Ibu en valium mogen ook samen, maar niet van de assistente. En ik hou niet van paracetamol.
Gut, ik klink als een verwend kind met dat laatste.
HA is goed, de assistente is een muts. Eerste keer dat ik haar zag liep ze de trap af in een te kort rokje (om een te dikke reet) zodat ik kon zien dat ze een maillot droeg. Verder zit ze altijd ingeinteresseerd achter haar compu en gisteren behandelde ze een patient die een beetje in paniek tussendoor wilde niet lief. En ze heeft haar monitor zo staan dat je kunt meelezen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:59 schreef MarMar het volgende:
[..]
Da's gewoon valium en werkt retegoed als spierverslapper idd. Ibu misschien niet voor de maag? Voor het slapen vind ik wel handig jah, denk dat je wel lekker zal slapen op dat spul![]()
Maarreh, ga je opzoek naar een andere HA dan? Want dit klinkt idd nogal klungelig!
Paracetamol is slechter voor de lever. Ibu werkt een beetje als aspirine, maar dan sterker. En op m'n darmen, maar dat maakt me niet zoveel uit nu.quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:04 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Daar zal dan wel een reden voor zijn dat je daar niet van houdt?
hoopvol.quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:58 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ik verlies nu sinds 2 weken geen/nauwelijks bloed. Daarvoor helder, en best veel, daarvoor meer een mengeling van vocht en (soms oud, soms nieuw) bloed.
Heb echter nog steeds buikpijn. Soms zo erg dat ik het wel kan uitschreeuwen en me niet kan voorstellen dat een wee nķg erger is.
De gyn zei: leer er maar mee leven.
Ahaquote:Op donderdag 7 juli 2011 12:06 schreef loveli het volgende:
[..]
Paracetamol is slechter voor de lever. Ibu werkt een beetje als aspirine, maar dan sterker. En op m'n darmen, maar dat maakt me niet zoveel uit nu.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:09 schreef Nallie het volgende:
Hallo!
Ik lees weleens mee met jullie topic en aangezien lurken niet gewaardeerd wordt post ik maar eens
Ik ben niet perse bezig met afvallen, wel met gezonde voeding. Ook omdat ik vaak wat last heb van mn buik, moeheid, allergieen, een beetje aan het experimenteren met wat wel en niet werkt.
Maar omdat ik best wel regelmatig sport moet ik ook wel opletten dat ik genoeg bouwstoffen binnenkrijg. Snoepen is daarentegen geen probleem
Ik zal zometeen wel eens een lijstje posten, mits de toelatingscommissie akkoord gaat natuurlijk!
Ik ken dat verhaal inderdaad!quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:33 schreef Probability het volgende:
Siral, ik ben ook een tijdje erg dun geweest (40-45 kilo bij 1.75)
Ik sportte vrij veel, at normaal (alleen geen jus, boter, vond ik vies.)
- Mijn haar was altijd vrij pluizig
- Mijn huid was droog
- Uit school ging ik meteen tegen de verwarming zitten
- Ik was heel snel ziek, en viel daardoor nog meer af
- Moe
- Enz
Je gaat je echt 100 keer beter voelen met een gezond eetpatroon en een gezond gewicht. Ik weeg nu 60-65 kilo en ben nog steeds dun genoeg.
O en misschien is dit een voorbeeld voor je, dit meisje at eerst vrij weinig, zat op het randje van ondergewicht. Daarna besloot ze heel goed te eten en te sporten.
Voor:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Hier staat haar verhaal: http://bodyspace.bodybuil(...)section=progresspics
Jagär, om ook wat positiefs te zeggenquote:Op donderdag 7 juli 2011 12:10 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
hoopvol.
Balen, zeg. Hoe lang heb je hem nu al?
Ohai, welkom!quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:09 schreef Nallie het volgende:
Hallo!
Ik lees weleens mee met jullie topic en aangezien lurken niet gewaardeerd wordt post ik maar eens
Ik ben niet perse bezig met afvallen, wel met gezonde voeding. Ook omdat ik vaak wat last heb van mn buik, moeheid, allergieen, een beetje aan het experimenteren met wat wel en niet werkt.
Maar omdat ik best wel regelmatig sport moet ik ook wel opletten dat ik genoeg bouwstoffen binnenkrijg. Snoepen is daarentegen geen probleem
Ik zal zometeen wel eens een lijstje posten, mits de toelatingscommissie akkoord gaat natuurlijk!
Staat iets over in de openingspostquote:Op donderdag 7 juli 2011 12:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ohai, welkom!Ik wist niet dat lurken niet gewaardeerd wordt
Oh dat lurktooltje! Was geloof ik vooral in kader van: er lezen altijd meer mensen mee dan je denktquote:Op donderdag 7 juli 2011 12:17 schreef Nallie het volgende:
[..]
Staat iets over in de openingspostmaar het is natuurlijk ook veel leuker om mee te praten.
Voor de motivatie zal t zeker helpen. En kennisuitwisseling uiteraard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |