Omdat talenquote:Op donderdag 7 juli 2011 00:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hoezo niet? Als Nederland je niet bevalt, ga dan emigreren.
Weet ik, maar daar is het ook flink anders vergeleken met Nederland neem ik aan. Qua cultuur.quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
Je hebt meer landen waar ze Nederlands spreken.
Tja.. Je zou het altijd kunnen proberen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Weet ik, maar daar is het ook flink anders vergeleken met Nederlands neem ik aan. Qua cultuur.
Klopt. Maar hier heb ik nog altijd de mensen die ik ken enzo.quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
Tja.. Je zou het altijd kunnen proberen.
Gaan we samen naar de Cookeilanden?quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:52 schreef Ezell het volgende:
Het lijkt mij eigenlijk best leuk om een tijdje in het buitenland te wonen.
edittenquote:Op donderdag 7 juli 2011 00:53 schreef Etsu het volgende:
Kijk dan:
Jordy zegt (0:48):
*hjb
*klootzak
Oscar. zegt (0:48):
*hoezo?
Jordy zegt (0:51):
*fag
*bakkes houwe
Oscar. zegt (0:51):
*doe even normaal
*slet
*okee...
*tyfusdebiel
*lief van je
Gisteren maakte hij me wel uit voor bosmongool, toevallig.quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:53 schreef Ezell het volgende:
Ik doe even een gokje. Zijn de scheldoowrden 'bosmongool' en/of 'boskameel'?
Daar kan je toch niet wonen?quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:53 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Gaan we samen naar de Cookeilanden?![]()
Fuck you Jordy.quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:55 schreef jordyqwerty het volgende:
Jordy zegt (0:48):
*hee
*alles goed?
Oscar. zegt (0:48):
*hou je kop toch
*huh
*wat is er :S
*dat je je bek moet houwe teringdebiel
*ik heb je toch niks gedaan
*met dat kutgezicht van je
*wtf man doe rustig :S
*niet voor jou tyfuslijer
quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:56 schreef Ezell het volgende:
Jullie zijn soms net een oud getrouwd stel.
Pech voor jouquote:Op donderdag 7 juli 2011 00:57 schreef Ezell het volgende:
Ik vraag me wel constant af hoe het gesprek werkelijk is gelopen..
Jordy is gewoon een vervelend snertpuber die gewoon op alles wil haten en jaloers is en mij zwart wil maken.quote:
Het kan dus blijkbaar.quote:Op donderdag 7 juli 2011 01:01 schreef Ezell het volgende:
Als 18-jarige je laten beïnvloeden door een 16-jarige.
Je bent wel goed met Photoshop moet ik zeggen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bewijs voor jou, kusje op je neus.
Ik wist dat je dat zou zeggen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 01:10 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Je bent wel goed met Photoshop moet ik zeggen.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 01:15 schreef Ezell het volgende:
Verdomme. 'The Resolution' haalt 'You Don't Know Me' nu al in.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 01:01 schreef Ezell het volgende:
Als 18-jarige je laten beïnvloeden door een 16-jarige.
Typ eens 'why is' in en dan de eerste aanvulling.quote:Op donderdag 7 juli 2011 01:41 schreef Ezell het volgende:
Jeetje, ik verbaas me telkens weer over wat sommige mensen als zoekwoorden in Google typen.
"t-shirt aan of uit "
"naar school zonder armen"
"men lipstick"
"boem boem boem boem boem youtube"
"why is there a dead pakistani on my couch"quote:Op donderdag 7 juli 2011 01:43 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Typ eens 'why is' in en dan de eerste aanvulling.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 01:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
"why is there a dead pakistani on my couch"
Levensvraagquote:Op donderdag 7 juli 2011 01:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
"why is there a dead pakistani on my couch"
quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
oogjes dicht en snaveltjes toe
Bounty's zijn magisch. Ik heb een paar twixen en marsen in de de diepvries gelegd, zo meesterlijk.quote:
Ja, dat is raar.quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:38 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Bounty's zijn magisch. Ik heb een paar twixen en marsen in de de diepvries gelegd, zo meesterlijk.
Is dit raar?
quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hehehe![]()
PerfektDeen merk jeweet.
Palmquote:
Kom maar halenquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik lust er wel eentje ja.
Ik ga wel naar de slijterij, lijkt me dichterbij.quote:
Ik wil pics van jou.quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gezellig, erg gezellig.
Ze wil webcamseksquote:Op donderdag 7 juli 2011 12:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heb je er nog niet genoeg dan?
Leuk. Ik krijg nooit smsjes van dronken mensen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als ik het niet vergeet zal ik dat zeker doen.
Mooi, dan ben ik nog origineel ook.quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Leuk. Ik krijg nooit smsjes van dronken mensen.
o echt?quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Leuk. Ik krijg nooit smsjes van dronken mensen.
Eigen schuld.quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:26 schreef emzor1994 het volgende:
Gister tot 4 uur 's nachts feestje gehad.. en straks diplomauitreiking...
Terechte constatering.quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:29 schreef emzor1994 het volgende:
Ik zeur toch niet.. ik vertel gewoon wat ik gedaan heb gister en ga doen vandaag.
Diploma uitreikingquote:Op donderdag 7 juli 2011 13:26 schreef emzor1994 het volgende:
Gister tot 4 uur 's nachts feestje gehad.. en straks diplomauitreiking...
Dat had ik ook.quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:14 schreef Etsu het volgende:
Ik zit te kijken voor een studie, en ik vind zowat alles stom.Hoe gaat dit ooit goed komen.
daarom open dagen/meeloopdagenquote:Op donderdag 7 juli 2011 15:17 schreef Etsu het volgende:
Ik heb dit nu wel in Word staan en ga naar open dag:
Notarieel recht (RUG/UL/VU/
Psychologie (RUG/UL/VU/UU/
Recht en bestuur (RUG/
Criminologie (UL/VU/
Sociale geografie en planologie (RUG/UU
Maarja, of het écht zó leuk is...
Precies.quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dat is wel een aanrader ja.
Mag ik van jou profiteren?quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Sowieso van anderen profiteren. Dat voelt altijd zo goed.
Daarentegenquote:Op donderdag 7 juli 2011 15:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ice Tea afkomstig uit een supermarkt, uitgezonderd LIDL.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
HAHA JIJ BENT VERSLAAFD AAN FOK
WAT DE VLIEGENDE PAARDENEUK?!?????? REGEN IN LONDEN? ???? ??? WTF ?????? HUHH???? SINDS WANNEER HEBBEN ZE DAAR REGEN???!@?!????quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
WAT DE VLIEGENDE PAARDENEUK?!?????? REGEN IN LONDEN? ???? ??? WTF ?????? HUHH???? SINDS WANNEER HEBBEN ZE DAAR REGEN???!@?!????
Lastige keuze. Noem Jordy anders ook maar een bitch, dan staan jullie weer gelijk.quote:
Ik heb hem al uitgemaakt voor hoer.quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Lastige keuze. Noem Jordy anders ook maar een bitch, dan staan jullie weer gelijk.
Wat bereik ik ermee?quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je kan het altijd proberen.
volgens hem ben je niks waard en zal het ook nooit wat worden met jequote:
Dat mag je helemaal zelf beslissen.quote:
Ik kan niet beslissen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat mag je helemaal zelf beslissen.
is ze fapbaar?quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:58 schreef yosander het volgende:
Volgens mij zag ik Boontje in Groningen![]()
Ik heb orders gekregen dat ik ze niet mocht verspreiden.quote:
Dat ook ja.quote:
Doe ik geen uitspraak over, anders krijg ik nog pikstraf van Suus en ruzie met Gitaarmat. Moeten we niet hebben.quote:
Zodat mensen vaker gaan reporten, lekker mensen naaien enzo.quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:21 schreef Flitskikker het volgende:
Waarom zit die Reportknop zo dicht bij de Quoteknop?
Ik heb erop gedrukt maar hij deed nietsquote:Op donderdag 7 juli 2011 17:21 schreef Flitskikker het volgende:
Waarom zit die Reportknop zo dicht bij de Quoteknop?
ik denk het wel want ik probeerde het en toen kwam er ook niksquote:Op donderdag 7 juli 2011 17:25 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik heb erop gedrukt maar hij deed niets, of was dat al een report
?
--------quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:30 schreef Dastan het volgende:
Nee, jongens. Ververs je pagina en probeer het nog eens.
--------quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
report betreffende deze post:
[..]
--------
melding:
BETWETERT
Heel erg terechte rapportering.quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
--------
melding:
BETWETERT
Minder terechte rapportering.quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:33 schreef Dastan het volgende:
[..]
--------
melding:
uitschelden
quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heel erg terechte rapportering.
--------quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:33 schreef Dastan het volgende:
[..]
--------
melding:
uitschelden
--------quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
--------
melding:
Wannabe Juicyhil.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Kut Dastan heeft me echt gereport.
--------quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:35 schreef Dastan het volgende:
[..]
--------
melding:
me bitch laat zich niet onder de duim jhouden door mijn
--------quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
--------
melding:
Gereport omdat het zeer terecht is gr gr.
--------quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:39 schreef Dastan het volgende:
[..]
--------
melding:
beweren dat ze iemand report, terwijl ze dat helemaal niet doet. wat een valse troela
--------quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
--------
melding:
Valse beschuldigingen maken, uitschelden voor bitch en troela. Man zijn.
--------quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:44 schreef Dastan het volgende:
[..]
--------
melding:
Valse beschuldiging maken is op zichzelf een valse beschuldiging. Met een man is niets mis. Integendeel. Mannen zijn het beste ooit gemaakt.
jammer ik was net op dreefquote:Op donderdag 7 juli 2011 17:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
terechte combreaker, party is over.
Jij wel, maar vooral voor Dastan begon het een beetje pijnlijk te worden. Ik verzacht zijn pijn door hem op tijd een halt toe te roepen.quote:
--------quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
--------
melding:
Discrimineert: Hij verheerlijkt het man zijn, alsof vrouwen niks zijn. Maraca en MoBlo kom er maar in.
Hoi R_R.quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
terechte combreaker, party is over.
Meen je dit?quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jij wel, maar vooral voor Dastan begon het een beetje pijnlijk te worden. Ik verzacht zijn pijn door hem op tijd een halt toe te roepen.
Ik chargeerde een beetje, maar er zat wel een kern van waarheid in.quote:
--------quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:48 schreef Dastan het volgende:
[..]
--------
melding:
Ik discrimineer in het geheel niet, wat een belachelijke aantijging. Ik stel niemand achter. Mannen zijn inderdaad verheerlijkbaar. Vrouwen nauwelijks. Daarbij mods commanderen wordt niet gewaardeerd.
--------quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
--------
melding:
Hij moet nu echt normaal doen met zijn belachelijke uitspraken. Ik wil niet in discussie gaan met zo'n mafkees.
Gerekend, koffer beetje inpakken muziek geluisterd en jij dan?quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kan altijd beter ofcourse. Nog wat gedaan?
Heroes gekeken en kijkenquote:Op donderdag 7 juli 2011 17:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gerekend, koffer beetje inpakken muziek geluisterd en jij dan?
IK HAD HET OOK OVER R_R SULquote:Op donderdag 7 juli 2011 17:52 schreef Etsu het volgende:
Nu al je koffer inpakken terwijl je eind juli weggaat.
--------quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:51 schreef Dastan het volgende:
[..]
--------
melding:
nou klacht spreekt voor zich neem ik aan wat zijn dit voor manieren ja hallo dit is toch een forum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |