SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Niet constant groeten en doei zeggen voor als je even weg bent.
• Deze slowchat is niet om constant te baggeren.
• Denk ook aan de mobiele gebruikers; grote plaatjes graag in spoilers.
• Het is hier geen linkdump en radiopraat-topic, daar zijn andere topics voor
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje!
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
Samen met de rest van de wereldquote:
Nou en, jij bent geen kannibaal dus tssquote:Op woensdag 6 juli 2011 23:58 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Samen met de rest van de wereld
Eigenlijk klopt de TT niet. Ik vind niet iedereen ter wereld lief. Er zijn ook aardig wat mensen die ik niet zou missen als ze ver weg zouden emigreren. Maargoed.
Dat kloptquote:Op woensdag 6 juli 2011 23:59 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Nou en, jij bent geen kannibaal dus tss
Kan ik makenquote:Op donderdag 7 juli 2011 00:24 schreef Breezerslet17 het volgende:
Pics van je piemel in de schoenen?
Wa hedde gezeet?quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:16 schreef dralion13 het volgende:
Er kwamen net 2 dikke Surinaamse vrouwelijke jehovagetuigen aan de deur
Dus?quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:16 schreef dralion13 het volgende:
quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:19 schreef dralion13 het volgende:
Ik heb ze een kopje thee aangeboden, maar ze wilden geen thee, dus ik heb de deur dicht gedaan
Hier gelukkig nooit last van, jehova'squote:Op donderdag 7 juli 2011 11:16 schreef dralion13 het volgende:
Goedebijnamiddagquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:55 schreef Breezerslet17 het volgende:
goedemorgen kinderen en volwassenen
hey manquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:55 schreef Breezerslet17 het volgende:
goedemorgen kinderen en volwassenen
Ik ken t lied wel.quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:25 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Goed juist. Ik ken iemand die dit NIET kent
Jeetje, en ik dacht dat ik onder een steen leef.quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:25 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Goed juist. Ik ken iemand die dit NIET kent
Doe je toch ookquote:Op donderdag 7 juli 2011 12:26 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Jeetje, en ik dacht dat ik onder een steen leef.
Beetje wel. Maar straks ga ik naar buitenquote:
Dat weet hij al.quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:40 schreef gianni61 het volgende:
waarschijnlijk of jullie naar zn feestje komen
Arme jongenquote:Op donderdag 7 juli 2011 12:52 schreef Spaghettivreter het volgende:
Mooi weer buiten, alleen moet ik werken straks
leuk tochquote:Op donderdag 7 juli 2011 13:12 schreef Bloempje. het volgende:
Mijn god, trein omroep meneer praat teveel.
> 3 dagenquote:Op donderdag 7 juli 2011 13:03 schreef Breezerslet17 het volgende:
Nog 3 dagen, dan vindt Henkie eten maken ook niet meer leuk.
ok gezelligquote:Op donderdag 7 juli 2011 13:13 schreef FreezePop het volgende:
[..]
ik heb geen idee, ik snap er zelf ook maar weinig van
No hablo, no comprende.quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:15 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
¿Usted habla y entiende bien el holandés?
Even bij jou testen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:42 schreef Spaghettivreter het volgende:
Hee je kan nu ook een bepaalde post rapporteren aan een mod
telkens als ik dat zie staan, denk ik meteen aan voice mail ...quote:
Dit is de mailbox van nul zes.quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
telkens als ik dat zie staan, denk ik meteen aan voice mail ...
en precies dan hang ik opquote:
Ik ook vandaar dat ik ook zei nul zes, verder ga ik nooit.quote:
Stro opsteken? Is dat iets boers?quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:06 schreef gianni61 het volgende:
ethisch dilemma:
zometeen rustig thuis op de bank liggen, of toch een vriend gaan helpen met stro opsteken..
Dat zeg ik net, iets boers.quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:10 schreef gianni61 het volgende:
ja, stro wordt door een machine in rechthoekige balen geperst.
die balen liggen dan op de akker en moet je met een vork opsteken en op een kar gooien.
Ik heb zo'n toffe wegwerp-BBQ op de buitentafel gezet. Ik was alleen één klein detail vergeten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:46 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n toffe wegwerp-BBQ op de buitentafel gezet. Ik was alleen één klein detail vergeten.En nu zit er een gat in?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Janquote:Op donderdag 7 juli 2011 20:26 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
yoowwww![]()
lekker man
nog vakantieplannen in het vooruitzicht ?
Nice.quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:37 schreef Spaghettivreter het volgende:
En om dit heugelijke feit te vieren heb ik zojuist een Hertog Jan opengetrokken
Had je maar je best moeten doen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:59 schreef Flippiee het volgende:
Ik ben jaloers op mijn vriendinnetjes die zonder slag of stoot over zijn.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:59 schreef Flippiee het volgende:
Ik ben jaloers op mijn vriendinnetjes die zonder slag of stoot over zijn.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waarom moest dat dikgedrukt
[..]
Nu officieel niet..
gwnquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waarom moest dat dikgedrukt
[..]
Nu officieel niet..
Lekker hoorquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:00 schreef Omdatappel het volgende:
Ik had een halfuur geleden echte patat.
quote:
Hoi Spaghettiiiiquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:01 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Lekker hoor![]()
Hoi Appelmevrouw
Al vanaf 10 uur.quote:
Weetniet, tot ik niks meer te doen heb.quote:
Werkse nog evenquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:10 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Al vanaf 10 uur.
[..]
Weetniet, tot ik niks meer te doen heb.
Ben weer weg enzo. Kusjes.
Das best wel heul lang zegquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:10 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Al vanaf 10 uur.
[..]
Weetniet, tot ik niks meer te doen heb.
Ben weer weg enzo. Kusjes.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:54 schreef Henkie94 het volgende:
[..]Dit natuurlijk jongens! Wie doet nou zoietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
Wat?quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:22 schreef Bloempje. het volgende:
Oh Henk jij ontiegelijke ongelooflijke drol![]()
Eh, ik?quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:25 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dit natuurlijk jongens! Wie doet nou zoiets
Ik had nog geluk dat deze BBQ boven de "aanhechtingsplaats" van een der poten stond.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:31 schreef dralion13 het volgende:
Ik heb de vorige keer dat ik ging barbecueën bijna een tafel doormidden gebrand omdat ik ben vergeten pootje uit te klappen
Nou, ik kan ook BBQ'en. Alleen multitasken niet.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:33 schreef Bloempje. het volgende:
Hahahahahaha, sufferdshoren mannen niet goed te kunnen BBQen juist?
Oh. Wacht, ik bedenkt me net dat ik laatst een hete pan op het (houten)aanrechtblad gezet heb. Daar staat nu een mooie zwarte brandring inPaps was niet blij. Ik probeerde nog voorzichtig te zeggen dat het het aanrecht een antieke look gaf. Was ie het niet mee eens
Hahahahaquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:33 schreef Spaghettivreter het volgende:
Mijn ouders gingen ooit een keer gourmetten op een glazen plaat
Gevolg: glazen plaat die uit elkaar viel
quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:33 schreef Spaghettivreter het volgende:
Mijn ouders gingen ooit een keer gourmetten op een glazen plaat
Gevolg: glazen plaat die uit elkaar viel
ja nou en ik mis je ook nog eensquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:33 schreef Bloempje. het volgende:
Oh. Wacht, ik bedenkt me net dat ik laatst een hete pan op het (houten)aanrechtblad gezet heb. Daar staat nu een mooie zwarte brandring inPaps was niet blij. Ik probeerde nog voorzichtig te zeggen dat het het aanrecht een antieke look gaf. Was ie het niet mee eens
Hihiquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:34 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Nou, ik kan ook BBQ'en. Alleen multitasken niet.Ik had de BBQ al mooi aangestoken enzo, maar ik had ook vlees in mn handen. Dus dat ging niet goed.
Ik liep naar binnen om drinken te pakken, dacht ik bij mezelf "FUCK, DIE TAFEL IS VAN PLASTIC
_!"
HOIquote:
KOM MSN!quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:37 schreef Haarklip het volgende:
[..]
HOI![]()
Iedereen is blijkbaar avondeten, maar ik was in slaap gevallen en zit nu alleen op de kamer
2e keer dat ik ging BBQenquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:33 schreef Bloempje. het volgende:
veel plezier slaap lekkerquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Stress alles ik ga dood, welterusten.
gr kusquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Niet doodgaan, slaaplekkerquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Kopjes thee met honingquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:12 schreef FreezePop het volgende:
snotter snotter snik kuchIk haat keelpijn/verkoudheid combinatie
Slaap lekker Klinkerquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik deed een dappere poging om m'n trein te halenquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:25 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Waarom kwam je niet binnen dan?
neger wass?quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:30 schreef samthegreat5 het volgende:
Morgen: transformatoren.. yesss![]()
Inductie voor de win
Dan had je toen nog binnen kunnen komen en me helpen. Ben gewoon bijna 5 uur bezig geweest met al die make-up.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:30 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik deed een dappere poging om m'n trein te halen
Ik heb m gemist
Altijd zo kut he..quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:30 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik deed een dappere poging om m'n trein te halen
Ik heb m gemist
Sorryquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:31 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Dan had je toen nog binnen kunnen komen en me helpen. Ben gewoon bijna 5 uur bezig geweest met al die make-up.
Laatst deed ik dat en toen stapte die kerel in, deed de deuren dicht en zwaaide nog even toen ie wegreedquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:32 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Altijd zo kut he..
Nu ik elke dag 1.5 uur met de trein moet maak ik dat ook vaker mee..
Soms dan staat ie er al, keihard rennen.. een keer reed ie net bijna weg, maar stak ik m'n hand omhoog en stopte hij weer. Coole machinist ftw!
Goed voor je conditie btw
Haha.. evilquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:34 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Laatst deed ik dat en toen stapte die kerel in, deed de deuren dicht en zwaaide nog even toen ie wegreedkleuter.
Ohja fijn is datquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:34 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Haha.. evil
Ook kut is het feit dat ik soms maar 2 of 3 minuten heb om de overstap te halen en naar een ander perron te komen..
Ja, fijn is dat.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:36 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ohja fijn is datHad ik toen ik nog in Den Haag op school zat, stond de trein er altijd al als mijn trein aankwam en soms reed ie dan net weg als ik uitstapte
Slaaplekkerquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:37 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, fijn is dat.
Maar ik moet morgen 6 uur op, dus ondergetekende gaat onder zeil.
Ruilen voor mijn griepjequote:Op donderdag 7 juli 2011 23:58 schreef Bloempje. het volgende:
Ik hoor een mug, wil iemand m doodmaken voor me?
Oke is goed hoor.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:00 schreef wolfrolf het volgende:
Ik ben blij dat ik lief ben
Jij bent ook leivf Bloem
Neen. Ik moet volgende week op vakantie ja.quote:
Dan moet het maar...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:01 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Neen. Ik moet volgende week op vakantie ja.
Vooral alles uit de weg aan, zo boek je echt vooruitgangquote:Op vrijdag 8 juli 2011 07:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb straks mn toets en gisteravond had ik een paniekaanval.Was ik maar ziek, dit is ook niks.
Wat lul jij nou weer?!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 07:57 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Vooral alles uit de weg aan, zo boek je echt vooruitgang
verliefd zijn is leuk (als die gene waar je verliefd op bent een beetje meewerkt)quote:
Die signalen van haar lezen ik kan ze niet. Wat is jouw probleem dan?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 08:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
verliefd zijn is leuk (als die gene waar je verliefd op bent een beetje meewerkt)
voor de rest: eens met klacht..
Nee, dat zei ik niet. Ik had het over mijn paniek. Maar oke, ik ben weg doei.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 08:11 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Dat je liever ziek wil zijn dan een toets maken.
Dag doe je dingquote:Op vrijdag 8 juli 2011 08:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, dat zei ik niet. Ik had het over mijn paniek. Maar oke, ik ben weg doei.
verliefd zijn op vriendin van een vriend.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 08:11 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Die signalen van haar lezen ik kan ze niet. Wat is jouw probleem dan?
Waarom zeil over je trappen? Ziet er niet uit zo. Waarom neem je niet van die houten klikdingen. Die kun je zo op maat snijden en er in zetten.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 08:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Paar nieuwe updates![]()
[Project klustopic] SSB's eerste huisje !
Ik ook, een kapsalon nog liever! Patat en kebab!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 08:47 schreef FreezePop het volgende:
Ik heb zo een zin in patat he, ongelooflijk gewoon
Welke dingen zijn dat ?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 08:44 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Waarom zeil over je trappen? Ziet er niet uit zo. Waarom neem je niet van die houten klikdingen. Die kun je zo op maat snijden en er in zetten.
saaaiquote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:05 schreef Flippiee het volgende:
Sims 3 ambities geinstalleerd, ik ga wel families bouwen en huizen maken.
lijkt welquote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:07 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nee
[ afbeelding ]
Dat kind moet mij voorstellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |