SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wanneer kom je?quote:
Truequote:
tof, doe ik nog, en zo niet ben ik het vergeten, en moet je mij smsenquote:
onze date?quote:Op donderdag 7 juli 2011 01:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
TrueHoewel niet nu.
Het wordt wel tijd voor een goede gelegenheid voor mijn Wolfbeaters.
vraag ik niet voor niksquote:Op donderdag 7 juli 2011 01:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
tof, doe ik nog, en zo niet ben ik het vergeten, en moet je mij smsen
quote:Op donderdag 7 juli 2011 01:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
:Grootste nadeel tot nu toe: de wc zit alleen beneden#lui
haha, ik ben een vergiet, dat weet jequote:
Ik las hetquote:
quote:
jaloers is nog steedsquote:Op donderdag 7 juli 2011 01:06 schreef dawg het volgende:
[..]kun je eindelijk mn minisleeve helemaal zien
quote:Op donderdag 7 juli 2011 01:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
TrueHoewel niet nu.
Het wordt wel tijd voor een goede gelegenheid voor mijn Wolfbeaters.
quote:
Ja mooi zijn ze he?quote:
Gewoon beide landen pakken, gebruikerslocatie+serverlocatie. Problem solved.quote:Op donderdag 7 juli 2011 01:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik las het![]()
Punt is alleen dat men nog steeds debatteert over de vraag of dit is toegestaan. Het staat trouwens los van FB, dat wel. Maar als er een uitspraak komt heeft die wel direct invloed hierop. Men is bezig om ervoor te zorgen dat serverruimte in een bepaald land geen recht geeft om een wet in een ander land te omzeilen. Het heeft voornamelijk te maken met bijvoorbeeld organisaties die in het ene land veroden zijn, maar in het andere land niet, en met het doorgeven van zaken die verboden zijn in het ene land, maar in het andere land niet. Zoals schending van portretrecht.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 01:08 schreef dawg het volgende:
[..]
wanneer gaan we stomende hete seks hebben terwijl jij die hakken draagt dan?
Ja, maar zo makkelijk willen we het natuurlijk niet makenquote:Op donderdag 7 juli 2011 01:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gewoon beide landen pakken, gebruikerslocatie+serverlocatie. Problem solved.
Jep, maar op dit moment is het dus volledig toegestaan wat Facebook doet... en ook Google trouwens... en photobucket, flickr, twitter etc...quote:Op donderdag 7 juli 2011 01:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik las het![]()
Punt is alleen dat men nog steeds debatteert over de vraag of dit is toegestaan. Het staat trouwens los van FB, dat wel. Maar als er een uitspraak komt heeft die wel direct invloed hierop. Men is bezig om ervoor te zorgen dat serverruimte in een bepaald land geen recht geeft om een wet in een ander land te omzeilen. Het heeft voornamelijk te maken met bijvoorbeeld organisaties die in het ene land veroden zijn, maar in het andere land niet, en met het doorgeven van zaken die verboden zijn in het ene land, maar in het andere land niet. Zoals schending van portretrecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |